יום ראשון, 19.05.2024 שעה 10:08
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

מרשיץ' משתמש בהקלטות בתצהיר הבוררות שלו

סוער בבני יהודה: הקשר שמנהל בוררות מול המועדון הקליט שיחות פנימיות עם שחקנים ללא ידיעתם. בוזגלו אחרי ה-0:0 עם ב"ש: "חבל שלא נתתי מתנה למאור"

|
טוני מרשיץ' (רדאד ג'בארה)
טוני מרשיץ' (רדאד ג'בארה)

סוער בבני יהודה ביום שאחרי ה-0:0 מול האלופה הפועל באר שבע. שחקנים בקבוצה גילו כי הקשר אנתוני מרשיץ’ שמנהל בוררות מול המועדון הקליט את חלקם בחדר ההלבשה ללא ידיעתם. מתברר כי הקשר, כחלק מהתצהיר שהגיש למוסד הבוררות, כלל תמלולי שיחות שניהל עם שחקנים ואנשי מועדון בהם הוא מדבר על מצבו ועל התנהלות המועדון כלפיו. שחקנים מספרים כי ברגע שנודע להם הדבר, הם היו בהלם וישנה מתיחות גדולה בין השחקנים לבין הקרואטי.

בסביבתו של הקשר נדהמו גם הם מכך שעצם ההקלטות נודעו לשחקנים: ״אנו נדהמים כל פעם מחדש מהתנהלותה של החבורה שהשתלטה על בני יהודה. רק לפני מספר ימים ישבו עו״ד רוזן ונציגי המועדון והסכימו שלא להדליף דבר מהראיות אליהן יחשפו. ברוח זו בחר עורך דינו של השחקן אייל אברמוב לברור את הדברים אליהם ייחשף הבורר, על מנת לא להביך יתר על המידה את אברמוב.

בכר: "לא הבאנו איכות בהתקפה"

“ומה עשו במועדון? שיתפו את השחקנים כדי לסכסך בינם לבין מרשיץ׳. כל התנהלותו של מרשיץ׳ מוקלטת והוא אינו יוצא דופן בנושא זה. משנוכח כי על מנת לעמוד על זכויות מרשו יהא עליו למצוא עדים שיעמדו לצדו, מצא את עצמו עורך הדין אייל אברמוב עומד בפני שוקת שבורה בשל ״שתיקת הכבשים״ במועדון. כולם יודעים הכל ואף אחד לא מצייץ”.

“השתמש עורך הדין אברמוב (עורך דינו של מרשיץ’) בהקלטות שמוכיחות את צדקת מרשו. שלישית, מאכזב מאוד לדעת כי החברים בחדר ההלבשה אינם אמיצים דיו כדי לומר את אשר על לבם בראש חוצות, ותחת זאת הם מתלוננים כי דעתם האמיתית עלולה להתגלות. טוני יעמוד על זכויותיו כאדם וכשחקן ומי מחבריו שמעדיף למכור אותו כדי לשמר את יחסיו עם אברמוב והחבורה - שיבושם לו. במוקדם או במאוחר הוא יהיה באותה סיטואציה”.

תגובת בני יהודה לעניין ההקלטות: "קיבלנו בתדהמה את העובדה ששחקן בקבוצה מקליט את חבריו לחדר ההלבשה ללא ידיעתם למטרותיו האישיות. מדובר בחציית קו אדום מצידו של אנטוניו מרשיץ' שממשיך לנהל מלחמה מול המועדון, גם אם זה אומר לעבור על כל כלל אתי של בין אדם לחברו. חדר הלבשה הוא מקום פרטי ודיסקרטי לשחקני הקבוצה והצוות המקצועי, אבל מסתבר שאנטוניו מרשיץ' אינו בוחל באמצעים, גם אם זה אומר להקליט באופן נסתר את חבריו לקבוצה. למרות ההקלטות והפגיעה בחבריו לקבוצה לטובתו האישית, חשוב לציין שחדר ההלבשה מגובש ומאוחד מתמיד".

אנטוניו מרשיץ' (שחר גרוס)אנטוניו מרשיץ' (שחר גרוס)

שחקן בקבוצה אמר ל-ONE: “זה הזוי, אנחנו בהלם. כל השחקנים כועסים מאוד, למה לערב אותנו בתביעה נגד המועדון? מי שמע על שחקן שמקליט את החברים שלו בחדר ההלבשה? זה הזוי״.

בחזרה למשחק אמש. במועדון יצאו מרוצים מהתוצאה כאשר השיגו נקודה באחד ממשחקי החוץ הכי קשים בליגה, אך בצד השני יודעים כי אולי פספסו הזדמנות להנחיל לאלופה הפסד בית ראשון בליגה מאז הקמת האצטדיון.

"אנחנו קצת מאוכזבים, למרות המגרש הקשה", אמר אלמוג בוזגלו, שספג לא מעט קריאות בוז וקללות מצד אוהדי הפועל באר שבע, זכר למפגש מול אחיו מאור בפני כשבועיים. "הצלחנו להביך את הפועל ב"ש הרבה פעמים. יש קצת תחושת פספוס, אבל נקודה זה גם בסדר".

אלמוג בוזגלו מול אורן ביטון (איציק בלניצקי)אלמוג בוזגלו מול אורן ביטון (איציק בלניצקי)

"אני שחקן מקצוען ומתרכז בעצמי", אמר הקשר כשנשאל על האוהדים, "לא מתייחס לכל הרעשים מסביב, אני בא לתת את כל כולי וקריאות הבוז רק מדרבנות אותי ונותנות לי יותר כוח להוכיח שאני שחקן טוב. אם שורקים לי זה מחמיא לי, אני לא מתייחס לזה יותר מדי ושמח שעמדנו יפה מול הקבוצה הכי טובה בארץ היום".

"אני בא לשחק בשביל בני יהודה, בשביל המועדון והקבוצה. מבחינה אישית ברור שהייתי שמח לכבוש ולהעניק איזושהי מתנה למאור, לא יצא וחבל, היינו שווים ניצחון, אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה. על השאלה אם אביו יעקב חגג את התיקו ענה: "אנחנו אף פעם לא שמחים מתיקו, אנחנו ווינרים ותמיד רוצים לנצח".

בנושא אחר, בבני יהודה יאיצו את המאמצים למציאת חלוץ בחלון ההעברות של ינואר, אחרי שדובב גבאי קרוב למעבר להפועל אשקלון. מלבד זאת, ומלבד הצטרפותו הצפויה של השוער אסף רז, יוסי אבוקסיס לא מתכנן עוד שינויים בסגל. כבר מול הפועל עכו ביום שבת המאמן עשוי לשוב למערך שהצליח כל כך בתקופה האחרונה, עם רביעיית הגנה, כאשר מאוויס צ'יבוטה יחזור להרכב.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */