יום רביעי, 08.05.2024 שעה 23:47

פרימיירת גולסטאר: העונה השישית יוצאת לדרך

אירוע השקה חגיגי התקיים לכבוד העונה השישית של סדרת הדוקו-ריאליטי שצולמה בתאילנד. פייגנבוים: "אני גאה בשחקנים". אייל גולן: "הייתה עונה טובה"

|
כוכבי גולסטאר (שחר גרוס)
כוכבי גולסטאר (שחר גרוס)

לאחר חמש עונות מוצלחות, הסדרה ״גולסטאר״ השיקה אתמול (רביעי) את העונה השישית של הדוקו-ריאליטי באולם ״שבע״ בתל אביב. אל צוות האימון של העונה החדשה הצטרף הזמר אייל גולן, שיחד עם המאמן המיתולוגי שייע פייגנבוים, המריאו עם הנבחרת לתאילנד במטרה להביא את הגביע. 

כוכבי הסדרה, שתשודר ב-HOT, ביניהם השחקן דין מירושניקוב, כדורגלן העבר פליקס חלפון, הקומיקאי ירון ברלד ועיתונאי ופרשן הספורט רז זהבי, הגיעו לערב הפרימיירה, בו שודר הפרק הראשון של העונה. כמו כן, שלל ידוענים וידועניות הגיעו לתת כבוד לחבריהם, כאשר בין השאר היה ניתן לזהות את חיים רביבו, מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן, מאמנה של הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים, אנדי רם ושחקני העבר לירן שטראובר ואיציק זוהר. 

גולן: "הייתה עונה תענוג"

פייגנבוים אמר באירוע החגיגי: ״עם הכוכבים שיש לי פה אני מתגאה בהם, כל אחד הוא סלב ותותח. כל תקופה אנחנו באמת הופכים להיות לצוות, לקבוצה שיכולה כבר להתמודד בליגה. כל עונה יש לי כוכבי כדורגל אז אנחנו עובדים עם הבינוניים והופכים אותם גם לכוכבים, התלכיד בקבוצה הוא גדול ובסופו של דבר אני גאה בשחקנים ובחבר’ה האלה”.

שייע פייגנבוים וחיים "חמימו" שועי (שחר גרוס)שייע פייגנבוים וחיים "חמימו" שועי (שחר גרוס)

אייל גולן שחווה לראשונה את הדשא מעמדת המאמן סיפר: ״הייתה עונה טובה, כיף לאמן אבל יותר כיף לשחק. שייע זה אגדה, כל כך נהניתי להיות ליד האיש הזה, היה כבוד גדול. אימון? רוצים שיהיה כדורגל טוב בארץ, אז למה להרוס”.

פליקס חלפון שרשם 38 הופעות בנבחרת ישראל התייחס לחוויה: ״זה היה שילוב מנצח של לחזור לכדורגל יחד עם המשחק וההנאה, זה היה בשבילי לסגור מעגל. מיציתי את הכדורגל והגעתי למקום שמאוד רציתי, כי זה היה מאתגר להגיע לגולסטאר. עשיתי עבודה לא קלה, לא כל הזמן נהנים, היה קושי כי הייתי אמור להתחתן באותה תקופה והייתי מאוהב. אני שורד גדול, אחרי כל מה שעברתי מה זה גולסטאר בשבילי? לא אדבר על עצמי מקצועית, כולם יודעים מה הייתי בתור כדורגלן. לא באתי להוכיח שאני שחקן טוב אלא להוכיח שאני אדם טוב, זה מה שרציתי שיראו. נכנסתי כבעלים למערכת גדולה של בת ים בה אני מפעיל כמעט 400 ילדים, רציתי שיראו את פליקס חלפון האמיתי וזאת הייתה המטרה היחידה”.

פליקס חלפון (שחר גרוס)פליקס חלפון (שחר גרוס)

העבודה מול שייע: ״אני מכיר את שייע כמאמן אמיתי עוד מהימים שלי בהפועל תל אביב, זה למעשה אותו שייע עם קצת שינויים קלים, אבל בסך הכל הוא בן אדם מדהים וכיף לעבוד איתו”.

יוסי בובליל סיפר על התחושות לשחק כדורגל: ״אל תשאל, הפכתי לצעיר בן 16, נהניתי והיה כיף. היה קצת קשה אבל אם אתה נהנה הקושי הופך להיות קל. למרות הגיל התחשבו בי, נתנו לי לעשות את כל מה שאני מסוגל לעשות. כל מה שיכלתי לעשות עשיתי וקיבלו את זה באהבה, נהנינו כולם יחד”. 

יוסי בובליל (שחר גרוס)יוסי בובליל (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */