יום שבת, 04.05.2024 שעה 18:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

ברקת תנסה להאריך את ההתקשרות עם בכר

בעלי הפועל ב"ש תעשה מאמצים גדולים כדי להבטיח את הישארות המאמן לשנים הבאות. חיימוב: "נאנקתי מכאבים, אבל אמרתי לעצמי שלא אוותר על המשחק הזה"

|
ברק בכר. שושלת אליפויות (רדאד ג'בארה)
ברק בכר. שושלת אליפויות (רדאד ג'בארה)

אחרי עונה מלאת טלטלות, פציעות ופרשיות העיר באר שבע צהלה ושמחה שנה שלישית ברצף. למרות הפסד ביתי 1:0 היסטורי בטרנר למכבי תל אביב, הפועל באר שבע זכתה אמש (שבת) באליפות שלישית ברציפות לאחר איבוד הנקודות של בית"ר ירושלים נגד בני יהודה. בכך, הפער מהשנייה בית"ר ירושלים צמח ל-7 נקודות, כשנותרות עוד 6 בקופה. לאחר המשחק, אלונה ברקת חגגה אליפות מתוקה ומשמעותית יותר מהשתיים הראשונות.

חגיגות האליפות של הפועל באר שבע

אנשי האלופה היו באקסטזה אדירה בסיום המשחק וניתן היה לראות זאת בשריקת הסיום שנתנה את האות להרכבת הבמות להנפת צלחת האליפות, כשמאור מליקסון זימן להנפה את הקפטן אליניב ברדה ואת מהראן ראדי שמעתה מחזיק בשיא היסטורי של 6 אליפויות רצופות. "רגעים של אושר", אמרו אצל האלופה. "עברנו עונה מטורפת, הכל הלך קשה כבר מהרגע הראשון וחשבנו שזה לא הולך להיגמר טוב. לא היינו טובים ברוב העונה, היה לנו קשה לתת תצוגות גדולות, אבל בסוף כל הצוות הענק הזה, השחקנים והאוהדים נתנו את הכל ועכשיו הכל כיף יותר".

אוהדי הפועל ב"ש, פעם שלישית גלידה (רדאד ג'בארה)אוהדי הפועל ב"ש, פעם שלישית גלידה (רדאד ג'בארה)

בחגיגות שנפתחו על כר הדשא בסיום, זומנו גם כל בני המשפחה של השחקנים ואפשר היה להבחין בהתרגשות גדולה מצדם, בדגש על השחקנים החדשים שחוו אליפות ראשונה בקריירה. חנן ממן, חאתם עבד אלחמיד, אורן ביטון, דן איינבינדר זכו בסיום למחמאות ממאמנם ומהצוות המקצועי על ההתקדמות הגדולה שעשו העונה. הבלם לואי טאהא, זכה לשבחים על הפיקוד שלקח במרכז ההגנה, כמו גם הקפטן מליקסון, ששמר על עצמו העונה בצורה נכונה ובעקבות כך היה בין הגבוהים בקבוצה בדקות משחק.  

בחסרונו של הבלם שיר צדק, וובה בראון המושאל למ.ס. אשדוד, הבלם המשתקם מיגל ויטור ומיכאל אוחנה הפצוע, שינותח בעוד שבוע וחצי, הצטרפו לצהלות יחד עם חבריהם לקבוצה. הקשר דן איינבינדר הפתיע כאשר הציע נישואין לבת זוגו והוסיף לערב המרגש שהיה בטרנר. השחקנים עשו את דרכם לחגיגות המשך ב'פורום' בבאר שבע יחד עם כל אנשי המועדון והבעלים אלונה ברקת ומשפחתה.

אלונה ברקת חוגגת עם אוהדי הפועל ב"ש (מרטין גוטדאמק)אלונה ברקת חוגגת עם אוהדי הפועל ב"ש (מרטין גוטדאמק)

הצ'ייסרים והדרינקים יחד עם האוהדים במועדון 'הפורום' המשיכו עד השעות הקטנות של הלילה כשאפילו מאמן האלופה, ברק בכר, עלה לבמה וגנב את ההצגה כששר עם השחקנים והאוהדים. בכר, שנמשך בסיום לשלט של אחד מאוהדי הקבוצה "הברק מכה פעמיים ואפילו שלוש", חגג אליפות שלישית ברצף, כשבמועדון מרעיפים שבחים מקיר לקיר על העבודה של המאמן ושל אנשי הצוות אותם טיפח בשנים האחרונות וינסו להאריך את ההתקשרות איתו שתסתיים בעוד כשנתיים. בכר מאוד מרוצה בבירת הנגב וידוע ביחסים החמים שלו עם הבעלים אלונה ברקת, כך שהבעלים תעשה מאמצים גדולים כדי להבטיח את הישארותו לשנים הבאות.

אוהדי ב"ש מפרגנים לבכר (רדאד ג'בארה)אוהדי ב"ש מפרגנים לבכר (רדאד ג'בארה)

שחקן העונה של מנהלת הליגות, חנן ממן, נראה בהלם מכל הסיטואציה סביבו ועוד מספר שחקנים נראו באופוריה מוחלטת. עם הגעת השחקנים, להקת הבית של ארגון האוהדים 'הברגמנס' עלתה לסדרת שירי האוהדים בבימת המועדון ואז הצטרפו כל שחקני הקבוצה. בן שהר, דור אלו, מליקסון ואיינבינדר המאורס הטרי ניהלו את החגיגות. "אני מנסה ליהנות כמה שאפשר", אמר מליקסון. "אני מקבל כל כך הרבה אהבה שאני לא יכול להסביר אותה ומה שעשינו השנה נוכל לעכל רק בעוד כמה שנים. כשאתה בגילי אתה מעריך את זה יותר". אגב, מליקסון הקדיש את הניצחון לחברו הטוב שיר צדק, ממנו נבצר להגיע למשחק ההכתרה בעקבות אי הסכמת אופ"א.

מאור מליקסון עם הכדור (רדאד ג'בארה)מאור מליקסון עם הכדור (רדאד ג'בארה)

יחד עם חגיגות האליפות בסיום המשחק, בבאר שבע לא ציפו להפסד בכורה בטרנר דווקא ממכבי תל אביב. שחקני הקבוצה העידו על הכנה טובה לקראת המשחק, אבל כל הסיטואציה שבה עלו בפיגור כשהאליפות יכולה להסתיים בעוד כמה דקות השפיעה. "זה היה קצת מוזר וסוג של ירידת מתח", הוסיף מליקסון. "מצד אחד שמחה ומצד שאני אתה לא רוצה להפסיד. עברנו מספיק דברים כדי שנוכל לשכוח מהפסד הזה עכשיו". במקביל, התחושה בקרב השחקנים היתה שירד להם קוף מהגב. "בחצי העונה האחרונה, כל קבוצה הגיעה לטרנר ודיברה לעשות היסטוריה. אסור לנו להפסיד בטרנר, לפחות בעונה הבאה יהיה פחות להתעסק בכוח של טרנר, מהמשחק הקרוב נקווה להתחיל רצף חדש", סיפרו שחקנים.

"כשאתה יודע שאתה אלוף זאת הרגשה מדהימה", סיפר גיא חיימוב על התחושות לאחר האליפות. "זה נותן לך עוד דרייב והקלה בכל הגוף. עברנו באמת עונה מתישה, קשה. אני באופן אישי נאנקתי מכאבים בקטע ואמרתי שאני לא מוותר על המשחק הזה, אבל עשינו זאת וזה הכי חשוב".

גיא חיימוב חוגג (נעם מורנו)גיא חיימוב חוגג (נעם מורנו)

מבחינת פציעות, אמש התווספו שניים נוספים למצבת הנעדרים. הבלם חאתם עבד אלחמיד הרגיש מתיחה במפשעה בנוסף לכאבים בשרירי הבטן אבל המשיך לשחק למרות זאת. הבלם יעבור טיפולים בימים הקרובים, אך יצטרך לקבל החלטה יחד עם הצוות הרפואי בדרך הטיפול עד ההחלמה המלאה כשהמוצא האחרון הוא ניתוח. טוני וואקמה, סובב באמצע המחצית הראשונה את הברך והוחלף ע"י ניב זריהן והוא ייבדק ביומיים הקרובים.

מאמן העונה
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */