יום שלישי, 21.05.2024 שעה 00:02
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

קרויף: היו לנו הזדמנויות לנצח ולא ניצלנו אותן

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-0:0 מול בני יהודה: "הם שיחקו עם 10 שחקנים מאחורה", מיכה: "לא ישפיע לקראת שבוע הבא". אבוקסיס: "לא מתבייש לשמוח מנקודה"

|
ג'ורדי קרויף (רדאד ג'בארה)
ג'ורדי קרויף (רדאד ג'בארה)

שבוע אחד בילתה מכבי תל אביב בפסגת ליגת העל והערב (ראשון) החבורה בצהוב חזרה רשמית אל המקום השני בטבלה, לאחר שסיימה ב-0:0 מול בני יהודה באצטדיון המושבה, ונותרה במרחק שתי נקודות מהאלופה הפועל באר שבע שתפסה את המקום הראשון.

מאמן האורחת, ג’ורדי קרויף, שעלול גם לאבד את המקום השני בתום המחזור אם בית”ר ירושלים תגבור על מכבי נתניה, אמר בסיום: ”אני חושב שהקבוצה עבדה קשה אבל היה קשה לשבור את בני יהודה. אמרתי לשחקנים במחצית שבמשחק כזה חייבים להבקיע מחצאי מצבים, ולצערי לא עשינו זאת, כי היו לנו הזדמנויות לנצח. אני חושב שמה שהפך את המשחק לקשה הייתה העובדה שהם שיחקו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור. מהצד השני, הם מסוכנים במתפרצות, אז אני חושב שמחינה הגנתית הקבוצה עבדה טוב. לא היינו מספיק מדויקים בשליש האחרון והחמצנו המון. השוער שלהם ביצע כמה הצלות יפות. בני יהודה לא איימה המון על השער שלנו, אך היא קבוצה טובה ומהירה מאוד בחלק הקדמי.”

אייל גולסה מאוכזב (רדאד ג'בארה)אייל גולסה מאוכזב (רדאד ג'בארה)

ההחלטה להוציא שחקני קישור והתקפה במקום לוותר על שחקן בהגנה: “אני חושב שנותרנו התקפיים גם אחרי החילופים. מיכה הוא תמיד שחקן התקפי וסיימנו את המשחק עם אלירן עטר, ארון שוינפלד וברק יצחקי. היינו צריכים שחקנים מהירים. עם שחקנים כמו מתן חוזז, מאוויס צ’יבוטה ויונתן כהן שהיו בצד השני, אתה צריך שחקנים מאחורה כי הם מסוכנים במתפרצות”.

"היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח"

איבוד המקום הראשון: “זה חשוב להיות במקום הראשון בסיום העונה. כרגע זה חלק ממרתון, יהיה עוד פלייאוף עם המון משחקים קשים ויהיו לנו עוד הזדמנויות להגיע למקום הראשון. אנחנו קרובים לפסגה וזה לא משנה אם אנחנו במקום השני או השלישי”.

חלון ההעברות: “ייתכן שנביא מישהו אבל זה לא פשוט. יש שחקנים תחת חוזה. רוב הקבוצות בארץ היו שקטות החלון וגם אנחנו. ייתכן מאוד שהסגל הזה יישאר עד תום העונה”.

ניק בלקמן עצבני (רדאד ג'בארה)ניק בלקמן עצבני (רדאד ג'בארה)

“אני חושב ששלטנו במשחק, אבל זה מסוג הימים האלה שהכדור לא נכנס. פעם השוער הודף ופעם זה פוגע בקורה”, הוסיף דור מיכה. “נצטרך להרים את הראש לקראת שבוע הבא כי יש לנו משחק חשוב מאוד (הפועל ב”ש). אני חושב שבמשחק כמו זה שמחכה לנו שום דבר לא משפיע. כולם רוצים להיות חלק ממשחק כזה. ברור שכל איבוד נקודות הוא רע, אבל נצטרך לכפר על זה. זה משחק קריטי ובטח שאין לנו פריבילגיה להפסיד עוד נקודות כי איבדנו יותר מדי בסיבוב הראשון”, סיכם הקשר.

אבוקסיס: “לא הגיע לנו יותר מתיקו”

בניגוד לקרויף, בצד השני יוסי אבוקסיס לא הסתיר את שביעות רצונו: “לפי איך שהמשחק התפתח זו נקודה חשובה ולא ציך להתבייש לשמוח בנקודה. ראיתם איזה סוללה של כוכבים עלתה מהספסל שלהם. למרות זאת, יכולנו לגנוב את המשחק, אבל האמת שלא הגיע לנו יותר מתיקו. השחקנים נתנו משחק הגנה הרואי והם כמעט לא הגיעו למצבים מלבד בפתיחה שהיינו מבולבלים. אני חושב שאנחנו עושים טעויות של איבודי כדור שטותיים, אז זה נראה כאילו שאנחנו לא תוקפים, אבל צריך לזכור שהתמודדנו עם קבוצה בכושר הטוב בליגה. כשלא משחקים טוב זה נראה שלא רוצים לנצח, אבל עליתי עם שני שחקני התקפה ולמרות ששיחקנו עם שלושה בלמים המגנים תמכו בהתקפה”.

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

המשך המאבקים על המקום בפלייאוף העליון והחיזוק בינואר: “ברור שהפלייאוף העליון לא מובטח. יש ליגה חזקה עם קבוצות טובות ולרגע לא הרגשנו בטוחים במקום שלנו. אנחנו מנסים להביא חלוץ, אבל רק אחד כזה שיעזור לנו. יש לנו הרבה אופציות אבל אלה שחקנים שצריכים להיכנס לכושר וזה בלתי אפשרי בשלב כזה של העונה. צריך שחקן חם וקשה להביא שחקנים כאלה בינואר. נביא רק מי שיעזור לנו ויוכל להיכנס מהר לעניינים”.

אייל גולסה מאוכזב (רדאד ג'בארה)אייל גולסה מאוכזב (רדאד ג'בארה)

שיטת המשחק: “כשראיתי שמכבי עולה עם שני חלוצים הייתי חייב להציב שלושה בלמים. ניקינו הרבה כדורים בהגנה. המערך הצליח הגנתית אבל התקפית פחות. יכלנו לתפוס את מכבי תל אביב במתפרצות בצורה טובה יותר. מגיע לשחקנים כל הכבוד על משחק הגנה מצוין ומלחמה. שיחקנו מול קבוצה חזקה ואני גאה בהם על המחויבות. הם לא הגיעו להרבה מצבים, הצלחנו לסגור אותם. אם היינו יותר חדים בסוף אולי היינו גונבים ניצחון, אבל למען האמת, לא הגיע לנו יותר מתיקו”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */