יום ראשון, 19.05.2024 שעה 13:54

אצילי, עטר וקיארטנסון בהרכב מכבי מול רדניצ'קי

איביץ' הציב את השלושה בהתקפה מול הסרבים ב-20:00, שכטר, חוזז, גולסה, ייני וברסקי על הספסל. אופואדו נרשם לליגה האירופית, יונתן כהן בחוץ

|
עומר אצילי ו-וידאר קיארטנסון (משה חרמון)
עומר אצילי ו-וידאר קיארטנסון (משה חרמון)

שבוע אחרי שמכבי תל אביב צלחה את סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, הקבוצה הצהובה נערכת לקראת המשחק הראשון מבין שניים נגד רדניצ’קי ניש הסרבית הערב (חמישי, 20:00) במסגרת סיבוב המוקדמות השני. לקראת המשחק, מכבי ת”א פרסמה את ההרכב שיפתח באצטדיון בנתניה.

איביץ': המטרה היא לנצח ולהתאמץ עד הסוף

הרכב מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דור פרץ, אבי ריקן, דור מיכה, עומר אצילי, אלירן עטר ו-וידאר קיארטנסון.

לקראת ההתמודדות, ברגע האחרון ניצלו הצהובים את האפשרות לרשום שחקן נוסף עד כ-24 שעות לפני המשחק הראשון והרכש הניגרי, צ’יקו אופואדו, הוכנס לסגל. מי שפינה את מקומו בסגל 22 השחקנים של הצהובים הוא יונתן כהן. אגב, על הספסל יישבו חביב אוחיון, איתי שכטר, מתן חוזז, שרן ייני, אייל גולסה, ארון שוינפלד ורוסלן ברסקי.

צ'יקו אופואדו (איתי כהן)צ'יקו אופואדו (איתי כהן)

כזכור, מוקדם יותר השבוע דיווחנו ב-ONE כי שחקן הרכש נשלח להוציא ויזה לסרביה, מה שהעיד על הכוונה כן לרשום אותו בסגל לשני המשחקים. אופואדו יוכל לעמוד לרשות איביץ’ אם המאמן הסרבי אכן יבחר לעשות זאת, ונראה כי הסיכוי שלו להיות בסגל למשחק הגומלין הוא גבוה יותר.

עוד קודם לכן, המאמן ולדימיר איביץ’ קיים יחד עם הקשר דור פרץ מסיבת עיתונאים רשמית. דור פרץ אמר בפתח דבריו במסע”ת: “ממשחק למשחק השאיפה היא להיראות טוב יותר, ככל שהשלבים יתקדמו נפגוש קבוצות חזקות יותר. ננסה להוציא את המקסימום במשחק הראשון מול הקהל שלנו ולטוס רגועים יותר עם תוצאה שטובה לנו בגומלין. הצוות מכין אותנו כמו שצריך למשחק הזה ואנחנו נגיע מוכנים. הגדרות התפקיד החדשות שלי בקבוצה? מקבל עליי כל תפקיד שהוא רוצה שאקח, אני שמח שהעונה שעברה מאפשרת לי לפתוח את העונה הזו במעמד הזה. בתור אחד שעבר מסלול דומה לשחקנים שחתמו על חוזים ארוכי טווח, אני רק יכולים לאחל להם שיישארו ויהפכו לשחקנים חשובים”.

דור פרץ (חגי מיכאלי)דור פרץ (חגי מיכאלי)

עוד הוסיף: “אין ספק שאפשר להשתפר, בכל אספקט. אני מקווה שהנעת הכדור שלנו תשתפר מדי משחק, זה דבר מרכזי וחשוב במכבי תל אביב. כשחקני המועדון חשוב לנו מאי פעם, יותר מבשנים קודמות. כאנשי תרבות ספורט, העפלה לשלבים גבוהים בזירה האירופית היא טובה בכדורגל הישראלי וגם הפועל באר שבע רוצה לעשות את הדרך כמונו”.

איביץ’, המאמן, אמר בפתח דבריו: “אני רוצה להזדהות ראשית עם האנשים שנספו באסון ועם אלו שנותרו נפגעים וחווים שעות קשות ביוון. לגבי המשחק, השלב הזה הוא הרבה יותר קשה, הקבוצה שתעמוד מולנו שונה אחרת מזו הקודמת, זה שייך לעבר. אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה חזקה שתספק משחק קשוח, נהיה מוכנים לקראת שני המשחקים וניתן 100% כדי להעפיל לשלב הבא. המועדון הזה שיעמוד מולנו סיים את העונה שעברה במקום השלישי והעונה הם יותר מאורגנים, הם מנוסים ויש להם מאמן טוב. העונה תהיה להם עונה טובה והם יילחמו על האליפות. הרגשות שלי לפני משחק מול יריבה סרבית? אנחנו מקצוענים, אי אפשר לתת לרגש להפריע”.

ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

לאחר מכן הסביר: “המטרה שלנו היא לנצח, להתאמץ עד השנייה האחרונה ולשחק עם משמעת. ניתן את הכל כדי להביא תוצאה טובה, כל השחקנים מוכנים. המשחק הראשון בבית וזה לדעתי יתרון קטן, אתה משחק מול האוהדים שלך ואני מקווה שיגיעו יותר קהל מאשר המשחק הקודם. נצטרך תמיכה כדי לעבור את המשחקים הללו, ננסה להביא תוצאה טובה ולהתכונן למשחק שאחריו. נראה מה יקרה במשחק הזה, כולם מוכנים אליו. הרבה שחקנים חזרו אחרי עונת השאלה וחלק עלו מהנוער והיו לי שלושה שבועות לעבוד איתם לפני המשחק הרשמי הראשון. עבורי כולם חשובים וכולם יקבלו צ’אנס. יש לנו הרבה משחקים בהמשך ועד המשחק לאחר מכן אני בטוח שכולם יילחמו כדי לשחק. יש לי שלושה חלוצים שהראו ניצוצות במשחקי ההכנה ואני מרוצה מהם”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */