יום חמישי, 02.05.2024 שעה 00:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

אלאך: יש שחקנים שלא מראים נכונות לשחק כאן

ראשי מכבי חיפה נפגשו עם אוהדי הקבוצה ב-"בר הסליק" וענו על שאלות. המנהל המקצועי: "הבאנו שחקנים חדשים שלא מתאימים לרמה". גרשון: "הקהל מלחיץ"

|
אלאך, גרשון ובן דב במפגש עם אוהדי הקבוצה
אלאך, גרשון ובן דב במפגש עם אוהדי הקבוצה

ראשי מכבי חיפה ובכללם המנכ"ל אסף בן דב, המנהל המקצועי מוחמד אלאך והקפטן רמי גרשון, קיימו הערב (ראשון) מפגש עם אוהדי הקבוצה חברי גרין+ במועדון "בר הסליק" במרכז הכרמל. 

אלאך אמר במהלך המפגש: “כל החלטה שלנו אנחנו עושים לטווח הארוך, לא לטווח הקצר. אנחנו רוצים לבנות קבוצה התקפית ולפי זה יתקבלו כל ההחלטות. אני מתחייב שלא נרד ליגה. יש לנו בחירה ואנחנו בוחרים להילחם. גם לכם יש בחירה, אם לעודד או לא”.

צפו: אוהדי מכבי חיפה מתפרעים בסיום המשחק

המנהל המקצועי נשאל למה גילי ורמוט ועומר דמארי לא משחקים וענה: “אלו החלטות של המאמן, אני לא מתערב בהן. בחירות של מאמן הן שאלה של איכות. אם לא אמצא מאמן איכותי, לא אמנה אחד כזה רק בשביל להגיד שמיניתי”.

רכש: "תמיד צריך להיות יציב. אני לא מפחד. לא צריך תמיד להביא שחקנים חדשים. הכי חשוב זה הדרך לשחק כדורגל. אני לא מחפש שחקנים, אבל אם יהיה אחד שאמצא לא אהסס. אני לא מחפש להביא שחקנים, אלא מתמקד באלה שיש לי עכשיו.  אני מבין את גודל המועדון, אבל צריך להסתכל על המציאות ולהתמודד איתה. אפשר לעשות שני דברים - לוותר או להילחם. תמיד יש ברירה”. 

השחקנים הצעירים: "כל שחקן שמשחק טוב בשביל לשחק. גיל זה לא משמעותי. אני רק נותן את ההזדמנויות לשחק. אם יהיו רק שחקנים בוגרים, ישאלו איפה שחקני האקדמיה. הכל זה רוח ולבסוף, זה הדבר הכי חשוב”.

עוד הוסיף: “אני חושב  שהמועדון הביא 15 שחקנים חדשים. כאלה שלא היו רגילים לשחק ברמות הגבוהות. ניסינו למצוא את המערכת הנכונה. ניסינו כמה פעמים. זה לא תירוץ אבל אם תיקח את הכל בחשבון כולל הלחץ של הקהל. אם אתה משחק במכבי חיפה אתה צריך לדעת להתמודד עם הקהל. צריך לחשוב על איך לצאת מהמצב. אני מבין את הקהל והרגשות בגלל שהתוצאות לא טובות”.

למה משחקים שחקנים צעירים חסרי ניסיון?
“הגיל אינו מהווה מדד מבחינתנו. אני רוצה לתת להם אפשרות להוכיח את עצמם. מה שחשוב זה אם יש בהם רוח לחימה או לא. יש שחקנים שלא מראים נכונות לשחק במכבי חיפה. אנחנו מקצוענים ויכולים לספוג את זה”.

רמי גרשון נשאל האם השחקנים מרגישים שהקהל מלחיץ אותם: “אני לא מתלונן, אבל עם יד על הלב, כן.  מבחינתנו יש מאמן. המאמן הוא רוב מאס ואיתי מרדכי הוא העוזר. אני מבין את הכאב של כל האוהדים. כואב לי לשמוע את התחושות. להגיד שאני יכול לשים את האצבע על הסיבה העיקרית, אני לא יכול. זו הבעיה שלנו – שאנחנו לא מצליחים למצוא את הפתרונות. יש מאמץ. בוודאות לא היה ולא נברא, מחאנו כפיים לקהל. השחקנים פה יכבדו את הקהל כי הקהל הוא הדבר האחרון שבאים לאיו הטענות. הטענות רק נגדנו. היום הכדורגל שונה. קבוצות קטנות מסתגרות. גם מול מכבי ת"א והפועל ב"ש משחקים סגור. אני מבטיח שלא משנה מה יהיה, ניתן את ה-200 אחוז מול מכבי ת"א. הדבר היחיד שמניע אותנו זה להחזיר לקהל את השמחה. אין לי יום ואין לי לילה. אני לא יוצא מהבית”. 

אוהדי מכבי חיפה מחכים לשחקנים (נעם מורנו)אוהדי מכבי חיפה מחכים לשחקנים (נעם מורנו)

על הקהל שמלחיץ: "אנחנו מרגישים שהקהל לוחץ עלינו. זה לא לבוא בטענות כי יש לכם את כל הסיבות בעולם להיות מאוכזבים. אני לא בא בטענות לאוהדים. כשאני רואה כשאין לי אופציות ישר אני שומע שריקות בוז ופעם הבאה אני מתחיל להיות מהוסס. 

בן דוב נשאל מדוע לא משלבים שחקני עבר כמו יניב קטן: "מי שרוצה להשתלב ימצא את הדרך. דיברנו עם יניב הרבה פעמים והוא לא רצה להצטרף. דיברנו עם אריק והוא מתלבט. לא הגענו איתו להבנות כספיות. היתרון הראשון הוא ששחקנים שרוצים להיות במכבי חיפה ישחקו במכבי חיפה. השאלה הראשונה היא כל שחקן שיושב מולי הוא כמה אתה רוצה להיות במכבי חיפה. הבסיס הוא הבסיס הזה”.

בן דוב המשיך: “יושב פה קפטן שאומר לכם שהוא לא יכול לצאת מהבית וגם בתקופה שפחות הולך אני רואה את הקבוצה שמגיעה כל בוקר לכפר גלים ועובדת קשה. התמודדות עם כישלון. כמערכת אנחנו צריכים להחזיר להם את הביטחון. בשביל להתמודד עם זה זה רק ביטחון ועבודה קשה. ביטחון זה דרך. אין לנו כוונה להתנער ממאור בוזגלו. הוא חלק חשוב מחדר ההלבשה. יקח זמן, אני מעריך כשנה אבל אני רואה אותו חוזר לשחק במכבי חיפה.”.

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */