יום שישי, 10.05.2024 שעה 23:10
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7325-6632מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3655-3931מכבי פ"ת2
3536-4431בית"ר ירושלים3
3545-3231מכבי נתניה4
3347-2631הפועל חדרה5
3144-2431מ.ס אשדוד6
3049-3431הפועל ת"א7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

גרשון: פלייאוף תחתון יהיה נורא עבור מכבי חיפה

הבלם לקראת בית"ר בשבת: "לא התפקיד שלי לקבוע מי בא". רוטן: "אשנה דברים קטנים, לא את כל העולם". אימון בכורה לריינן, רועי קהת ערך אימון מלא

|
רמי גרשון (עמיחי הילמן)
רמי גרשון (עמיחי הילמן)

כשהיא בעיצומה של עונה מאכזבת בליגת העל, מכבי חיפה תצא למשחק חוץ קשה באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים בשבת הקרובה ב-20:30. לקראת המפגש, הירוקים מקיימים בשעה זו מסיבת עיתונאים, שהועברה בשידור ישיר בערוץ ONE וכן כאן באתר.

הקבוצה מהכרמל תגיע למשחק אחרי ה-1:1 המאכזב מול מכבי פתח תקווה במשחק הראשון של המאמן ההולנדי החדש פרד רוטן. התיקו קירב את הירוקים למרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום. במקביל, המנהל המקצועי מוחמד אלאך החתים את הרכש הראשון שלו רגע לפני סגירת חלון ההעברות, הבלם ההולנדי אטיין ריינן, שכבר הספיק לערוך אימון בכורה. רועי קהת ערך אימון מלא.

פרד רוטן: “בשבילי התיקו במשחק הקודם היה אכזבה. האמנתי שיש אפשרות להגיע לפלייאוף העליון אבל זה יהיה יותר קשה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, זאת המטרה. יש לנו גם את הגביע, זה גם מפעל חשוב. מהניסיון שלי אני אדע לראות מה הסגל שווה. אני אבחן את השחקנים ואראה באיזה מערך אני צריך לשחק, זאת האחריות שלי להרכיב את השחקנים בעמדה שהכי טובה להם”.

רוטן: "המטרה היא כמו בעבר, לנצח כל משחק"

הבעיה בהתקפה: “אני אוהב שיש הרבה תנועה בלי כדור, גם מכיוון החלוצים, מגינים שנכנסים לאמצע. אם אתה רוצה לעשות תנועה כמו שאני חושב שצריך לעשות, זה גם הרבה יכולת פיזית. אני עובד עם מו אלאך שבוע ואני חושב שיש לנו יחסים כמו שהם צריכים להיות ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה. אנחנו חייבים לשנות את היכולת שלנו בהתקפה ואת ניצול המצבים. אין לי אפשרות להביא שחקנים חדשים עד סוף העונה וזה משהו שנעבוד עליו באימונים. חלוצים תמיד צריכים ביטחון כדי להבקיע וזה משהו שנעבוד עליו קשה”.

לקראת בית”ר ירושלים: “ראיתי משחק אחד של בית”ר בטלוויזיה, אבל ממה שאני יודע מחכה לנו משחק קשה. אני מכיר את הסגנון הזה של המשחקים והוא יוכרע בפרטים הקטנים. זה אתגר לשחק נגד קבוצה כזאת. אם תסתכלו על הסגל שלנו יש לנו שחקנים עם ניסיון. אנחנו באים עם ביטחון למשחק הזה. זה יהיה קרב”.

“כשאתה נכנס לקבוצה באמצע העונה זה תמיד קשה, אבל אנחנו לא מדברים על העבר, רק על מה שנעשה בעתיד. אני נכנס לאט לאט לקבוצה, אני לא יכול לכפות ולבצע הרבה שינויים. אני חייב להעניק לשחקנים ביטחון, זה הדבר הכי חשוב. אנחנו צריכים להעניק ביטחון אחד לשני. אני אעשה שינויים קטנים אבל שום דבר דרסטי”.

רמי גרשון ופרד רוטן (עמיחי הילמן)רמי גרשון ופרד רוטן (עמיחי הילמן)

שחרורו של גילי ורמוט: “ההחלטה התקבלה לפני שאני הגעתי”.

רמי גרשון הוסיף: “אנחנו רוצים לבוא ולהמשיך את היכולת הטובה ולנסות לנצח. אנחנו תמיד נעשה מה שמהמאמן אומר, אני לא יודע אם אפשר לומר איזו שיטה יותר טובה לי. רוב הקריירה שלי שיחקתי עם ארבעה שחקנים מאחורה והיו שנים גם ששיחקתי עם שלושה בלמים. אני חושב שכקבוצה הייתה לנו תקופה רעה ואני חלק מהקבוצה. אני מסוגל להרבה יותר ואני מקווה שאוכל להמשיך ולהשתפר”.

הכישלון בליגה: “כמובן שכולנו מאוכזבים מהעונה הזאת וגם אני. רציתי וקיוויתי שזה ייראה שונה. אי אפשר לבכות על העבר, העונה לא נגמרה ואנחנו רוצים להוציא את המקסימום ולשמח את המועדון והקהל. חתמתי לחמש שנים ויש לי המון מוטיבציה להצליח בשנים הבאות. ברור שהגביע מבחינתנו יכול להיות המפלט ולעשות לנו טוב, אבל גם הליגה לא נגמרה. אנחנו רוצים לשחק טוב ולקחת נקודות”.

רמי גרשון (עמרי שטיין)רמי גרשון (עמרי שטיין)

תחלופת המאמנים בקבוצה: “אנחנו שחקנים שעושים את העבודה שלנו. כל מאמן שבא אנחנו יודעים מה לעשות, כדורגל זאת שפה בינלאומית. אנחנו נערך למשחק נגד בית”ר בשיא הרצינות כמו שאנחנו נערכים למשחק נגד כל קבוצה. ברור שאני מאמין שאפשר להציל את העונה, היו הרבה משחקים העונה שבאמת פספסנו נקודות. יש לנו עכשיו מאמן שאימן בקבוצות גדולות והוא יעזור לנו למצות את הפוטנציאל. יש לנו חיבור טוב בין השחקנים. זה יהיה נורא עבורנו להיות בפלייאוף התחתון אבל אנחנו צריכים להתמודד עם המציאות”.

“אני יכול לתת הרבה דוגמאות למקרים שקבוצה התחברה והיו מקרים שלא. יש שחקנים טובים מאוד בקבוצה. מבחינת הפוטנציאל זה סגל שיכול לרוץ לאליפות אבל זה לא מצליח, אז צריך למצוא את הפיתרון איך לחבר את השחקנים”.

בלם הרכש החדש: “אני לא מכיר אותו ולא יודע באיזה סגנון הוא משחק. זה לא התפקיד שלי לקבוע איזה שחקן בא. זה חשוב שיהיו שחקנים טובים בסגל ושיהיו לנו הרבה אפשרויות. מי שיהיה הכי טוב ישחק”.

שחקן השבוע
אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */