יום שני, 20.05.2024 שעה 17:59
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ערן לוי ביקש לעזוב, מכוון להפועל חיפה

הקפטן זרק פצצה לאחר ה-1:1 בין חיפה לנתניה: "לא מחזיקים בכוח". סגל: "הבלגתי מספיק, נתניה לא תהפוך לשכונה", שחקנים: "לא יודעים מה הסיפור שלו"

|
ערן לוי (עמית מצפה)
ערן לוי (עמית מצפה)

ערן לוי נכנס אמש (שבת) כמחליף במחצית ה-1:1 מול מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר, במסגרת מחזור הפתיחה של גביע הטוטו, והעניק לסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה נקודה עם שער שוויון דרמטי בדקה ה-92. אולם, פעם נוספת, מלבד לגנוב את ההצגה מבחינה מקצועית בשל שערו האדיר, הוא עשה זאת גם לאחר שריקת הסיום, מול המצלמות. הקפטן ניצל שוב את עמדת הראיונות כדי לשים את עצמו בראש סדר היום בעיר היהלומים, ולא את הקבוצה עצמה.

רוטן: צריך למחוא כפיים לגול של לוי

לאחר המשחק, הגיעה נקודת הרתיחה בין נתניה ללוי, כאשר הוא ביקש לעזוב את המועדון בשיחה עם ההנהלה. בנתניה סיפרו כי הם מודעים לכך שהוא מנהל שיחות עם הפועל חיפה, שם יואב כץ מעוניין בו מאוד אולם ניר קלינגר עדיין מתלבט ויכריע בסופו של דבר. “נכבד אותו עד יומו האחרון בקבוצה”, אמרו בנתניה, שם לא רצו להתייחס לעניין, אך ציינו: “אם לא טוב לו והוא רוצה לעזוב, זה לגיטימי. אף אחד לא ישחק בכוח במכבי נתניה. להיות במועדון שלנו זו זכות שלא הרבה זוכים לה. נמצא פתרון שיתאים לשני הצדדים”.

"אי אפשר להיות שמח כשאתה על הספסל", אמר לוי לאחר המשחק וירה את יריית הפתיחה. "אין מה לספר על התחושות האלה, זה לגיטימי ונורמלי. כל אחד עושה את השיקולים שלו, גם אני וגם המועדון. כרגע אני שחקן מכבי נתניה ולא יודע מה יהיה בהמשך. התחלתי על הספסל והכל בסדר. לא יכול לשים סוף לשום דבר. אני לא פצוע". התגובה הזאת של הקפטן יש לציין, לא השאירה את שחקני ואנשי נתניה אדישים.

ערן לוי חוגג (עמית מצפה)ערן לוי חוגג (עמית מצפה)

"לא נעשה כלום בחיפזון אחרי המשחק, נראה בהמשך היום מה נעשה, אולי הוא יזומן לשיחת בירור", אמרו בנתניה לאחר שלוי בעצם סתר את העובדה שהוא לא כשיר במאת האחוזים. כזכור, הוא לא הצליח לסיים את האימון ביום חמישי בגלל כאבים ברגלו ונזקק לקרח כדי להתגבר עליהם. עקרונית, הוחלט מראש כי עדיף שלא ישלים 90 דקות, מאחר שהקבוצה נכנסה לרצף של שלושה משחקים ותפגוש את עירוני קריית שמונה בחוץ ביום שלישי, וכן את הפועל חדרה בבית ביום שבת. דראפיץ’ הבהיר זאת אחרי המשחק וציין כי ללוי ישנה "רגישות ברגל".

שי ברדה וסלובודן דראפיץ' (עמית מצפה)שי ברדה וסלובודן דראפיץ' (עמית מצפה)

"בטח שזה נכון שיש לו רגישות", הוסיפו בעיר היהלומים. "אז ערן אמר שהוא כשיר, אז מה? הוא עזב את האימון בגלל זה, איך הוא יכול לומר דבר כזה?". בנוסף, גם שחקני הקבוצה לא הבינו את פשר דבריו של לוי ואמרו ל-ONE: "אין לאף אחד פה מושג מה הסיפור שלו, כל פעם פותח או לא פותח, פצוע או לא פצוע, תמיד הכותרות עליו וסתם. לא יודעים כבר מה קורה עם זה כל פעם".

הנושא המשיך להעסיק את אוהדי הקבוצה וכן את אנשי המועדון במשך הערב, כאשר הבעלים אייל סגל שוחח עם אוהדים ביציע, שם ישב וניסה להסביר להם את המצב. לאחר מכן, הוא עשה זאת גם בחשבון הפייסבוק שלו, כאשר כתב: "ערב טוב לאוהדי מכבי נתניה. בסיום המשחק התחלתי בשיח עם חלקכם בנושא ערן לוי. מכיוון שאני ואחרים בדרך הארוכה בחזרה מחיפה, אני מזמין את כל אלו שרצו לשאול שאלות ולהעיר הערות ולשמוע תשובות, לצ'אט פתוח באותו נושא”.

ערן לוי בטירוף (עמית מצפה)ערן לוי בטירוף (עמית מצפה)
ערן לוי חוגג (עמית מצפה)ערן לוי חוגג (עמית מצפה)

לאחר מכן, הגיב לאוהדים שהביעו את דעתם על הפוסט שכתב, בנוגע לשתי הגרסאות שנוצרו בעמדת הראיונות: "לא נהפוך את מכבי נתניה לשכונה ושום שחקן או איש צוות לא יהיה חלק מהדיאלוג שביני לבין האוהדים. כל שנשאר לנו להאמין אחד בשני ואם יהיה משבר אמון, לא יהיה טעם בדיאלוג".

אחר כך, הוסיף סגל להתייחס למצב מול לוי, ואף התייחס לפעם הקודמת שבה הוא שחרר הצהרה שכזאת אחרי משחק, ב-1:4 הגדול של בית”ר ירושלים בפלייאוף העליון, כשענה לאוהד אחר: “ישבנו וחתמנו על חוזה בינואר. לא אתה ולא אני רואים סיבה לחתום על חוזה חדש. לא קרה מאז ינואר דבר שמחייב פתיחת הסכם. לא להקטינו ולא להגדילו...בזה אנחנו מסכימים. לכן הבלגתי מאז 30/4 (יום המשחק מול בית”ר, מ.ר), כפי שלא הבלגתי מעולם...גם ברגעים אלו ממש”.

אייל סגל (רדאד ג'בארה)אייל סגל (רדאד ג'בארה)

גם לכדורגל התייחסו בנתניה לאחר המשחק, שאחריו הם יצאו מרוצים בעיקר מתוצאת הסיום, לאור השער של לוי ומהיכולת במחצית הראשונה, כששחקנים אמרו: "אנחנו צריכים להיכנס עוד יותר לכושר, לא אכפת לנו מהנקודה, אכפת לנו מאיך שנראינו כי לא היינו טובים מספיק, נצטרך להשתפר. אפשר להיראות יותר טוב, צריך ללמוד הרבה לקחים מהמשחק הזה. זה גביע הטוטו וזאת רק תחילת העונה, אבל כרגע נראה שאנחנו צריכים חיזוק להתקפה".

בתוך כך, עסקת דיא סבע לרובין קאזאן ירדה מהפרק, לפחות כרגע. כזכור, סבע לא היה מוכן להתפשר על מספר סעיפים בחוזה שהוצע לו ברוסיה, כגון ביטחונות השכר, 10 האחוזים שמגיעים לו מסכום ההעברה וסעיף המאפשר למועדון להשתחרר מחוזהו תוך כמה חודשים תמורת פיצוי נמוך. 

דיא סבע עם אשתו ורועי דניאל (נעם מורנו)דיא סבע עם אשתו ורועי דניאל (נעם מורנו)

מאז שחזר לישראל בשבוע שעבר, הרוסים טרם עשו צעד לקראת השחקן ולפי שעה נראה כי הצעתם (1.8 מיליון יורו לשלוש שנים), היא סופית. על כך אמרו במכבי נתניה: "דיא אמר לא להרבה מאוד כסף, הוא ילד גדול ועשה את ההחלטה שלו, אנחנו מכבדים אותה. ההחלטה לא מאכזבת אותנו כי היא לא הייתה תלויה בנו".

בנושא אחר, ארבע קבוצות צעירות של מכבי נתניה ימריאו בחודש הקרוב לסדרת אימונים ומשחקים מול יריבות אירופיות. קבוצת הנוער תטוס למחנה אימונים בבולגריה, במסגרתו תתמודד עם האלופה צסק'"א סופיה ולבסקי סופיה. הצוות שיצא כולל את המאמן רונן גבאי ועוזרו סשה פלדמן, מאמן השוערים אבי גבאי, מאמן הכושר אמיר קמין והפיזיוטרפיסט עבד יונאס.

רונן גבאי (עמיחי הילמן)רונן גבאי (עמיחי הילמן)

קבוצת נערים א’ של מכבי נתניה תצא אף היא לבולגריה, ותשחק מול ספרטק סופיה וצסק"א סופיה, בשכבות הגיל המקבילות. עם הקבוצה יצאו המאמן יוסי טוויל ועוזרו יובל יעקב, מאמן השוערים ישראל כחלון ומאמן הכושר לירון רובין. נערים ב’ ממריאים להשתתף ב"טורניר דברצן" ההונגרי, בצוותא עם קבוצות מהונגריה, רומניה ואוקראינה. את הקבוצה מאמן עמית רוקמן, יחד עם עוזריו דניאל פרטוש איסמן גדיר. מכבי נתניה, נערים ג’, של המאמן עודד ברנע ועוזרו בר ויצמן, תקח חלק בטורניר באוקראינה. שם יפגשו החניכים את פיורנטינה האיטלקית, ליל הצרפתית, ספרטק מוסקבה הרוסית ואת דינאמו קייב וקרפטי לבוב.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */