יום ראשון, 19.05.2024 שעה 13:54
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7322-6236עירוני ק"ש1
6933-5836עירוני טבריה2
6944-6536בני יהודה3
6237-6036הפועל נוף הגליל4
5060-6636מכבי יפו5
5060-6336הפועל ניר רמה"ש6
5057-4236מכבי הרצליה7
4645-4636הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4948-5336הפועל עכו1
4650-4436מ.ס כפר קאסם2
4253-4336הפועל עפולה3
4142-4436הפועל ר"ג4
4147-3636הפועל כפ"ס5
4048-3236הפועל ראשל"צ6
4060-4336סקציה נס ציונה7
2088-3736איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 24/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 24/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל עכו

מתרסקת: הפועל כפ"ס נכנעה 1:0 למכבי הרצליה

הירוקים רחוקים 4 נק' בלבד מהמקום שמוביל למשחקי המבחן. הפועל פ"ת הפסידה בלוד וירדה אל מתחת לקו האדום, ר"ג הביסה, רק תיקו לקטמון, נשר הדהימה

|
ניסן דנון ויובל טיטלמן מאוכזבים (רדאד ג'בארה)
ניסן דנון ויובל טיטלמן מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

דרמה גדולה קיבלנו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-31 בליגה הלאומית, כשבמוקד הפועל כפר סבא של חיים שאבו המשיכה לשקוע עם 1:0 בלויטה למכבי הרצליה. כמו כן, הפועל רמת גן רשמה 0:4 גדול ברמת השרון ובני לוד ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקווה, שירדה אל מתחת לקו האדום. בנוסף, עירוני נשר שעמוק במקום האחרון הדהימה ברמלה את הפועל מרמורק עם 0:1 גדול.

הפועל כפר סבא – מכבי הרצליה 1:0

פשוט לא יאמן מה שעובר העונה על הירוקים מהשרון, החבורה של חיים שאבו המשיכה את ההתרסקות כשרשמה הפסד שביעי ברציפות והתקרבה עד כדי ארבע נקודות בלבד מהקו האדום, דבר בהחלט בלתי נתפס, בייחוד לאור העובדה שהקבוצה עוד הוליכה העונה את הליגה הלאומית. 

דרווידאס שרנאס (רדאד ג'בארה)דרווידאס שרנאס (רדאד ג'בארה)

הפעם המארחת ספגה הפסד ביתי מביך במיוחד מול החבורה של עופר טלקר, שעמוק מתחת לקו האדום, אך גם היא ידעה לנצל בתבונה את החולשה הגדולה של הירוקים עם שער יקר של אליאור משלי בדקה ה-80 אחרי שהגנת המארחת לא הצליחה להרחיק את הכדור בתום עירבוביה ברחבה. החותמת לתסכול הגדול אצל המפסידה הגיעה בדקה ה-91 כאשר דרווידאס שרנאס הורחק בצהוב שני אחרי שזעם על שופט המשחק, זיו אדלר.

בצד המעודד, טלקר וקבוצתו להם סיכוי נמוך מאוד להישאר בליגה, טרם אמרו נואש על חלום ההישרדות ואחרי הניצחון היוקרתי בדרבי השרון העלו את מאזנם ל-28 נקודות, תוך שצימקו את הפער מהמקום ה-14 לתשע נקודות כשנותרו שישה משחקים לסיום.

חיים שאבו: “יש דברים שמשפיעים ולא קשורים לזהות המאמן”

מאמן הקבוצה המפסידה, חיים שאבו, התייחס למצב: "הקבוצה במומנטום שלילי. הפועל כפר סבא של תחילת העונה והפועל כפר סבא של היום זו קבוצה אחרת לגמרי. יש הרבה חוסר ביטחון וחוסר מזל, דברים לא נדבקים. אין הרבה מה לעשות ואין הוקוס פוקוס, צריך להמשיך לעבוד קשה ולהאמין ורק כך נוכל לצאת מהסיטואציה הזו. יש פה הרבה דברים שלא קשורים לזהות המאמן שקשה מאוד להתמודד איתם. חסרים הרבה שחקנים ואנחנו נאלצים לאלתר תפקידים. זה מועדון מפואר ואני אעשה הכל כדי להחזיר אותו למצב נורמלי ואני מקווה שבעתיד למקומות יותר טובים. יש כרגע סימפטומים של קבוצה שנמצאת במשבר, אני מקווה שכל המערכת תתעשת ביחד. אני המאמין הכי גדול ואני מקווה שעם האמונה נצא מהמצב הזה לעתיד טוב יותר".

חיים שאבו (רדאד ג'בארה)חיים שאבו (רדאד ג'בארה)

בצד המנצח, עופר טלקר, מאמן הרצליה, היה אופטימי לאחר הניצחון: "אנחנו מאמינים באפשרות לעשות נס. אחד הדברים שאני אומר במשך השבוע לשחקנים שלי שזה שמי שלא מאמין אין לו למה להגיע למשחק. אני מנסה להעביר להם את זה. אני כשחקן וכמאמן עשיתי וראיתי דברים כאלו, ואם היו מקרים כאלה אז אנחנו חייבים להאמין. קשה מאוד להביא את השחקנים לשיא כשאתה בפיגור של 10 נקודות מהקבוצה שמעליך. אני כל כך שמח על הניצחון הזה כי הוא בא לא עם כדורגל גדול, אבל עם הרבה עבודה קשה, לב ומשמעת טקטית ומנטלית. אני יודע שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה אדירה מאוד כדי להאמין עכשיו הרבה יותר ממה שהאמנו".

עופר טלקר (רדאד ג'בארה)עופר טלקר (רדאד ג'בארה)
ניסן דנון נתפס (רדאד ג'בארה)ניסן דנון נתפס (רדאד ג'בארה)
פיטר נוורה מול עלאא ג'אפר (רדאד ג'בארה)פיטר נוורה מול עלאא ג'אפר (רדאד ג'בארה)
ניסן דנון עם הכדור (רדאד ג'בארה)ניסן דנון עם הכדור (רדאד ג'בארה)

דקה 80, מכבי הרצליה עלתה ליתרון 0:1: הלם בלויטה, רז שטיין הרים כדור חופשי שגרם לערבובייה ברחבה, אליאור משלי המחליף היה הזריז ביותר ועם בעיטה בחצי גובה הכניע את בן ויצמן.

שחקני הרצליה חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני הרצליה חוגגים (רדאד ג'בארה)

דקה 91, הפועל כפ”ס נותרה בעשרה שחקנים: תחושת התסכול עשתה את שלה אצל המארחת ודרווידאס שרנאס הורחק בצהוב שני בשל תלונותיו לזיו אדלר על עבירה שלא נשרקה.

טום שלח מאוכזב (רדאד ג'בארה)טום שלח מאוכזב (רדאד ג'בארה)

הפועל קטמון – הפועל נצרת עילית 1:1

במשחק הבודד בפלייאוף העליון, החבורה הירושלמית עוד קיוותה לצמק את הפער מהמקום השני שמוביל לליגת העל בתום העונה, אך היא כשלה היום בענק, כשהצליחה לחזור מפיגור אבל נותרה רק עם נקודה אחת. בעקבות התיקו הפער מהפועל חדרה ירד לארבע נקודות, לפחות באופן זמני. חוליו סזאר העלה את הצפוניים ליתרון בדקה ה-51, כשעדי קוסטנטינוס איזן אחרי שש דקות וקבע את תוצאת ההתמודדות, ממנה המארחת יצאה מאוכזבת במיוחד.

ברק לוי (אורן בן חקון)ברק לוי (אורן בן חקון)
ג'ורג' אקפביו מאוכזב (אורן בן חקון)ג'ורג' אקפביו מאוכזב (אורן בן חקון)
ליאור זדה (אורן בן חקון)ליאור זדה (אורן בן חקון)
ירון הוכנבוים (אורן בן חקון)ירון הוכנבוים (אורן בן חקון)
אוהדי קטמון (אורן בן חקון)אוהדי קטמון (אורן בן חקון)
גיא דיין מנסה לחטוף לז'וליו סזאר (אורן בן חקון)גיא דיין מנסה לחטוף לז'וליו סזאר (אורן בן חקון)
אילן רנקביץ' מול חוליו סזאר (אורן בן חקון)אילן רנקביץ' מול חוליו סזאר (אורן בן חקון)

דקה 51, נצרת עילית עלתה ליתרון 0:1: אחרי משחק מפוזר של השחורים-אדומים, המארחת נענשה כשכדור קרן של גיא דיין מצא את ראשו של חוליו סזאר, שהקדים את שחקני ההגנה המקומית והמשיך בנגיחה מדויקת לרשת, יתרון חשוב לקבוצה הצפונית.

שחקני נצרת עילית חוגגים (אורן בן חקון)שחקני נצרת עילית חוגגים (אורן בן חקון)

דקה 57, הפועל קטמון איזנה ל-1:1: עדי קוסטנטינוס עם ביצוע אדיר החזיר את זדה וקבוצתו למשחק. הקשר קיבל מסירה מצד שמאל ועם בעיטה אדירה מסף רחבת ה-16 הכניע את שגיא מלול.

שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)

הפועל רמת השרון – הפועל רמת גן 4:0

דני גולן והאורדונים המשיכו את מסע ההיחלצות הקסום עם ניצחון חוץ ענק בגרונדמן וארבעה שערים על חשבונם של נועם שוהם וקבוצתו שהתפרקו לחלוטין. החגיגה החלה כשאור ברוך (30) כבש בנגיחה, אבו הכפיל אחרי שמונה דקות בלבד בתום מחלוקת, שהסתיימה בהחלטה נכונה של שופט המשחק.

דני גולן (אורן בן חקון)דני גולן (אורן בן חקון)

בחצי השני האורדונים המשיכו את הקונצרט כשתומר ששונקר הכניע את צליל חתוכה, ועופרי ארד נעץ את הרביעי אחרי ארבע דקות בלבד. הודות לניצחון האורחת ברחה מהקו האדום והקבוצה מהשרון גם נכנסה למערבולת, כשנמצאת שלוש נקודות מהקו האדום ומהפועל פ”ת.

שחקני ר"ג חוגגים בסיום (נעם מורנו)שחקני ר"ג חוגגים בסיום (נעם מורנו)

דקה 30, הפועל ר”ג עלתה ליתרון 0:1: ליאור לוי עם פריצה מסחררת באגף ימין העביר כדור מדוד היישר אל ראשו של אור ברוך, שלא התבלבל והמשיך בנגיחה קלילה לרשת של צליל חתוכה, שנותר חסר אונים.

דקה 38, הפועל ר”ג עלתה ליתרון 0:2: רגע של מחלוקת בגרונדמן, נגיחה של אושר אבו מתוך הרחבה נפסלה ע”י קובי לחם הכהן בטענת נבדל, אולם השופט אחרי התייעצות עם הקוון החליט לאשר את השער בהחלטה נכונה.

דקה 70, הפועל ר”ג עלתה ליתרון 0:3: חגיגה של האורדונים, חתוכה רשם הצלה ענקית, אך הריבאונד הגיע לתומר ששונקר שחלף על פני שוער הכחולים ובבעיטה שטוחה נעץ שער נוסף ברשת של המארחת האומללה.

דקה 74, הפועל ר”ג עלתה ליתרון 0:4 גדול: האורחת לא עצרה, תוך 4 דקות בלבד חתוכה נאלץ להוציא עוד כדור מהרשת כשהפעם היה זה עופרי ארד שהתכבד בחגיגה הגדולה של האדומים.

בני לוד – הפועל פתח תקווה 0:2

עם כל הכבוד לבני לוד על הניצחון הקליל, המלאבסים הם הסיפור במשחק הזה, כשהקבוצה עם ההיסטוריה המפוארת ירדה אל מתחת לקו האדום בשל ניצחונם של האורדונים. בצד המאוכזב, תומר קשטן וקבוצתו ספרו הפסד שני ברציפות והם נמצאים במקום שמוביל למשחקי המבחן בתום העונה. אחרי מחצית מאופסת דייגו סליס ניצל רכות של הגנת האורחת כדי להעלות את קבוצתו ליתרון בדקה ה-55, אחרי 12 דקות היה זה אנס דאבור שהכפיל עם בעיטה נהדרת ברגל שמאל ועזר לקבוצתו לכבוש את המקום הראשון בפלייאוף התחתון.

סלימן אזברגה (נעם מורנו)סלימן אזברגה (נעם מורנו)

דקה 55, בני לוד עלתה ליתרון 0:1: אמיר אבו ניל העביר מסירה לדייגו סליס בתוך הרחבה, החלוץ היתל בשני שחקנים בלבן ועם בעיטה קלילה ואלגנטית לפינה נעצר רק ברשת אחרי ביצוע נהדר.

דקה 67, בני לוד עלתה ליתרון 0:2: המארחת שייטה לניצחון אחרי שאנס דאבור ניצל רפיון בהגנת המלאבסים ועם בעיטה אדירה ברגל שמאל מתוך הרחבה נעצר ברשת, האורחת המשיכה את הדעיכה מהתקופה האחרונה.

הפועל מרמורק – עירוני נשר 1:0

אחרי 15 מחזורים, בקבוצה הצנועה מהצפון יכולים מעט לחייך אחרי שבראיין ג’ונס הדהים את המארחת באצטדיון ברמלה והעניק לקבוצתו נקודות שלא ישנו דבר, אך החזירו מעט מכובדם אחרי עונה מזעזעת. הקבוצה מרחובות נשארה עמוק במאבק ההישרדות, כשנותרה רק עם נקודה אחת מעל לפ”ת ויכולה להרגיש מאוכזבת במיוחד במשחק שהייתה חייבת להשיג בו את מלוא הנקודות.

דקה 61, עירוני נשר עלתה ליתרון 0:1: הלם ברמלה, מרמורק נקלעה לצרה רצינית כשבראיין ג’ונס קיבל כדור עומק אדיר אחרי תנועה טובה ובבעיטה מדויקת לפינה העלה את קבוצתו ליתרון סופר מפתיע.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */