יום חמישי, 16.05.2024 שעה 12:59
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

כעס על ביטון וטאהא, מרמור גדול בחדר ההלבשה

בב"ש רואים בחומרה את התקרית בין השניים לאחר ה-1:0 לנתניה. טאהא, שהסביר, זומן לשיחה כמו בן בסט. טענות נגד פפיר, האוהדים מחו, האסלביינק לספסל?

|
בן ביטון ולואי טאהא מתעמתים (אחמד מוררה)
בן ביטון ולואי טאהא מתעמתים (אחמד מוררה)

הלחץ חוזר לבעבע בנגב. אחרי שני ניצחונות ביתיים ברציפות אפשר היה לחשוב שהפועל באר שבע מתחילה להתחבר, אולם אמש (שבת) היא חזרה לסורה. למרות פתיחת מחצית ראשונה טובה, האלופה נראה רע ברוב דקות המשחק, התרסקה והפסידה 1:0 למכבי נתניה משער של האקס, גיא מלמד. בכך היא נותרה עם שער חוץ אחד בלבד (אותו כבש מלמד) במסגרת הליגה. בעקבות ההפסד השני העונה, באר שבע מאבדת גובה במאבק האליפות ועלולה להתרחק 10 נקודות מהמוליכה מכבי תל אביב שתפגוש הערב (ראשון) את הפועל חיפה.

אחרי ההפסד הכואב הגיעה גם התקרית החמורה בין בן ביטון ללואי טאהא, כאשר ישנו כעס גדול בבאר שבע על כך. לטענת אנשי באר שבע, עם הירידה לחדר ההלבשה טאהא, שהיה בסגל אך לא שותף, הגיש את ידו לביטון וזה התעלם. הבלם אמר מספר דברים והמגן הגיב בדחיפות, כשחנן ממן וחאתם אלחמיד הפרידו בין הצדדים. "זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים שיקרה עוד יותר אחרי הפסד, נכון שיש אמוציות אחרי משחק אבל ככה אסור להתנהג”, אמרו בבאר שבע. לפי גורם במועדון, האירוע הסתיים מיד לאחר מכן, אך בהנהלה שוקלים לזמן את השניים לשיחת הבהרה כדי לראות שהיחסים בין השניים תקינים בדגש על תגובתו של ביטון. אגב, טאהא הגיב על התקרית ברשת החברתית ואמר: "בסופו של דבר זו הייתה אי הבנה שנבעה מאמוציות שאחרי משחק, לי ולבן יש מערכת יחסים טובה בתוך המגרש ומחוצה לו”. 

בכר: התפרקנו אחרי הגול

גם ביכולת המקצועית ישנה אכזבה גדולה. נייג'ל האסלביינק שוב סיפק משחק פושר ואחרי חמישה משחקים בהרכב עדיין אינו מוצא את הרשת ונראה שהוא מתקשה להתאים את עצמו לסגנון המשחק בבאר שבע. האסלביינק ככל הנראה יירד לספסל במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב, חנן ממן וחן עזרא עשויים להחליפו. בצוות המקצועי לא אהבו לראות את הירידה הדרסטית ביכולת עוד במחצית הראשונה, שהמשיכה עוד יותר במחצית השנייה. ברק בכר ביקש במחצית מהשחקנים לשחק אגרסיבי כמו בעשרים הדקות הראשונות, אך גם במחצית השנייה באר שבע עלתה רכה וזה בא לידי ביטוי בכיסוי הלקוי בהגנה שהוביל לשער של מלמד. לאחר השער שספג, מאמן באר שבע הוציא את אריק סאבו ובמקומו הכניס את חן עזרא, כך שמרכז השדה נהיה פרוץ וזה הוביל לביקורת מצד מספר שחקנים שטענו כי מאז הוצאתו של הסלובקי מרכז המגרש נותן לא מאוזן. 

נייג'ל האסלביינק ומוטי ברשצקי (אחמד מוררה)נייג'ל האסלביינק ומוטי ברשצקי (אחמד מוררה)

"אחרי הגול איבדנו את הכיוון" סיפרו בבאר שבע. "יש דרך להכל, אפשר תמיד להפסיד, אבל לא להתרסק ככה בצורה חסרת אחריות. בלי אריאל הרוש היינו סופגים בקלות עוד שני שערים וזה מראה שאם כל אחד ינסה להציל את המולדת לבד לא נגיע לכלום. זה חבל כי פתחנו טוב את המשחק, אבל הורדנו את הרגל מהגז ונענשנו" הוסיפו. בצוות המקצועי לא אהבו שבמחצית השנייה היה חוסר פרגון בחלק ההתקפי. שחקנים בבאר שבע באו בטענו כלפי שופט המשחק ארז פפיר, שפסל שער חוקי של בן שהר ולא שרק לפנדל על מאור מליקסון במחצית השנייה. "ההחלטות של השופט הוציאו מהכלים עוד יותר, הגול של שהר שנפסל היה משנה הכל", סיפר שחקן בקבוצה. 

בבירת הנגב מבינים שהערב הפער ממכבי תל אביב יגדל ל-10 נקודות, פער אותו יהיה קשה להדביק בזמן הקרוב. "זה מדאיג מאוד, בינתיים אין לנו זכות לדבר על אליפות" סיפרו שחקנים. אם זה לא מספיק, נוסף לבעיות המקצועיות, בבאר שבע יצטרכו להתמודד בתקופה הקרובה עם המרמור הרב שיש בחדר ההלבשה. עדן בן בסט וטאהא, שפתחו בניצחון על רעננה ולא פתחו אמש, זומנו לשיחה בה הוסבר להם את השיקולים המקצועיים על ירידתם לספסל. מרואן קבהא שוב לא שותף וממן עלה שוב רק כמחליף. הצרפתי ז'וליין סטו, שפתח בהרכב בשבוע שעבר, לא נכלל בסגל ובחלון העברות של ינואר ייתכן מאוד שבאר שבע תצרף זר על חשבונו. 

ארז פפיר (רדאד ג'בארה)ארז פפיר (רדאד ג'בארה)

נקודות האור בבאר שבע היו יכולתם של הרוש, שסיפק הצלות גדולות בדקות 51 ו-59, כמו כן חאתם אלחמיד שממשיך את יכולתו הטובה וג'ון אוגו שחזר לתפקידו כבעל הבית במרכז הקישור. קפטן הקבוצה מליקסון הוחלף בעקבות מכה שקיבל בידו אחרי נחיתה לא טובה על הדשא והוא יעבור צילום לבחון האם מדובר בנזק רציני.

"כשאתה מפסיד אתה לא שמח בכל זמן ובכל מקום", אמר עבד אלחמיד. "הייתה ירידה משמעותית מהמחצית הראשונה לשנייה, אבל אנחנו רק אחרי המשחק ואני לא יכול להגיד מה בדיוק מה לא עבד. כמובן שאנחנו לא שמחים, אנחנו צריכים לראות מה לא עבד במחצית השנייה ולתקן במשחק הבא. יש לנו צוות מקצועי שיעזור לנו לתקן את זה ואני מאמין שבמשחק הבאה נהיה יותר טובים".

התקרית בין טאהא לביטון בסיום: "ראיתי אותם דוחפים אחד את השני וניסיתי להפריד ביניהם. זה לא טוב לקבוצה אבל אני לא חושב שקרה משהו באמת משמעותי". 

שחקני ב"ש (מרטין גוטדאמק)שחקני ב"ש (מרטין גוטדאמק)

הלחץ שיש כעת בעקבות הגדלת הפער ממכבי תל אביב: "אנחנו הוכחנו שאנחנו מאוד חזקים מנטלית וכלום לא שבר אתנו, גם אם מכבי ינצחו אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. נמשיך בדרך שלנו לנצח כל משחק, הליגה עוד ארוכה". 

בעניין אחר, ארגון האוהדים 'האולטראסאות' הגיע אמש ליציע שאכלס הקבוצה, אך ללא תופים ואביזרי העידוד, זאת כמחאה על האלימות המשטרתית שמופעלת לטענתם ביציע העידוד בתקופה האחרונה על רקע האירוע במחצית המשחק לפני כשבוע נגד רעננה. בהנהלת המועדון עשויים לזמן לשיחה נוספת מספר אוהדים מהארגון כדי לשמוע את טענותיהם ואולי להביא לסיום הפסקת הפעילות. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */