יום שבת, 04.05.2024 שעה 20:59

קומפני: המשחק החשוב ביותר של הכדורגל הבלגי

בלמה הוותיק של נבחרת בלגיה דרוך לקראת רבע גמר המונדיאל מול ברזיל בשישי: "הם עדיפים מבחינה אינדיבידואלית". פלאיני: "מבחן גדול מאוד בשבילנו"

|
שחקני נבחרת בלגיה (רויטרס)
שחקני נבחרת בלגיה (רויטרס)

אחרי ששרדה מותחן אדיר והשלימה מהפך מטורף עם 2:3 דרמטי על נבחרת יפן בשמינית הגמר, נבחרת בלגיה ממשיכה בהכנותיה לקראת רבע גמר המונדיאל מול ברזיל ביום שישי ב-21:00, כאשר לרשותו של המאמן רוברטו מרטינס צפוי לעמוד סגל מלא.

בלמה הוותיק של נבחרת בלגיה ומנצ’סטר סיטי וינסנט קומפני התייחס להכנות ואמר: “זה המשחק החשוב ביותר של הכדורגל הבלגי, לפחות בדור הזה. ברזיל עדיפה עלינו מבחינה אינדיבידואלית, הם אולי הנבחרת הטובה ביותר במונדיאל מהבחינה הזו והם יכולים גם להסתמך על התלכיד הקבוצתי הנהדר שיש להם. אני חושב שאסור לנו להמעיט בערכם של הלחץ והמתח שיש לקראת המשחק הזה, כי זה יכול לעשות את ההבדל בסופו של דבר”.

וינסנט קומפני (רויטרס)וינסנט קומפני (רויטרס)

הסיכויים לעלות לחצי הגמר: “העוצמה של ברזיל לא משנה את התשוקה או הביטחון שלנו, זה הכוח שלנו, אנחנו מאמינים שאפשר לעשות הכל, אנחנו לא מפחדים ומעזים לחלום. ברזיל נבחרת חזקה ויציבה מאוד, אבל לכל קבוצה יש את החולשות שלה ואנחנו מודעים להזדמנות הגדולה שיש לנו להביא לבלגיה כבוד. אם אנחנו מוגדרים כדור הזהב של הכדורגל הבלגי אנחנו חייבים לענות לזה ולעמוד בציפיות”.

חבריו במנצ’סטר סיטי המשחקים בנבחרת ברזיל: “אני אחבק את גבריאל ז’סוס, פרננדיניו ואדרסון לפני המשחק, אבל ברגע שתגיע שריקת הפתיחה אני אשים את כל האהבה שיש לי אליהם בצד. אם נילחם כמו שיפן נלחמה נגדנו, אני בטוח שנוכל לנצח גם את ברזיל. למרות ההתרגשות הגדולה, אנחנו צריכים להגיע למשחק הזה רגועים ולהתמודד כמו בכל משחק אחר”.

גבריאל ז'סוס חוגג (רויטרס)גבריאל ז'סוס חוגג (רויטרס)

חלוץ העבר של נבחרת חוף השנהב דידייה דרוגבה התייחס למלך השערים של המונדיאל עד כה רומלו לוקאקו: “אני יודע שדברים לא תמיד הסתדרו לו, אבל אחת הסיבות שהוא כל כך טוב הן האישיות החזקה שלו ומוסר העבודה הגבוה. אם הוא יגיע כמו שצריך למשחק, בלגיה תעלה לחצי הגמר”. 

רומלו לוקאקו חוגג (רויטרס)רומלו לוקאקו חוגג (רויטרס)

מרואן פלאיני, כובש שער השוויון ב-2:3 על יפן, הוסיף: “זה היה שבוע טוב מאוד שלנו, אבל הדבר החשוב ביותר היה העלייה לרבע הגמר. הולך להיות קשה נגד ברזיל, השחקנים שלהם איכותיים מאוד וזה יהיה מבחן גדול מאוד בשבילנו. אני חושב שיש לנו נבחרת טובה עם שחקנים טובים מאוד וחוזק מנטלי, כמו שהוכחנו נגד יפן. אנחנו בוגרים וטובים יותר מאשר בעבר. העובדה שאני לא מרבה לפתוח בהרכב? לפעמים זה טוב לעשות את השינוי מהספסל”.

מרואן פלאיני חוגג את השיוויון (רויטרס)מרואן פלאיני חוגג את השיוויון (רויטרס)

“מה שעשינו מול היפנים היה חשוב מאוד לביטחון שלנו, נשארנו חיוביים ורגועים והראנו את היכולת שלנו. נצטרך לעשות את אותו דבר גם נגד ברזיל. ברור שנצטרך להגן טוב יותר נגד השחקנים הטובים ביותר בעולם, במיוחד אם ניימאר יגיע חד למשחק הזה. זה נכון שיש להם את ניימאר, אבל גם יש להם את פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו וגבריאל ז’סוס, זה הזמן להוכיח מה אנחנו שווים כי גם לנו יש המון איכות בהתקפה”.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */