יום שישי, 10.05.2024 שעה 20:31

סלע הודח כבר בסיבוב הראשון בטורניר דוחא

הישראלי נכנע 4:6, 6:4 ו-6:0 לפרננדו וורדסקו בשלוש מערכות. איגוד הטניס הגיב לפרישת חזניוק בגמר אל' ישראל: "התנהלה בצורה לא מקצועית ולא ערכית"

|
דודי סלע (רויטרס)
דודי סלע (רויטרס)

דודי סלע, המחבט הישראלי הבכיר החמיץ היום (שני) ניצחון חשוב בפתיחת עונת הטניס 2018, כשנכנע בסיבוב הראשון של טורניר דוחא היוקרתי בקטאר בו השתתף לראשונה בקריירה, לספרדי הוותיק פרננדו ורדסקו 4:6, 6:4 ו-6:0 בתום שעה ו-49 דקות. סלע, המדורג 68 בעולם, היה רחוק שני משחקונים מניצחון במשחק ההפכפך  כשהוליך 4:6 ו-2:4, אבל הספרדי ניצח 10 משחקונים ברצף ועלה לסיבוב השני שם יפגוש את אנדריי רובלב מרוסיה.

הישראלי שבר כבר בפתיחה ושמר בדרך ל-0:2. הספרדי התעשת, שבר בחזרה ובכך עבר המומנטום אליו עם ארבעה משחקונים רצופים בדרך ל-2:4. אבל אז סלע התאושש, שמר על ההגשה ואז עם התנופה מחדש רשם בעצמו ניצחון ב4 משחקונים ברצף, מתוכם שבר פעמיים והציל נקודות שבירה במשחקונים צמודים בדרך ל-4:6 בתוך 36 דקות.

פרננדו ורדסקו (רויטרס)פרננדו ורדסקו (רויטרס)

גם המערכה השנייה הייתה באותו קצב ועם מהפכים דומים. ורדסקו שבר ל-0:1, סלע ביצע מהפך במשחקון הבא בו היה בפיגור ל-1:1. ורדסקו שבר שוב וסלע שבר בחזרה אבל הפעם הצליח להתייצב ולקחת שלושה משחקונים ברצף ועלה ל-2:4. מי שחשב שהספרדי הלוחמני יוותר טעה, ורדסקו שבר על האפס ואחרי משחקון הגשה ארוך והפכפך בו ניצל פעמיים משבירה הגיע ל-4:4. ורדסקו המשיך וכמו סלע במערכה הראשונה, השלים ארבעה משחקונים ברצף השלים 4:6 והשווה את מניין המערכות.

סלע נשבר כבר בפתיחת המערכה השלישית, אבל במשחקונים הבאים הוא הצליח רק למתוח את ורדסקו למשחקונים צמודים אשר כולם הוכרעו בזה אחר זה לטובת הספרדי שהשלים 0:6 ועלה לשמינית הגמר, די בקלות אפשר לומר בזכות המערכה השלישית שהייתה במעמד צד אחד.

איגוד הטניס: “דניז חזניוק מנסה להטיל אחריות על אחרים” 

כשבוע וחצי לאחר פרישתה השנויה במחלוקת של דניז חזניוק במהלך הנקודה המכריעה בגמר אליפות ישראל, בו הפסידה לולדה אקשיברובה, הגיב איגוד הטניס לפרשה. “בעקבות פרישתה של דניז חזניוק בגמר אליפות ישראל והתנהלותה בתקשורת לאחר הביקורת שהופנתה כלפיה, מבקשת הנהלת איגוד הטניס להבהיר כי האיגוד איננו מתפשר ואיננו מוותר על קיומם של ערכים ספורטיביים”, נכתב בראשית התגובה.

“למרבה הצער, דניז בחרה בהתנהלותה התקשורתית להפנות את האש לעבר איגוד הטניס ולמנהלו המקצועי. לא זאת בלבד שהדברים שנאמרו על ידה הינם מסולפים, אלא שהם מעוררים תחושה לפיה דניז מנסה להטיל את האחריות על אחרים ולהעביר אליהם את הביקורת הנובעת מהתנהלותה הלא מקצועית והלא ערכית במשחק הגמר”, נכתב בהמשך התגובה.

דניז חזניוק (שחר גרוס)דניז חזניוק (שחר גרוס)

על עתידה המקצועי הוסיפו באיגוד: “עתידה המקצועי, כמו גם שילובה במסגרת בינלאומית (לרבות השתתפות בנבחרת הפדרציה) ייקבעו על ידי הגורמים המקצועיים באיגוד הטניס ומתוך התייחסות למכלול השיקולים הרלוונטיים, בהם גם התנהלותה המקצועית והספורטיבית”.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */