יום שישי, 10.05.2024 שעה 16:33
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6722-5434עירוני ק"ש1
6542-6134בני יהודה2
6331-5334עירוני טבריה3
5935-5834הפועל נוף הגליל4
5053-6434מכבי יפו5
4956-6134הפועל ניר רמה"ש6
4950-4034מכבי הרצליה7
4541-4334הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4645-4834הפועל עכו1
4139-4334הפועל ר"ג2
4046-3534מ.ס כפר קאסם3
3957-4234סקציה נס ציונה4
3846-3534הפועל כפ"ס5
3653-4034הפועל עפולה6
3646-2934הפועל ראשל"צ7
2075-3134איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • עירוני טבריה
  • 0 - 0
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי יפו
  • 0 - 0
  • עירוני ק"ש
  • מכבי הרצליה
  • 1 - 1
  • בני יהודה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 1 - 0
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל ראשל"צ
  • 1 - 0
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל ר"ג
  • 1 - 0
  • מ.ס כפר קאסם
  • איחוד בני שפרעם
  • 0 - 0
  • הפועל עכו
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 0
  • הפועל עפולה

בהפועל פ"ת ביקשו הארכת זמן לפני הכרעת הדין

עו"ד אליאס המייצג את המלאבסים, ביקש הארכה לשבועיים כדי להגיע הסדר עם הבקרה. הדיין לנדאו: "צריך לחשוב מה לעשות". הדיון בעניינו של גלנט נדחה

|
שי אליאס וניר רשף במהלך הדיון (אחמד מוררה)
שי אליאס וניר רשף במהלך הדיון (אחמד מוררה)

דיון סוער התקיים היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בשל העמדתה של הפועל פתח תקווה לדין בגין מגוון עבירות על חוקי ההתאחדות, עבירות בענייני כספים והתנהגות בלתי הולמת בפני הדיין, גיורא לנדאו. עורך הדין שי אליאס ייצג את המלאבסים בדיון, כשמהצד השני עמדו תובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף ונציג הבקרה עוז ארלן. הדיון בעניינו של הבעלים, דורון גלנט, נדחה לאחר שבית הדין קיבל את בקשתו של גלנט לדחייה בשל תאונת אופנוע שעבר אמש.

“נכון, היו בעיות מסוימות בהתנהלות של הפועל פתח תקווה”, אמר עורך הדין אליאס בפתיחת דבריו: “אני נמצא בקשר עם הבעלים החדשים שגרים בחו”ל, הם אמרו שלא יקנו את המועדון אם יורדו לקבוצה נקודות. בגלל זה אני מבקש פה הארכה של הדיון לעוד שבועיים”. לנדאו השיב: “לצורך העניין, אם אני הולך למכור אוטו שעבר תאונה אבל לא אעביר אותו שטיפה כדי שלא יראו את הפגיעה, אז אתה מבקש ממני להסתיר ממנו את הפגיעה? או במקרה שלנו להוריד את הנקודות רק בעוד שבועיים אחרי שהוא כבר יקנה את המועדון? הבעלים החדשים צריכים לעשות מה שעשתה מכבי נתניה שבמצב של מינוס תשע נקודות, עלתה ליגה”. עורך הדין חזר שוב וטען: “אם יורידו אפילו נקודה אחת, הוא לא יגיע. אני אומר לך שאני אצליח להגיע להסדרים עם הבקרה התקציבית בעוד שבועיים ולא תהיה בעיה”.

הדיין גיורא לנדאו (אחמד מוררה)הדיין גיורא לנדאו (אחמד מוררה)

במהלך הדיון, עוז ארלן מהבקרה התקציבית העיד נגד התנהלות המועדון ואמר: “הפועל פתח תקווה זה דורון גלנט אז קצת קשה להפריד. עד היום לא קיבלנו את האישור שאומר שהקבוצה שילמה את כל התחייבויות השכר, מחודש מרץ. אנחנו שילמנו את משכורות דצמבר, ינואר, פברואר מהבטוחות ובמרץ כבר נגמרו הכספים. לא היה למועדון אישור של ניהול תקין שמאפשר הזרמת כספים לכן זה אומר שמחודש מרץ השחקנים לא קיבלו משכורות”. עוד הוסיף ארלן: “אם אני משתמש בבטוחות זה באיזור אפריל-מאי כי הקבוצות כבר נחנקות תקציבית אבל אם אני נאלץ להשתמש בהן בדצמבר אז משהו לא תקין נעשה. מאז הדוח הכספי שהוגש במאי 2017, אני, בתור מי שצריך לתת בקרה על הקבוצה, לא יודע מה קורה איתה מבחינה תקציבית כבר תשעה חודשים. לא הייתה תגובה מצד הקבוצה לכל ההתראות ששלחנו להם עד שהגענו למצב שאני מתנהל באופן ישיר מול הרואה חשבון של המועדון שהתחלף באמצע העונה, דבר שהוא חריג. רואה החשבון של הקבוצה אמר לי לחכות שיגיש את הדו”ח התקציבי”.

דבריו של ארלן הלהיטו את הרוחות בחדר בעיקר מצידו של אליאס, שאמר: “אנשי הבקרה התקציבית ישבו עם אנשי עמותת ‘הכחולה’ שרצו להשתלט על הפועל פתח תקווה. הם שיתפו אותם בדברים שלא אמורים לשתף ללא אישור שלנו. העמותה הזאת הלכה והגישה נגדנו תלונה כוזבת על דברים חריגים שלא קרו בכלל וזה מה שעיכב אותנו בקבלת אישור ניהול תקין״. לנדאו פנה לאליאס: “הבעלים של הקבוצה קיבל החלטה מושכלת שהוא לא נערך אליה והפעולה שלו גרמה לכך שהשחקנים לא קיבלו כספים. למה כל אנשי המועדון צריכים ללוות כספים למר גלנט?”. ״הם לא צריכים״, השיב אליאס: “כולם יודעים שברגע שייקנו את הקבוצה הבעלים החדשים, כולם יקבלו את הכספים שמגיעים להם. יש עוד הרבה מסמכים ונתונים שמצויים אצל מר גלנט, שלא היה יכול להגיע בשל התאונה, ועל כן אני אשמח לקיים דיון נוסף יחד איתו. אני מתחייב שהמשכורות בסופו של דבר ישולמו לכל מי שצריך, עד השקל האחרון, ברגע שייכנס הכסף״.

עורך הדין שי אליאס בכניסה לדיון (אחמד מוררה)עורך הדין שי אליאס בכניסה לדיון (אחמד מוררה)

רשף טען בסיום: “הטיעונים של חברי הם בעניין העונש, אין מחלוקת שלא הוגש דו”ח. אין מחלוקת שהדוחות של ה-20 לחודש לגבי תשלומים של שכר, לא הוגשו מדצמבר 2017 עד לתום העונה. אין מחלוקת ששלוש המשכורות לא שולמו. אין מחלוקת שאישור ניהול תקין התקבל רק במאי 2018, לכן אני מבקש שהדיון יסתיים היום כי אין מחלוקת על הדברים הנ״ל. שמענו פה עדויות ועל פי התקנון הוא אמור להביא את העדויות לדיון הראשון. אני לא רואה סיבה לא לסיים את הדיון הזה כאן ועכשיו”.

אליאס הוסיף בסיום: “לצערי, האיש שעושה את הכל בהפועל פתח תקווה עבר תאונת דרכים לא פשוטה. הוא נפגע, האופנוע שלו נפגע וגם שלחתי תמונות לחברי פה כדי שיראה בעצמו. בית הדין הנכבד הסכים לדחות את הדיון בעניין גלנט, אך לא בעניין הקבוצה. הפועל פתח תקווה זה מר גלנט. אני כרגע לא מסכם אבל מעדותו עולה שרק מחודש דצמבר עד מאי לא התקבלו משכורות בשל אי קבלת אישור ניהול תקין. בידי דורון גלנט חומרים נוספים שיוכלו לסייע בדיון, על כן אני מבקש לקיים דיון נוסף בנושא כשמר גלנט יהיה נוכח פה. אני כופר בעובדות״. גם לנדאו סיכם את הדיון: “לא אחזיק אתכם פה, אני צריך לחשוב מה אני עושה עם זה והאם אני מחכה עם הדיון למר גלנט, או לא”.

עורך הדין שי אליאס (אחמד מוררה)עורך הדין שי אליאס (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */