יום ראשון, 19.05.2024 שעה 13:30
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

אנתוני וארן: הרגשתי שרצו לגמור לי את הקריירה

חלוץ בית"ר ירושלים התראיין לאתר הרשמי של המועדון ופתח את הלב על התקופה הקשה: "אני מתחרט, בת זוג והמשפחה נפגעו", וגם: המסר לאוהדים הצעירים

|
אנתוני וארן (איציק בלניצקי)
אנתוני וארן (איציק בלניצקי)

רגע לפני שעונת 2017/18 נכנסת לישורת האחרונה שלה, חלוץ בית”ר ירושלים ואחת מתגליות העונה אנתוני וארן התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ודיבר בכנות על הפריצה, החיבור למועדון, מאבק האליפות, וכמובן הסרטון המיני שהופץ ברשת והעמיד אותו במרכזה של סערה ציבורית גדולה.

נתחיל מהסוף, אנשים בתקופה האחרונה כתבו עליך ואמרו עליך הרבה דברים, ספר לנו מי אתה בכלל.
"מה שראיתם זה באמת לא אני, מי שמכיר אותי פה בבית"ר, השחקנים, האנשים הקרובים, המשפחה, והחברה שלי, מכירים אותי יותר טוב מכל מי שראה אותי פעם אחת בסרטון, ויודעים שזה ממש לא אני".

בן זקן: סאבו בחור רגיש, לקח ללב

איך הרגשת כשהסרטון הופץ?
"הרגשתי שאנשים רצו לגמור לי את הקריירה. מעבר להפצת הסרטון, זה לא פגע רק בי, אלא בכל מי שתומך בי. החברה לקחה את זה קשה וזה יצא מפרופורציות בצורה שלא דמיינתי".

יש תחושת חרטה?
"כן. כי זה לא נראה טוב. למרות שאין עבירה פלילית והכל היה בהסכמה, זה לא הופך את זה לנכון. אבל כן, אני חושב שזאת טעות של ילדים. חשוב להזכיר גם שהייתי רווק. זה היה משהו חד פעמי".

אנתוני וארן. "מה שקרה זה לא אני" (אורן בן חקון)אנתוני וארן. "מה שקרה זה לא אני" (אורן בן חקון)

מה המסקנה שלך? יש הרבה ילדים שמעריצים אותך ואתה שחקן מוביל כיום בבית"ר ירושלים, מה המסר שלך?
"מעבר לסרטון, שהוא מביך וכולם מסכימים על זה. אני חושב שהעברת הסרטון זה דבר לא בריא, לא נראה טוב וגם עבירה פלילית. זה לא מצחיק. זה יכול לפגוע בהרבה מאוד אנשים. בת הזוג שלי והמשפחה שלי נפגעו מזה".

איך הפכו אותך לסוג של פוגע? הרי קראו לך אנס.
"נכון, אלו מילים קשות מאוד. זה ממש פגע בי, כי כולם יודעים שזה לא אני. אני בנאדם חמוד (צוחק). המילים הקשות האלה גמרו אותי ואת המשפחה שלי. מעבר לסרטון זה הפך אותי לקורבן בסופו של דבר. אני לא בנאדם כזה, זה לא מתאים להגיד עליי דברים כאלו".

אנתוני וארן. "מה שראו בסרטון זה לא אני" (שחר גרוס)אנתוני וארן. "מה שראו בסרטון זה לא אני" (שחר גרוס)

הרבה ילדים ראו את הסרטון לצערנו, יש איזה מסר שאתה רוצה להעביר לבני נוער שילמדו משהו אולי לגבי איך לשמור על כבוד האישה?
"לשמור על פרטיות קודם כל, לא לעשות שטויות ולחשוב פעמיים על כל מה שאנחנו עושים. בכל רגע זה יכול להתפוצץ לך בפנים. לא חשבתי לרגע שזה יכול לקרות לי. מה שיש לי להגיד לילדים זה תיזהרו מהדברים האלו. אפשר ליהנות בחיים אבל חייב לתת כבוד לפרטנרית. יש לי כבוד לנשים. יש לי חברה כבר הרבה זמן והיא יכולה להעיד על כך. טעויות קורות. פעם אחת ופעם אחרונה".

בתוך כל הבלאגן, הרבה העבירו ביקורת על המועדון בהתייחסות אליך, איך הרגשת עם זה?
"הרגשתי שהמועדון תומך בי, שיש לי גב. כל האנשים, החל מאלי טביב ועד אחרון האנשים במועדון. הרגשתי שיש לי משפחה וזה חיזק אותי ממש. בתקופה הזאת הייתי בדיכאון. אף אחד מסביב לא הרגיש את זה כי זה היה יותר בבית וכשהייתי לבד, פה על המגרש ניסיתי לא להראות לכם כלום כדי להיות הכי מרוכז על המגרש ולתת את המקסימום שלי, אבל בפנים הייתי גמור".

מה היה בשיחה שלך עם אלי אוחנה?
"הייתה שיחה קשה. אני חושב שזה עזר לי להבין שמה שעשיתי היה לא בסדר בכלל. הם רצו להגיד לי מה שהם חשבו על זה. לא בגלל שהם תמכו בי בסיטואציה והסכימו עם מה שעשיתי, אלא כדי לייצר הרתעה, ואני הבנתי את זה. אני בנאדם בוגר ויכול לקבל את מה שהם אומרים לי, בסופו של דבר אלי אוחנה אמר רק דברים נכונים, אז התקדמנו. בקשר לפציעה, נפצעתי יום לפני המשחק אבל היה לי חשוב מאוד לעלות למגרש כדי להראות לאנשים שגם אם אני פצוע, אז לא רציתי לתת להם לחשוב אפילו לשנייה שבגלל הסיפור הזה אני לא עולה לשחק, אז באמת רציתי לעלות".

אלי אוחנה (אורן בן חקון)אלי אוחנה (אורן בן חקון)

יש לך כאן את האפשרות לפנות לבני הנוער, היית רוצה להעביר את המסר באופן ישיר?
"כן. אם אני יוכל לעזור לילדים כדי שלא יעשו טעויות וילמדו מזה, אני אשמח לדבר בבתי ספר או בקבוצות הנערים פה במועדון".

נחזור שנה אחורה, לאפריל 2017, אתה בהפועל ירושלים שמועמדת לירידה לליגה א', כיום באפריל 2018 אתה שחקן מוביל בקבוצה שמתמודדת על האליפות ועל הגביע. דמיינת את זה?
"בכלל לא. קודם כל על ההצלחה שלנו כמועדון ושלי בפרט, לא דמיינתי. אבל אני יודע מה אני שווה ואני שמח שכולם ראו מה באמת אני שווה. מצד שני הכל קרה השנה. גם ההצלחה על הדשא, גם הסרטון, הכל קרה בזמן קצר. הייתי צריך להתמודד עם שני הדברים האלו, זה לא פשוט. אבל אני יוצא יותר חזק. זה חשוב לי וחשוב למועדון".

יכול להיות שעדיין לא ראינו הכל מאנתוני?
"כן. אני חושב שעם מה שאני יכול לתת על המגרש, אני יותר חזק בראש, ואני יודע שיש לי מועדון שתומך בי וזה חשוב לי מאוד. אני אוהב מועדון חם, אז אני יכול להגיד בוודאות שאני יותר חזק מלפני חודש או חודשיים".

אנתוני וארן. מרגיש שהוא התחזק (אורן בן חקון)אנתוני וארן. מרגיש שהוא התחזק (אורן בן חקון)

ומבחינה מקצועית, אתה חושב שאתה יותר טוב כיום?
"אני חושב שמה שאני עושה על מגרש זה לא רע בכלל, אני נותן את המקסימום שלי. במשחקים האחרונים אני מציג יכולת טובה, מעבר לגולים. זה חשוב לי לעזור לקבוצה ולתת את ה-100 אחוז שלי ולהראות לאנשים שאני פה, ואני חזק ושהסיפור הזה לא גמר אותי בכלל, להפך".

מול מכבי נתניה, בתחילת הפלייאוף, עלית לכר הדשא וכל היציעים קראו בשמך, מה הרגשת באותו רגע?
"כשאתה שואל אותי את זה, עדיין יש לי צמרמורת בגוף. בדקה ה-25 כולם עודדו אותי וקראו בשם שלי. זה היה מרגש מאוד, כמעט בכיתי. אני לא בוכה אף פעם אבל זה ריגש אותי מאוד. אני שמח לדעת שכל האוהדים אוהבים אותי ותמכו בי גם. זה עושה אותי יותר חזק שהאוהדים מאחורי, אני שמח לראות את הקהל המדהים הזה תומך בי".

מה לדעתך הסיכויים של בית"ר לעשות העונה משהו גדול?
"אני חושב שלזכות בתואר זה דבר מדהים, הרבה זמן זה לא קרה במועדון. כל האוהדים מחכים לזה, גם השחקנים רוצים את זה מאוד השנה. אז קודם כל לזכות בתואר, בין אם זה גביע ובין אם זה אליפות".

אוהדי בית"ר ירושלים (רדאד ג'בארה)אוהדי בית"ר ירושלים (רדאד ג'בארה)

יש עוד סיכוי לזכות באליפות?
"יש עוד סיכוי. זה לא נגמר. ראינו גם בליגת האלופות שכלום לא גמור. כל עוד יש סיכוי בטבלה, הכל אפשרי. אני מרגיש את זה שיש לנו קבוצה טובה, יש לנו אוהדים שבאים בכל משחק. ברגע שזה לא נגמר אז הכל אפשרי".

איפה אתה רואה את עצמך בשנים הבאות?
"יש לי חוזה עד סוף העונה, אבל יש לבית"ר אופציה עליי גם לעונה הבאה, אז אני מקווה להיות פה עוד כמה שנים לפחות".

אמנם זה מוקדם להגיד, אבל יכול להיות שהעונה הזאת גרמה לך להתחבר למועדון ואתה רואה את עצמך פה עד סוף הקריירה?
"אני עדיין צעיר, אבל כיף לי בבית"ר. ברגע שהגעתי בבית"ר הרגשתי את הכוח ואת החום של המועדון. אני באמת אוהב את המקום הזה וטוב לי מאוד פה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (רדאד ג'בארה)

יש קולות שבית"ר לא מספיק טובה וזה הרבה מזל ויכולת אישית, איך אתה מרגיש עם זה?
"אנחנו בתור שחקנים יודעים מה אנחנו שווים, יודעים שאנחנו טובים ולא כל משחק זה מזל. אם היה לנו מזל זה היה קורה פעמיים שלוש. מתחילת העונה אנחנו מביאים תוצאות, נמצאים במקום השני במירוץ לאליפות והגענו לגמר גביע המדינה. אם זה היה מזל, אז כנראה שיש לנו את המזל הכי גדול בעולם. יש לנו יכולת טובה, חבר'ה עם ניסיון, צעירים טובים וזרים מצוינים. הכל מתחבר ממש טוב ואנחנו עושים עושים עונה פנטסטית מבחינתי".

אתה מסכים שבית"ר ירושלים זה מועדון שונה מכל מועדון אחר?
"כן. זה מיוחד פה. גדלתי בצרפת במועדון גדול, אבל פה אני מרגיש את הטירוף, את הקהל, את החום של המועדון. קשה להסביר את זה ששחקנים באים לפה ובשנייה מתחברים למועדון ורוצים לתת את המקסימום שיש להם כדי שבית"ר תצליח. זה משהו נדיר, מטורף, קשה להסביר".

מי הכי קרוב אליך במועדון?
"יש לי הרבה חברים בקבוצה, אבל כמובן שאנטואן קונטה הכי קרוב אליי, כי אנחנו שני צרפתים ומדברים את אותה שפה. אבל כולם חברים".

אנטואן קונטה ואנתוני וארן (גיא בן זיו)אנטואן קונטה ואנתוני וארן (גיא בן זיו)

אגב אנטואן, מה אתה שומע ממנו על המועדון? גם הוא עובר תקופה לא קלה.
"כן הוא גם כמוני שמח לראות שהמועדון תומך בו. גם הוא עבר רגעים קשים והמועדון היה פה בשבילו, גם השחקנים. לזרים זה דבר מדהים להרגיש שכולם מאחוריך".

הרגשת שאתה פה בשבילו כמו שהישראלים פה בשבילך?
"כן, כי אני מרגיש גם מצד אחד זר ומצד שני ישראלי, אז אני יכול להבין את שני הצדדים. הוא הרגיש את זה וגם אני הרגשתי את זה מהצד שלי, זה דבר מדהים".

מה החלק של בת הזוג שלך דניאל במקום שאתה נמצא בו היום?
"היא החצי שלי. בגלל זה אמרתי שכל הסיפור הזה לא פגע רק בי, אלא פגע בה אפילו יותר מאשר בי, עד היום. אז אלו היו רגעים קשים מאוד ואני שמח שהיא פה עדיין בשבילי. היינו חזקים ביחד ועכשיו אנחנו יכולים לחשוב על דברים יותר פרטיים ועל החיים שלנו, מאשר להתרכז בתקשורת ובסיפור הזה".

אנתוני וארן. גם בת הזוג נפגעה (אורן בן חקון)אנתוני וארן. גם בת הזוג נפגעה (אורן בן חקון)

הרגשת שאנשים ברשת ביישו גם את דניאל?
"בטח. למרות שזה קרה בזמן שהייתי פנוי ולא הכרתי אותה, אני יכול להגיד שזה היה לה קשה מאוד. גם כאישה וגם כבת זוג. גם כי כל מיני נשים אמרו 'איך היא יכולה להיות עם גבר כזה מסריח?!', ועוד מילים קשות שאני מתבייש להגיד. ומצד שני, כבת זוג היא ראתה את הסרטון, שלחו לה את זה וזה מאוד מגעיל. זו הייתה תקופה קשה מאוד להסתכל לה בעיניים, כי מה שעשיתי היה מאוד לא פשוט, אז כל הכבוד לה".

אתה כבר מדמיין בעוד ארבעה שבועות, אצטדיון טדי מלא, גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה?
"כן, זה תאריך שכבר רשום בטלפון שלי. אבל זה בעוד חודש כמעט, אז יש לנו זמן ואנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב בליגה. ברגע שנעבור אותו נעשה את המקסימום כדי לשמח את האוהדים ולזכות בתואר שבית"ר ירושלים מחכה לו כבר הרבה מאוד זמן".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */