יום שישי, 17.05.2024 שעה 11:39

הרצוג: זהבי חלוץ נהדר, אבל עשה טעות גדולה

מאמן הנבחרת הוצג רשמית: "ההחלטה לגבי ערן היא של ההתאחדות", "מאמין שאפשר להצליח בקמפיין הקרוב". רוטנשטיינר: "בשלבים האחרונים של קביעת הצוות"

|
אנדראס הרצוג במסע
אנדראס הרצוג במסע"ת הנבחרת (אחמד מוררה)

אנדראס הרצוג, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, הוצג היום (שני) באופן רשמי במשרדי ההתאחדות לכדורגל במסיבת עיתונאים, בה הוא דיבר לראשונה מאז אושר מינויו רשמית בהנהלת ההתאחדות, לצדו של המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור ישיר בערוץ ONE, ערוץ 50 באיכות HD למנויי HOT ,yes וסלקום tv, וכמו כן כאן באתר.

כזכור, מינויו של האוסטרי הגיע אחרי קרוב לשנה בה לנבחרת ישראל לא היה מאמן, מאז סיים אלישע לוי את תפקידו. במשימות המזדמנות באותו זמן עמד על הקווים אלון חזן, מאמן נבחרת הנערים, ששימש כמאמן זמני. 

הרצוג: ברור שיש לנו עבודה קשה

“אני כאן כבר שבוע וקבלת הפנים הייתה חמה במיוחד. אני נרגש להיות המאמן הלאומי פה ואני חושב שיש לפנינו אתגר גדול, אבל יחד עם זאת, אני מאמין בכדורגל הישראלי”, פתח האוסטרי את דבריו. “כמובן שיש עבודה קשה לפנינו ואני כבר רוצה לעבוד עם השחקנים שלי ולהתמודד מול אלבניה. אם נעבוד קשה יהיה לנו עתיד גדול. המטרה שלי היא להביא את השחקנים לרמה הכי גבוהה שאפשר וליצור אנרגיה חיובית שתסחף את כל הקהל וגם את התקשורת אחרינו”. 

אחת הסוגיות הבוערות איתן יצטרך להתמודד המאמן החדש נוגעת כמובן לערן זהבי שפרש מהנבחרת, אך כעת ייתכן ויחזור לסגל הלאומי: “ערן זהבי הוא חלוץ נהדר אבל מהצד השני הוא עשה טעות גדולה. את מה שיקרה איתו בימים הקרובים אתם כבר תיראו, אבל חשוב להגיד שזו החלטה של ההתאחדות. ההשואה בין ערן למונס דאבור? הם שחקנים שונים. ערן מהיר ומסוכן כל הזמן ומונס מצוין עם הכדור, אבל שניהם סקוררים”.

ערן זהבי (רדאד ג'בארה)ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

הסיכויים של ישראל להעפיל ליורו 2020: “צריך לחכות להגרלה. כרגע יש לנו את אלבניה וסקוטדלנד. ראיתי את המשחקים האחרונים של ישראל וראיתי מה טוב ומה צריך לשנות. אני מאמין באיכות ועם היכולות שלי כמאמן, אני מאמין שיש לנו אפשרות להעפיל מהקמפיין הבא”.

חוסר הניסיון כמאמן ראשי: ““סיימתי את הקריירה שלי כשחקן וקיבלתי את ההזדמנות להיות עוזר מאמן בנבחרת אסוטריה. אחר כך אימנתי את נבחרת הנוער ואז עבדתי תחת יורגן קלינסמן בארה”ב. יש לי ניסיון ואני מבטיח לעשות את הטוב ביותר. אני מודע לרעב להצלחות. שיחקתי 10 שנים בגרמניה ושם יודעים משהו על ניצחונות והצלחות. בשורה התחתונה נצטרך לספק את הסחורה על המגרש”.

אנדראס הרצוג (אחמד מוררה)אנדראס הרצוג (אחמד מוררה)

פילוסופיית המשחק שלו: ““אני הייתי שחקן קישור מספר 10. אני צריך להסתכל על הקבוצה שלי, אבל כשאני רואה את העבר של הנבחרת הישראלית הסגנון תמיד היה התקפי. אני בתור מאמן צריך למצוא את האיזון בקבוצה. אני חושב יותר יצירתי והתקפי וחשוב לי שהשחקנים יהיו בתנועה מתמדת. אני אדבר עם השחקנים ואעביר להם את הפילוסופיה שלי. אני רוצה לראות את השחקנים שלי משחקים מתוך הנאה ובביטחון”.

יריבות העבר עם ישראל כששיחק במדים של אוסטריה: ““לא חשבתי על העבר שלי עם נבחרת ישראל וידעתי מיד שאני רוצה להגיע. אם להיות כנה, עברו יותר מ-20 שנה וגם לא כל הכותרות ומה שנכתב היו נכונות. עשיתי בזמנו את העבודה בשביל הנבחרת האוסטרית ועכשיו אני מתמקד בהצלחת נבחרת ישראל. אני צריך לשכנע את הקהל בכך שהגעתי כדי לעזור לכדורגל הישראלי לחזור להיות ברמה הכי גבוהה שהוא יכול”.

וילי רוטנשטיינר ואנדראס הרצוג במסע"ת הנבחרת (אחמד מוררה)וילי רוטנשטיינר ואנדראס הרצוג במסע"ת הנבחרת (אחמד מוררה)

מי שישב לצידו של הרצוג, היה המנהל הטכני של נבחרות ישראל, וילי רוטנשטיינר, שדיבר על תהליך הבחירה בבן ארצו: ““בשבילי הדרך לבחירת המאמן הייתה מקצועית מאוד. עשיתי זאת בעבר במקומות אחרים, אבל רציתי לציין זאת, כי הוועדה תחת ניהולו של אלי אוחנה הייתה מקצועית מאוד. הרכבנו פרופיל מתאים לתפקיד שנגע לאיכויות של המאמן החדש כמנהיג, לרזומה שלו, להבנה שלו בכדורגל וגם על ההתאמה הפוטנציאלית והמוטיבציה שלו להיכנס לתפקיד. זה הזמן הנכון בשביל אנדראס להתמנות למאמן לאומי פה בישראל, ואני מאחל לו שביחד איתי נצליח במדינה הנפלאה הזאת”.

רוטנשטיינר, התייחס גם לזהות הצוות שיעבוד תחתיו ותחת הרצוג: “אנחנו עכשיו עובדים על הרכבת הצוות. לא מדובר רק על עוזר המאמן, אלא על הצוות כולו מכל ההיבטים – מקצועית, רפואית וכו’. אנחנו בשלבים האחרונים של קבלת ההחלטות ובשבוע הבא הכל התבהר. אני פוגש אנשים כדי ללמוד על המערכת פה וצריך לעבור תהליך לפני שמחליטים לגבי זהות הצוות. תתנו לי מספר ימים והכל יורכב ביסודיות וכמו שצריך. אנחנו צריכים עוד אנשים במערכת שילכו ויהיו נוכחים באצטדיונים כדי לקדם את התהליך שלנו”.

אנדראס הרצוג במסע"ת הנבחרת (אחמד מוררה)אנדראס הרצוג במסע"ת הנבחרת (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */