יום שבת, 18.05.2024 שעה 11:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

עטר ובן חיים בהרכב מכבי ת"א, אוחנה מנגד

קיארטנסון ימתין על הספסל מול ב"ש ב-21:00 והחלוץ יקבל קרדיט ב-11, הבלם חוזר אחרי תקופה ארוכה, הקשר יקבל מקום בהרכב של בכר, גם אוגו ושהר

|
טל בן חיים עם הכדור (רדאד ג'בארה)
טל בן חיים עם הכדור (רדאד ג'בארה)

אחרי שספגה שני הפסדים רצופים, להפועל חיפה ולמכבי נתניה ועם שמונה נקודות פיגור מהפסגה, תארח הערב (שני) ב-21:00 מכבי תל אביב את הפועל באר שבע, למה שמסתמן כקרב ההזדמנות האחרונה שלה להישאר במאבק האליפות. לקראת המשחק, ערכה הקבוצה הצהובה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ג’ורדי קרויף, שכבר הוכרז כי יסיים את דרכו במועדון בתום העונה הנוכחית, ושחקן הקבוצה אבי ריקן. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE וכן כאן באתר.

שרן ייני לא התאמן שוב, זאת דווקא לאחר שהצליח לחזור לאימונים מלאים אך אתמול ספג מכה באותו אזור - העצב שמתחת לברכו - ולמעשה בילה את היום בטיפולים. מי שיקבל את המקום בהגנה של הצהובים הוא טל בן חיים, כאשר בהתקפה וידאר קיארטנסון ימתין על הספסל בעוד אלירן עטר יקבל את הקרדיט ב-11.

הרכב מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ’, אלי דסה, ז’אן סילבן באבין, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, חוסה רודריגס, אייל גולסה, דור מיכה, ניק בלקמן ואלירן עטר.

הרכב הפועל באר שבע: גיא חיימוב, בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, חנן ממן, מאור מליקסון, מיכאל אוחנה ובן שהר.

ג'ורדי: נראנו מזעזע בנתניה, נצטרך לשנות

ג’ורדי קרויף התייחס לחשיבות המשחק: “אנחנו צריכים לנצח כי זה המשחק הבא ולא ניצחנו בשני המשחקים האחרונים, צריכים לנצח לא משנה מה, להילחם עבור זה ולהחזיר לעצמנו את הביטחון. ההשלכות הן לא העיקר כרגע, המאכזב הוא שלפני שני משחקים היינו 2 נק’ מהמקום הראשון ולא לקחנו נקודות. הפסדנו בשבועיים יותר מבכל הסיבוב השני, היו משחקים שהיינו יכולים לנצח בהם ולא עשינו זאת, החמצנו יותר מכרגיל וספגנו יותר מכרגיל. המומנטום הוא הרע ביותר שיכולנו לתאר, אחרי סיבוב שני נהדר, תחילת הפלייאוף רעה, ולכן זה נראה קריטי יותר ממה שהיה אמור להיות, אבל זה המצב כרגע”.

יחסי הכוחות והסיכוי לתואר: “לא משנה מה האפקט אחרי המשחק, קודם צריכים לעשות את שלנו. ניצחנו אותם בעבר, והם גם ניצחו אותנו, אז יודעים שזה יריב טוב. זה משחק כזה שנותנים הכל, עד הטיפה האחרונה, כמו שעשינו במשחקים שניצחנו אותם. אני חושב שזה המפתח, שניתן הכל וכמובן לכבוש כשצריך. אלו שכובשים לוקחים את הנקודות, לא בהחלט מי שטוב יותר, אלו המסקנות שלי מתחילת הפלייאוף”.

ארון שוינפלד, עומר אצילי, ז'אן סילבן באבין (שחר גרוס)ארון שוינפלד, עומר אצילי, ז'אן סילבן באבין (שחר גרוס)

שינויים בהרכב אחרי התבוסה לנתניה: “נראינו רע, זו האמת, זה הגיוני לשנות, אבל נראה”.

אבי ריקן הוסיף: “כמובן שרצינו להגיע בסיטואציה קצת יותר נוחה, אבל זה לא רלוונטי מה יקרה אחרי המשחק, חשוב להגיע למשחק ולעשות את הדברים כמו שצריך, קצת התפקשש בשני המשחקים האחרונים, נצטרך להיראות אחרת מחר זה בטוח”.

אמונה בזכייה בתואר: “כמובן שיש רצון ואמונה אבל צריך להביא את זה למגרש, כשיש זה לא מספיק, היה ולא השכלנו לנצח בשני המשחקים האחרונים. אנחנו צריכים לנצח משחקים, גם אם זה בא על חשבון יכולת, היריבות לצמרת עשו את זה ואנחנו לא. לא מסתכלים רחוק, רק על המשחק הזה ואחרי זה נראה לאן מועדות פנינו”.

ג'ורדי קרויף (שחר גרוס)ג'ורדי קרויף (שחר גרוס)

השוואה למכבי של שנים עברו: “עובדתית בשנתיים האחרונות גם לא לקחנו אליפות, אם היה יותר איכותי זה לא בא לידי ביטוי בתואר. לא חושב שאנחנו פחות במשהו השנה, הקבוצה נבנתה שונה, נראית אחרת, אם בעבר היו יותר איכויות, יש דברים אחרים שאמורים לחפות על זה השנה, יש שחקנים טובים, הייתה עונה ארוכה, עשינו דברים יפים, זכינו בתואר קצת פחות משמעותי, אבל בואו לא נסכם, יש עוד שמונה משחקים, הרבה דברים לעשות, מסתכלים על המשחק בשיא הדריכות”.

קושי בהתמודדות עם לחץ: “עובדתית זה נכון, אי אפשר להתווכח עם זה, אבל גם אחרי מעידות הצלחנו לקום חזרה, ופה נמדדים. לאחר אכזבות, שחקנים צריכים לקחת על עצמם יותר ברגעים האלה, עם כל האכזבה אנחנו עדיין צריכים להגיע ולייצג מועדון כזה גדול. האוהדים תמיד תומכים, גם אחרי שני המשחקים האחרונים דוחפים אותנו, גם באימון, אין לנו טענות אליהם. יש פה שחקנים שצריכים להרים את עצמם ומקווה שנעשה את זה הפעם”.

ג'ורדי קרויף ואבי ריקן (שחר גרוס)ג'ורדי קרויף ואבי ריקן (שחר גרוס)

מבחן לעונה הבאה כשהמאמן הבא אולי צופה: “אנחנו במבחן תמיד, מול קהל, בעלים שמצפה מאיתנו, כל שחקן צריך להכניס לראש שבוחנים אותו, לא אוהב להתייחס לעונה הבאה, כי יש עוד מטרות חשובות העונה. יש פה אנשים שצריכים להבין שזה מועדון חזק שצריך לעמוד על הרגליים תמיד. רובנו, אם לא כולנו מבינים את המשמעות, נצטרך להראות את זה יותר טוב מהמשחקים האחרונים זה בטוח”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */