יום שישי, 03.05.2024 שעה 20:16

מסי התבייש: ארגנטינה הושפלה 6:1 בספרד

הכנה: ללא חלוץ בארסה הפצוע, האורחים נרמסו במדריד. קוסטה, טיאגו ואספאס כבשו, שלושער לאיסקו. אוטמנדי רק הצליח לצמק לזכות הארגנטינאים האומללים

|
הספרדים חוגגים את הניצחון (רויטרס)
הספרדים חוגגים את הניצחון (רויטרס)

הארגנטינאים ידעו שהם תלויים באופן מוחלט בליאו מסי, אך כנראה שהם לא ידעו את פערי הרמות בינם לבין הספרדים ללא הפרעוש, שישב אמש (שלישי) ביציע בגלל פציעה בירך וראה את נבחרת ארגנטינה מושפלת 6:1 על ידי נבחרת ספרד במשחק ההכנה לקראת מונדיאל 2018.

כבר בתחילת המשחק היה ניתן להבדיל בפערי האיכות בין שתי הנבחרות, בטח כשהמארחת ללא מסי. הספרדים הכתיבו את הקצב מהפתיחה, וכבר בדקה ה-12 דייגו קוסטה העלה את המארחים ליתרון ראשון אחרי בישול של מרקו אסנסיו. רבע שעה לאחר מכן, מרקו אסנסיו בישל שוב, כשמצא את איסקו פנוי ברחבה הארגנטינאית. ניקולאס אוטמנדי הצליח לצמק את התוצאה עם נגיחה מוצלחת לאחר כדור קרן (39). במחצית, יתרון בן שער אחד לספרד. 

סרחיו ראמוס מציין את הופעתו ה-150 בנבחרת ספרד (רויטרס)סרחיו ראמוס מציין את הופעתו ה-150 בנבחרת ספרד (רויטרס)
ליאו מסי ביציע (רויטרס)ליאו מסי ביציע (רויטרס)

בתחילת המחצית השנייה הארגנטינאים לחצו על ההגנה של המארחים, והיה נראה שהם מנסים לחזור למשחק, אך הם עוד לא ידעו מה מצפה להם. איסקו כבש את השני שלו (52) ומיד ראה את טיאגו אלקנטרה כובש את הרביעי (55). הארגנטינאים כבר לא ידעו איפה לקבור את עצמם, אבל נאצלו לראות את יאגו אספאס (73) ואת איסקו פעם נוספת (74) כובשים את החמישי והשישי. השפלה כואבת לדרום אמריקאים, שבלי שום ספק צריכים לעשות חושבים לקראת גביע העולם בקיץ הקרוב. 

מחצית ראשונה

דקה 8: הזדמנות מצוינת לאורחים. מקסימיליאנו מסה קיבל את הכדור על סף הרחבה בתום התקפה מתפרצת מהירה של הארגנטינאים והעביר כדור רוחב מדויק לרחבה, אך גונסאלו היגוואין בעט ברשלנות החוצה. 

דקה 12, נבחרת ספרד עלתה ליתרון 0:1: אסנסיו ניצל טעות בהגנה של האורחים והכניס כדור מצוין לקוסטה, שגלש לכדור וממרחק של מטרים ספורים, דחף את הכדור פנימה. במהלך השער נפגע שוער ארגנטינה, סרחיו רומרו. 

דייגו קוסטה כובש (רויטרס)דייגו קוסטה כובש (רויטרס)

דקה 19: חאבייר מסצ’ארנו מסר מסירת עומק אדירה לעבר הרחבה של ספרד, שם קיבל את הכדור מסה, שהוריד להיגוואין. האחרון בעט ברגל שמאל מתוך הרחבה לכיוון השער, דויד דה חאה ירד לקרקע ואסף את הכדור.

דקה 27, נבחרת ספרד עלתה ליתרון 0:2: בישול שני נהדר של אסנסיו, שמסר כדור רוחב נהדר מאגף ימין ומצא את איסקו ברחבה, האחרון המשיך בנגיעה וכבש את השני של הנבחרת שלו.

שחקני נבחרת ספרד חוגגים את השער השני (רויטרס)שחקני נבחרת ספרד חוגגים את השער השני (רויטרס)

דקה 39, נבחרת ארגנטינה צימקה ל-2:1: כדור קרן של האורחים הגיע אל ראשו של אוטמנדי, הבלם התרומם נהדר ונגח לכיוון שערו של דה חאה, אבל השוער הספרדי הגיב מעט מאוחר מדי וראה את הכדור חודר לשערו. 

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים את השער (רויטרס)שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים את השער (רויטרס)

מחצית שנייה

דקה 52, ספרד עלתה ליתרון 1:3: אנדרס אינייסטה העביר כדור עומק נהדר ליאגו אספאס, שהשתלט על הכדור ברחבה של ארגנטינה ומסר אחורה לאיסקו, שבעט מדויק אל השער, והעלה את הנבחרת שלו ליתרון כפול. 

איסקו חוגג את השער השלישי (רויטרס)איסקו חוגג את השער השלישי (רויטרס)

דקה 55, ספרד עלתה ליתרון 1:4: טיאגו נעץ עוד מסמר בארון הקבורה של ארגנטינה, כשהוא כובש את הרביעי ומוביל את נבחרתו לניצחון מסחרר.

טיאגו אלקנטרה חוגג שער (רויטרס)טיאגו אלקנטרה חוגג שער (רויטרס)

דקה 66: הזדמנות טובה לארגנטינה. ג’ובאני לו סלסו הגביה כדור חופשי לרחבה, אוטמנדי ניסה את מזלו פעם נוספת, אך הכדור פגע בקורת השער של דה חאה.  

דקה 73, נבחרת ספרד עלתה ליתרון 1:5: מסירה ארוכה של דה חאה מצאה את אספאס, שהתקדם עם הכדור ומול השוער שיצא לא התבלבל ובעט פנימה ממרחק של כ-17 מטרים.  

דקה 74, נבחרת ספרד עלתה ליתרון 1:6: וואו. שער שלישי של איסקו, שייקח את כדור המשחק הביתה. אספאס ניצל טעות ארגנטינאית נוספת, העביר מסירה לאיסקו, שבעט בקלות מתוך הרחבה. 

שחקני ארגנטינה מאוכזבים (רויטרס)שחקני ארגנטינה מאוכזבים (רויטרס)

נבחרת ספרד: דויד דה חאה, דני קרבחאל, ג’רארד פיקה (סזאר אספיליקווטה, 72), סרחיו ראמוס, ג’ורדי אלבה (מרקוס אלונסו, 79), טיאגו אלקנטרה (דני פארחו, 82), קוקה, אנדרס אינייסטה (סאול, 56), איסקו (לוקאס ואסקס, 76), מרקו אסנסיו ודייגו קוסטה (יאגו אספאס, 46)

נבחרת ארגנטינה: סרחיו רומרו (וילי קבאז’רו, 22), פבריציו בוסטוס (גבריאל מרקאדו, 62), ניקולאס אוטמנדי, מרקוס רוחו, ניקולאס טגליאפיקו, לוקאס ביגליה, חאבייר מסצ’ראנו (כריסטיאן פאבון, 56), אבר באנגה (פאבלו פרס, 62), מקסימיליאנו מסה, ג’ובאני לו סלסו (מרקוס אקונייה, 84) וגונסאלו היגוואין (לאוטרו מרטינז, 59)

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */