יום שבת, 18.05.2024 שעה 19:09

שרן ייני הודה: לצערי, זה מה שאנחנו שווים

הבלם אחרי ה-3:2 לסקוטלנד: "התקווה והצפיות זה מי שאנחנו. לא פורש", נאתכו: "היינו יכולים להשוות, ננסה בפעם הבאה". רז אמיר, שליח ONE לגלאזגו

|
שרן ייני וראיין קריסטי (רויטרס)
שרן ייני וראיין קריסטי (רויטרס)

נבחרת ישראל נחלה אמש (שלישי) עוד תוצאה כואבת שנצרבה בזיכרון הלאומי, כשהפסידה 3:2 לנבחרת סקוטלנד בבית 1 של דרג 3 בליגת האומות. בעקבות ההפסד המרגיז, החבורה בכחול-לבן פספסה הזדמנות וודאית לעלות לשלב הפלייאוף מהמקום הראשון.

רק שבעה משחקני הנבחרת חזרו ארצה בטיסה המיוחדת – שרן ייני, אלי דסה, דור פרץ, מנור סולומון, דני עמוס, שיר צדק ולואי טאהא. כמובן שאליהם מתלווים גם אנשי ההתאחדות והצוות המקצועי. כל שאר השחקנים שקיבלו חופש מהקבוצות, המשיכו לחופשות פרטיות.

ייני ונאתכו מנסים להסביר מה השתבש

בלם הנבחרת, שרן ייני, סיפר לאחר המשחק: “התקווה והציפיות זה חלק ממי שאנחנו, זה העם שלנו. עצם זה שהייתה תקווה וציפיות זה משהו שאנחנו שמחים לתת לעם. כמובן שאכזבנו בתוצאה הזו ואנחנו מקווים להגיע שוב למצב דומה. החבר’ה הצעירים הולכים ומשתפשפים. הם חזקים יותר מאיתנו, מהירים יותר מאיתנו ויהיו אלה שיצליחו להביא את התוצאות בעתיד. אנו נעזור להם כמה שיותר”.

שחקנה של מכבי ת”א הוסיף: “לגבי החזרה של סקוטלנד, הגול הראשון היה בעיניי מקרי מאוד, שער שהחזיר אותם למשחק למרות דקות טובות שלנו. שאר הגולים היו טעויות אבל עדיין יכולנו לחזור למשחק. תומר בסוף, הבעיטה של דיא, אז חבל. מחצית שנייה שיחקנו כמו גברים, נסינו להכריע את המשחק. כולם נתנו מאמץ גדול ולצערי זה מה שאנחנו שווים”.

אריאל הרוש מאוכזב (רויטרס)אריאל הרוש מאוכזב (רויטרס)

על היכולת של הסקוטים: “סקוטלנד טובה מאיתנו. השחקנים משחקים בקבוצות טובות יותר ועם כל הכבוד לישראל אנחנו עדיין לא שם. מנסים לטפס מנסים להתעלות, בסופו של דבר יש תוצאות והם לא משקרות. נותנים כל מה שיש לנו, אנחנו מאוד מגובשים אך זאת התוצאה שהשגנו. בגדול הפסדנו עד עכשיו, לא הצלחנו להעפיל אז איפשהו אני מקווה שנצליח לשבור את זה. הסטטיסטיקה לא בעדנו, מנסים להיאבק בה”.

האם הוא מתכוון לפרוש ממדי הנבחרת: “אנחנו פה בשביל לתת לצעירים הדרכה. זה לא נאום הפרישה שלי, כל עוד רוצים אותי, אני נותן מעצמי. תסתכלו בתוצאות של ה-GSP, אני בין אלה שרצים הכי הרבה. אני מנסה לתת לכל אחד טיפים איך להיות יותר טוב, לא מחפש לפרוש, נהנה מהכדורגל”.

ג'יימס פורסט וביברס נאתכו (רויטרס)ג'יימס פורסט וביברס נאתכו (רויטרס)

גם קפטן הנבחרת, ביברס נאתכו, שיתף בתחושותיו: “לא חושב שלסטטיסטיקה הייתה משמעות. לא נורא, ננסה בפעם הבאה. לא מאמין שיש פה בעיה שהיא מעבר לכדורגל, להבקיע באצטדיון כזה שני שערים זה משהו חיובי. לחטוף שלושה שערים היה גדול עלינו. צריך לקחת את הדברים הטובים ולהמשיך הלאה. היה לנו גם הזדמנויות בסוף שיכולנו לקחת נקודה. בתחילת הקמפיין חשבו שנסיים במקום האחרון ונרד דרג ועד השנייה האחרונה היינו במשחק”. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */