יום שישי, 17.05.2024 שעה 07:13
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

רוני לוי: הופתעתי, שיחקנו טוב בשנתיים האחרונות

המאמן הגיב לפיטורים מאנורתוזיס: "הגעתי לקבוצה כשהיא הייתה במצב רע, לפעמים בכדורגל החלטות מתקבלות יותר מדי מהר". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתכנית המשכנו לדון בעניינו של מגן מ.ס אשדוד, יצחק אספה, החשוד בביצוע תאונת פגע וברח, דיברנו על המפגש המסקרן בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בגמר גביע הטוטו הערב ב-20:45, עסקנו בכישלון של נבחרת ישראל בג’ודו והתייחסנו גם לזכייתה ההיסטורית של הפועל קטמון בתואר הראשון שלה אי פעם. כמו כן, דיברנו על חזרתו של אמארה סטודמאייר להפועל ירושלים ועל המהומה בה היו שותפים אוהדי הפועל ת”א בכדורסל בשרלרואה.

קצין התנועה של מחוז ת”א: “כרגע, אספה לא משתף פעולה עם החוקרים”

שוחחנו עם קצין התנועה של מחוז תל אביב, דודו בוהדנה, שהתייחס לחוק המאפשר לרוכבי אופניים חשמליים לנסוע בכבישים, ובהמשך גם למקרה של יצחק אספה, שחשוד בגרימת תאונת פגע וברח.

“כל רכב דו גלגלי הוא מסוכן, אבל לפחות אופנוענים מכירים את חוקי התנועה וזה מקטין את הסיכוי לתאונה”, התחיל בוהדנה, “החוק אומר שרוכבי האופניים צריכים לנסוע בשביל האופניים ואם אין שביל אז על הכביש”.

יצחק אספה בבית המשפט (שחר גרוס)יצחק אספה בבית המשפט (שחר גרוס)

האכיפה של המשטרה בנושא האופניים החשמליים: “כשאנחנו היינו ילדים היו אופניים רגילות, היום הכלי הזה נוסע במהירות והילדים לא מכירים את החוקים. עד גיל 16 אסור להם לעלות על האופניים וההורים בכל זאת קונים אותם. בנוסף, בתל אביב מתבצעת אכיפה חמורה בנושא ועוסקים גם בהסברה בבתי הספר. זאת דרך הפעולה שלנו, לא אני קובע את החוקים, אני רק אוכף אותם”.

המקרה של יצחק אספה: “במקרה שלו נפצע מישהו בצורה קשה ולא הוגשה לו עזרה. בכל המקרים שקרו עד כה של פגע וברח הגענו לפוגע ולא נוותר גם הפעם. הוא כנראה עשה את זה מבהלה, אך אם הוא היה עוצר ועוזר לא הייתה עבירת הפקרה. אספה לא משתף פעולה עם החוקרים וזה לא בא לטובתו, אך יחד עם זאת זוהי זכותו. בשלב זה עדיין יש חשש לחייו של הנער שנפצע ונאחל לו שיצא מזה במהרה”.

יצחק אספה בבית המשפט (שחר גרוס)יצחק אספה בבית המשפט (שחר גרוס)

רוני לוי: “הופתעתי, המועדון היה במצב לא טוב וייצבתי את הקבוצה”

רוני לוי, שפוטר מאנורתוזיס, הגיב למהלך המפתיע של המועדון הקפריסאי לשחרר אותו אחרי שנתיים בקבוצה, למרות תקופה לא רעה בכלל בשורותיהם. מפתיחת העונה רשם המאמן ניצחון, שתי תוצאות תיקו והפסד.

“לאור הימים האחרונים לא הופתעתי, אך לאור השנתיים האחרונות כן”, אמר לוי. “הגעתי לקבוצה שהייתה במצב רע לפני שנתיים והצלחנו לייצב את הקבוצה. בשנה שעברה שיחקנו מצוין והגענו למקום השלישי. השנה אמנם התחלנו בהילוך איטי אך זה לוקח זמן להיכנס לקצב הנכון. זאת קבוצה חזקה ואני בטוח שהם יעשו שנה טובה. הופתעתי בעיקר לאור מערכת היחסים שלי עם הנשיא, אך לפעמים אין סבלנות וממהרים לקבל החלטות. כרגע אני בדרך לארץ. אני מעודכן בכל מה שקורה בכדורגל בישראל וגם בחו”ל”.

רוני לוי. "לפעמים אתה סובל כמאמן" (איתי כהן)רוני לוי. "לפעמים אתה סובל כמאמן" (איתי כהן)

עוד הוסיף לוי: “שברתי שיא מבחינתי של להיות שנתיים ברציפות באותו מועדון, והיינו קבוצה טובה שיכלה להגיע גבוה. ניצחנו במשחק הראשון ועשינו שתי תוצאות תיקו והפסד. יש במקצוע המאמן כיף, אך זה דרמטי לפעמים. יש מקרים שיותר סובלים מאשר נהנים”.

איציק לארי: “גמר הטוטו מעורר עניין, מכבי ת”א פייבוריטית”

מנכ”ל המועצה להסדר ההימורים בספורט, איציק לארי, דיבר בקצרה על הזכייה של הפועל קטמון בגביע הטוטו של הליגה הלאומית ובנוסף על התפלגות ההימורים לקראת המשחק בין מכבי ת”א למכבי חיפה ב-20:45.

שחקני מכבי ת"א חוגגים. גם מול מכבי חיפה בגמר הטוטו? (האתר הרשמי של מכבי ת"א)שחקני מכבי ת"א חוגגים. גם מול מכבי חיפה בגמר הטוטו? (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

“הזכייה של הפועל קטמון עשתה טוב לכדורגל הישראלי, זה הכניס לקבוצה כמה מאות אלפי שקלים. מדובר בגביע השלישי בחשיבותו אך זה לא מוביל למקום באירופה, ואם זה כן היה קורה זה היה פוגע במאבקים בליגה. המשחק היום בין מכבי ת”א למכבי חיפה מעורר הרבה עניין והכרטיסים אזלו, התפלגות ההימורים היא לטובת הצהובים באופן טבעי”.

זאבי: “זה לא כישלון מגמתי, אסור למהר להסיק מסקנות”

המשלחת הישראלית בג’ודו חזרה מאליפות העולם ללא אף מדליה ואף ראתה מספר ג’ודאים מודחים בשלבים מאוד מוקדמים בתחרויות. אריק זאבי עלה לשידור וניסה להסביר מה לדעתו הסיבות לחוסר ההצלחה.

אריק זאבי (שחר גרוס)אריק זאבי (שחר גרוס)

“הייתה תחרות לא טובה”, אמר זאבי, “אך לא הייתי מגדיר אותה ככישלון. זה לא מגמתי כי בקודמות הצליחו. הייתה בעיה נקודתית וקשה לקבוע למה כל זה קרה כי אני לא מספיק מקורב. מי שכן קרוב יעשה ניתוח אמיתי וכנה וינסה להבין מה קרה שם. מוקדם להסיק מסקנות ויש עוד שנתיים עד האולימפיאדה. לדוגמא, הגיאורגים לא זכו במדליה אחת באליפות אירופה, והפעם חזרו עם שלוש כאלו מאליפות העולם. זה טוב לדאוג, אך אין קשר בין מה שקרה לבין מה שיכול לקרות בטוקיו 2020”.

זדה: “מתרגשים מהזכייה, רוצים לעשות את קפיצת המדרגה ולעלות ליגה”

מאמן הפועל קטמון, ליאור זדה, זכה עם הקבוצה בתואר גביע הטוטו של הליגה הלאומית לאחר ניצחון 0:1 על הפועל מרמורק, והגיב לזכייה בגביע הראשון אי פעם בהיסטוריה של קבוצתו.

ליאור זדה (איציק בלניצקי)ליאור זדה (איציק בלניצקי)

“כיף שכולם מתרגשים, זאת קבוצת האוהדים הראשונה שמתקדמת כל שנה לאט לאט ומנוהלת נכון”, אמר זדה הנרגש. “אחרי אתמול הכי חשוב זה ששימחנו את הקהל הגדול ואת הילדים. הקבוצה התחילה מליגה ג’ ובהתחלה קשה היה לקחת את זה ברצינות ואנשים הטילו בזה ספק. אף אחד לא חשב שנילחם על תארים בליגות מקצועיות אבל אנחנו מנוהלים נכון ועובדים נכון, ולכן ההצלחה הזאת מגיעה לנו”.

עלייה אפשרית לליגת העל: “אמרתי את זה גם בעבר, פספסנו את העלייה אך השנה אנחנו רוצים לעשות את קפיצת המדרגה. אנחנו רצים בצמרת וזה יהיה קשה וארוך אבל אני מאוד מאמין בנו שנעשה את זה ונצליח להגיע לליגה העל. זה כמובן כישלון אם לא נעלה ואקח את זה על עצמי”.

ליאור זדה. מכוון גבוה (אורן בן חקון)ליאור זדה. מכוון גבוה (אורן בן חקון)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */