יום חמישי, 02.05.2024 שעה 06:44

ביטון: נבחרת ישראל לא פייבוריטית מול סקוטלנד

קשר סלטיק המחלים מפציעה: "השחקנים יצטרכו להתעלות עבור תוצאה טובה". ליאור אליהו: "מחייב להיות הקפטן של ירושלים". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

בתוכנית התכוננו למשחק של נבחרת ישראל נגד מקבילתה מסקוטלנד בליגת האומות, כמו גם לפתיחת העונה של מכבי תל אביב ביורוליג מול פנאתינייקוס. בנוסף, דיברנו עם ליאור אליהו על הניצחון הגדול של הפועל ירושלים מול א.א.ק אתונה ודנו בתגובת עורכי דינו של כריסטיאנו רונאלדו בנוגע להאשמות האונס שעומדות נגדו.

ביטון: “ישראל לא פייבוריטית, בסקוטלנד מתייחסים למשחק ברצינות”

ניר ביטון, המתאושש מפציעה ארוכה, עלה לשידור ודיבר על התקופה האחרונה: “אני בסדר, עברתי ניתוח לא קל לשחזור הסחוס בברך ולפני כמה ימים ניתוח נוסף כי הראשון לא היה מוצלח. מקווה שתוך ארבעה או חמישה שבועות אחזור להתאמן. הברך הייתה נפוחה אחרי האימונים ולא הייתה אפשרות אחרת חוץ מניתוח, אך אני מקווה שהכל יהיה מאחוריי בקרוב”.

ניר ביטון. תקופה לא פשוטה, אך הוא בדרך להחלמה (רויטרס)ניר ביטון. תקופה לא פשוטה, אך הוא בדרך להחלמה (רויטרס)

לקראת המשחק של הנבחרת ואיך רואים את הדברים בסקוטלנד: “הם מתייחסים לזה במלוא הרצינות ועשו הרבה הכנה, עבורם זה גם סיכוי גדול כדי להעפיל לטורניר גדול. הנבחרת שלנו לא בירידה והיו לא רחוקים מלעלות לפלייאוף לטורניר גדול. יהיה משחק קשה, מקווה שנוכל להתעלות על עצמינו ולעשות תוצאה טובה”.

ממי צריך לחשוש בשורות סקוטלנד: “אין שם כוכב אחד או שחקנים בסגל גודל עצום, להוציא אולי את אנדי רוברטסון שמשחק בליברפול. אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים ויהיה קשה”. 

ניר ביטון. "בסקוטלנד מתייחסים למשחק במלוא הרצינות" (אחמד מוררה)ניר ביטון. "בסקוטלנד מתייחסים למשחק במלוא הרצינות" (אחמד מוררה)

אליהו: “מחייב להיות קפטן, הפרישה מהנבחרת נתנה לי אוויר לנשימה”

בהמשך עלה לשידור ליאור אליהו, קפטן הפועל ירושלים, שדיבר על הפתיחה של קבוצתו ועל הניצחון הגדול על א.א.ק אתונה: “פתחנו טוב, אני מאוד שמח מהתוצאה. באנו למשחק חוץ מאוד קשה מול קבוצה שזכתה בטורניר בשנה שעברה. ההשתחררות המנטלית הובילה לשינוי במחצית השנייה. הלחץ הוא טבעי, ואני גאה בחלק השני של המשחק שהקבוצה נתנה”.

על היותו הקפטן של הפועל ירושלים ועל הפרישה מהנבחרת: “המקום של הקפטן הוא מאוד מחייב, זה מעבר לסתם תואר, יש לזה משמעות וזה מוציא ממני צד אחר. אני שמח מכך. לגבי הנבחרת, שרתי אותה נאמנה מגיל 17 ולא פספסתי שום קיץ, אני חושב שאני היחידי שיכול לומר זאת. הרגשתי שסיימתי את הפרק הזה וזה נתן לי מרווח ואוויר לנשימה, יותר מקום להתרכז בקבוצה והפן האישי. יחד עם זאת, הנבחרת תרמה לי המון”.

ליאור אליהו. "הנבחרת תרמה לי המון, אך הפרישה נתנה אוויר לנשימה" (אורן בן חקון)ליאור אליהו. "הנבחרת תרמה לי המון, אך הפרישה נתנה אוויר לנשימה" (אורן בן חקון)

עזיבתו של אורי אלון, בעלי הפועל ירושלים בשנים האחרונות: “המטרה שלו הייתה העפלה ליורוליג, אני לא יודע למה הוא עזב אבל אני רוצה לפרגן לו, מה שהוא עשה בקבוצה בחמש השנים האחרונות אף אחד אחר לא עשה. הוא שינה את פני הכדורסל בשנים האחרונות”.

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */