יום שלישי, 14.05.2024 שעה 20:13

ג'וקוביץ' עלה לשמינית בסינסינטי, זברב הודח

הסרבי חזר מפיגור לניצחון על מנארינו, הגרמני נכנע להאסה, ואורינקה גבר על נישיקורי. בנשים: ווזניאקי פרשה, קרבר עלתה. גלושקו הפסידה בוונקובר

|
נובאק ג'וקוביץ' (רויטרס)
נובאק ג'וקוביץ' (רויטרס)

טורניר המאסטרס בסינסינטי, שאיבד לפני פתיחת הטורניר את המדורג ראשון רפאל נדאל שפרש אחרי שזכה בטורונטו, איבד היום (רביעי) גם את המדורג 3 בטורניר, אלכסנדר זברב הגרמני, שהפסיד במפתיע כבר בסיבוב השני אליו עלה אוטומטית, להולנדי רובין האסה המדורג 55 בעולם, 5:7, 6:4 ו-7:5. כעת, זברב, שחלם לעבור את המדורג שני רוג'ר פדרר בדירוג העולמי, יחל מוקדם מהצפוי בהכנות לאליפות ארצות הברית הפתוחה.

גם המדורג 7 מרין צ’יליץ’ היה בסכנת הדחה כשהפסיד 7:6 במערכה הראשונה לרומני מריוס צ'ופיל, אבל הקרואטי ידע להתאושש ולנצח 4:6 ו-4:6 בשתי המערכות הבאות. גם אלוף ווימבלדון, נובאק ג'וקוביץ’ מצא עצמו בפיגור מערכה (6:4) מול המדורג 28 בעולם אדריאן מנארינו הצרפתי, אבל הסרבי, שטורניר סינסינטי הוא היחיד מתשעת טורנירי המאסטרס  בו הוא עדיין לא זכה, התעשת וניצח 2:6 ו-0:6 בדרך לשמינית הגמר.

ההתאוששות של סטן ואורינקה נמשכת. השוויצרי שקיבל כרטיס חופשי גבר על יריב קשה, קאי נישיקורי היפני, 4:6 ו-4:6. גרגור דימיטרוב הבולגרי ניצח את האח הבכור למשפחת זברב, מישה, 6:7(6) ו-5:7. ניק קריוס האוסטרלי ניצח את בורנה צ'וריץ הקרואטי 6:7(1), 6:0 ו-2:6.

סטן ואורינקה (רויטרס)סטן ואורינקה (רויטרס)

דויד גופן הבלגי (11) גבר על בנואה פר הצרפתי 7:5, 4:6 ו-2:6. מילוש ראוניץ’ הקנדי ניצח את מאלק ג'זירי שנכנס כלאקי לוזר במקומו של נדאל, 3:6 ו-5:7. המדורג שישי, קווין אנדרסון מדרום אפריקה, עבר את ג’רמי שארדי הצרפתי עם 6:7(6) ו-2:6.

בטורניר הנשים המקביל המדורגת 2, קרולין ווזניאקי, פרשה אחרי הפסד 6:4 במערכה הראשונה מול קיקי ברטנס ההולנדית בעוד המדורגת 4 ואלופת ווימבלדון אנג'ליקה קרבר חזרה מפיגור לניצחון על הרוסייה אנסטסיה פאבליוצ’נקובה 6:4, 5:7 ו-4:6. משחקה של הראשונה בעולם סימונה האלפ הופסק עקב גשם כשהיא מוליכה 3:4 במערכה השלישית מול איילה טומליאנוביץ’ האוסטרלית. 

מה עובר העונה על גרביניה מוגורוסה? הספרדייה, אלופת השנה שעברה, איבדה יתרון שבירה במערכה השלישית והודחה כבר אחרי משחק אחד בטורניר על ידי לסיה צורנקו האוקראינית 2:6, 6:4 ו-6:4. מוגורוסה עלולה לאבד את מקומה בטופ-10 בדירוג הבא. 

גרבינה מוגורוסה (רויטרס)גרבינה מוגורוסה (רויטרס)

כמו כן, אירנה סבלנקה בת ה-20 מבלארוס (34 בעולם) גברה בקרב צמוד על אלופת הטורניר לפני שנתיים, קרולינה פלישקובה הצ'כית, 6:2, 3:6 ו-5:7. אלופת ארה”ב הפתוחה סלואן סטיבנס האמריקנית עלתה לשמינית הגמר עם 3:6 ו-2:6 על טטיאנה מריה מגרמניה. אלס מרטנס הבלגית (15) ניצחה בקושי את רבקה פטרסון המפתיעה משבדיה 6:3, 2:6 ו-6:7(1).

גלושקו הפסידה לוויקמאייר

הישראלית הבכירה יוליה גלושקו (163) הפסידה הערב בסיבוב הראשון של טורניר ה-itf בוונקובר שבקנדה למדורגת 2 בטורניר ו-96 בעולם, יאנינה וויקמאייר הבלגית, 6:3 ו-7:6(2). גלושקו, שעברה שלושה סיבובי מוקדמות בדרך לטורניר, חזרה מפיגור 2:0 במערכה השנייה ליתרון 3:5, אך לא הצליחה לסיים את המערכה שהגיעה לשובר שוויון בו ניצחה הבלגית 2:7. כעת, תתפנה גלושקו להכנות למוקדמות אליפות ארה”ב הפתוחה בשבוע הבא.

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */