יום שישי, 17.05.2024 שעה 15:02
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

רוני לוי: לא נכון למנות מאמן נבחרת בלי יו"ר

מאמן אנורתוזיס בראיון ל-ONE: "לא מאוכזב, לא ציפיתי להתמנות", "בקפריסין אנחנו כמו חיפה ובית"ר, תמיד יש ציפיות". וגם: מי פייבוריטית לאליפות?

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

רוני לוי יפתח ביום ראשון עונה שלישית באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. מי שהיה מועמד לאמן את נבחרת ישראל מספר כעת בראיון ל-ONE על החיים באי השכן, ההתרשמות שלו מווילי רוטנשטיינר, היחסים עם מכבי חיפה, מאבק האליפות בליגת העל וגם על אריאל הרוש, ערן זהבי, אלי טביב ואפילו ז’וזה מוריניו.

היית מועמד לנבחרת ישראל, כולם היו בטוחים שתהיה מאמן הנבחרת ובסופו של דבר החליטו להביא מנהל מקצועי שהחליט ללכת על מאמן אוסטרי זר. איך אתה רואה את זה?
"בפן האישי, השאיפה של כל מאמן היא להיות מאמן נבחרת של המדינה ממנה הוא בא. במצב שאני הייתי מהרגע הראשון שהיו ספקולציות לגבי משרת מאמן הנבחרת, אני חתמתי לעוד שנתיים באנורתוזיס, ולא ציפיתי לקבל את התפקיד”.

חוגג מצהיר: דת לא תהיה יותר פקטור בבית״ר

היו לך הבנות עם הנשיא שלך, שאם תקבל הצעה מהנבחרת הוא לא יעמוד בדרכך.
“מערכת היחסים עם הנשיא שלי היא טובה מאוד, ואם היו רוצים אותי מאוד בנבחרת ישראל, בתחילת הדרך הוא לא היה עומד בדרכי, אבל בשלב מסוים כבר אי אפשר היה לקום וללכת מכיוון שהעונה הייתה קרובה להתחיל. מכיוון שאני די מנוסה ועם הרגליים על הקרקע, מהרגע שחתמתי על חוזה חדש באנורתוזיס הייתי כולי שם”.

זה מאכזב אותך?
“לא מאכזב אותי. אני מאמן זר במדינה זרה, אני מכבד את זה שיש תרבויות אחרות וסגנונות אחרים. אני חושב שזה דבר טוב לכדורגל וזה לא רע אם נספוג עוד מכדורגל אחר ומתרבות אחרת וממקומות מובילים בעולם. זה מצוין. לגבי העניין של נבחרת ישראל עצמה, אם אתה שואל אותי – כשאין יו”ר בפועל כשבוחרים באיזושהי דרך, אני חושב שזה לא נכון. את הדרך צריך לבחור היו”ר. אם ישבו בהתאחדות והעדיפו שהוועדה תחליט זו זכותם”.

היו צריכים למנות מאמן זמני עד ששינו זוארץ ייכנס לתפקיד?
“יכול להיות שהיו צריכים לעשות משהו אחר. אני מדבר כבר הרבה זמן על עניין של מנהל טכני ומנג'ר. אגיד את זה בפעם ה-50, בארץ לא מבינים ולא מתרגמים את זה נכון. יש הבדל בין מנג'ר לבין מנהל טכני. גיורא שפיגל היה מנג'ר, היו לו מאמנים שעבדו תחתיו, אבל הוא היה קובע מה יהיה באימון, הוא היה קובע את הסגל ואת הכל והמאמנים עובדים תחתיו. יש מנהל טכני בהרבה מקומות בעולם והדברים ברורים, מה התפקיד של המאמן ומה התפקיד של המנהל הטכני. בארץ טיפה מתבלבלים. אם אני מבין נכון, אני לא יודע אם בנבחרת ישראל הביאו מאמן טכני או הביאו מנג’ר. אם הוועדה הוסמכה לבחור מנהל טכני או מנג’ר. זו סוגיה שהיא לא מעניינת אותי כי אני לא בעניין”.

נפגשת עם רוטנשטיינר, איך התרשמת?
“בחור מרשים, בחור מאוד נחמד, סימפטי, נראה שהוא בקיא במקצוע. איש מאוד-מאוד נחמד. עם ניסיון בתחום מסוים וזו החלטה טובה”.

רוטנשטיינר. "בחור מרשים" (אחמד מוררה)רוטנשטיינר. "בחור מרשים" (אחמד מוררה)

הוא יעשה את השינוי בכדורגל הישראלי?
“הוא יכול לעזור, אבל השינוי בכדורגל לא מורכב מבן אדם אחד או מכיוון אחד. יש המון שינויים שהכדורגל הישראלי צריך כדי שהוא ישתפר. זה לא יבוא רק מהנבחרת או רק מההתאחדות או רק ממנהל טכני אחד”.

אתה מתחיל עוד עונה באנורתוזיס, נהיית שם בן בית. מה הציפיות שלך משם?
”סיימתי שנתיים כאן, אני מתחיל שנה שלישית. בקפריסין וגם בארץ להחזיק מעמד במקום כל כך הרבה זמן זה כבר טוב כשלעצמו. אם אני מסתכל כאן על אנורתוזיס, הקדנציה הקודמת שלי פה הייתה מצוינת. הפעם כשהגעתי הייתה חצי שנה ראשונה מאוד מאוד קשה, הצלחנו להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון ממש ברגע האחרון. למזלי הגיע נשיא חדש עם ניסיון שהיה בקבוצה לפני 8-10 שנים כשהקבוצה שיחקה בצ’מפיונס ליג.

“סיימנו את העונה בצורה טובה, בנינו קבוצה כמעט חדשה לגמרי, עשינו הישג גדול והצלחנו להוביל את הקבוצה למקום השלישי בתקציב די נמוך ובסגל שחקנים מאוד מצומצם ובלי הרבה אפשרויות ועשינו עונה טובה מאוד. העונה לא עשינו הרבה שינויים ואנחנו חסרים שניים או שלושה שחקנים כדי להשלים את הסגל ולהיות טובים יותר מהשנה שעברה. תהיה לנו קבוצה טובה. הציפיות מאיתנו עכשיו הם הרבה יותר גדולות”.

יש ציפיות שתיקחו אליפות?
“אין ציפיות כאלה כרגע. גם אם יש לי את הקבוצה הכי טובה, אני לא אוהב לדבר על כך לפני תחילת השנה. אנורתוזיס הוא מועדון עם מוניטין גבוה בקפריסין כמו מכבי חיפה ובית”ר ירושלים ולכן תמיד יש ממנה ציפיות לרוץ למעלה. הקבוצה עדיין לא בנויה לכזה מאבק. יכול להיות שאם היינו מביאים עוד 3-4 שחקנים הייתי אומר לך כן. אנחנו קודם כל צריכים להתחיל טוב את העונה”.

רוני לוי ואלי אוחנה. רוטנשטיינר והוועדה המליצו על מאמן, ללא יו"ר התאחדות (איציק בלניצקי)רוני לוי ואלי אוחנה. רוטנשטיינר והוועדה המליצו על מאמן, ללא יו"ר התאחדות (איציק בלניצקי)

בעונה שעברה היה לך בשער את אריאל הרוש ובסופו של דבר הוא החליט לא להמשיך אצלך והגיע עד הפועל ב”ש. מה אתה יכול להגיד עליו? זה עוד אחד ששיקמת לו את הקריירה?
“אריאל הוא בחור רציני ומאוד מקצוען. מהרגע הראשון הוא לא הפסיד אימון אחד או משחק אחד. הוא התאמן בצורה רצינית ומקצועית עם ובלי הקבוצה. שחקנים מהסוג שלו שיש להם כישרון בסוף מוצאים את הדרך, אתה רק צריך לעזור להם להיכנס למסלול. הוא עזר לעצמו, הוא היה רציני. אני חושב שהוא יכול להגיע אפילו יותר גבוה ויותר רחוק. ב”ש עשו עסקה מצוינת. הרוש ראוי לכל קבוצה בישראל”.

ברק בכר שאל אותך עליו?
“לא, אבל בבאר שבע שאלו אותי עליו”.

אריאל הרוש. "ראוי לכל קבוצה בישראל" (מרטין גוטדאמק)אריאל הרוש. "ראוי לכל קבוצה בישראל" (מרטין גוטדאמק)

השם שלך עלה במכבי תל אביב, אך בסופו של דבר הם החליטו להמשיך עם מאמן זר. זה נראה כאילו הקבוצות הגדולות סגורות בפניך לשנים הקרובות. 
”אני לא רוצה להגיד שמות של קבוצות אבל היו קבוצות שפנו אליי גם מהארץ וגם לא מהארץ. כשחתמתי באנורתוזיס בחודש מרץ-אפריל זה היה סגור וכל קבוצה שפנתה אליי אמרתי שאני סגור. זה דבר אחד. דבר שני, טוב לי ואני שואף להצליח ולהמשיך את התחושה הטובה כאן, אבל אנחנו יודעים איך זה בכדורגל אתה אף פעם לא יודע מה יהיה מחר, לפעמים זה ארוך ולפעמים זה נגמר מהר מאוד. כל זמן שאני פה אני לא חושב על דברים אחרים. ביום שאני לא אהיה פה אני אחפש את האתגר הבא שלי, והאתגר הבא, אם אני מסתכל על קריירת האימון שלי, הסיכון הכי גדול שלי הוא בסוף היה האתגר הכי גדול שלי ללכת למכבי נתניה שהייתה מועמדת לירידה ועשינו שם שישה חודשים נפלאים והשארנו אותה בליגה. הדברים הכי יפים שלי היו בקבוצות הכי מסוכנות והכי בעייתיות”.

מכבי חיפה. אני יודע שבשנה האחרונה יישרתם קו אחרי המשקעים שהיו בין הצדדים. איך היחסים שלך היום עם יענקל’ה שחר ועוזי מור? מה דעתך על מה שקורה שם?
“מכבי חיפה בשבילי זה מעבר. עברתי שם כברת דרך ארוכה. עזוב את התארים, את ההצלחות ואת האכזבות. עברתי שם חלק נכבד מהחיים שלי. האנשים האלה נתנו לי כל כך הרבה ואני נתתי בחזרה. תמיד זה יהיה מקום שחקוק לי בלב, תמיד זה יהיה בשבילי משהו גדול. המערכת יחסים שלי איתם טובה. בדרך כלל אני עוזב מקומות במערכת יחסים טובה מאוד. כשעזבתי הייתה אכזבה מאוד גדולה שלי, אבל אני חושב שגם שלהם. לא מצאנו את המסלול ביחד. לא מצאנו את הדרך ביחד והיו קצת כעסים, שהם מאוד טבעיים כי כדורגל זה משחק של הרבה אמוציות. בשבילי כדורגל זה כל עולמי. הייתה אכזבה. אחרי שעבר טיפה זמן, כל אחד רואה את התמונה בצורה אחרת. לא חושב שהיה פה משהו על בסיס אישי או משהו על בסיס לא נקי”.

רוני לוי ויעקב שחר (עמרי שטיין)רוני לוי ויעקב שחר (עמרי שטיין)

איך אתה רואה את העובדה שלא הולך להם? גם העונה שעברה הייתה עונה קטסטרופלית. מה אתה חושב שהם צריכים לעשות שם?
“מכבי חיפה, לזכותם ייאמר, שהם ממשיכים לנסות. לא מוותרים. הם מנסים את כל הדרכים. כשלא הולך אז יש טעויות. יכול להיות שיש החלטות לא נכונות, אבל הם תמיד מנסים. אני מאמין שאנשים כל כך ותיקים בכדורגל שעשו כל כך הרבה דברים טובים עם כזאת עוצמה של קהל וכל כך הרבה תנאים טובים, הם בסוף ימצאו את המסלול הנכון. בלי קשר למכבי חיפה, כל קבוצה שרוצה להצליח בגדול צריכה לייצר איזשהו גרעין של שחקנים שרץ לאורך זמן ואליו להוסיף שחקנים טובים מאוד. אם תסתכל אחורה על ההיסטוריה של כל האלופות וכל הקבוצות המצליחות הם הצליחו לייצר איזשהו תלכיד של 9-10 שחקני מפתח ברמה גבוהה. גם במכבי חיפה זה היה ככה בתקופת האליפויות, גם במכבי ת”א, בב”ש, בבית”ר ירושלים. החוכמה היא לדעת לייצר את התלכיד האיכותי הזה. ממנו יש לי 6-7-8 שחקנים של נבחרת ישראל ואז אני יכול להיאבק על תארים ועל אליפויות. אני מניח שבסוף הם גם יבינו את זה”.

מה הטעויות שלהם לדעתך? ממי שהיה שם ורואה מבחוץ.
“אני רואה את הכדורגל הישראלי היום ממש כמו אוהד. מגיע הסופ”ש אז אני רואה את המשחקים טיפה, אבל אני לא נכנס לעומק ולדקויות ולמקומות שאני יכול לייעץ לאנשים מה לעשות. אני בקושי מצליח לייעץ לעצמי. למצוא לעצמי את הפתרונות. יש לי המון בעיות והמון דברים לפתור ולא לראות את הבעיות של האחרים”.

פרד רוטן ורמי גרשון. מכבי חיפה בעוד ניסיון (עמרי שטיין)פרד רוטן ורמי גרשון. מכבי חיפה בעוד ניסיון (עמרי שטיין)

אתה רואה את עצמך חוזר לאמן בעתיד את מכבי חיפה?
“למה לא. לא כל הדברים תלויים בי. אותי לא שאלו. אם ירצו כמובן. בדרך כלל כשסיימתי לעבוד במקום הם רצו אותי בחזרה. אולי זו אחת המחמאות הכי גדולות שלי. חשוב לי להרגיש שרוצים אותי. אני צריך להרגיש שרוצים אותי כשאני הולך לאיזשהו מקום. אז החיים יותר קלים. אני יכול להתפנק. יכול להיות שיגיע שלב בקריירה בו אגיד מה שבא בא”.

כאחד שמביט מהצד, איזו ליגה ישראלית הולכת להיות?
“בשנים האחרונות ממה שראיתי באר שבע ומכבי תל אביב היו מעל הליגה וכל פעם מישהי התקרבה אליהם, בית”ר ירושלים”.

בשלוש השנים האחרונות ראינו את באר שבע.
“צריך לכבד אותה ולהעריך אותה כאלופה שלוש שנים ברציפות. זה הישג נפלא מה שהם עשו ועדיין יש להם שחקנים מנוסים ועדיין יש להם מאמן מצוין ועדיין יש להם את כל התנאים שהביאו אותם לאליפות ובאופן טבעי הם ימצאו את הדרך. יש להם המון שחקנים איכותיים ואולי הם הכי פייבורטים.

שחקני ב"ש. "צריך לכבד אותם" (איציק קדוש)שחקני ב"ש. "צריך לכבד אותם" (איציק קדוש)

“מכבי תל אביב גם. יש לה סגל מאוד מאוד איכותי עם עוצמות בלתי רגילות ובסוף הם ימצאו את הדרך. פה נשאלת השאלה: יכול להיות שמכבי חיפה יכול להשתלב לאט-לאט והשאלה מי עוד יכול לקרוא שם תיגר. לא נראה שיש קבוצה או שתיים כאלה מובילות. לי נראה שפעם הפערים בין שתי הגדולות לשאר הליגה היו ממש גדולים ונראה לי שטיפה משהו הצטמצם”.

המאבק על האליפות יהיה בין באר שבע למכבי תל אביב לדעתך?
“ככה נראה לי. אולי אם מכבי חיפה תתחיל את העונה בצורה טובה היא תוכל להשתלב שם באיזשהו אופן”.

שחקני מכבי תל אביב. "סגל איכותי" (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי תל אביב. "סגל איכותי" (רדאד ג'בארה)

מכבי חיפה תוכל לעשות עונה טובה למרות שלא הרשימה עד עכשיו?
“אם אתה מסתכל בתחילת עונה, בכל הליגות בעולם, קשה מאוד להרשים ולהיות בשיא הכושר. לא רק באר שבע בליגה האירופית וגם פה הקבוצה המקומית אפואל ניקוסיה לא כל כך הרשימה וגם אם אתה מסתכל אפילו על יובנטוס התחילו וברגע האחרון ניצחו. בתחילת העונה כשמחממים מנועים לוקח קצת זמן. בזמן הזה חשוב לדעת להידבק לקבוצות בפסגה. עם סגל השחקנים והקהל וכל מה שמסביב ועם זה שמכבי ובאר שבע לא ברחו יותר מדי, אני חושב שכן. לבאר שבע אחד השחקנים היותר טובים שלהם, טוני וואקמה, אחד הכי משמעותיים שלהם, עזב אותם. זה גם יכול לצמצם טיפה את הפערים”.

אתה בקשר טוב עם אלי טביב. מה דעתך על ההחלטה שלו לעזוב את בית”ר ירושלים?
“כשאנשים באים ומשקיעים מהזמן שלהם ומהכסף שלהם בכדורגל זה לא דבר רע, זה דבר טוב. לכל אחד יש את הדרך שלו ולכל אחד יש את הסגנון שלו. אני יכול להעיד באופן אישי, שמעתי מהצד המון דברים ודיבורים שכשאני עבדתי עם אלי טביב, אני לא חוויתי אותם. כמו לבוא ולהתערב בהרכב ולהגיד מה לעשות ואיך לעשות. אני לא זוכר כאלה דברים. אני יכול להגיד שאני עבדתי איתו חצי שנה. בפן של מאמן-בעל הבית, היה לי כיף, אפילו כשהיה קשה. לי הייתה התנסות אישית מצוינת”.

רוני לוי ואלי טביב. "היה לי כיף" (רדאד ג'בארה)רוני לוי ואלי טביב. "היה לי כיף" (רדאד ג'בארה)

הגלאקטיקוס שבונים עכשיו בבית”ר – ערן לוי, מאור בוזגלו שמתאושש מפציעה. איך יהיה כל הקוקטייל הזה?
“בסופו של דבר, כמו שאמרתי על הקבוצות שרצות לאליפות, צריך לייצר תלכיד של קבוצה טובה. השחקנים המוכשרים יכולים להביא את הערך המוסף. אני לא רואה את זה הפוך אף פעם. אני בטוח שמי שבבית”ר, גיא לוזון מאמן מספיק מנוסה, הוא יודע שצריך לייצר תלכיד טוב, תלכיד של שחקנים ושל קבוצה טובה. שחקנים מוכשרים כמו ערן לוי שהוא כישרון נהדר ובוזגלו שתהיה לו החלמה מהירה יכולים להוסיף שם המון, אין ספק. הם יצטרכו שתהיה להם קבוצה טובה כדי להביא את הכישרון שלהם. לשחקנים האלה יש יכולת נפלאה לייצר מצבים. זה דבר מבורך בקבוצה. כמה שאתה עובד קשה על פן טקטי, אתה צריך את השחקנים שעושים את ההבדל ואלו שחקנים שעושים את ההבדל, אבל הם יצטרכו תלכיד של קבוצה. זה לוקח זמן. למרות שבית”ר איך שלא נסתכל בשנתיים האחרונות עם כל הרעש והאכזבות כביכול, הם סיימו במקום השלישי ועשו עונות נפלאות”.

אם אתה מאמן הנבחרת אתה מחזיר את ערן זהבי או לא?
“אני חושב שזה לא רק בידיים של מאמן. אני חושב שבעניין הזה ליו”ר התאחדות וכל המרכיבים בנבחרת יש משקל מאוד חשוב ויש משקל מאוד חשוב לרצון של השחקן. אם השחקן מבין בצורה ברורה שהוא עשה מעשה לא טוב, מעשה רע, והוא מתנצל והוא מראה נכונות ורצון גדול, ויו”ר ההתאחדות והאנשים מסביבו מקבלים החלטה, אני חושב שזאת החלטה לא רק של מאמן”.

ערן זהבי. "יש משקל לרצון של השחקן" (שחר גרוס)ערן זהבי. "יש משקל לרצון של השחקן" (שחר גרוס)

איך החיים בקפריסין?
“טובים מאוד, טובים. אולי אני לא אובייקטיבי אבל אלו אנשים טובים מאוד. מדינה מאוד ידידותית. אקלים כמו בישראל. מאוד נוחה, מאוד מתקדמת. קרוב לישראל. אנחנו מאוד אוהבים את החיים כאן. אנחנו גם מאוד אוהבים את החיים בארץ”.

סימה עברה לגור איתך כשהילדים גדלו?
“בוא נגיד שהחלוקה היא 70/30. רוב הזמן היא איתי”.

רוני לוי ואשתו סימה (איציק בלניצקי)רוני לוי ואשתו סימה (איציק בלניצקי)

אתה אומר שהילדים בגרו אז זה יותר נוח.
“הילדים כבר גדולים. אנחנו בסיבוב השלישי. בגיל המתקדם”.

קפריסין עושה לך טוב אפשר להגיד?
“כרגע כן. אנחנו בכדורגל ובכדורגל לפעמים שבוע אחד לא טוב ודברים משתנים. יש לי במועדון שאני נמצא בו צוות מקצועי טוב מאוד מקומי, יש לי נשיא עם מערכת יחסים טובה מאוד, הדינמיקה בקבוצה היא טובה מאוד ואני אוהב מאוד את המקום. בכדורגל לפעמים דברים משתנים על פי התוצאות. אני מקווה שאצליח. בסופו של דבר יכולים לתת לך יותר קרדיט. מאמן כדורגל צריך להוכיח את עצמו כל הזמן. כל הזמן צריך לייצר תוצאות. אני קורא באינטרנט ששוקלים לפטר את מוריניו. אמרו שלא יפטרו אותו עכשיו – אולי אחד המאמנים הגדולים בעולם. תחילת עונה פחות טובה”.

ז'וזה מוריניו. "מאמן כדורגל צריך להוכיח את עצמו כל הזמן" (רויטרס)ז'וזה מוריניו. "מאמן כדורגל צריך להוכיח את עצמו כל הזמן" (רויטרס)

הייתה לכם תחילת עונה פחות טובה באירופה עם שער בלתי צפוי.
“ממש אכזבה. לצערנו זה המשחק הראשון ששיחקנו בבית. במשחק האחרון קיבלנו גול בדקה ה-88 אחרי משחק חד צדדי מהצד שלנו. אכזבה מאוד גדולה. הגענו לאירופה אחרי שש שנים”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */