יום שלישי, 21.05.2024 שעה 00:23
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

אביטן: לא הגיוני שקבוצות פונות לשחקנים שלנו

מאמן חדרה במסר לבית"ר בנוגע להתעניינות בפלומין אחרי ה-0:1 על נס ציונה: "מועדונים צריכים להתנהל לפי החוקים". אלישע לוי: "כלל לא מרוצה מהמשחק"

|
ניסו אביטן (חגי מיכאלי)
ניסו אביטן (חגי מיכאלי)

גם הפועל חדרה לא ליקקה דבש היום (שישי), אולם החבורה של ניסו אביטן חגגה עלייה לשמינית הגמר אחרי 0:1 יקר על נס ציונה, שתמשיך את מאבקיה בצמרת הליגה הלאומית ואילו המארחת סוף סוף עצרה את הרצף המאכזב. כמו כן, מכבי פתח תקווה רשמה 0:1 על הפועל כפר סבא והמשיכה לשלב הבא. כמו כן, בצד הפחות אופטימי עבור המלאבסים – חשש לפגיעה במיניסקוס של מוחמד סרסור ולאחר בדיקה בתוך האצטדיון החליטו שיעבור ביממה הקרובה בדיקת MRI. 

אביטן: ״היה לנו חשוב לעבור שלב״

אביטן אמר: "עשינו את הדבר הכי חשוב מבחינתנו, וזה לחזור לנצח. היכולת לא הייתה מזהירה, אבל העיקר שעלינו. לא אהבתי את היכולת היום ולא אהבתי את קבלת ההחלטות. אני מצפה מהשחקנים שלי לשחק הרבה יותר חכם ולא להיגרר. אף פעם לא ביקשתי מהשחקנים להעיף את הכדור קדימה בפאניקה. החזרה של דויד מתאוס? מראש תכננו שישחק מחצית. השחקנים הזרים שלנו הם שחקנים משמעותיים והפציעות שלהם מטרידות אותנו. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי לשמור עליהם בריאים".

עימות בין שחקני חדרה לנס ציונה (חגי מיכאלי)עימות בין שחקני חדרה לנס ציונה (חגי מיכאלי)

על הפנייה של בית"ר לפרדי פלומין: "אני חושב שקבוצות צריכות להתנהל לפי החוקים. זה לא הגיוני שקבוצות מצפצפות על החוקים ופונות לשחקנים שלנו בצורה לא צורה ועברות על התקנון, צריך לפנות דרך המועדון. אני מצפה מהשחקנים שיהיו מחויבים. בשבוע שעבר לא הייתי מרוצה להתנהל מההתנהלות של פרדי, והיום ידעתי שהוא קצת פצוע. רציתי שישחק כמה שהוא יכול והוא עשה את זה. היה דקות שהוא עשה דברים בסדר והיו דקות שהוא שמר על עצמו".

עופר טסלפפה סיפר אחרי ההדחה: "חבל. הגענו להזדמנויות שלנו והיינו שווים לפחות שער אחד במשחק הזה. הצגנו יכולת טובה ולא היינו מספיק שקטים מול השער. אנחנו מאוכזבים, חבל שלא ניצלנו את המצבים שלנו. לא נכנסו טוב למשחק בהתחלה וספגנו ממצב נייח שלא התארגנו אליו כמו שצריך. נתנו להם יותר מדי כבוד בהתחלה. בתחילת העונה הצהרנו שהמטרה היא להישאר בליגה הלאומית, ובאופן טבעי עכשיו, כשאנחנו במקום הראשון, המטרות השתנו ואנחנו קודם כל רוצים לסיים בפלייאוף העליון".

אלישע לוי (רדאד ג'בארה)אלישע לוי (רדאד ג'בארה)

במשחק נוסף, אלישע לוי אמר אחרי העלייה: "אני לא מרוצה מהמשחק, אבל אלה המאפיינים של הגביע, תמיד משחקים מן הסוג הזה קשים מנטלית, לאף אחד זה לא קל", אמר בסיום המאמן והוסיף: "אני לוקח מפה רק את ההעפלה לשלב הבא. כשיש יש לך רצף כל כך גדול של משחקים בחודש דצמבר ולגביע יש חשיבות גדולה כי רוצים לעבור שלב ובפתח יש מחזור ליגה ביום שלישי - חייבים לחלק את הדקות. הפעם גידי קאניוק לא פתח. מי שלא לקח את ההזדמנות תהיה לו את הפעם הבאה".

"היינו שווים הרבה יותר מלהפסיד את המשחק הזה", סיכם ארז בנודיס. "קיבלנו מכה בליגה ולא היה קל להרים את השחקנים. מגיע להם כל הכבוד, הם שיחקו טוב מאוד. הכדור לא נכנס, בעתיד אני מקווה שכן. זה הזמן לפרגן למכבי פתח תקווה, קבוצה טובה עם מאמן מצוין. עשינו הכל, אנחנו עם הפנים לליגה".

עמאר: “מבחנתי זו בכלל לא הפתעה”, כהן: “טבעם של משחקי גביע”

מאמן מ.ס כפר קאסם, איסמעיל עמאר, סיפר לאחר ההעפלה לשלב שמינית גמר גביע המדינה אחרי ה-0:1 היקר על רמת השרון: ״התחושות נהדרות, אחרי ניצחון במשחק חוץ קשה. ראינו קבוצה טובה שלא מסתגרת, שבאה לשחק, נהנים מהמשחק וזה לא הפתעה בכלל. הניצחונות האלה הם לא הפתעה, יש לנו חומר שחקנים של ליגה לאומית, אם נקבל בסיבוב הבא קבוצה מליגת העל וננצח אותה זאת תהיה הפתעה. לא משנה לי את מי נפגוש בסיבוב הבא, קבוצה מליגת העל זאת תהיה ברכה, החשיבה היא לעלות לעלות שלב”.

עיסמאיל עמר חוגג לאחר המשחק

אלי כהן, מאמנה של רמה”ש אמר: ״הגענו אחרי תקופה טובה שלנו בליגה ורצינו להמשיך את המומנטום עם ניצחון בגביע שיכל למנף הלאה עם עוד ניצחון שנותן ביטחון. במחצית הראשונה לא הופענו למשחק, חושב שהיינו מעט עייפים מהמשחק האחרון לא שזה תירוץ אבל ככה זה נראה כי היינו כבדים, בחצי השני היינו מעט יותר טובים אבל אני חייב להיות כן ואמיתי שהקבוצה היותר טובה ניצחה”.

״זה טבעם של משחקי גביע, מי כמוני יכול להעיד על זה כשבעבר שלי עם קבוצות פחות טובות ניצחנו קבוצות חזקות יותר. לאורך כל השבוע דיברתי עם השחקנים שמחצית מהשחקנים בכפר קאסם הם מהליגה הלאומית, קבוצה עם קהל וביטחון אחרי ניצחון על הפועל פ״ת בסיבוב הקודם. לא תמיד זה עוזר, אני לא חושב שהקלנו ראש פשוט לא שיחקנו טוב וזה לא היה המשחק הרגיל שלנו, לא הגיע לנו לנצח את המשחק. בכל זאת הלחם שלנו זה הליגה, אנחנו עדיין במאבקים נמצאים במרכז הטבלה ורוצים להיחלץ מהמקום שאנו נמצאים כי הליגה מאוד צפופה, יש לנו ארבעה ימים להתכונן למשחק חשוב בנצרת, הפנים קדימה”.

איסמעיל עמאר (אחמד מוררה)איסמעיל עמאר (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */