יום שבת, 18.05.2024 שעה 12:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

בן זקן: שכטר יעמוד לרשותנו, בן בסט: לא ישן

לקראת חצאי גמר הגביע בראשון בין בית"ר לק"ש ובין בפועל חיפה לרעננה, ערכו הקבוצות מסע"ת חגיגי. סילבס: "כל תוצאה אפשרית", קורצקי: "מעמד מרגש"

|
המאמנים והקפטנים עם הגביע (נעם מורנו)
המאמנים והקפטנים עם הגביע (נעם מורנו)

הקבוצות שהעפילו לחצי גמר גביע המדינה – בית”ר ירושלים, עירוני קריית שמונה, הפועל חיפה והפועל רעננה, ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים משותפת לקראת הקרבות המרתקים שייערכו ביום ראשון באצטדיון סמי עופר, אשר יפגישו את בית”ר עם ק”ש ואת הפועל חיפה עם רעננה. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE ובאתר.

מאמן ק”ש חיים סילבס פתח והתייחס למפגשים הקודמים מול בית”ר העונה: “אני לא חושב שמשהו שקרה לפני ייתן יתרון או חסרון לאחת הקבוצות. זה משחק אחד, שהקבוצה שתגיע אליו הכי מוכנה, תגיע גם לגמר. אני חושב שבמשחקים הנתונים הקבוצות היו שוות כוחות, זה שלק”ש, שהיא קבוצה חדשה, לקח יותר זמן להתחבר, להלן הפערים בטבלה, אבל כל מי שראה את הקבוצות לעומק מבין שכל תוצאה אפשרית, על אף שיש לי כבוד גדול לבית”ר”.

מסע"ת לקראת חצאי גמר גביע המדינה

עתידו: “זה לא יושב לי בראש, דיבורים זה לא מה שיוביל אותנו ואני לא חושב שזה מה שמוביל גם את איזי. זו עונה לא קלה, אם הייתי עושה עבודה לא טובה הייתי כבר מוחלף. יש תמימות דעים שק”ש נהייתה טובה יותר, איחרנו קצת את הרכבת בליגה, אבל הגביע בא מאוחר יותר ולכן אנחנו כאן. עברנו את ב”ש וההתעסקות הזו במה צריך לקרות כדי שאמשיך היא מיותרת. אני לא מודאג, נסתדר איך שלא יהיה. בניגוד לבית”ר שיש לה גם את הליגה, לצערנו לנו כבר אין, זו הזדמנות חד פעמית לשנות את העונה מקצת מאכזבת לעונה מוצלחת, וזה יעבור דרך המשחק מול בית”ר. כל ההשלכות יהיו מהמשחק הזה הלאה”.

חיים סילבס ואיתמר ניצן (נעם מורנו)חיים סילבס ואיתמר ניצן (נעם מורנו)

מאמן בית”ר ירושלים בני בן זקן: “בנקודת הזמן הזו אנחנו קבוצה קצת שונה בסגנון ובשחקנים מאשר במפגשים הקודמים בין הקבוצות. אנחנו לא מצפים למשחק קל, מכבדים כל יריבה ומוכנים לתת הכל על המגרש. מתכוננים אך ורק לק”ש, כל דבר אחר לא במחשבתנו ובתכניותינו, עובדים שנה שלמה כדי להיות שותפים לרגעים כאלו. לגבי איתי שכטר, אני מאמין שיעמוד לרשותנו, כל הסגל איתנו חוץ מקונטה, הייסטר ודוד קלטינס, שלא יהיו, בכל סיטואציה יהיו לנו 11 שחקנים ראויים”.

עתידו והלחץ על המועדון: “כל העבודה שלי היא מערכתית וארגונית, כולי מרוכז ביום ראשון, זה מה שחשוב בעיניי, שבית”ר תצליח. מה שיהיה בשנים הבאות אין לי שליטה על זה, מה שאני רוצה זה להיות מרוכז במה שעומד לפנינו. כשמצליחים ומנצחים כל משחק הוא משחק חשוב, למדנו ולומדים כל יום, משתדלים להתמודד עם זה ועדיין להגיע מפוקסים לדברים החשובים, עושים את כל הדברים הרגילים שאנחנו עושים בתקווה להמשיך הלאה”.

בוריס קליימן ובני בן זקן (נעם מורנו)בוריס קליימן ובני בן זקן (נעם מורנו)

בוריס קליימן הוסיף: “לא ניצחנו במשחקים בינינו, אבל אני לא חושב שזה ישפיע. זה משחק עם אופי משלו, בני מכין אותנו מצוין למשחק, גם בווידאו שנעשה, נבוא מוכנים ונבוא כמו לכל המשחקים. אני מאוד מאמין בקבוצה, יש פה השנה תלכיד שאני לא זוכר שהייתי בו, גם מקצועית וגם חברתית. זה מה שיוצר את הקבוצה החזקה הזאת, בינתיים אנחנו בתמונה בשני המפעלים, נקווה להמשיך למעלה”.

איתמר ניצן התייחס לחזרתו ולמעמד אליו כבר הגיע בעבר:  “באופן אישי זה תמיד מרגש, לא משנה כמה פעמים תגיע. עברתי פציעה לא קלה, נעדרתי חודשיים, כרגע אני כשיר, אם אשחק או לא זו החלטה של חיים, אקבל כל החלטה בצורה הכי מקצוענית שיכולה להיות. בתור השחרן הכי מזוהה עם הקבוצה, הקפטן, כך או כך הצלחת הקבוצה היה הצלחה אישית שלי, מוכן לכל תרחיש”.

סילבס, ניצן, קליימן ובן זקן (נעם מורנו)סילבס, ניצן, קליימן ובן זקן (נעם מורנו)

קלינגר: “מהניסיון שלי אין פייבוריטית”

לקראת המשחק המוקדם, מאמן רעננה מנחם קורצקי אמר: “מעמד מרגש ומחייב, באים מוכנים, הכי משוחררים ונכונים כדי להצליח במשחק הזה. אני יודע שכל מאמן עובר כישלונות ותקופות פחות טובות, אני מקווה שהתקופות הפחות טובות מאחוריי והעונה הזאת אצליח לחזור לקדמת הבמה, לצמרת, יחד עם רעננה, שעוזרת לי לחזור ליכולות שלי. ביחד מקווים שנצליח גם בגביע וגם בליגה וזאת המטרה שלנו”.

ההיערכות והיריבה: “לא סתם הפועל חיפה נמצאת איפה שנמצאת, נתכונן אליה, נרצה להביא את התקופה האחרונה שלנו, עם כל הכבוד לכולם אנחנו צריכים לבוא הכי משוחררים למשחק הזה, כי זה בונוס מבחינתנו. הקרבות האמיתיים שלנו הם בליגה, הלחץ שונה, נבוא וננסה ליהנות מהמעמד ונקווה להצליח לעשות עוד היסטוריה עם רעננה. אני חושב שהפועל חיפה פייבוריטית, אבל במשחק אחד הכל יכול לקרות, כל תוצאה לא תפתיע”.

מנחם קורצקי ושניר שוקר (נעם מורנו)מנחם קורצקי ושניר שוקר (נעם מורנו)

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר: “בחצאי גמר מהניסיון שלי, והייתי כבר בהמון כאלה, ברור שאין שום פייבוריטית. כל הלחץ והאווירה וההתעניינות התקשורתית עושים את שלהם ומי שתבוא יותר מוכנה, רגועה, תשתמש בניסיון שלה, היא זו שתעלה לגמר. אז אין הגרלות קלות בגביע בכלל ובחצי הגמר בפרט. נרצה לתת מתנה ליואב שחגג יום הולדת אתמול, אבל קודם צריך לדלג על רעננה. זו קבוצה בהתקדמות שעשהת סיבוב שני יוצא מן הכלל, כך אנחנו מתייחסים אליה. לגבי הנבחרת עדיף שנתרכז בגביע ונדבר על זה בהזדמנות אחרת”.

הציפיות בתחילת העונה: “הציפיות היו קצת מתחת למה שהגענו, אבל עדיין יותר גבוהות משנים עברו.. לאט לאט הבנו שזה אפשרי ושאנחנו פקטור גם בליגה. זה כיף גדול להיות במעמד הזה, הפתענו את עצמנו בהתחלה אבל לאט לאט הבנו שיש פה שחקנים מדהימים ורוצים ללכת עד הסוף”.

עדן בן בסט וניר קלינגר (נעם מורנו)עדן בן בסט וניר קלינגר (נעם מורנו)

קפטן הפועל חיפה עדן בן בסט הוסיף: “זה מגרה, זה מושך, אבל יש לנו משוכה מאוד קשה בדרך. נצטרך לעבוד מאוד קשה כדי להניף את הגביע, בתור הקפטן זה משהו שיעשה לי המון בקריירה, זכיתי כבר בגביע עם מכבי ת”א אבל פה זו נקודת שיא בקריירה שלי, שואפים לשם. יש לניר חלק גדול בהבאה שלי יחד עם יואב, חושב שעשיתי את הבחירה הנכונה, פתחתי דלת לשחקנים שבאו אחריי. שואפים להגיע לגמר ולקחת את הגביע, חושב שזה משהו היסטורי לכולנו. אבל צעד צעד. לא ישן בלילות כבר מהתרגשות, ואני עוד הייתי במעמדים האלה, השנה זה משהו ביתי כזה, שונה, שמאוד חשוב לי לקחת אותו”.

קפטן רעננה שניר שוקר אמר: “אנחנו באים כאנדרדוג, אבל אני חושב שיש לנו סיכוי. מאז שמנחם הגיע התחזקנו, הוכחנו שאנחנו יכולים להוציא תוצאות טובות גם נגד הגדולות. אנחנו עושים הפרדה בין הגביע לליגה, היה לנו שבוע של התרגשות בין השחקנים, להרבה מהם זו פעם ראשונה במעמד הזה. פיזית השחקנים מרגישים טוב, עושים איתנו הכנה מאוד טובה כדי להגיע רעננים לשתי המסגרות כדי להשיג גם ניצחון-שניים כדי להישאר בליגה”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */