יום שני, 20.05.2024 שעה 20:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • מכבי פ"ת

עכשיו זה רשמי: ערן לוי שוחרר ממכבי נתניה

אחרי שהכחיש באינסטגרם: "לא ביקשתי לעזוב", והבעלים סגל הגיב בפייסבוק: "ביקש לסכם על עזיבה", הקפטן והמועדון החליטו על פרידה אחרי חמש עונות

|
ערן לוי חוגג (עמית מצפה)
ערן לוי חוגג (עמית מצפה)

ערן לוי, שניצב שוב בעין הסערה במכבי נתניה לאחר שביקש לעזוב את המועדון אמש (שבת) בתום ה-1:1 מול מכב חיפה, במה שעורר לא מעט תגובות מצד שחקני הקבוצה, אנשי המועדון וכן הבעלים אייל סגל, הכחיש זאת הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו. אבל בסופו של דבר, יצאה ההודעה הרשמית שהצדדים החליטו על פרידה ועזיבתו של לוי את הקבוצה.

ממכבי נתניה נמסר בהודעה רשמית: “בעקבות האירועים של החודשים האחרונים, במיוחד של השבועות והימים האחרונים, היום לפני אימון הקבוצה נערכה פגישה משותפת בין הנהלת המועדון, הצוות המקצועי וקפטן הקבוצה ב-5 העונות האחרונות, ערן לוי. בסיומה של הפגישה, הוסכם כי לאור המצב הנוכחי, לא ניתן להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים ולכן סוכם כי ערן ישוחרר מהקבוצה והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. הנהלת המועדון מבקשת להודות לערן לוי על אין ספור רגעי אושר, על הצלחות, על שערים קסומים ועל כל מה שערן תרם למועדון מכבי נתניה. המועדון מאחל לערן לוי בהצלחה בעתיד, בכל קבוצה אשר יפנה אליה ובכל אשר יבחר לעשות”.

רוטן: צריך למחוא כפיים לגול של לוי

בבוקר, עוד פורסמה ההכחשה של הקפטן לנושא העזיבה. “לכל אוהדי מכבי נתניה היקרים...אני מעולם לא ביקשתי או אמרתי שאני רוצה לעזוב את המועדון, זה יצא כבר מכלל פרופורציה וחבל שאנשים נותנים יד לשמועה כזו להתפשט”, כתב לוי. “אמרתי ואני אומר זאת שוב אני שחקן מכבי נתניה לכל דבר ואם יהיה שינוי זה כבר משהו אחר, אבל מעולם לא ביקשתי לעזוב”.

“במקום להתעסק במה שהשגנו אתמול אנשים בוחרים להתעסק בדברים לא רלוונטיים ומגעילים”, הוסיף הקפטן, שבעצמו בחר להסיט את האש לכיוונו ולא למשחק ולקבוצתו. “את העניינים האישיים שלי מול גורמי ההנהלה אני מנהל טוב מאוד ולא צריכים שדברים לא נכונים ושגויים יתפרסמו ויגרמו לאי הבנות. שבוע טוב ובשורות טובות”.

 

לכל אוהדי מכבי נתניה היקרים ולכל הסובבים בכלל או בפרט אני מעולם לא ביקשתי או אמרתי שאני רוצה לעזוב את המועדון וזה יצא כבר מכלל פרופורציה וחבל שאנשים נותנים יד לשמועה כזו להתפשט אמרתי ואני אומר זאת שוב אני שחקן מכבי נתניה לכל דבר ואם יהיה שינוי זה כבר משהו אחר אבל מעולם לא ביקשתי לעזוב במקום להתעסק במה שהשגנו אתמול אנשים בוחרים להתעסק בדברים לא רלוונטיים ומגעילים. את העניינים האישיים שלי מול גורמי ההנהלה אני מנהל טוב מאוד ולא צריכים שדברים לא נכונים ושגויים יתפרסמו ויגרמו לאי הבנות. שבוע טוב ובשורות טובות ????

A post shared by Eran Leviערן לוי99 (@eranlevi99) on

סגל: "ביקש לסכם על עזיבה, עצרתי זאת נכון ליום שישי. נודע לי על סיכומים בינו לבין הפועל חיפה”

לאחר מכן, אייל סגל התייחס לסערה מול הקפטן בצ’אט פתוח עם האוהדים בפייסבוק, כאשר כתב: “הפעולה המעשית הראשונה שנעשתה במכבי נתניה אחרי הגעתי, הייתה החתמת ערן לוי ולא במקרה. ערן במנהיגותו, ידע לנווט את השחקנים בעונה הקשה בתולדות המועדון ולכן בחרנו שהוא יהיה בעל החוזה הראשון במכבי נתניה החדשה. לערן חלק מרכזי בהצלחת מכבי נתניה בשנתיים האחרונות ולכן, לפני כשנה כשחודש לו החוזה, נאמר לו מפורשות ועל ידי, שמבחינתי החוזה לכל חייו ככדורגלן וכל עוד הצוות המקצועי יחפוץ בשרותיו, הוא יישאר במועדון כשחקן פעיל. ואכן, החוזה הוערך לעונה נוספת כבר בינואר האחרון, על פי בקשתו של ערן, למרות שהאופציה אפשרה בסוף העונה. כל החתמה שכזו לוותה בלא מעט יחסי ציבור, באינטרנט הארצי והמקומי, ידענו להבליג ולנהל את כל השיח בחדרי חדרים. להפתעתנו, לא הרבה אחרי ההחתמה האחרונה בינואר 18, התחדש השיח בין השחקן למנכ"ל בנושאי ההסכם, כאשר חלק מהמסרים מועברים במקביל דרך המאמן, אך מכיוון שמדובר בשחקן מפתח ובקפטן, ידענו להכיל את זה ולהעביר חזרה מסר ברור וחד משמעי, מכבדים את הבקשה ונשקול אותה ביותר מחיוב כשתסתיים העונה. ולכם אני אומר, שגם למאמנים וגם למנכ"ל אמרתי מפורשות, שעל תרומתו בשנתיים האחרונות הוא יזכה ובגדול.

ערן לוי חוגג (עמית מצפה)ערן לוי חוגג (עמית מצפה)

“רגע אחרי שריקת הסיום לניצחון המדהים על בית"ר ירושלים, יתחולל השבר. בראיון שנערך בסיום המשחק נשאלה שאלה מוזמנת על ידי הכתבת...והושבה תשובה שהוכנה מראש, על תוכניות עתידיות והכל 3 חודשים אחרי חתימת חוזה ותוך כדי שיח רצוף על ההסכם עם הנהלת המועדון והכל 4 משחקים לפני סוף העונה. לצערי, באותו רגע הסתיימה עונה נפלאה...ולמרות שבמרבית המקומות זה היה מסתיים בדרך אחרת, בחרנו גם הפעם להבליג, אך לקיים שיחה חדה וברורה, שלא יקרו מקרים כאלו בעתיד וההסכם שריר וקיים עד לסיומו. במהלך הפגרה וגם בחודש האחרון, שמעתי על משאים ומתנים שנערכים עם קבוצות אחרות, שמעתי ולא התייחסתי. כך היה גם בערב ט' באב, כשנודע לי בצורה חדה וברורה שנוצר קשר בין הפועל חיפה לשחקן ויש סיכומים. מכיוון שאוהד מכבי נתניה מסקר את הפועל חיפה (ולא הוא המקור שלי), ניתן לשמוע גם מימנו על המהלכים. שמעתי ולא התייחסתי. בראשון האחרון התפרסם פוסט מרמז על הנושא, קראתי והבנתי ולא התייחסתי.

סלובודאן דראפיץ' ואייל סגל (שחר גרוס)סלובודאן דראפיץ' ואייל סגל (שחר גרוס)

“ביום שישי האחרון הקשר יצר קשר עם המנכ”ל, ביקש להיפגש ביום א’ על מנת לסכם על עזיבה, עודכנתי והודעתי לעצור את התהליך (נכון ליום שישי). כשהתיישבתי במקומי ביציע האוהדים בסמי עופר, הבנתי שהאוהדים מעודכנים מהשחקן. לתפיסת עולמי, מעשה שלא ייעשה! ולא רק זאת, גם נאמר לאוהדים שהמועדון מראה לשחקן את הדרך החוצה, מה שהפוך ב-180 מעלות למציאות. אוהדים יקרים, מכבי נתניה גדולה מכולנו, למרות ההערכה הרבה לשחקנים ולצוות המקצועי, בעבר בהווה ובעתיד, אסור לנו לעולם להיות מעורבים בקשר שבין עובד למועדון, אסור לנו לתפוס צד ולהיות אנשי יח”צ, אסור לנו להשפיע מעבר לתמיכה הגיונית וסבירה במגרש ומחוצה לו. השחקנים ואנשי הצוות המקצועי הם לא חברים שלנו, הם שחקנים שאת חלקם אנחנו מעריצים, שם זה מתחיל ושם זה נגמר. ביום שהחלטות יתקבלו על יח”צ ועל פי קשרים ועל פי פוסטים, ניתן יהיה להפוך את שעון החול.

אייל סגל (רדאד ג'בארה)אייל סגל (רדאד ג'בארה)

“ועדיין לא מאוחר, לשחקן ולמועדון הסכם מחייב, כלכלית ומקצועית והתנהלותית ואם הצדדים ידעו לעמוד בהסכם הקיים, מראשיתו ועד סופו, בלי התערבות של יחצ"נים בתקשורת ובלי מעורבות אוהדים, כולנו נהנה מהפרות. ואם לא, המועדון חווה חוויות קשות יותר ועמד בהם בכבוד, כך יהיה גם הפעם. מכיוון שמדובר בצ’אט, אני מבקש מכל שואל, לקרוא את כל השאלות שקדמו לו על מנת למנוע חזרה על דברים. הנימוס ההדדי והשיח התרבותי, מחויב המציאות, למרות שברגשות עסקינן”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */