יום שני, 20.05.2024 שעה 20:39
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3649-2833הפועל חדרה5
3539-4432בית"ר ירושלים6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • 3 - 1
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • מכבי פ"ת

דראפיץ': בבית"ר תמיד יש סיפורים, לא מזיז להם

מאמן נתניה התייחס לסערת בניון לקראת המשחק מחר ב-21:00, ולשינויים בסגל: "חובה להודיע לשחקנים שמעמדם יירד, קייטה? לא אעמוד בדרכו אם ירצה ללכת"

|
סלובודאן דראפיץ' ודני עמוס (נעם מורנו)
סלובודאן דראפיץ' ודני עמוס (נעם מורנו)

לאחר שהודיעה לבן צעירי ועדי קונסטנטינוס כי הם רשאים לעזוב את הקבוצה ונתנה אישור למ.ס אשדוד לנהל מו”מ עם אלחסן קייטה, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, מכבי נתניה ממשיכה להתכונן לקראת המשחק מול בית”ר ירושלים מחר (שני, 21:00), זאת לאחר שלושה מחזורים ללא ניצחון בליגת העל. לקראת המפגש מול בית”ר, סלובודאן דראפיץ’ ודני עמוס ערכו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור ישיר כאן באתר ONE.

“בבית”ר כל הזמן יש סיפורים, שום דבר לא מזיז להם, הם חסינים מסיפורים”, הגיב דראפיץ’ על הסערה בבית”ר ירושלים בנוגע ליוסי בניון. “לפני שנתיים הייתי בביית”ר, היו הרבה סיפורים וסיימנו במקום השלישי. זו אגודה גדולה וקבוצה גדולה שרצה לאליפות, מבקיעה בכל משחק. לא צריך לדבר עם שחקנים על מוטיבציה מול בית”ר, הם יתנו הכל כדי לנצח”.

"בית"ר הגיעה לנו בהזמנה, באים לנצח"

המשחק מול בית”ר בסיבוב הקודם: “אז הם הגיעו כפייבוריטים והפסדנו והיו משחקים שקבוצות הגיעו כפייבוריטיות ואנחנו ניצחנו. תלוי איך נגיע למשחק. התוצאות שלנו בתקופה האחרונה לא רעות, חוץ מגביע המדינה שאנחנו עצובים מזה, אבל עכשיו מתרכזים בליגה. רוצים להשתפר אם נרצה להיות בפלייאוף העליון, מקווים שהשחקנים הפצועים שלנו יחזרו כמה שיותר מהר ושיהיה לנו סגל יותר רחב ויותר תחרותי. אנחנו נשחק שוב מול קבוצה מאוד טובה, עקשנית שמבקיעה הרבה שערים”.

התקופה הקשה: “אומרים לי לא להתייחס למי שנפצע, אבל אנחנו משחקים פחות טוב בלי אלו שיצאו מהסגל. צריך לשחק כמו שצריך תמיד, אין ספק שאנחנו משחקים כרגע פחות טוב, קבוצתו למדו אותנו. הקבוצות של הפלייאוף התחתון התחזקו ולמדו, ואנחנו, אם נרצה להצליח להיות בטופ, נצטרך להשתפר. זה מרתון, יש תקופות פחות טובות ואנחנו צריכים לקבל ביקורת פחות טובה. פרגנו לנו כשהיה צריך, היום יורדים עלינו. אנחנו צריכים לדעת שהגענו לרף מאוד גבוה של כדורגל, אנחנו מודים לכל מי שפרגן. היום יש כדורגל פחות מלהיב, אבל עם שני פנדלים בפנים מול אשדוד, זה עוד שלוש נקודות ויותר בטחון.

סלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)סלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)

“פתאום עלי מוחמד, ברנקו ורגוץ’ וערן לוי נפצעו. היינו צריכים לנצח גם באשדוד וגם מול מכבי פתח תקווה. אני אוהב את זה, אוהב שמצפים ממני למשחקים טובים ותצוגות טובות. זה יכול להיות פשוט מאוד בכדורגל, פתאום תנצח 0:1 והכל מסתדר. אם היינו בתחתית במקום 9, 10 ופתאום משחקים כדורגל יפה אז כולם היו מרימים אותי על הכתפיים, היום אם נסיים במקום 7 יבואו בטענות”.

השינויים בהגנה: “גיא גרוס נפצע בתחילת העונה, הוא היה פוטנציאל שבנינו עליו, טים הויבך היה פצוע וברנקו עכשיו גם, דודי תירם עושה עבודה טובה. אנחנו תמיד משנים. אני רוצה להיות עם שני בלמים קבועים בהרכב, אבל זה לא קורה בינתיים”. 

ברנקו ורגוץ' מתקל את לידור כהן (נעם מורנו)ברנקו ורגוץ' מתקל את לידור כהן (נעם מורנו)

החיזוק בינואר והשחרור של צעירי וקוסטה: “אני רוצה פחות לדבר על החיזוק, אני רוצה להתחזק בבלם ובמגן. השוק פרוע ומשוגע ואני לא רוצה להתייחס לשמות. אחרי הפציעה של ורגוץ’ החלטנו להתחזק גם בבלם. דיברתי עם צעירי וקוסטה. לצעירי אמרתי שאצרף מגן שמאלי ויכול להיות שלא יתלבש ויקבל פחות דקות והוא צריך להחליט אם הוא רוצה לקבל יותר דקות בקבוצה אחרת. אם הוא רוצה להישאר, הוא יישאר ויילחם על מקומו. מחובתי להגיד לשחקנים שאני רוצה להתחזק בעמדות שלהם. אם תהיה איזו פנייה עד יום רביעי, שזה היום הכי משוגע בליגה, ושחקן ירצה לעזוב, לא אעמוד בדרך של אף אחד”.

על קייטה: “יש פניות וספקולציות, הוא שחקן שלנו ונמצא פה אצלנו ורוצים שישחק כמו ששיחק בתחילת העונה. אני לא רוצה להיות מושפע מהשמועות. קייטה קיבל פנייה מאשדוד וזה לא באחריותי. אם ירצה ללכת, לא אחזיק פה אף אחד בכוח”.

אלחסן קייטה מול לוגסי וחדד (משה חרמון)אלחסן קייטה מול לוגסי וחדד (משה חרמון)

“אני בטוח שאנחנו יכולים לצאת לדרך חדשה, בכל משחק הגענו למצבים ועשינו את העבודה”, הוסיף עמוס. “אם היינו מנצחים את אשדוד אף אחד לא היה מדבר. אנחנו ביחד פה, אוהבים אחד את השני. אני חושב שיש לנו קבוצה מאוד צעירה, חסר לנו קצת ניסיון בכל מני מצבים. למדנו מהמשחק הקודם, אנחנו כבר פחות נחמדים. לא יודע איך המשחק יתפתח, אבל אני מאמין בנו. ההחלטות והאילוצים של סלובו, זה לא פשוט. אנחנו מדברים ומנסים להגיע לתיאום תמיד. עובדים ביחד, מנסים להיות ביחד תמיד, גם כשיש פציעות”.

הציפיות הגבוהות: “אנחנו רוצים להיות במקום שבו מצפים מאתנו, בנינו את זה. ליגה זה משהו ארוך, יש תקופות יותר טובות ופחות, צריכים להאמין בעצמנו מבלי להסתכל על התוצאות. צריך להאמין בסלובו ובשי ובמה שהם אומרים. אנחנו נחזור לעצמנו ולהיות אותה קבוצה שטורפת את הדשא”.

סלובודאן דראפיץ' ודני עמוס (נעם מורנו)סלובודאן דראפיץ' ודני עמוס (נעם מורנו)

סערת יוסי בניון בבית”ר: “אני חושב שסלובו ענה על זה בצורה הכי טובה, בית”ר חיים סביב זה. לא מאמין שזה ישפיע”.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */