יום שלישי, 14.05.2024 שעה 05:24
לוח משחקים
  • גרמניה
  • 0 - 2
  • ישראל

נבחרת ישראל הצעירה נכנעה 3:0 לגרמניה

כצפוי, החבורה של מרקו בלבול הפסידה בחוץ לאלופת אירופה במוקדמות יורו 2019. אדוארד לואן (11), סדריק טוצ’רט (26) ולווין אוזטונאלי (87, פ') כבשו

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

סוף ידוע מראש. הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה הערב (חמישי) 3:0 לגרמניה החזקה בבראונשווייג, במסגרת המחזור השישי במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21 שתתקיים באיטליה ב-2019. השחקנים של מרקו בלבול הגיעו למשחק כאנדרדוג מובהק וניסו לחזור בשלום לישראל מבלי לקבל תבוסה, אחרי ה-5:2 במפגש הראשון שנערך באצטדיון רמת גן בחודש נובמבר.

למרות פערי האיכות הבולטים לטובת הגרמנים, הנבחרת של בלבול דווקא התחילה את המשחק בצורה טובה, כשמקסים פלקושצ’נקו ומנור סולומון היו השחקנים הבולטים בשורותיה וניסו לעקוץ שער חוץ, אבל יכולת טובה של השוער הגרמני אלכסנדר ניובל מנעה שני שערים בטוחים, כשבצד השני אדוארד לואן וסדריק טוצ’רט הבקיעו לזכות המאנשאפט. 0:2 לגרמניה בהפסקה.

מרקו בלבול (עמית מצפה)מרקו בלבול (עמית מצפה)

במחצית השנייה הגרמנים ניסו להגדיל את היתרון שלהם, אבל הם מצאו בין הקורות את שוערה של מכבי חיפה עומרי גלזר ביכולת אדירה. רק החלטה גבולית של השופט לשרוק לפנדל שכלל לא בטוח שהיה, סידרה ללווין אוזטונאלי את השער השלישי. המאנשאפט, שזכו בטורניר הקודם ב-2017 שנערך בפולין, מחזיקים במקום הראשון בבית עם 15 נקודות במאזנם, כשישראל ירדה למקום החמישי בבית 5 עם שבע נקודות בעקבות הניצחון של קוסובו על אזרבייג'ן. ביום שלישי הקרוב תארח ישראל את נורבגיה, גרמניה תצא לקוסובו.

מחצית ראשונה

השופט הקרואטי מריו זביץ' הוציא את המשחק לדרך באצטדיון בבראונשווייג.

דקה 3: נבחרת ישראל ניסתה לתקוף מצד ימין, הכדור הגיע בסוף ההתקפה למקסים פלקושצ’נקו, שבעט כדור חזק ברגל ימין מ-18 מטר, אבל השוער הגרמני אלכסנדר ניובל התעופף והדף את הבעיטה לקרן.

דקה 11, נבחרת גרמניה עלתה ל-0:1: נאדים אמירי הרים כדור קרן מצד שמאל, אף אחד לא שמר על אדוארד לואן, שנגח משבעה מטרים לרשת של עומרי גלזר. כמה חבל מבחינת הכחולים-לבנים.

דקה 20: פלקושצ’נקו ניסה שוב לכבוש ממרחק, הפעם מכדור חופשי מ-25 מטר, אבל הבעיטה שלו חלפה גבוה מעל השער.

דקה 26, נבחרת גרמניה עלתה ל-0:2: מחמוד דאוד קיבל כדור 30 מטר מהשער והכניס אותו בין שניים לסדריק טוצ’רט, שמול גלזר לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה.

דקה 40: ההזדמנות הכי טובה של ישראל במשחק. פלקושצ’נקו שלח מסירת עומק מצוינת לתוך הרחבה למנור סולומון, שהצליח להשתחרר מהשומר שלו על חצי מטר ולבעוט משמונה מטרים כדור טוב ברגל ימין לפינה הקרובה, אבל ניובל הציל את הגרמנים משער בטוח.

מחצית שנייה

דקה 54: מקסימיליאן אגסטיין נכנס עם הכדור לרחבה הישראלית דרך המרכז ועם מסירה רכה השאיר את מחמוד דאוד לבד מול גלזר, שירד טוב לכדור והציל את ישראל מספיגה נוספת.

דקה 70: מחמוד דאוד ניסה להפתיע את גלזר בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה, הכדור של דאוד הסתובב בדרך לשער וכמעט והפתיע את השוער הישראלי, שהצליח לאגרף אותו ברגע האחרון.

דן גלזר מתקל את מקסימיליאן אגסטיין (האתר הרשמי של מכבי ת"א)דן גלזר מתקל את מקסימיליאן אגסטיין (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

דקה 87, נבחרת גרמניה עלתה ל-0:3: יצחק אספה ספק הכשיל ברחבה את אגסטיין. השופט הקרואטי החליט לשרוק לפנדל, אותו שלח פנימה בקלות לווין אוזטונאלי.

נבחרת גרמניה: אלכסנדר ניובל, בנג’מין הנריכס, ג’ונתן טה, ולדמאר אנטון, לוקאס קלוסטרמן, אדוארד לואן, לווין אוזטונאלי, מקסימיליאן אגסטיין, מחמוד דאוד (פלוריאן נויאוס, 73), נאדים אמירי (מרסל הארטל, 65), וסדריק טוצ’רט (לוקה סרה, 75). 

נבחרת ישראל: עומרי גלזר, רז מאיר, עידן נחמיאס, פז בן ארי, עמית ביטון (טום רוזנטל, 80), יצחק אספה, דן גלזר, גבי קניקובסקי (מוחמד שכר, 75), מקסים פלקושצ’נקו, מנור סולומון (מתן חוזז, 65) ושון וייסמן.

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */