יום שבת, 18.05.2024 שעה 15:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

בכר לא צפוי לבצע שינויים ב-11, אוחנה עשוי לשחק

מאמן ב"ש אמור להמשיך עם אותו הרכב שגבר על בית"ר ירושלים גם ב-21:00 מול מכבי ת"א, הקשר הצעיר מפגין יכולת טובה באימונים. קורהוט התאמן עם כדור

|
ברק בכר וג'ורדי קרויף (איציק בלניצקי)
ברק בכר וג'ורדי קרויף (איציק בלניצקי)

ארבעה ימים בלבד עברו מאז הניצחון החשוב של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים, שהגדיל את הפער בפסגה ל-4 נקודות והחבורה של ברק בכר כבר סיימה את רוב הכנותיה לקראת משחק גדול נוסף שמחכה לה הערב (שני, 21:00), הפעם נגד מכבי תל אביב.

לאור התבוסה המפתיעה של הצהובים למכבי נתניה והניצחון הגדול של באר שבע, עומד הפער בין שתי הקבוצות על 8 נקודות, אך במועדון מבירת הנגב יודעים שהמשחק נגד ג'ורדי קרויף וחניכיו יהיה בסגנון אחר לגמרי.

בכר: מכבי קבוצה חזקה וטובה, משחק קשה

המאמן ברק בכר מבין שהחבורה מקריית שלום תגיע כדי להחזיר את הכבוד שלה אחרי התבוסה לנתניה ודאג לשדר זאת לחניכיו עוד בסיום המשחק ביום רביעי האחרון. בנוסף, בדרום זוכרים את שני ההפסדים האחרונים למכבי תל אביב, בגמר גביע הטוטו ובליגה, אז נכנעו 1:0 ביכולת חלשה ועצבנית במיוחד, כשג'ון אוגו ולואי טאהא הורחקו בכרטיסים אדומים.

"מכבי תל אביב תשחק נגדנו הרבה יותר טוב", אמרו בבאר שבע והוסיפו: "הם יילחמו כדי להחזיר לאוהדים שלהם, אנחנו נצטרך להמשיך באותה מחויבות והשקעה כמו במשחקים האחרונים ואפילו יותר כדי שזה יספיק לעשות תוצאה טובה. ההפסדים למכבי באצטדיון נתניה זכורים לנו מאוד, הצלחנו להתאושש מאז ואם אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה נצטרך לבוא בגישה נכונה - שלא הייתה בשני המשחקים האחרונים נגדם".

בבאר שבע צפויים להמשיך עם אותו הרכב שניצח את בית"ר ירושלים. ניב זריהן, שכיכב עם צמד שערים בניצחון האחרון, סובל מעומס ורגישות קלה בשריר, אך ערך אימון מלא. אצל האלופה ראו את היכולת הגבוהה שהציג החלוץ הצעיר וקיים חשש לסכנו, אם כי בכל אופן את ההחלטה הסופית יקבל הצוות המקצועי יחד השחקן בסמוך לשריקה.

ניב זריהן חוגג (נעם מורנו)ניב זריהן חוגג (נעם מורנו)

במידה ויחליטו שלא לסכן את זריהן, טוני וואקמה שחזר חלוד מהפציעה בקרסול עשוי לפתוח במקומו. גם הקשר מיכאל אוחנה עשוי לראות דקות ראשונות מאז שמינית גמר הגביע נגד הפועל רמת גן, זאת לאחר שהוא מגלה יכולת גבוהה באימונים ובשבוע שעבר גם זומן לסגל הקבוצה אחרי חודשיים.

מיחאי קורהוט, שנעדר בחודשיים וחצי האחרונים בעקבות ניתוח אורתוסקופיה, צפוי לחזור בקרוב לכשירות מלאה. לראשונה מאז שעבר את הניתוח, התאמן המגן השמאלי ההונגרי עם כדור ובמועדון מקווים שיוכל לעמוד לרשות המאמן ברק בכר בשבועיים הקרובים.

ברק בכר: “ג’ורדי עשה עבור מכבי והכדורגל פה הרבה דברים טובים”

במסע”ת שערכה האלופה לקראת המשחק, התייחס בכר לעזיבתו של מאמן מכבי ת”א ג’ורדי קרויף את ישראל, והחמיא לקולגה מהולנד: “ג’ורדי עשה פה דברים מדהימים, גם עבור מכבי וגם עבור הכדורגל הישראלי”, גם דן איינבינדר הוסיף וחיזק: “ג’ורדי עשה עבור מכבי והכדורגל פה הרבה דברים טובים, הביא הרבה דברים חדשים”.

על היריבה עצמה אמר בכר: “קבוצה חזקה, טובה, יהיה משחק מאוד קשה. אם נבוא בגישה לא נכונה כמו בגביע הטוטו ובמשחק הליגה האחרון מולם, נפסיד את המשחק, ואת זה השחקנים שלנו מספיק חכמים להבין, נדאג שנבוא בגישה הנכונה. אנחנו צריכים לבוא יותר חדים ומפוקסים כי הולך להיות יותר קשה אפילו מאשר המשחק האחרון שלנו בבית. לא מאמין במילים חיה פצועה, צריך לעשות משחק טוב וזהו”.

ברק בכר (איציק בלניצקי)ברק בכר (איציק בלניצקי)

הפוסט של מהראן ראדי: “מהראן הוא נכס עבור המועדון הזה, ברור שהוא רוצה לשחק כי הוא עם נפש של שחקן, שתמיד רוצה לשחק. הלוואי יהיו לנו עוד הרבה כמוהו, מאוד מעריכים אותו, לא רואה משהו פסול בזה.

המשחק הקודם בין הקבוצות: “שכחנו כבר את מה שהיה, מסתכלים רק על המשחק האחרון ומסיקים מסקנות למשחק הבא, אחרי זה יש בקופה עוד 21 נק’, זה המון, בטח פלייאוף כזה. לוקחים כל משחק לגופו, זו קבוצה אחרת, שחקנים אחרים, סגנון אחר ולכן צריכים לעשות התאמות ולא רלוונטי מה היה לפני חודש או חודשיים”.

איינבינדר התייחס גם הוא למשחק החוץ: “זה פשוט הופך את המשחק הזה למאוד קשה, אין ספק שמכבי ת”א בבית שלה זה משחק קשה, אבל נבוא מוכנים ונצטרך להיות במיטבנו כדי להוציא שלוש נקודות. נמשיך להתרכז בעצמנו, לנסות להצליח להמשיך במגמת השיפור, גם משחקים בחודש האחרון וגם משיגים תוצאות יותר טובות, להעלות את הרמה כל הזמן, ולשפר למשחק הבא. מקווה שכבר מחר נעשה את הדברים הרבה יותר טוב”.

דן איינבינדר (איציק בלניצקי)דן איינבינדר (איציק בלניצקי)

הקושי באליפות שלישית רצוף “אני חושב שגם במכבי וגם פה תמיד יותר קשה שלישית ברציפות, אני שמח שאנחנו מצליחים להביא את הרעב, האנרגיות והטירוף. יש לנו מטרה מאוד גדולה, לזכות באליפות, נמשיך לעשות זאת עד סוף העונה”.

יותר לחץ בנקודה זו העונה: “אנחנו בתקופת מאני טיים, תמיד יש יותר לחץ, אבל צריכים להיות מורגלים לזה, במיוחד אלה עם ניסיון, כי אלו גם משחקים מהנים, זה כיף, משחקים שכל שחקן רוצה להיות שותף אליה. כל המשחקים בפלייאוף מאוד קשים ומאתגרים, גם מול מכבי וגם אחריו”.

ברק בכר ודן איינבינדר (איציק בלניצקי)ברק בכר ודן איינבינדר (איציק בלניצקי)

הרכב משוער:  גיא חיימוב; בן ביטון, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, אורן ביטון; ג'ון אוגו, דן איינבינדר, חנן ממן; מאור מליקסון, ניב זריהן (טוני וואקמה), בן שהר 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */