יום שני, 20.05.2024 שעה 16:41
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ב"ש במשבר: הביטחון של השחקנים נפגע מאוד

אווירה עגומה אצל האלופה שמנסה לעכל עוד מכה אחרי 5:4 בפנדלים להפועל חיפה באלוף האלופים. ביקורת על ההגנה והקישור, אכזבה מהזרים. אלו ייעדר חודש

|
שחקני הפועל ב
שחקני הפועל ב"ש (נעם מורנו)

המשבר בהפועל באר שבע ממשיך לצבור תאוצה. בהמשך ישיר ליכולת המדאיגה בזאגרב, ולעיני נציגים של האלופה הקפריסאית אפואל ניקוסיה שצפויה להתמודד מול ב”ש בסיבוב הבא במוקדמות הליגה האירופית, האלופה הישראלית נראתה חסרת מעוף גם אמש (שבת) במשחק אלוף האלופים, כשהפסידה את התואר הראשון לעונה ואת הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו, אחרי הפסד 5:4 בפנדלים להפועל חיפה בהרכב שני מחוזק, שסיים ב-1:1 ב-90 דקות באצטדיון בנתניה.

תוך פחות משבוע, איבדו חניכיו של ברק בכר שלוש מטרות משמעותיות: שלב הבתים של ליגת האלופות, גביע אלוף האלופים וגביע הטוטו, כשכדור השלג נמשך יומיים בלבד לפני הגומלין נגד דינמו זאגרב ביום שלישי, שיהיה לפרוטוקול בלבד.

קלינגר: שמח, מגיע ליואב והאוהדים

“אנחנו נראים רע מאוד וזה מדאיג”, אמר גורם בבאר שבע. “הגישה השתפרה, היה רצון אדיר לנצח כדי לגרום לעצמנו ובעיקר לאוהדים לחייך אחרי מה שהיה ביום שלישי האחרון, אבל הביטחון של השחקנים נפגע מאוד. אם היינו זוכים באלוף האלופים האווירה הייתה משתפרת, אבל בעיקר היה חשוב לשחק כדורגל טוב וזה לא קרה. יש יותר מדי בעיות ואנחנו צריכים להתעורר מהר מאוד כדי שלא נגיע אבודים לליגה”. בסיום דו קרב הפנדלים, הצוות המקצועי והשחקנים נאספו כולם במעגל והקשר דן איינבינדר נשא דברים ואמר לחבריו: “רק ביחד נצא מזה".

הביקורת בבאר שבע שוב מופנית לחוליות ההגנה והקישור, שגם אמש הראתה רכות וחוסר תיאום במספר מצבים שהפועל חיפה הצליחה להגיע בהרכב שני מחוזק. בצוות המקצועי הדגישו על עבודת ההגנה במצבים הנייחים גם לאחר ההפסד לדינמו זאגרב, אך הבעיה ממשיכה גם בכיסוי הלקוי בשער השוויון המהיר של גבריאל תאמאש בדקה ה-25 שהיה העתק לשני השערים שספגה באר שבע נגד לך פוזנן במשחק האימון בפולין.

מליקסון מאוכזב (רדאד ג'בארה)מליקסון מאוכזב (רדאד ג'בארה)

הקשר הצרפתי, ז'וליין סטו, עדיין לא מצליח להרשים את הצוות המקצועי וגם אמש נראה כבד ואיבד לא מעט כדורים, בעיקר במחצית השנייה. למרות זאת, בדיוק כמו המצב המקצועי אצל יאניס אנסטיס, בקבוצה אינם ממהרים להסיק מסקנות ומאמינים שיכולתו של הצרפתי תשתפר עם הזמן. “נכון לעכשיו, הזרים שהגיעו לא מספקים את הסחורה ואם זה לא ישתפר אז יהיה קשה להצליח במטרות בהמשך העונה, אבל יקבלו עוד זמן כי זרים צריכים להתאקלם”, אמר גורם המקורב למועדון.

האווירה העגומה בבאר שבע נמשכה גם בחדרי ההלבשה, כששחקנים עודדו את חן עזרא על החמצת הפנדל. גם עדן בן בסט, חנן ממן ושמואל שיימן, שלא הרשימו נגד קבוצתם לשעבר, התאכזבו לראות את החגיגות של חבריהם בעונה האחרונה בנוסף לקללות שספגו ושטרות כמחאה על עזיבתם. צמד הניגרים, ג'ון אוגו וטוני וואקמה, מתוסכלים מהמצב אליו נקלעה הקבוצה וככל הנראה סיכוי נמוך שהשניים ימשיכו מעבר לעונה הנוכחית, אלא אם כן יקבלו הצעה שתפתה אותם להישאר. בקבוצה מתנחמים בכך שהשוער דודו גורש, שנכנס אל בין הקורות במקומו של אנסטיס אחרי תצוגת הנפל בזאגרב, גילה יכולת טובה למרות שלא הצליח למנוע את שער השוויון של הפועל חיפה. גורש ימשיך ב-11 גם נגד זאגרב השבוע.  

חן עזרא מחמיץ (נעם מורנו)חן עזרא מחמיץ (נעם מורנו)

בבירת הנגב מבינים שחוסר השקט בקבוצה מגיע גם בשל כמות השחקנים הגדולה שיש כעת בסגל, בנוסף לשחקנים שלא בתוכניות והמרמור גדל מיום ליום. בזמן הקרוב ימשיכו בבאר שבע להאיץ את דילול הסגל. וובה בראון כבר קיבל רשות מברק בכר לחפש קבוצה אחרת ועמית ביטון כבר הושאל למ.ס. אשדוד. גיא מלמד מאוכזב ממעמדו והוא עשוי לצאת לעונת השאלה. “יש מרמור גדול של כמה שחקנים וזה לא מוסיף אנרגיות. חייב לעשות סדר כדי שהסגל יהיה עסוק אך ורק בהצלחת הקבוצה”, אמרו שחקנים. מיהאי קורהוט עדיין לא מצא קבוצה שתקלוט אותו ותפנה מקום להפשרתו של מיגל ויטור.

החלוץ תומאש פקהארט לא זומן לסגל ולפי הערכה מראים לו שוב את הדרך החוצה מהמועדון. פקהארט, מתוסכל מאוד מהפיחות הניכר במעמדו והוא כבר תקופה מחפש קבוצה ביוון שתוכל לקלוט אותו, אולם שכרו הגבוה מרתיע את הקבוצות היווניות שאינן מסוגלות לשלם שכר בגובה כזה. פאניוניוס, שהתעניינה בצ'כי, לא יכולה לעמוד בשכרו וגם פאנתינאייקוס, שלפי פרסומים ביוון סימנה אותו כמועמד, מוכנה לשלם 200 אלף יורו פחות משכרו הנוכחי בבאר שבע. 

במהלך האימון המגן הימני דור אלו חש כאבים בברך שמאל והוא סובל מקרע במיניסקוס ויעבור מחר ניתוח, ייעדר ארבעה שבועות.

תומאש פקהארט ומיגל ויטור (מרטין גוטדאמק)תומאש פקהארט ומיגל ויטור (מרטין גוטדאמק)

גם גיא חיימוב עדיין במבוי סתום. השוער, שלא זומן לסגל ולא נמצא בתוכניות אחרי הגעתו של היווני אנסטיס, דורש להשתחרר מידית כדי למצוא קבוצה אחרת לפני פתיחת העונה. למרות זאת, בבאר שבע ממשיכים לדרוש סכום גבוה על שחרורו, דבר שמסכל עבורו מציאת קבוצה חדשה בידיעה שבקיץ יהיה שחקן חופשי וזה גורם לכעס וייאוש גדול בסביבתו. גם מוחמד גדיר נמצא בסיטואציה דומה, אך החלוץ גם דורש ששכרו לא ייפגע.

גיא חיימוב (איציק קדוש)גיא חיימוב (איציק קדוש)

"יש דברים שצריכים לשפר ואני מאמין שברק יודע מה צריך לשפר", אמר הבלם שיר צדק, שהיה נשמע כעוס בסיום. “זה לא נעים להפסיד, גם בשלישי וגם היום שרצינו מאוד לנצח אבל זה הכדורגל. יום שלישי יש לנו משחק גם כדי להחזיר את הביטחון וגם כדי לתת משחק טוב, אנחנו עם הפינה קדימה”.

חנן ממן ושיר צדק מאוכזבים (נעם מורנו)חנן ממן ושיר צדק מאוכזבים (נעם מורנו)

האכזבה להפסיד על התואר הראשון של העונה: “יש אכזבה, הפסדנו ולא נעים להפסיד, אבל יש פה שחקנים מנוסים עם הרבה ביטחון, שחקנים טובים שהוכיחו את עצמם בשנים האחרונות. נתמודד ונצא מזה מחוזקים, יש פה מאמן טוב שתמיד עם היד על הדופק כל הזמן. הכל בסדר, אנחנו עובדים טוב וקשה אני בטוח שהיכולת הטובה תגיע בהמשך. אני לא מדבר על היכולת המקצועית שלי, יש מאמן שמכוון ומסביר אותי”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */