יום רביעי, 08.05.2024 שעה 03:56
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3740-3032בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • חמישי, 09/05, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 18/05, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 00:00
  • הפועל ירושלים

אוהדי מכבי חיפה מחו נגד שחר וזרקו אבוקות

הקהל הירוק המשיך במחאה כנגד הבעלים, כשבדקה ה-86 של ה-0:1 על מ.ס אשדוד נזרקו לכר הדשא באצטדיון הי"א 4 אבוקות באופן מכוון מצד האוהדים הזועמים

|
האבוקות שזרקו אוהדי מכבי חיפה (חגי מיכאלי)
האבוקות שזרקו אוהדי מכבי חיפה (חגי מיכאלי)

המחאה של אוהדי מכבי חיפה נגד יעקב שחר עלתה שלב הערב (רביעי) ב-0:1 של הירוקים על מ.ס אשדוד, בו הקהל מהכרמל הפנו את זעמם לעבר הבעלים ואף זרקו ארבע אבוקות לכר הדשא באצטדיון הי”א, מה שכאמור צפוי להביא את קבוצתם לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

בתוך כך, בדקה ה-86 הקהל הירוק השליך לכר הדשא לא פחות מארבע אבוקות משני צדי היציע באופן מכוון ומדויק, כשבאותו זמן הונף שלט “יענקל’ה שחרר אותנו” ואף האוהדים הזועמים הפנו קריאות ביקורת כנגד הבעלים והנהלת המועדון.

אוהדי מכבי חיפה (חגי מיכאלי)אוהדי מכבי חיפה (חגי מיכאלי)

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול סיפר בסיום: “דווקא במשחק חוץ מאוד קשה נגד קבוצה מאוד טקטית ופיזית, התחלנו את המשחק מצוין, הנענו את הכדור ושלטנו בדקות הראשונות. אני חושב שהקבוצה הזאת עדיין חסרת ביטחון וב-20 הדקות הראשונות אחרי הגול קצת איבדנו את המשחק. אני מאוד מאושר שהשחקנים נלחמו. ניצחנו בצדק ובחצי השני יצרנו הרבה מאוד הזדמנויות”.

מרקו בלבול (חגי מיכאלי)מרקו בלבול (חגי מיכאלי)

ההחמצות של שון וייסמן: “הייתי רוצה שווייסמן יכבוש, הוא יכול היה גם למסור. חלוץ מחמיץ זה חלק מהמשחק, טוב שהוא מגיע להזדמנויות. לוקחים את הנחישות והרצון, יש הרבה דברים לתקן, כמו למשל שאנחנו מאבדים יותר מידי ומצטרפים באיחור לרחבה”.

סמי עופר בשבת: “אני מאוד מאמין בשחקנים שלי שיבואו באותה גישה שבאנו הפעם ויתנו את הכל. תן לנו לשמוח קצת מהניצחון הזה, על בני יהודה נתחיל לחשוב רק ביום שישי. הגענו למשחק חוץ קשה ולקחנו נקודות יקרות שזה הדבר הכי חשוב. נשמח עכשיו ונתכונן לבני יהודה רק ביום שישי”.

מטרות: “אסור לנו לדבר על דברים רחוקים. אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק. מה שחשוב זה לבוא באותה גישה. כמובן ששואפים להגיע כמה שיותר רחוק ולהיות קבוצה שמשחקת כדורגל איכותי ומודרני. בחלקים גדולים עשינו את זה, אבל גם לפעמים איבדנו את השליטה, זה לא צריך לקרות למכבי חיפה, עם עבודה נכונה וגישה נכונה נראה כדורגל טוב”.

מאמן הירוקים הוסיף: "מה שהיה פה זה מאוד מה שרציתי. אני מאושר מהניצחון. זה משחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה מאומנת וטקטית. הגענו לכאן מאוד לחוצים וידענו שהפסד יסבך אותנו מאוד ויתחיל כדור שלג. עדיין קשה למצוא פה איזושהי מנטליות שמתאימה לקבוצה הזאת, היא נכנסת לפניקה בקלות. השוער השלישי שלהם, עומר אגוזי, היה המצטיין בחצי השני”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי חיפה חוגגים (חגי מיכאלי)

אפשרות לחיזוק הקבוצה: "אני לא מדבר על ינואר ולא על חיזוקים. יש לנו משחק בשבת נגד בני יהודה, היא קבוצה חזקה מאוד. יהיה לנו זמן לחשוב על ינואר. מכבי חיפה צריכה להיראות לאורך 90 דקות הרבה יותר יציבה, אינטנסיבית ואגרסיבית. אנחנו צריכים גם להבקיע יותר, כי הגענו להרבה מצבים".

המחאה של הקהל והיכולת של חיימוב: "בא בסך הכל הרבה קהל ביחס למגרש הרחוק. הם ראו פה הרבה שחקני בית שנתנו את הכל בשבילם במגרש. נעשה את הכל כדי שהם יהיו איתנו. אני יכול להבין את מה שעובר עליהם מתחילת השנה. גיא? הוא עשה את העבודה שלו בצורה טובה. ככה הוא צריך להיות. שמרנו עם הרבה לחימה ורצון על שער היתרון שלנו".

בלבול: ״משחק לא קל, שמח מהניצחון״

“האמת שאני משתדל לא להתעסק בזה”, אמר גיא חיימוב ביחס למחאת הקהל, “מודע לכל מה שקורה מסביב ומה שקורה עם הקהל, אנחנו צריכים את הקהל איתנו. אין פה שאלה. היו רגעים קשים שהקהל לא עודד. ברמה האישית זה חייו של שחקן. רוצים שהקהל יתמוך כל הזמן. כבר בשבת אנחנו צריכים את הקהל במלוא הכוח והמרץ איתנו, אין מה לעשות”.

חוסר היציבות: “מסכים שיש תקופות כאלה. צריך להתמודד איתן. אני שמח ומשתדל לעבוד קשה. רוצים לייצר יציבות ודרך. כבר מסתכלים ליום שבת, יש משחק חשוב. המטרות? אנחנו מדברים על זה, יש פה אחלה חבר’ה שבאים לעבוד ורוצים. מרקו גוער בנו בכל מה שצריך. התחלנו כבר בשבת בגביע את הדרך, וזה יימשך ממשחק למשחק”.

גיא חיימוב (חגי מיכאלי)גיא חיימוב (חגי מיכאלי)

בצד המפסיד, מאמן מ.ס אשדוד יובל נעים סיפר: “אני לא מסתכל על המצב בטבלה. השחקנים עשו הכל. הפסדנו משחק שיכולנו לצאת לפחות עם נקודה, אבל זה מה יש, מסתכלים קדימה. ברור שאנחנו צריכים חיזוק, ויגיע חיזוק. נהיה קבוצה יותר טובה אחרי ינואר. נעשה את השינויים שצריך. גם לפני ינואר אמרנו שצריכים לקחת כמה שיותר נקודות. חסר לנו את האיכות בחלק הקדמי. נקווה מאוד שאחרי ינואר נקבל אותו. אשדוד תעשה חיזוק ותישאר בליגה“.

יובל נעים (חגי מיכאלי)יובל נעים (חגי מיכאלי)

בעיות המשמעת של גדי קינדה והיכולת של עומר אגוזי: “לא יכול לענות לגבי הנושא של גדי, ג’קי מטפל בזה. נחכה להמשך ונדע. השוער השלישי עומר אגוזי? אני שמח בשבילו, ילד פנטסטי שמי שלא יודע אבא שלו נהרג בתאונת דרכים. אין מצב רוח מההפסד, אבל אם אני מסתכל על הנקודה הזאת זאת נקודה מדהימה. שמח מאוד בשביל אגוזי, אבא שלו שנהרג בתאונת דרכים שיחק איתי בהפועל רמת גן והיה בחור נהדר. אם יש ביום העצוב הזה משהו שמח זה אגוזי".

עוד הוסיף המאמן: "זה מתסכל. לפני המשחק ספגנו הרבה מכות עם ההיעדרויות של ג'ראפי ואבראן. פתחנו לא טוב, אך השתפרנו לקראת סוף החצי הראשון ושיחקנו הרבה יותר טוב. זה יותר מדי עבורנו לפספס שלושה מצבים כל כך טובים. השחקנים עשו את המקסימום. אנחנו יודעים שהקבוצה צריכה להתחזק. קבלת ההחלטות שלנו בחלק הקדמי הייתה רעה".

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים (חגי מיכאלי)שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */