יום שבת, 18.05.2024 שעה 10:32

חזן: מקווה שלא ירוצו אחרי מסי בשביל החולצה

מאמנה הזמני של נבחרת ישראל ערך מסע"ת לקראת המפגש מול ארגנטינה: "מסי זה משהו מיוחד, לא עוד כדורגלן", סערת הכרטיסים למשחק: "לא יודע כמה לי יש"

|
אלון חזן (שחר גרוס)
אלון חזן (שחר גרוס)

מאמנה הזמני של נבחרת ישראל, אלון חזן, ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת ההכנות למשחק הידידות שייערך בשבת הבאה באצטדיון טדי בירושלים מול נבחרת ארגנטינה, רגע לפני שליאו מסי וחבריו טסים לרוסיה להשתתף במונדיאל. לאחר המסע”ת ערכה הנבחרת אימון ראשון בכינוס, בו ערכו בכורה עאיד חבשי וניסו קפילוטו, המוזמנים הטריים. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE וכאן באתר.

באימון הראשון שהתקיים באצטדיון ר"ג ערכו אימון בכורה ניסו קפילוטו עאיד חבשי. הקפטן ביברס נאתכו קיבל ממנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי צלחת עם מסגרת מהודרת לציון 50 הופעות בנבחרת הלאומית. בנוסף, הוענקו צלחות הוקרה לערן לוי, חנן ממן, לואי טאהא, דיא סבע ואלון תורג'מן  על הופעה ראשונה מול נבחרת רומניה. גורמים בהתאחדות ציינו שנבחרת ארגנטינה תבקר בכותל המערבי ביום שישי.

חזן: "לא ניתן למסי לרקוד על המגרש"

התמודדות מול נבחרת ארגנטינה: “היא אחת המועמדות לזכייה במונדיאל בטח כאשר מסי משחק בה. אני לא מסתכל על חוסר הסיכוי מולם, למרות שהם מגיעים עם אחד השחקנים הטובים בעולם. המטרה היא לא להתחכך במסי ולא להחליף איתו חולצה אלא לעשות דברים יפים”.

מצב הנבחרת מול הארגנטינה עקב הפגרה: “בוודאי שזה לא אופטימלי שהליגה הסתיימה לפני עשרה ימים אבל שחקן כדורגל שמגיע למעמד כזה צריך למצוא את הדרך מבחינה מנטלית. גם האימונים צריכים להיות שונים. השחקנים אחרי עונה ארוכה אבל אני חושב שכשפוגשים במעמד כזה את ארגנטינה יחד עם שחקן כמו מסי צריך להביא את המירב”.

רמת האימונים של הנבחרת: “האימונים הם חד יומיים אם יש מישהו שיש לו מה לעשות במהלך היום הוא יכול לעשות זאת”.

האם לא תסכנו את מסי לקראת המונדיאל: “גם השחקנים שלי וגם שאר השחקנים מבינים את זה שהמונדיאל מתקרב אף אחד לא רוצה לסכן שחקן כזה או אחר אבל מדובר בכדורגל. אף אחד חלילה לא בא לסכן את מסי”.

אלון חזן (שחר גרוס)אלון חזן (שחר גרוס)

תזמון מחנה האימונים: “רק לפני עשרה ימים התבשרתי שאני אעמוד על הקווים במחנה האימונים. אני לא הייתי חלק מההחלטה על מחנה האימון ולא על ביטולו”.

סערת הכרטיסים למשחק הנבחרת: “אני לא יודע כמה כרטיסים לי יש במשחק הזה, יש לי שלושה ילדים ואישה וכולם רוצים להגיע למשחק. השוני במשחק הזה שהוא עבר לידיים פרטיות ולא משהו שמתנהל דרך ההתאחדות. מסי אחד הגדולים אי פעם אבל זה משלב אותו פה על כר דשא אחד בישראל ולכן יש ביקוש גבוה, אני לא יכול להגיד לך מי אחראי על הכרטיסים”.

מה אתה אומר על הליך הבחירה של המאמן: “אני שמח על כך שהייתה ועדה כזו. אחת ההמלצות הייתה להביא מנהל טכני זר. אני שומע כמוכם שינחתו פה זרים שינסו לקדם את הכדורגל הישראלי ואני יכול לברך על כך”.

תומר חמד חוגג (נעם מורנו)תומר חמד חוגג (נעם מורנו)

ההחלטה לקיים את המשחק באצטדיון טדי: “חווית משחק תהיה גם פה וגם פה. רצו שזה יהיה בירושלים בירת ישראל ואני מקבל את זה. מאמן ארגנטינה אמר שמבחינתו זה טרטור והיה נוח יותר לקיים את המשחק שם ולא פה. אבל לשמחת כל מי שקשור המשחק יתקיים פה”.

איך אתה מתכונן: “ארגנטינה מאוד איכותית. לא רוצה לדרוש לסגור טקטית את המשחק, לא להגיע סטטיסטית להרוס את המשחק אלא לעלות וליהנות מהכדורגל. זו חוויות כדורגל. השחקנים צריכים לבוא בהכוונה טקטית ולהביא את היכולות האישיות שלהם”.

מסקנות מהמשחק האחרון: “הייתה מחצית יותר טובה ואחת פחות טובה. אני רוצה לשלב את הדברים שראינו למשחק אחיד יותר. יש פה שחקנים מהשורה הראשונה של הכדורגל העולמי אבל יש משחקים שמתפתחים למקום כזה או אחר. אנחנו לא באים לצאת בשלום אלא ליהנות מכדורגל”.

מסי. יחגוג מולנו? (רויטרס)מסי. יחגוג מולנו? (רויטרס)

שחקנים שלא שיחקו: “טיבי לא שיחק בשלושת השבועות האחרונים. לגבי תומר חמד, הוא יכול לעשות את החיים קלים לבוא לארץ ולשחק כל שבוע אבל הוא בוחר להתמודד. טאלב משחק בקבוצה שזכתה בגביע הגרמני ומתאמן שם ואני חושב שזו הזדמנות טובה לתת להם לשחק”.

מי ייקח את החולצה של מסי: “הוא משהו מיוחד זה לא עוד כדורגלן. אני יכול להבין את הריגוש. שינסו להינות מהחוויה. אני מקווה שהם מעריכים את עצמם מספיק בשביל לא לרוץ אחרי מסי בסוף המשחק”.

מסי או רונאלדו: “מאחר ואנחנו משחקים נגד ארגנטינה, אז מסי”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */