יום שישי, 17.05.2024 שעה 06:40
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7022-5735עירוני ק"ש1
6631-5435עירוני טבריה2
6644-6335בני יהודה3
5936-5835הפועל נוף הגליל4
5056-6435מכבי יפו5
5058-6335הפועל ניר רמה"ש6
5052-4235מכבי הרצליה7
4643-4535הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4947-5335הפועל עכו1
4346-3635מ.ס כפר קאסם2
4140-4335הפועל ר"ג3
4058-4335סקציה נס ציונה4
3953-4135הפועל עפולה5
3847-3535הפועל כפ"ס6
3747-3035הפועל ראשל"צ7
2080-3335איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • בני יהודה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • עירוני טבריה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי יפו
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל עכו
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 17/05, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ר"ג

שאבו: רוצים לשמור על סיכוי להגיע לפלייאוף

מאמן כפ"ס נחוש לקראת המפגש מול רמה"ש ב-19:30. הפועל ת"א תחפש ניצחון מול ר"ג, חדרה מול מרמורק, ראשל"צ נגד אחי נצרת, קטמון מול נצרת עילית

|
חיים שאבו (עמרי שטיין)
חיים שאבו (עמרי שטיין)

המחזור ה-29 בליגה הלאומית יתקיים היום (חמישי),  כשבמוקד הפועל כפר סבא, שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה ורוצה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון, תתמודד מול הפועל ניר רמה"ש. במקביל, הפועל תל אביב תארח את הפועל רמת גן, הפועל חדרה, הפתעת העונה שממוקמת במקום השני, תשחק מול מרמורק המתאוששת, שגברה על הירוקים מהשרון 0:2 במחזור הקודם. במשחק נוסף, הפועל קטמון והפועל נצרת עילית הצמודות יפגשו למשחק קריטי עבור שתיהן.

הפועל תל אביב – הפועל רמת גן (19:30, המושבה)

החבורה של קובי רפואה לא הפסידה כבר שמונה משחקי ליגה רצופים ונראה שהיא בדרך הבטוחה לחזרה לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד. לאחר 0:1 דחוק מול הפועל נצרת עילית במחזור הקודם, תקווה המוליכה לנצח בצורה משכנעת מול הקהל הביתי רגע לפני שיחלו את מאבקם בפלייאוף העליון. מנגד, דני גולן יגיע מעודד לאחר ה-0:4 הנפלא של קבוצתו במחזור הקודם מול עירוני נשר, אך הוא יודע שיצטרך להתעלות, שכן הפסד עשוי להוריד את האורדונים אל מתחת לקו האדום ועל כך אמר ל- ONE: “המטרה לאסוף נקודות עד למשחקי הפלייאוף”.

רפואה "לא שיחקנו כדורגל אטרקטיבי"

הפועל כפר סבא – הפועל ניר רמת השרון (19:30, לויטה)

המצב לא מזהיר עבור הירוקים מהשרון, שרשמו ניצחון בודד ב-11 המחזורים האחרונים (כולל ארבעה הפסדים רצופים). למרות זאת, הם עדיין נמצאים בתמונת הפלייאוף העליון, זכר לפתיחת העונה המרשימה שלהם. נקודת אור נוספת היא חזרתו של החלוץ הליטאי, דרווידאס שרנאס, שהקדים את חזרתו לארץ מנבחרת ליטא לבקשת מאמנו חיים שאבו. המאמן, שיתמודד מול קבוצתו לשעבר, אמר ל-ONE: “המשחק הזה מאוד חשוב וקשה, צריך לנצח כדי לשמור על סיכויים להגיע לפלייאוף העליון. התאמנו טוב בשבוע וחצי האחרונים ואני מאוד מקווה שהשחקנים יפנימו את המצב ושנעשה את העבודה שלנו, מכיוון ששלוש הנקודות פה יהוו צעד משמעותי להשגת המטרה”. האורחת, שעצרה במחזור הקודם את קטמון עם 0:0, תקווה לנצל את הרצף השלילי של כפ"ס כדי להגיע לפחות זמנית לחוף מבטחים.

שחקני כפ"ס מאוכזבים (עמיחי הילמן)שחקני כפ"ס מאוכזבים (עמיחי הילמן)

הפועל מרמורק – הפועל חדרה (19:30, רחובות)

חדרה רוצה להמשיך את העונה הקסומה שעוברת עליה, אך כדי שזה יקרה היא לא יכולה להוריד את הרגל מהגז. הקבוצה של ניסו אביטן, שהפסידה פעם אחת בלבד בעשרת משחקיה האחרונים, ניצבת בגאווה במקום השני אך לא פחות מ-7 קבוצות דולקות אחריה במרחק של 6 נקודות או פחות. מרמורק היא לא אחת מהקבוצות הללו, אך היא תגיע במצב רוח טוב לאחר שגברה על כפ"ס 0:2 בשבוע שעבר והתרחקה מהתחתית. אביטן: “בשלב הזה של העונה כל משחק הוא מאוד חשוב. מרמורק התייצבה לאחרונה ועדיין יש לה סיכוי להיות בפלייאוף העליון. המשחק קריטי עבור שתי הקבוצות וצפוי להיות שקול, אך ננסה להמשיך את התקופה הטובה שלנו”.

מכבי אחי נצרת – הפועל ראשון לציון (19:30, אילוט)

במשחק עם לא מעט חשיבות עבור שתי הקבוצות, תארח קבוצתו של שלומי דורה את הפועל ראשל"צ, כשהיא יודעת שאם תנצח, היא תשווה את מאזן הנקודות בין שתי הקבוצות וקרוב לוודאי תבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. הכתומים, שיגיעו להתמודדות כשבאמתחתם 5 תוצאות תיקו רצופות, יודעים שניצחון יבטיח להם שבוע נוסף במקום ה-3, ואולי אף יאפשר להם לפזול אל עבר המקום השני.

ניסו אביטן (איתי כהן)ניסו אביטן (איתי כהן)

הפועל קטמון – הפועל נצרת עילית (19:30, טדי)

קרב צמוד נוסף ייערך בין הירושלמים מהמקום הרביעי ונצרת עילית מהמקום החמישי, כשרק שתי נקודות מפרידות ביניהן. מאמן קטמון, ליאור זאדה, אמר ל-ONE לקראת הקרב הישיר על המקום הרביעי: “כולם מודעים לחשיבות המשחק והמשמעות שלו. כל תוצאה יכולה לקחת אותך למקום אחר. אנחנו מאוד מעריכים את נצרת עלית ומוכנים לאתגר הזה. כל משחק שונה מהמשחק הקודם ולמרות זאת אנחנו רוצים להמשיך במומנטום הטוב לקראת הישורת האחרונה של העונה”. המארחת אמנם נעצרה בשבוע שעבר לאחר שני ניצחונות רצופים עם 0:0 ברמה"ש, אך גם הקבוצה של ירון הוכנבוים נוצחה 1:0 ע"י הפועל ת"א, ושתי הקבוצות רוצות לחזור למסלול הניצחונות ולאגור נקודות בדרכן למאבקי הפלייאוף.

הפועל עפולה – בני לוד (19:30, עפולה)

לאחר 4 תוצאות תיקו רצופות ו-12 בסך הכל העונה (הכי הרבה בליגה), יארח אופיר חיים את לוד, שנמצאת בכושר מעולה ומגיעה אחרי ניצחון 1:3 קליל על מכבי הרצליה במחזור החולף. עפולה, שעדיין נמצאת בתמונת הפלייאוף העליון, יודעת שכל תוצאה במשחק של קטמון נגד נצרת עילית, בשילוב עם ניצחון שלה על החבורה של סלימאן אזברגה, יגרום לה לטפס במעלה הטבלה. מנגד, בני לוד, שלא נוצחה כבר 6 משחקים ונמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה העונה, תרצה להגדיל את הרצף.

שחקני קטמון (אורן בן חקון)שחקני קטמון (אורן בן חקון)

מכבי הרצליה - בית"ר תל אביב/רמלה (19:30, הרצליה)

האורחת מהמקום התשיעי לא ניצחה כבר חמישה מחזורים, אך יש לה עדיין סיכוי מתמטי להעפיל לפלייאוף העליון. ת”א/רמלה אינה תלויה בעצמה, ועל כך אמר מאמנה זיו אריה: “אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא על היריבות. אנו מקווים להגיע בגישה חיובית כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק, לנסות לשחק כדורגל טוב ולנצח”. קבוצתו כאמור, תצטרך לעשות את העבודה מול הרצליה מהתחתית, שלא ניצחה בשמונת משחקיה האחרונים ונמצאת בדרך לירידה.

עירוני נשר – הפועל פתח תקווה (19:30, נשר)

כשהיא במקום האחרון ומבלי שיש לה יותר מדי על מה להילחם, תפגוש נשר את הקבוצה מפ"ת, שרחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום ותרצה להתרחק ממנו עוד יותר. לאחר שהפועל ר"ג התפוצצה על נשר במחזור החולף עם רביעייה, יקוו הכחולים ממלאבס לתוצאה דומה מול היורדת הוודאית, כדי להגדיל את הפער בטבלה מהדולקות אחריהם.

תומר קשטן (שחר גרוס)תומר קשטן (שחר גרוס)

מאמן הפועל פתח תקווה תומר קשטן התייחס להכנות לקראת המשחק: “אנחנו לא מסתכלים על היריבות שלנו לתחתית וצריכים לעשות את העבודה שלנו. יש לנו משחק מול יריבה שאמנם הפסידה במשחקים האחרונים, אבל מקשה על היריבות שלה. מדובר בקבוצה שלא מרבה לספוג שערים ותמיד מנסה לעצור את רצף התוצאות השליליות כך שאנחנו לא מקלים ראש, ברור לנו שהמאבק שלנו עוד ארוך ולא יסתיים במשחק הקרוב ונשתדל לעשות את המוטל עלינו. אנחנו באים למשחק במטרה לעבוד קשה ולהישאר ממוקדים וצנועים מול כל קבוצה, בדיוק כמו שעשינו בכל המחזורים האחרונים”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */