יום שישי, 17.05.2024 שעה 11:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ג'ורדי על גולדהאר: הגעה שלו תעזור לי ולשחקנים

מאמן מכבי ת"א מייחל לבואו של הבעלים לפני הפלייאוף: "זה נחוץ עבורנו", והגן על בלקמן אחרי ה-0:2 על פ"ת. ריקן: "לא חושב שיש פייבוריטית לאליפות"

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים (נעם מורנו)

מכבי תל אביב הצליחה לנצח אמש (שני) את מכבי פתח תקווה ובכך לסיים את הסיבוב השני עם 32 נקודות במאזנה. ה-0:2 על המלאבסים לא שיקף את הנעשה בכר הדשא וגם השחקנים ירדו בתחושה הזאת. “אם היה נגמר פה 0:5 לנו אף אחד לא היה מרים גבה, היינו הרבה יותר טובים, אבל שוב החמצנו בלי הפסקה. בפלייאוף לא נוכל להחמיץ ככה, זה בטוח”, אמרו במכבי ת”א. 

הבוז מעבר חלק מהאוהדים לכיוון ניק בלקמן אחרי החמצת הפנדל הוליד גם שאלות במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק לעבר המאמן ג’ורדי קרויף, שהגן באופן נחרץ על החלוץ שלו: “אני ממש לא חושב כמוכם, המחשבה שלי היא שונה לחלוטין. אם אתם בנקודה A אז אני בנקודה Z. הוא שחקן שנותן לנו משהו אחר. רוב שחקני ההתקפה אוהבים לשחק לצידו. אני מרוצה ממה שהוא נותן, זאת הסיבה שהוא משחק בכל משחק וזאת הסיבה שאני גם לא מוציא אותו”. 

שחקן העונה הסדירה

במכבי ת”א מחכים כעת לראות האם הבעלים מיץ’ גולדהאר אכן יגיע לישראל לקראת פתיחת הפלייאוף כפי שפורסם ב-ONE בשבוע שעבר: “אני חושב שזה טוב עבורנו, זה נחוץ עבורנו, זה ייתן לנו עוד מוטיבציה, אני מקווה שהוא יידחף אותי ואת השחקנים בצורה נכונה כדי שנדע איך להשתפר למשחק הבא. אני מקווה שהוא יגיע, אני מקווה גם שנגרום לו להיות גאה בעזרת הכדורגל שלנו”. 

ג'ורדי: אנחנו מוכנים לפלייאוף

אל הפלייאוף העליון תיכנס סגנית האלופה כשהיא מחזיקה במאזן הטוב ביותר במאבקים הפנימיים. היא צברה 20 נקודות מתוך 30 מול חמש היריבות שמחכות לה בפלייאוף, בעוד הבאה אחריה בתור היא בית”ר ירושלים עם 15, כאשר הפועל באר שבע השיגה רק 12. שחזור של המאזן הזה גם בתוך הפלייאוף משמעותו ברורה – אליפות. הצהובים יקוו לשאוב עידוד מכך וינסו לשחזר את הסיטואציה גם בעשרת המשחקים שבדרך.

“זה צריך לתת לנו משהו להיאחז בו, זה צריך לתת לנו ביטחון שאנחנו יכולים לעשות את זה”, אמר על כך קרויף. “מצד שני, אלו 10 משחקי גמר. היכולת שיש העונה בליגה, אומרת שאתה יכול לנצח ולהפסיד בכל מגרש. צריך להגיע לכל משחק מוכן, כמו בגמר, לתת את הכל ואז לחשוב על המשחק הבא. זה לא פלייאוף שאתה יכול לגשת אליו עם מחשבון. בשנים קודמות מי שהיה במקום הראשון יכל לחשב פחות או יותר איפה הוא צריך לנצח כדי לשמור על המקום שלו. העונה זה לא מתאפשר. כולם נגד כולם והחזקה ביותר תשרוד”. 

על אלירן עטר, שהיה נראה עצבני מאוד ואף מחליף מספר מילים עם יובל שפונגין בכעס לפני הסיום, אמר קרויף: “אני לא מבין עברית אז אין לי מושג אם נאמר שם משהו”, על החילוף שלו שתוכנן ואז השתנה והתעכב קלות, הסביר: “אלירן היה צריך להיכנס אבל אז אייל גולסה ביקש חילוף, אז היינו צריכים רגע לסדר את המערך, להכניס את גידי קאניוק קודם ואז אלירן עלה. לא היה שם שום דבר חריג”. 

אלירן עטר על הספסל (נעם מורנו)אלירן עטר על הספסל (נעם מורנו)

כובש השער השני במשחק, אבי ריקן, ואחד היפים של העונה, סיכם: “הרבה זמן לא כבשתי, זאת אומרת – כבשתי ולא אישרו לי, אז הייתה שמחה גדולה כי השער הגיע ברגע מאוד משמעותי לפני הירידה להפסקה. שמח שזה עזר לקבוצה. הפלייאוף יהיה סיפור אחר לגמרי. אלו שש קבוצות טובות ואיכותיות שיבואו לשחק כדורגל. יהיה מאבק מעניין. אני לא חושב שמה שהיה עד עכשיו ייתן לנו מראה קדימה, אני מקווה שכן, אבל לדעתי יהיה מאבק מאוד קשה בין ארבע קבוצות מצוינות. אל לנו לפסול את הפועל חיפה שנמצאת קרוב מאוד בנקודות, יש לנו משחק מאוד חשוב נגדם כבר ביום ראשון אז נצטרך להיערך בהתאם ולהראות כדורגל גבוה כדי לנצח”. 

“אני לא חושב שיש פייבוריטית. גם מכבי נתניה ובני יהודה שכביכול לא מתמודדות על האליפות, יבואו לשחק וליהנות ואנחנו רואים איזה כדורגל הן מציגות, הן יקשו מאוד על הרביעייה הראשונה. יהיה פלייאוף מעניין, זה כיף לכדורגל הישראלי, יהיה מעניין, נחמד וקשה כי אף אחת לא הצליחה לברוח. מה שהיה עד היום לא יהווה קנה מידה קדימה. הפלייאוף יהיה סיפור אחר לגמרי. נערך למשחקים גדולים, מקווה לאצטדיונים מלאים, מקווה שגם בפלייאוף הקהל יבוא לתמוך בנו ולהיות איתנו כי הקהל שלנו יודע לתמוך”, הוסיף הקשר.

השער של קיארטנסון: “האמת שווידאר היה נראה השבוע פנטסטי. הוא עבד השבוע קשה. תמיד אני אומר לו שכשהוא עובד קשה לא רק ב-16, אז בסוף הכדור נכנס, וכמובן שדסה תמיד מסדר לו כדורים והפעם זה נכנס וזה חשוב. אני שמח בשבילו. בטוח שהוא עוד ייתן שערים בפלייאוף. צריכים את כולם דרוכים בפלייאוף ומוכנים”.

שחקני מכבי ת"א חוגגים עם ריקן (נעם מורנו)שחקני מכבי ת"א חוגגים עם ריקן (נעם מורנו)

ריקן שהפך העונה לא רק לשחקן מוביל ולאחד הטובים בקישור הצהוב, גם הפך לאחד המנהיגים של הקבוצה, סיפר על שיחות המוטיבציה לפני פתיחת המשחק שהוא לוקח חלק בהן: “זה לא סוד שאני ובלקמן מדברים עם השחקנים. אני הייתי הפעם זה שדיבר. הפסיכולוג? כן, אנחנו מדברים אבל הוא לא אומר לי מה להגיד, לפעמים אני נותן לו טיפים. יש לי שיחה קבועה איתו כל שבוע, משתפים אחד את השני. במעגלים, בחדר ההלבשה אין לי בעיה לדבר, לדרבן, זה מוטמע בי מאז שאני צעיר. גם כשניק נותן את המילים שלו זה כיף, בסך הכל אנחנו מדרבנים אחד את השני ורוצים להצליח”.  

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */