יום רביעי, 15.05.2024 שעה 12:04
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

שינוי בסטטוס קוו: רכש נוצץ לב"ש, בניון במוקד

ארבעה ימים לסיום החלון: האלופה עשתה את המהלך הגדול של ינואר עם החתמת ממן, ורמוט וקשר בית"ר מחפשים בית, קריאף חזר לבירה, דבאלשווילי שוב בארץ

|
גידי קאניוק, דבאלשווילי, מיכאל אוחנה וחנן ממן
גידי קאניוק, דבאלשווילי, מיכאל אוחנה וחנן ממן

חלון ההעברות בישראל יגיע לסיומו בעוד ארבעה ימים בלבד והפועל באר שבע חתומה בינתיים על ההחתמה הגדולה ביותר, כאשר הביאה את חנן ממן מהפועל חיפה. גם בית”ר ירושלים פגעה נכון עם השבתו של אופיר קריאף, בעוד יוסי בניון כמו גם גילי ורמוט ומיכאל אוחנה, עדיין מחפשים קבוצה שתקלוט אותם. זה הזמן להציג בפניכם את העדכון התקופתי שילווה את גולשי ONE עד לסגירת החלון בסוף החודש.

מכבי תל אביב

עזבו: איגור פיליפינקה (מ.ס. אשדוד), מתן בלטקסה (הפועל עכו).
הגיעו: אין
מתנדנדים: חוסה רודריגס וטינו סוון-סושיץ’.
מועמדים להצטרף: גידי קאניוק, אייסק סאקיי, מרואן קבהא וגדי קינדה.

במועדון מקריית שלום תכננו לצרף בחלון ההעברות הנוכחי שני שחקנים, שניהם לקישור, אולם כרגע הם תקועים ולא מצליחים להיפטר מחוסה רודריגס וטינו סושיץ' ובשל כך, שום מו"מ עם שחקן זר לא הבשיל לכדי חתימה. גם בגזרת הישראלים אחרי שגיששו אצל גידי קאניוק ומרואן קבהא, דבר לא התחדש.

חוסה רודריגס עצבני (רדאד ג'בארה)חוסה רודריגס עצבני (רדאד ג'בארה)

הפועל באר שבע

עזב: אמיר חלאיילה (סכנין)
הגיע: חנן ממן (הפועל חיפה)
מתנדנדים: מיכאל אוחנה, תומאש פקהארט, מיחאי קורהוט ואיסק קואנקה.
מועמדים להצטרף: מרוואן קבהא, עומר דמארי וקשר ימני זר.  

האלופה הצליחה לחזק את הקבוצה בקשר הפועל חיפה, חנן ממן, שהיה צפוי להגיע בקיץ, אך לאור המצב שנוצר בקבוצתו הקודמת המהלך יצא לפועל כבר בחלון הנוכחי. בבירת הנגב עסוקים בפרשת מיכאל אוחנה שביקש השבוע לעזוב מיידית את המועדון. השחקן הצעיר חש מרומה בנוגע לחוזה שלו בשורות האלופה ואחרי בקשתו הנחרצת לעזוב את המועדון, נראה שהצדדים בדרך לפרידה, אולם המצב הסבוך עשוי לעכב זאת לקיץ. בימים האחרונים, שמו של מרוואן קבהא עלה שוב כמועמד לחזק את הקישור האחורי של הקבוצה והמגעים צפויים להתגבר לקראת השבוע הבא. בנוסף, בבירת הנגב עדיין לא ויתרו על צירוף שחקן זר בחלק ההתקפי, אך יעשו זאת רק במידה ויצליחו להשתחרר מאחד הזרים שנמצאים בסגל.

מיכאל אוחנה (איציק בלניצקי)מיכאל אוחנה (איציק בלניצקי)

בית”ר ירושלים

עזב: אמיר עגייב
הצטרפו: דייויד בוייסן ואופיר קריאף.
צפוי לעזוב: יוסי בניון

נראה כי העזיבה הצפויה של יוסי בניון לא מטרידה את הצוות המקצועי בבירה, כאשר במקביל קיימת שביעות רצון גדולה מהשתלבותו של אופיר קריאף. בשבועעים האחרונים נעשו בקבוצה מאמצים להנחית בלם זר, אך כמו שזה נראה כעת הסיכוי שיגיע אחד כזה הוא בגדר הקלוש. בנוגע לשחרורים – במועדון התקבלה כי אם לא יוחתם הבלם לא מחכים, אף שחקן לא יעזוב.

יוסי בניון (אורן בן חקון)יוסי בניון (אורן בן חקון)

הפועל חיפה

הגיעו: יוסיפ איבנביץ' וריקו מיטרבסקי.
עזבו: חנן ממן, הישאם כיוואן ואופק פישלר.
מועמדים להצטרף: גילי ורמוט או יוסי בניון.

הפתעת העונה נאלצה להיפרד מהקפטן שלה, מה שהותיר חלל גדול בחלק הקדמי. אם לא יגיע שחקן דוגמת ורמוט או בניון הדבר עלול להיות בעוכרי הקבוצה לקראת המשך העונה. האדומים מהכרמל שקרובים להבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון, שמו להם למטרה לנסות ולהשיג גם את הכרטיס לאירופה.

יואב כץ ויוסיפ איבנצ'יץ' (דוברות הפועל חיפה) (מערכת ONE)יואב כץ ויוסיפ איבנצ'יץ' (דוברות הפועל חיפה) (מערכת ONE)

בני יהודה 

עזבו: שי קונסטנטין, איתמר ישראלי, דובב גבאי ודניאל פלשר.
הצטרפו: אסף רז ואיסמעילה סורו.
מועמדים להצטרף: חלוץ

יוסי אבוקסיס אמר לא פעם ולא פעמיים כי הוא מרוצה מהסגל הקיים בשכונת התקווה, שהביא את הכתומים עד למקום החמישי בטבלה ושם אותם עם רגל וחצי בתוך הפלייאוף העליון. למרות זאת, במועדון ניסו להתחזק בחלוץ במקומו של דובב גבאי שעזב לאשקלון, אך נראה כי חיזוק כזה לא ייעשה בינואר. אנתוני מרשיץ’ שמנהל בוררות נגד המועדון והיה אמור לעבור להפועל ראשון לציון, חזר לסגל, שכעת מונה שישה זרים, כולל מרסלו שלא באמת נספר. על פי המסתמן, הסגל הנוכחי הוא זה שירוץ עד תום העונה.

אסף רז (מערכת ONE)אסף רז (מערכת ONE)

מכבי נתניה

עזב: דין גל  
הצטרפו: ג'ייק רוזנסקי וטנקגוד איקאגוו.
מתנדנדים: עדי קונסטנטינוס, לני אהרון ולאנדרו ריביירו.
מועמדים להצטרף: שון גולדברג, חן דילמוני, דודי טוויטו ודין מימוני.

לאחר שכבר הוחלט כי ריביירו, שגילה יכולת מצוינת בתקופה האחרונה יישאר, ייתכן שהפציעה של ורגוץ' תטרוף את הקלפים מחדש במועדון מהשרון. כרגע, אין מחשבה ממשית להשאיל את הברזילאי ולהביא זר להגנה, מאחר שכבר נעשים ניסיונות למציאת בלם ישראלי/יהודי שיעבה את הסגל, אולם בהתחשב בהתעוררות של השוק, ושל נתניה, בימים שנותרו עד סגירת החלון – הדברים עלולים להשתנות. בינתיים, בנתניה ממשיכים לחכות לגולדברג או לדילמוני מבית"ר ירושלים, כאשר הראשון זוכה לעדיפות מאחר שהוא יכול לשחק גם כבלם.

שון גולדברג (אורן בן חקון)שון גולדברג (אורן בן חקון)

עירוני קריית שמונה

עזב: אופיר קריאף
מתנדנדים: דידייה ברוסו ודין מימוני.
מועמד להצטרף: אין

בצפון מקווים כי המאמן חיים סילבס הצליח סוף סוף לאתר את ההרכב שיוכל לאושש את מצבה של הקבוצה וזאת לאחר רצף של 3 ניצחונות ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים (ליגה וגביע). יחד עם זאת, הבעלים איזי שירצקי הבהיר לצוות המקצועי כי לא יאושר חיזוק ומבחינתו הסגל הנוכחי ימשיך עד סוף העונה. במועדון הצליחו להגיע להבנות עם קריאף שלא נכלל בסגל מתחילת העונה והקשר עזב לבית”ר ירושלים. כמו כן, ההנהלה מנסה לסיים את ההתקשרות גם עם ברוסו, אך הקשר מסרב לעזוב לפי שעה. אישור חריג לניהול משא ומתן ניתן לבלם דין מימוני שנעדר מאז פתיחת העונה בשל ניתוח בשרירי הבטן. לעומתו, קרלוס קוויאר ואיאד אבו עביד שרצו לעזוב, קיבלו הודעה שהם לא ישוחררו.

דידייה ברוסו מול וובה בראון (רדאד ג'בארה)דידייה ברוסו מול וובה בראון (רדאד ג'בארה)

מכבי פ"ת

עזבו: סוטוריס ניניס, גל לוי וחאטב עוביידה.
הגיע: אליבלטו
צפוי לעזוב: שלומי ארבייטמן

במלאבס התחזקו עד כה בחלון ההעברות הנוכחי רק בחלוץ אליבלטו, שעד כה לא הצליח באמת לתרום לקבוצה והראות את היכולות שלו. בכל מקרה, במועדון עדיין קיימות ציפיות גדולות ממנו. אחרי שהגעתו של עומר דמארי נפלה, בפ”ת מחפשים שחקן הגנה לאור גל הפציעות שעובר על הסגל של שרון מימר ובעקבותו סיים עומר דנינו את העונה ונאור פסר ייעדר קרוב לחודשיים. כרגע, במועדון מתמקדים בהחתמת שחקן הגנה נוסף, וגם לא מתנגדים לקלוט את יוסי בניון או גידי קאניוק.

אליבלטו (מערכת ONE)אליבלטו (מערכת ONE)

בני  סכנין 

עזבו: מוחמד כליבאת ולוקאס גאושו.
הגיעו: ג'ורדן פושה ואמיר חלאילה.
מועמדים להצטרף: שני זרים.

במועדון מהמגזר ביצעו שינוי בעמדת המאמן כשטל בנין הגיע במקום פליקס נעים כאשר המטרה המוצהרת היא לנסות ולהגיע בפעם השלישית לפלייאוף העליון. ג’ורדן פושה הצטרף במקום מוחמד כליבאת ובקרב ההנהלה עדיין קיימות תקוות להחתים שני זרים נוספים.

ג'ורדן פושה (אורן בן חקון)ג'ורדן פושה (אורן בן חקון)

מכבי חיפה

עזב: שי בן דוד
מועמד להגיע: אופרי ארד 
מועמד לעזוב: גילי ורמוט 

בדיוק כמו שהבטיחו במועדון הירוק, מלבד החתמתו של פרד רוטן למאמן, עד עכשיו לא היו מהפכות גדולות בחודש ינואר. בנוסף למאמן ההולנדי שמהווה את השינוי העיקרי, מונה מאמן שוערים חדש, ארנו ואן זוואם, ההולנדי שהגיע במקומו של ניר דוידוביץ'. מי שעשוי להצטרף הוא אופרי ארד האלמוני מהפועל רמת גן, כאשר מנגד, גילי ורמוט עשוי להיות זה שיעזוב את הסגל של רוטן.

פרד רוטן, השינוי המשמעותי בסמי עופר (רויטרס)פרד רוטן, השינוי המשמעותי בסמי עופר (רויטרס)

הפועל רעננה

עזבו: תומאש קושיצקי, דור חוגי וג׳ורדן פושה.
הגיע: גיירמו ויסקארה.
מועמדים להצטרף: שלומי ארבייטמן ומוחמד כליבאת.
מתנדנדים: עמנואל מאיוקה, יובל טיטלמן ושגיא דרור.

לאחר שביצעה את החילוף הלא ברור בעמדת השוער, רעננה נפרדה גם מדור חוגי שעבר להפועל תל אביב והצליחה, לאחר מאמצים רבים, למצוא קבוצה שתקלוט את רוב חוזהו של החלוץ הצרפתי המאכזב ג׳ורדן פושה, שעבר לבני סכנין. במקביל, בקבוצה כבר הגיעו לסיכום עם חלוץ מכבי פתח תקווה שלומי ארבייטמן שצפוי להצטרף, כאשר גם מוחמד כליבאת צפוי לחזור לרעננה כחלק מעסקת פושה. אגב, מאחר והקבוצה קיבלה בחזרה את הבלם עידו לוי שהחלים לאחר פציעה ממושכת, במועדון הורידו הילוך בחיפושים אחר שחקן הגנה נוסף. במקביל, שני הצעירים המבטיחים יובל טיטלמן ושגיא דרור עשויים לצאת להשאלה בליגה הלאומית על מנת לזכות לדקות משחק, בעוד עדיין לא הוחלט סופית האם לרשום את עמנואל מאיוקה בסגל הקבוצה או לשחררו ולחפש שחקן זר אחר.

מוחמד כליבאת (עמית מצפה)מוחמד כליבאת (עמית מצפה)

הפועל אשקלון

עזבו: שרון גורמזנו וירדן אבוחצירה. 
הצטרפו: שי בן דוד, ולדימיר דבאלשווילי ואדריאן רוצ’ט.  
מועמד להצטרף: גל צרויה

הדרומיים ממשיכים לבצע מהפכה של ממש בסגל ובמהלך השבוע האחרון נפרדו מהחלוץ הוותיק שרון גורמזנו, שחתם כעבור יממה במכבי יבנה מצמרת ליגה א' דרום. בתוך כך, הקשר האחורי ירדן אבוחצירה שלא קיבל יותר מידי הזדמנויות מיובל נעים, ביקש מהנהלת הקבוצה לעזוב להפועל קטמון מהלאומית. מהצד השני, הקבוצה התחזקה בלא פחות משלושה שחקנים – המגן השמאלי שי בן דוד שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה עד לתום העונה, קשר הפועל פ"ת אדריאן רוצ'ט וההחתמה המפתיעה ביותר, בדמותו של החלוץ הוותיק אקס מכבי חיפה ולדימיר דבאלשווילי. יחד עם זאת, במועדון לא הרימו ידיים בנוגע לצירופו של חלוץ הפועל פ"ת גל צרויה למרות שנכון לעכשיו הקבוצה מהלאומית מסרבת לשחררו.

ולדימיר דבאלשווילי (פייסבוק אשקלון) (מערכת ONE)ולדימיר דבאלשווילי (פייסבוק אשקלון) (מערכת ONE)

מ.ס. אשדוד

עזב: אדר אוואט
מתנדנד: אדילסון באהייה
מועמד להצטרף: קשר זר 

לאחר שהדולפינים פתחו את חלון ההעברות בסערה, עם לא פחות מארבע החתמות חדשות, בקבוצה הורידו הילוך, למרות שבצוות המקצועי טרם ויתרו על צירופו של קשר זר. המועמד העיקרי היה הקשר הפורטוגלי נונו רייס, שהעדיף בסופו של דבר לקבל הצעה מהליגה הראשונה בארצו, על אף על פי שהיה מדובר בהצעה כספית פחותה מזו של אשדוד. כעת, לעמיר תורג’מן נותרו שלושה מועמדים לתפקיד, ביניהם הקשר הבוסני ולדימיר זלומיסליץ', שהביע את נכונותו להצטרף לקבוצה באופן מיידי. בתוך כך, הבלם הצעיר אדר אוואט הושאל להפועל מרמורק עד לתום העונה. בנוסף, במידה ולא יימצא חלוץ זר מתאים הקשר הברזילאי אדילסון באהייה עשוי להישאר על אף האכזבה הרבה במועדון מיכולתו.

אדילסון בהייה עם הכדור (איציק בלניצקי)אדילסון בהייה עם הכדור (איציק בלניצקי)

הפועל עכו

הגיעו: דודו ביטון ,ליאל סספורטס, עמיד מחאג'נה, מתן בלטקסה ובר הילל.
עזבו: סאם אלישע, בן אלגרבלי, עמית ביטון, נפתלי באלאי ועזאת חלאילה.
מתנדנדים: דילן דמראווי ופייסל מוליץ'.
מועמדים להצטרף: שני זרים.

נועלת הטבלה נפרדה מהמאמן אלדד שביט ובמקומו מונה עוזרו איציק טוויזר, שינסה להציל את הקבוצה מירידה. החלוץ דודו ביטון והמגן השמאלי מתן בלטקסה הם החיזוקים המשמעותיים להם זכה טוויזר, כאשר מנגד, דילן דמראווי ופייסל מוליץ’ עדיין עשויים לעזוב את הקבוצה מהצפון ובכך להצטרף לסאם אלישע ופייסל מוליץ’.

דודו ביטון ודניאל סטאנצ'יו (דוברות הפועל עכו) (מערכת ONE)דודו ביטון ודניאל סטאנצ'יו (דוברות הפועל עכו) (מערכת ONE)

 

 

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */