יום ראשון, 05.05.2024 שעה 09:02
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-32 31מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

שכטר: תקופה לא פשוטה, היו רגעים לא נעימים

קפטן בית"ר בראיון על ספסולו ("רוצה שהדברים ייראו אחרת"), עתידו ("אחכה עוד 10 ימים") והאפשרות לזכות באליפות ("הייתי בסיטואציה כזו עם הפועל")

|
שכטר. זמן של הכרעות (אורן בן חקון)
שכטר. זמן של הכרעות (אורן בן חקון)

בית"ר ירושלים עומדת בפני שבוע גורלי: משחק ליגה מול הפועל באר שבע וגמר גביע מול הפועל חיפה. מי שיכול לקחת עם בית"ר תואר אחד העונה או אולי שניים זה הקפטן איתי שכטר. שכטר אמנם לא ב”זון" כמו שהוא נוהג לומר בחודש האחרון, אבל זה בעיקר כי לא נותנים לו להיות ב"זון". השחקן שסחב על הגב שלו, בטח אחרי ההיעדרות הארוכה של עידן ורד, את בית"ר ירושלים, לא ייתן לחודש אפריל להרוס את מה שבנה בשנתיים וחצי, בטח לא לפני שני המשחקים הכי חשובים של בית"ר העונה.

בראיון ל-ONE שכטר מספר על השבועות האחרונים בהם נדחק מההרכב של בית"ר ירושלים וכמובן מדבר על באר שבע ועל המפלה בנתניה. "שבוע גורלי לפנינו, אין הרבה רגעים קריטיים כל כך שמתנקזים לשבוע אחד", פותח שכטר את הראיון.

נתניה מביסה את בית״ר, נגוז חלום האליפות?

טוב, תכף נדבר על השבוע שבפתח, אבל לפני כן, יש הסבר למפלה מול נתניה?
"זו הייתה התפרקות לא נעימה, אני חושב שבמשחקים בין נתניה לבית"ר מי שהבקיעה ראשונה גם ניצחה. הגול הראשון שהם כבשו נתן להם ביטחון ולקח אותם קדימה, לנו זה הוריד את הביטחון, היינו פחות שקטים ובמשחקים מול נתניה שזה נגרר להתקפות מעבר ולמשחק פחות מסודר, הם הענישו אותנו על הטעויות שלנו".

את כל התיק הפילו על סתיו שושן.
"סתיו ילד מוכשר עם פוטנציאל להיות שוער טוב, אבל כמו שחקן שלא משחק תקופה גם שוער שלא משחק הרבה זמן אז לא הולך לו וקשה לו, גם לי כשלא שיחקתי הרבה בתקופה האחרונה היה לא פשוט".

סתיו שושן. "גם לי היה לא פשוט" (אורן בן חקון)סתיו שושן. "גם לי היה לא פשוט" (אורן בן חקון)

ציפו ממך שאחרי שלא שיחקת כל כך הרבה זמן תבוא ותציל את המולדת, זה הגיוני?
"האמת שלא שיחקתי משחק שלם כמעט חודשיים, כמעט מתחילת מרץ ואין ספק שיצאתי מה"זון". יחד עם זאת אתה תלוי גם במה שקורה במשחק. מאוד רציתי שהתקופה שבה לא שיחקתי לא תשפיע, אבל בסופו של דבר זה ספורט וזה כן משפיע. אבל עזוב אותי עכשיו, אנחנו כקבוצה צריכים לשכוח מהמשחק הזה מול נתניה, זה היה משחק לא טוב של כולנו בלי יוצא מן הכלל. אנחנו עושים עונה מדהימה, מהרגע הראשון שהתחלנו את העונה הקבוצה עוברת מסע מדהים עם הרבה רגעי אושר, אני מקווה שבמאני טיים נופיע כמו שצריך, ההצלחה חשובה לכל אחד עבור הקבוצה וגם עבור הקריירה שלו, נילחם עד הסוף".

יש לכם מה למכור מול באר שבע?
"יש לנו מה למכור נגד כל קבוצה בארץ. זה נכון שיש משחקים שאנחנו נראים פחות טוב ופחות מסודרים, אבל יש לנו גם משחקים שאנחנו נראים מדהים ועדיפים על הקבוצה היריבה, גם נגד באר שבע היינו בחלקים מהמשחק יותר טובים והיו כאלה שהם היו יותר טובים. נכון להיום לבאר שבע יש יותר ניסיון במשחקים המכריעים והגדולים, רואים את זה בפלייאוף, העונה הם מנצחים משחקים גם בדקות הסיום לא מעט פעמים ואנחנו לעומת זה לא פעם הפסדנו נקודות בדקות הסיום. אבל בשורה התחתונה אנחנו במרחק של חמש נקודות מבאר שבע, הם באים אלינו ואני חושב שעדיין הכל פתוח, בטח בגלל שהמשחק בטדי וכל קבוצה בארץ יודעת מה זה הר הגעש בטדי. אנחנו צריכים מול באר שבע להחזיר את הגאווה לאוהדים שלנו אחרי שפישלנו מול נתניה".

טאהא ושכטר. ייפגשו בשבת (רדאד ג'בארה)טאהא ושכטר. ייפגשו בשבת (רדאד ג'בארה)

נעלבת כשלא ספרו אותך בתקופה האחרונה?
"אני בכדורגל כל כך הרבה זמן וידעתי שדברים כאלה יכולים לקרות. האמת שציפיתי שאחזור מהר יותר לעניינים, הייתי בטוח שאחזור אחרי באר שבע, היה מומנטום להחזיר אותי להרכב אבל חיכו איתי עוד קצת. אני מודה שהיה לי לא פשוט בהתחלה, אבל בכדורגל דברים כאלה קורים. היו רגעים לא נעימים עבורי אבל כשהקבוצה מנצחת אז זה מעל הכל. בסופו של דבר אם הקבוצה תזכה בתואר, הוא יהיה של כולם. זה ברור שהייתי בכושר הכי טוב שלי ונפצעתי במשחק מול רעננה ומאז אני בקושי משחק וזה קשה ככה לחזור לכושר, אבל בסופו של דבר אם זה מה שהחליטו אני צריך לדעת לקבל את זה כי המועדון הזה נתן לי הרבה והחזיר אותי לאן שאני נמצא היום".

מי החליט לספסל אותך?
"אני לא מאשים אף אחד, אני קפטן ואני לא יכול לשדר דכדוך ומשהו לא נעים לשחקנים כשאני בחוץ. כולם עושים עונה מדהימה, גם מי ששיחק יותר ומי שפחות, יצאתי מה"זון" בתקופה האחרונה ואני מקווה לחזור לכושר".

שכטר על הספסל. "לא מאשים אף אחד" (עמרי שטיין)שכטר על הספסל. "לא מאשים אף אחד" (עמרי שטיין)

אבל התקופה הזו לא מפריעה לך להמשך הקריירה? זה מה שיזכרו ממך?
“בכדורגל, שחקן שהוא טוב וברמה גבוהה ומשחק טוב שנתיים ברצף, אי אפשר להתעלם מזה. ברור שבחודשיים האחרונים הייתי רוצה שהדברים ייראו אחרת, אבל אני יודע שאם ירצו אותי, ולא משנה איזו קבוצה, הם יתייחסו לתרומה שלי בכל השנתיים האחרונות, אבל באמת מה שמעניין עכשיו זה איך נסיים את העונה הכי טוב שיש ופחות נדבר עליי. דברים שצריכים לקרות יקרו, אני בנאדם מאמין, מה שיקרה יקרה לטובה".

אתה באמת לא מנהל מו"מ עם אף קבוצה כמו שהבטחת?
"הבטחנו גם אני וגם בית"ר לשים את הדברים בצד. אני מאמין שאבי (נמני, ג.ב.) הסוכן שלי, גם אם הוא שומע שמתעניינים בי ויש דיבורים לגביי, הוא לא מגיע לשלב של המגעים כי אנחנו לויאליים. נחכה עד אחרי המשחק מול באר שבע וגמר הגביע ונראה מה יהיה".

שכטר (נעם מורנו)שכטר (נעם מורנו)

אין בך טיפת כעס על היחס שאתה מקבל מבחינה מקצועית בחודשיים האחרונים?
"אם לא הייתי פצוע אז הייתי כעוס ועצבני, אבל ברגע שנפצעתי והייתי צריך לנוח ולקבוצה הלך, אז קיבלתי את זה פחות קשה. אני עובר שנתיים וחצי מדהימות בבית"ר, בכל אימון ובכל משחק חי את הקבוצה, את המועדון, זה נכון שבחודש וחצי האחרונים יצאתי קצת מהעניינים אבל בית"ר מעל שכטר ומעל כל שחקן אחר. המועדון הזה יותר גדול מכולם".

איך תבחר את הקבוצה הבאה שלך? זו תהיה החלטה מראש? מהרגש? זה תלוי בכסף? באורך החוזה? איך תחליט לאן ללכת?
"זה מכלול של הרבה דברים, כמובן שאני מתייעץ עם אשתי, המשפחה ועם אבי הסוכן שלי, אני אחכה עוד קצת. יש לנו שבוע וחצי שבהם נדע מה קורה עם המועדון וגם המועדון יקבל החלטות, אם חיכיתי עד עכשיו אז אחכה עוד 10 ימים, זה הכי נכון בעבורי ובעבור הקבוצה".

עובר לך בראש, בדמיון, שאתם לוקחים אליפות העונה כנגד כל התחזיות?
"הייתי בסיטואציה הזו שהייתי בהפועל תל אביב ורדפנו אחרי מכבי חיפה, בסוף זכינו בדאבל. הדברים עובדים בראש כל הזמן אבל צריך לבוא מרוכזים למשחק ביום שבת, באר שבע קבוצה פנטסטית בעונה מדהימה, שעברה לא מעט משברים והיא לא מועדת, זה שאנחנו קרובים אליהם זה אומר הכל, כי בכל זאת יש הבדלי תקציב עצומים וזה מראה כמה העונה שאנחנו עושים גדולה. לזכות בתואר האליפות זה משהו שקיים בראש אבל תמיד אני אומר שצריך להיות מרוכזים ולהשאיר את המחשבות והחומות בצד, אם ננצח את באר שבע אנחנו חוזרים בגדול למאבק האליפות עד הסוף".

שכטר במדי הפועל ת"א. אליפות דרמטית כבר יש לו (חגי ניזרי)שכטר במדי הפועל ת"א. אליפות דרמטית כבר יש לו (חגי ניזרי)

שאלה קלישאתית, גביע או אליפות?
“יש לנו את באר שבע, אחרי זה גביע, תן לעבור את המשחק מול באר שבע ולהגיע לגביע ואחרי זה נדבר".

10 שנים בית"ר לא זכתה בתואר, עכשיו אתה הקפטן, אתה מבין שאתה יכול להניף גביע כקפטן בית"ר ירושלים?
"להיות קפטן בגמר גביע המדינה שמתקיים בטדי עם יתרון של קהל צהוב ביציעים זה חלום שיכולים להגשים שחקנים בודדים, אבל זה חלום שאני שם כרגע במגירה, כשנגיע לרגע נבוא מוכנים נגד קבוצה קשה מאוד כמו הפועל חיפה, נחכה עוד קצת לפני שחושבים על הגביע. ביום שבת יש לנו משחק שיכול להחזיר אותנו למאבק האליפות, שם הראש של כולנו".

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */