יום שישי, 17.05.2024 שעה 02:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ב"ש תחדש את המו"מ על האסלביינק: יש בעיות

דאגה בשורות האלופה אחרי ה-1:1 מול ק"ש ושבוע לפני מכבי ת"א: "אנחנו חייבים להתעורר". א.א.ק אתונה צפויה להגיש הצעה על אוגו, מעמדו של שהר מתערער

|
נייג'ל האסלביינק מול מתן אוחיון (ניסן עייש)
נייג'ל האסלביינק מול מתן אוחיון (ניסן עייש)

המשבר בהפועל באר שבע ממשיך גם בליגה. האלופה, שבעקבות ההדחה מהזירה האירופית נותרה עם הליגה בלבד, נפרדה אמש (שבת) ב-1:1 ביכולת רעה עם עירוני קריית שמונה במחזור הפתיחה של עונת 2018/19. שבוע לפני המשחק נגד מכבי תל אביב, נראה שלמאמן ברק בכר, יש הרבה סיבות לדאגה.

"כולנו רוצים לצאת מהתקופה הזאת אבל משהו לא עובד", אמרו בבאר שבע, "תמיד קשה לשחק בקריית שמונה, אבל יש לנו בעיה בביטחון העצמי וזה יכול להגיע רק עם ניצחונות אבל בשביל זה כל השחקנים צריכים לתת מעצמם יותר לטובת ההצלחה של הקבוצה. בעוד שבוע יש לנו את מכבי תל אביב על הראש ואם נשחק באותו קצב נהיה בבעיה, אנחנו חייבים להתעורר", הוסיפו.

סילבס: זה איזי, לא תמיד זה נעים

בבירת הנגב התאכזבו מאוד מהרכות של שחקני הקבוצה ולמרות דגשים רבים של הצוות המקצועי בתדרוכים שלפני המשחק, נגררו ליכולת מנומנמת וחסרת אגרסיביות. בקבוצה ביקרו שוב את משחק ההגנה של החוליה האחורית והקדמית שחשפו פעמים רבות את ההגנה להתקפות המתפרצות של קריית שמונה. "היינו יכולים בקלות גם להפסיד”, אמרו בקבוצה. גם הבלם שיר צדק התייחס לטענות כנגד הטעויות בהגנה: "משחק ההגנה הוא של כל הקבוצה בהפועל באר שבע ולא רק של הרביעייה האחורית". צדק התייחס גם לשאלה איך השחקנים יצאו מהמצב הרעוע אליו נקלעו בתקופה האחרונה: "דיברנו בינינו השחקנים לפני המשחק שכל אחד צריך לתת יותר, כל אחד צריך לעבוד יותר, כל אחד צריך להסתכל בתמונה הכללית לא רק על עצמו אלא על כל הקבוצה".

לקראת סיום המשחק ואחריו התעסקו לא מעט במעמדו של בן שהר שהולך ומתערער. שהר, בין הגורמים המשמעותיים להצלחתה של באר שבע בשלוש השנים האחרונות, לא פתח משחק רביעי ברציפות ואמש נכנס למשחק בדקה ה-85 כחילוף שלישי כשמוחמד גדיר הועדף על פניו אחרי שזה ביקש להשתחרר מהקבוצה במשך הקיץ. בבאר שבע מספרים כי גדיר מגלה יכולת טובה לאחרונה ולכן זוכה לקרדיט מברק בכר. יחד עם זאת, שחקנים הופתעו מאוד משיתופו לפני שהר, "גדיר נראה טוב באימונים, אבל זה מוזר שהוא לא בתוכניות תקופה ופתאום אחרי משחק אחד בגביע הטוטו הוא נכנס חילוף בליגה לפני בן”, סיפרו.

בן שהר. נכנס רק בדקה ה-85 (ניסן עייש)בן שהר. נכנס רק בדקה ה-85 (ניסן עייש)

הזר היחיד בהרכב, ג'ון אוגו, נראה כבוי וזה אולי מסמן ריקושט נוסף לאור עזיבתו של חברו הטוב טוני וואקמה לטורקיה. אוגו, שהמגעים להארכת חוזהו בהפועל באר שבע מעבר לעונה הנוכחית כמעט פסקו, מראה, לטענת שחקנים, בשפת גופו על רצונו הפוחת להישאר בישראל. "ג'ון מקצוען אמיתי ולמרות כל הדיבורים מסביב הוא מתרכז בהצלחה שלו בהפועל באר שבע, אבל זה לא סוד שהוא לא אותו בחור שמח כשטוני היה איתו", סיפרו בקבוצה.

הפערים בין אוגו להנהלת באר שבע עומדים גם על אורך החוזה וגם על שכרו העונתי. למרות שחוזהו מסתיים בתום העונה ועדיין לא הונחה הצעת רשמית, הישארותו בבאר שבע עדיין בערפל. לפי גורמים ביוון, בעקבות המקדמה הגדולה שיצרה לעצמה א.א.ק אתונה במשחק החוץ נגד וידי (ניצחון 1:2), מאמן האלופה היוונית מארינוס אוזונידיס נחוש לצרף את הקשר לקראת ההשתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות. ביוון טוענים כי לאחר הגומלין נגד אלופת הונגריה, אוזונידיס ידרוש את החתמתו והנהלת א.א.ק תפעל לצירופו כשבבאר שבע צפויים לדרוש עבורו לפחות מיליון יורו.

קבהא ואוגו מאוכזבים (עמרי שטיין)קבהא ואוגו מאוכזבים (עמרי שטיין)

מי שזכה למחמאות למרות תוצאת התיקו המאכזבת הוא החלוץ גיא מלמד שפתח בהרכב אחרי היכולת בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה. מלמד כבש את השער היחיד לזכות האלופה ובצוות המקצועי מעודדים מיכולתו. "מלמד הוכיח שמגיע לו לקבל הזדמנות, הוא מאוד רוצה להוכיח שמגיע לו לשחק בהפועל באר שבע", אמרו בקבוצה. בב”ש מרוצים גם מתפקודו של מרואן קבהא בחוליית הקישור.

בכל הקשור לחיזוק הקבוצה, בבאר שבע התרשמו פעם נוספת מיכולתו של נייג'ל האסלביינק. החלוץ ההולנדי שנמצא בראש הרשימה כמחליפו של טוני וואקמה, כבש את שער השוויון והטריד ללא הרף את הגנת באר שבע ובהנהלת האלופה ינסו בימים הקרובים לחדש את המגעים עם איזי שרצקי ועם סוכנו ההולנדי בניסיון אחרון. לפי מידע שהגיע ל-ONE, אחת המחלוקות עם סוכניו של האסלביינק היא הכנסת תג מחיר לחוזהו. במקביל, גם שרצקי לא מקל על העסקה ומסרב להפחית בסכום ההעברה אותו באר שבע תצטרך לשלם. השחקן עצמו  אמר: “אני כרגע בקריית שמונה ויש לי חוזה פה, אם באר שבע מעוניינת בי אז היא יכולה לבוא ולעשות משהו בנדון”.

בן ביטון ואליניב ברדה (ניסן עייש)בן ביטון ואליניב ברדה (ניסן עייש)

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בעוד שבוע בדיוק, בכר יקבל לרשותו את הבלם לואי טאהא, שצפוי להחלים מהחבלה בברכו עד אמצע השבוע ולחזור להרכב. המגן דור אלו ממשיך את השיקום והמטרה היא להכשירו עד סיום פגרת הנבחרת בחודש הבא.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */