יום חמישי, 16.05.2024 שעה 04:52

סרינה לווזניאקי: כ"כ גאה בך, לא יכולה לישון

אחרי הזכייה המרגשת של הדנית באוסטרליה, חברתה הטובה פירגנה. ווזניאקי: "זה חלום שהתגשם, הוכחתי שאני יכולה. סימונה, מצטערת שהייתי חייבת לנצח"

|
קרולין ווזניאקי  (רויטרס)
קרולין ווזניאקי (רויטרס)

משחק טניס פשוט ענק ברוד לייבר ארנה הסתיים היום (שבת) עם זכייתה של קרולין ווזניאקי באליפות אוסטרליה הפתוחה לאחר 6:7, 6:3 ו-4:6 על סימונה האלפ. הדנית זכתה בתואר גראנד סלאם ראשון בקריירה והותירה את יריבתה ללא תארי גראנד סלאם.

הדנית הייתה נרגשת בסיום, זרקה את המחבט באוויר, התרסקה על המשטח הכחול ופרצה בבכי, תוך שהיא מנופפת לקהל באקסטזה. לאחר מכן ווזניאקי, שהפכה לדנית הראשונה שזוכה בגראנד סלאם, קיבלה את הגביע מבילי ג'ין קינג, הניפה אותו בהתרגשות ואמרה: “אני לוקחת לי רגע לחבק את הגביע. כרגע אני מוצפת, יקח לי זמן לעכל. חיכיתי לרגע הזה כל השנים זה חלום שהתגשם, אני עדיין רועדת בכל הגוף. זה רגע מאוד מרגש. אני גאה בעצמי והוכחתי לעצמי שאני יכולה. ועכשיו לא תהיה שוב השאלה הזו לגבי, האם אני יכולה לזכות בגראנד סלאם.

“אלה היו שבועיים מדהימים. אני רוצה לברך את סימונה, אני יודעת שהיום הוא יום קשה, אני מצטערת שהייתי חייבת לנצח, אבל אני בטוחה שעוד יהיו לך הרבה הזדמנויות כאלה. היה משחק מדהים, קרב מדהים, ושוב – אני מצטערת.

ווזניאקי והאלפ בסיום (רויטרס)ווזניאקי והאלפ בסיום (רויטרס)

“התמקדתי בלהיות אגרסיבית כי ידעתי שיש לי סיכוי, לעומת המפגשים בעבר מול קים וסרינה, שהיו פייבוריטיות. התעייפתי במערכה השנייה, אבל במערכה השלישית לא היו לי נקודות קלות. הייתה מלחמה על כל כדור. הלכתי על כמה חבטות משוגעות שהצליחו. כנראה שהנסיון עזר לי לשפר את הסרב והעליה לרשת שהיו נקודות התורפה שלי.

“אני רוצה להודות לאבא שלי שמאמן אותי מגיל 7. ידענו הרבה עליות וירידות. אבא שלי היה עצבני ואמרו עליו הרבה דברים, אמרו שהוא לא מתאים לי, אבל בשורה התחתונה הוא זה שאיתי לאורך כל הדרך. רוצה להודות גם לארוס שלי, שהרגיע אותי הבוקר כשהייתי פקעת עצבים. זה רגע כל-כך מיוחד בשבילי. תודה לכולם”.

מי שפרגנה לווזניאקי היא חברתה הטוטבה סרינה וויליאמס, שצייצה בטוויטר: “הייתי כל-כך נבוכה שלא יכולתי לצפות, אבל התעוררתי לראות את אלופת אוסטרליה החדשה והמדורגת ראשונה בעולם. אני כל-כך שמחה. האם אלה דמעות? כן, בהחלט. מלפני שנה ועד היום, אני כל-כך גאה חברה שלי, כל כך גאה. אני פשוט לא יכולה לישון עכשיו”

קרוליין ווזניאקי (רויטרס)קרוליין ווזניאקי (רויטרס)

סימונה האלפ אמרה בסיום: “זה לא קל לדבר עכשיו. ברכות לקרולין על הזכייה. זה התחיל עם פציעה בקרסול והמשיך משם, אני שמחה שיכולתי להגיע ולשחק בגמר. יש לי עוד שנים רבות לשחק ואני מקווה שתהיה לי הזדמנות נוספת כזאת. לא היה לי מזל בפעם השלישית אבל אולי בפעם הרביעית”.

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */