יום שישי, 10.05.2024 שעה 13:46
ליגת העל לנוער 23-24
7014-5328מכבי פ"ת1
5032-6428מכבי חיפה2
4728-4028בני סכנין3
4639-4828הפועל ת"א4
4129-3727מכבי נתניה5
4035-4728מכבי ת"א6
3940-4028מ.ס. אשדוד7
3836-3627בני יהודה8
3734-4028הפועל כפ"ס9
3660-3628הפועל רעננה10
3540-2328הפועל חיפה11
3242-3028הפועל ב"ש12
3145-3628הפועל ראשל"צ13
3042-2828הפועל חדרה14
2547-2728הפועל רמה"ש15
2043-2128עירוני ק"ש16
לוח משחקים
  • הפועל כפ"ס
  • שבת, 11/05, 10:30
  • הפועל רעננה
  • מ.ס. אשדוד
  • שבת, 11/05, 11:00
  • הפועל ת"א
  • בני סכנין
  • שבת, 11/05, 12:00
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 11/05, 12:10
  • הפועל רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 11/05, 12:15
  • הפועל חדרה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 11/05, 12:20
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל חיפה
  • שבת, 11/05, 13:00
  • בני יהודה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 13:30
  • מכבי נתניה

2:2 בין טוברוק למכבי חיפה, 0:1 למכבי על נתניה

מוזי קבע שוויון דרמטי בדקה ה-93 במשחק שנעצר ל-7 דקות בגלל תנאי מזג האוויר. האלופה גברה על היהלומים, פ"ת ראשונה עם 0:3 על סכנין, רק תיקו לב"ש

|
דניאל מור יוסף שומר על דור ברנדוין (חגי מיכאלי)
דניאל מור יוסף שומר על דור ברנדוין (חגי מיכאלי)

תחת גשם שוטף ורוחות עזות, בית”ר טוברוק ומכבי חיפה נפרדו היום (שבת) ב-2:2 דרמטי, במשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל לנוער. הנתנייתים כבר ביצעו מהפך אחרי שעלו ראשונים ליתרון, אף ספגו שער שוויון כואב מרגליו של טימוטי מוזי, עמוק בתוך תוספת הזמן.

המחצית הראשונה הייתה רובה ככולה בשליטה של טוברוק. מי שבלט במדי המארחת בדקות אלו היה הקשר הגמבי, טוראי סיהאו. למרות היתרון של הנתנייתים במשחק, דווקא הירוקים עלו ליתרון בדקה ה-40, באיום הראשון שלהם לעבר השער, כשהמגן השמאלי, דניאל מור יוסף, הגיע ראשון לריבאונד מבעיטה של גיא דהן וגלגל לרשת.

עם פתיחת המחצית השנייה, הצהובים הצליחו להשיג את השוויון בדקה ה-47, מכדור חופשי מדויק של נתנאל מוריס. בדקה ה-62 השופט מוחמד כיאל עצר את המשחק בעקבות הממטרים העזים, ולאחר שבע דקות חידש אותו בחזרה אחרי בדיקה של מצב הדשא במגרש הסינטטי בנתניה. בדקה ה-74 המהפך של המארחת הושלם, ובצדק. המצטיין במגרש, סיהאו, חדר לרחבה ובעט כדור מדויק אל הרשת של שריף כיוף והעניק יתרון למארחת. 

בנאדו: ״אף פעם לא מרוצה מתיקו״

הדרמה התרחשה בדקה ה-93: המחליף, טימוטי מוזי השווה אחרי טעות קשה של הגנת טוברוק וקבע חלוקת נקודות, רגע לפני שהנתנייתים חגגו את הבריחה מהתחתית. כעת, הצהובים, בהדרכתו של בני לם, נמצאים שלוש נקודות מעל הירוקים של אריק בנאדו, שנמצאים מתחת לקו האדום, כאשר במאזנם תשע נקודות בלבד. 

בנאדו: “מי שרוצה לשחק בבוגרים במכבי חיפה צריך להתמודד עם הלחץ”

בני לם מאמנה של בית״ר טוברוק, הרגיש תחושת פספוס לאחר התיקו של קבוצתו: “לקבל גול בדקה ה-93 כשיש חמש דקות זמן פציעות ואתה מרגיש שזה עוד רגע נגמר, זה מאכזב. בסוף אנחנו מקבלים גול לא מהזדמנות של חיפה, אלא מטעות שלנו. זה אוכל את הלב ולא מתאים, לכדורגל, אבל מי שבא מהתחום יודע שזה חלק מהמשחק. הגשם הסוער הפריע וגרם למגרש להיות עם הרבה שלוליות. אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי, למרות שמבחינתי בטבלה לא הבאנו מספיק נקודות. המטרה? להישאר בליגה ולהוציא שחקנים לליגה הישראלית”.

בני לם (חגי מיכאלי)בני לם (חגי מיכאלי)

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, אמר לאחר סיום המשחק: ״אני לא מרוצה אף פעם מתיקו, אני חושב שהיינו עדיפים על טוברוק. היו לנו התקפות טובות ויכולנו להבקיע הרבה יותר. אני שמח שהצלחנו לחזור, כי לא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה. נמשיך לעבוד קשה וננסה לעשות תוצאות יותר טובות בהמשך. אנחנו צריכים פחות לטעות. הצלחנו להשוות עם טיפת מזל מטעות של טוברוק. יש לנו עוד הרבה עבודה בקבוצה הזאת, אנחנו עובדים קשה והשחקנים רציניים, בסוף נעלה על דרך המלך”.

איך יוצאים מהמצב אליו נקלעו: ״אנחנו עובדים קשה ומשפרים את מה שצריך לשפר. זה לא מצב שמכבי חיפה רגילה להיות. יכול להיות שיש טיפה לחץ וזה קצת משפיע על השחנים, אבל שחקני כדורגל שרוצים להיות בבוגרים של מכבי חיפה צריכים לדעת להתמודד עם לחץ גם בנוער. מי שישתפר תוך כדי ויביא יכולות בלחץ ובמצב הקשה הזה, בסופו של דבר יהפוך לשחקן. זאת המטרה הראשונה, לייצר שחקנים, אבל אין ספק שאנחנו רוצים להיות במצב אחר גם בטבלה”.

אריק בנאדו (חגי מיכאלי)אריק בנאדו (חגי מיכאלי)

מחצית ראשונה:

דקה 13: דוראל לוי הוציא כדור חוץ מהאגף הימני ליונתן טפר שמ-20 מטרים ניסה להפתיע את  שריף כיוף, אך הכדור שלו היה גבוה ויצא החוצה.

נתנאל מוריס נוגח (חגי מיכאלי)נתנאל מוריס נוגח (חגי מיכאלי)

דקה 26: טוראי סיהאו סחט עבירה 18 מטרים מהשער. הקשר בעצמו הגביה את הכדור החופשי אל תיבת החמש של שריף כיוף, נתנאל מוריס עלה גבוה והצליח להכניע כבר להכניע את השוער, אך הקוון הרים דגל לנבדל.

מאור לוי מול דור ברנדוין, תמיר ארבל משקיף (חגי מיכאלי)מאור לוי מול דור ברנדוין, תמיר ארבל משקיף (חגי מיכאלי)

דקה 40, מכבי חיפה עלתה ל0:1: ההזדמנות הראשונה של הירוקים מצאה את הרשת, כשגיא דהן חדר מהאגף הימני אל תוך הרחבה ומ-10 מטרים בעט כדור שפגע במשקוף, דניאל מור יוסף היה ראשון להגיע כדור החוזר, גלגל לרשת החשופה והעניק יתרון לאורחת.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דניאל מור יוסף (חגי מיכאלי)שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דניאל מור יוסף (חגי מיכאלי)

מחצית שנייה

דקה 47, טוברוק השוותה ל-1:1: חיפה ביצעה עבירה שטותית 20 מטרים משערה, נתנאל מוריס לקח את הכדור החופשי ושחרר בעיטה חזקה, שעם עזרה מהרוח שנשבה בעוצמה עלתה מעל השוער וקבעה שוויון מוצדק.

נתנאל מוריס בועט את הכדור החופשי (חגי מיכאלי)נתנאל מוריס בועט את הכדור החופשי (חגי מיכאלי)
שריף כיוף נכנע (חגי מיכאלי)שריף כיוף נכנע (חגי מיכאלי)
נתנאל מוריס חוגג עם מעיין קורן ויונתן טפר (חגי מיכאלי)נתנאל מוריס חוגג עם מעיין קורן ויונתן טפר (חגי מיכאלי)

דקה 62: שופט המשחק, מוחמד כיאל, השהה את המפגש בעקבות גשמים חזקים וברקים, כמו גם המצב הבעייתי של המגרש בנתניה. לאחר חמש דקות צוות השיפוט יצא לבדוק את המגרש, ולאחר שאושר, שחקני שתי הקבוצות חזרו לכר הדשא והמשחק חודש שבע דקות אחרי עצירתו.

השופט והשחקנים יורדים מהמגרש (חגי מיכאלי)השופט והשחקנים יורדים מהמגרש (חגי מיכאלי)
שחקני מכבי חיפה מסתתרים מהגשם (חגי מיכאלי)שחקני מכבי חיפה מסתתרים מהגשם (חגי מיכאלי)

דקה 67: סוף פודגוראנו הוריד בנגיעה לגיא דהן, שממרחק של 22 מטרים מהשער בעט ברגל ימין כדור שחלף ליד הקורה השמאלית של רועי מעוז.

גיא דהן מול דוראל לוי (חגי מיכאלי)גיא דהן מול דוראל לוי (חגי מיכאלי)

דקה 74 , טוברוק עלתה ל-1:2: הנתנייתים השלימו את המהפך! טורטי סיהאו חדר אל תוך הרחבה, הניף את רגל ימין ובעט כדור מדויק לפינה השמאלית של שריף כיוף ולרשת.

שחקני טוברוק חוגגים עם טוראי סיהאו (חגי מיכאלי)שחקני טוברוק חוגגים עם טוראי סיהאו (חגי מיכאלי)
מחמוד ג'אבר מאוכזב (חגי מיכאלי)מחמוד ג'אבר מאוכזב (חגי מיכאלי)

דקה 90+3, מכבי חיפה השוותה ל-2:2: איזו דרמה במגרש בנתניה! טעות קשה בהגנת טוברוק, תומר לבנון החזיר את הכדור ברשלנות לתיבת החמש, והמחליף טימוטי מוזי ניצל בלבול בין השוער רועי מעוז לבלם כדי לכבוש את שער השוויון ולקבוע חלוקת נקודות.

טימוטי מוזי אחרי שער השוויון הדרמטי (חגי מיכאלי)טימוטי מוזי אחרי שער השוויון הדרמטי (חגי מיכאלי)

הרכב בית”ר טוברוק: רועי מעוז, דוראל לוי, מעיין קורן, רוי עמוס (ניב אלפי, 57), תומר לבנון, גל בכר, יונתן טפר, מוחמד מחאמיד (ירין מסיקה, 86), טוראי סיהאו, נתנאל מוריס (ארי יצחק, 78) ודור ברנדוין (איתי הרשקו, 90).

הרכב מכבי חיפה: שריף כיוף, ירין דדו (איברהים ג’ואברה, 86), היתם פלאח (מוחמד גדיר, 90+1), תמיר ארבל, דניאל מור יוסף, מחמוד ג’אבר, מאור לוי, סופיאן חביבו, סוף פודגוראנו, גיא דהן ולירוי גבאי (טימוטי מוזי, 60).

ניצחון למכבי ת”א ולמכבי פ”ת שנותרה ראשונה, רק תיקו להפועל ב”ש

מכבי ת”א – מכבי נתניה 0:1
הנתנייתים ,שלפני הפגרה הצליחו לסחוט נקודה בדקה ה-94 מהפועל באר שבע ושימחו את מכבי תל אביב, הגיעו הפעם כדי לנסות לקלקל גם לסגנית המוליכה, שמצידה ידעה שרק ניצחון בא בחשבון במשחק כדי לשמור על הסטטוס קוו בצמרת. המארחים שרצו להתאושש מההדחה מליגת האלופות לנוער, שמעו את החדשות מפתח תקווה, שם מכבי המקומית, שנמצאת במקום הראשון, עלתה ליתרון, ואז מכבי כבשה מרגליו של גיל בן שלוש בדקה ה-74, אחרי שהכניע בבעיטה מהאוויר אחרי מכדור קרן. הקבוצה של גיא צרפתי תחכה למעידה של מכבי פ”ת במשחקים הבאים.

גיא צרפתי (איציק בלניצקי)גיא צרפתי (איציק בלניצקי)

הפועל ב”ש – הפועל רמה”ש 2:2
הדרומיים הגיעו למשחק במטרה ברורה, להפוך את המירוץ הדו ראשי של מכבי ת”א ושל מכבי פ”ת למאבק משולש על האליפות. האחרונה בטבלה שנמצאת עם הגב לקיר, ידעה ששום דבר מלבד שלוש נקודות לא ינחם אותה. במחצית הראשונה רמת השרון הייתה יותר טובה ובדקה ה-35 החמיצה במצב של אחד מול אחד. הקבוצה מהשרון כבשה ראשונה בפנדל של אביאל בן חמו בדקה ה-44 לאחר הכשלה ברחה של שוער באר שבע. המחצית השנייה נפתחה בסערה כשבהתקפה הראשונה האדומים חזרו למשחק משער של ברונו מובארק. רמת השרון היו נחושים לחולל הפתעה במשחק והעיקשות שלהם השתלמה כשבדקה ה-53 דוד דגו החזיר אליהם את היתרון 1:2. בדקה ה-70 האדומים הוכיחו נחישות ועבדאללה אבו עאבד השווה ל-2:2. אף קבוצה לא הצליחה להכריע את המשחק. 

מכבי פ”ת – בני סכנין 0:3
מוליכת הטבלה הגיעה במטרה ברורה, להמשיך את רצף שבעת המשחקים ללא הפסד. מנגד הקבוצה מהמגזר, ללא ספק אחת מהפתעות העונה, קיוותה לסיים את הרצף של המלאבסים ולתקוע יתד בצמרת הגבוהה. פתח תקווה שהייתה דומיננטית לאורך כל המחצית הראשונה, ממשה את השליטה שלה כדי לכבוש בדקה ה-21 את ה-0:1 משער של ליאל עבדה. בדקה ה-55 עבדה עם צמד אישי הכפיל את היתרון של הכחולים. בדקה ה-88 אייל אינברום קבע את תוצאת הסיום 0:3 שמשאיר את המלאבסים לפחות לעוד שבוע במקום הראשון.

ליאל עבדה חוגג (איתי כהן)ליאל עבדה חוגג (איתי כהן)

הפועל ת”א – הפועל חדרה 1:1
עבור שתי הקבוצות היה מדובר בקרב תחתית קריטי ולאחר שבמחזור הקודם סיימו בתיקו במשחקיהם, המטרה הפעם הייתה ברורה- להתרחק מהקו האדום. התל אביבים עלו ליתרון בדקה ה-32 משער של אליהו אדמה. חדרה עלתה בטירוף למחצית השנייה ובדקה ה-48 עוואד עמאש השווה ל-1:1. בדקה ה-55 הקבוצה של צחי אילוז נשארה בעשרה שחקנים לאחר כרטיס אדום ישיר לעמית מור. המארחים לא ניצלו את היתרון המספרי והמשחק הסתיים בתיקו 1:1. התוצאה לא שירתה את הקבוצות שממשיכות להתקרב לתחתית.

הפועל ר”ג – בית”ר ירושלים 0:0
הקבוצה מהבירה והאורדונים הגיעו צמודים למפגש כשבינם מפרידות 2 נקודות בלבד וגם סיימו באותו פער אחרי משחק משמים סיימו בתיקו מאופס. עבור חניכיו של שרון חיטמן היה זה משחק שביעי ללא ניצחון. המארחים ינסו לחזור למסלול הניצחונות כשיתארחו אצל סכנין במחזור הבא.

הפועל רעננה – מ.ס אשדוד 1:1
תקופה רעה עוברת על קבוצתו של זוהר ברמכר שעד למשחק מול רעננה לא ניצחה כבר שלושה משחקים רצופים. לעומתם הקבוצה מהשרון הגיעה למשחק לאחר שהצליחה למצוא את מקומה בצמרת בזכות שני הניצחונות על מכבי נתניה ועל הפועל רמה”ש. האשדודים עלו כבר בדקה השנייה של המשחק ל-0:1 משער של ניב בן יוסף אך לא הצליחו לשמור על התוצאה וספגו מרועי לוי את השוויון הדרמטי בדקה ה-90.

עירוני קריית שמונה – בני יהודה 0:5
שתי הקבוצות הגיעו במטרה לחזור למסלול הניצחונות לאחר שהמארחת סיימה ב-0:0 בחדרה בשבוע שעבר, בעוד יריבתה נכנעה בביתה 2:0 למכבי ת”א. הצפוניים סגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה כשגיא בן לולו כבש שלושער נהדר תוך 18 דקות בלבד, ואיתי בן שבת  הוסיף את הרביעי שש דקות לפני הירידה למחצית. בדקה ה-86 גם שלו דסטה הצטרף לחגיגה עם החמישי, והתוצאה נשמרה עד הסיום. תצוגה יוצאת מן הכלל של ק”ש (עליה ניצח יובל לוין עם שלושה בישולים), שעולה בזכות הניצחון למקום הרביעי בטבלה ובשבוע הבא תארח את הפועל ת”א. בני יהודה תנסה להתאושש מן התבוסה הכואבת נגד מכבי נתניה בשכונת התקווה.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */