יום שישי, 10.05.2024 שעה 23:58

פיטסבורג, קרוליינה ופילדלפיה ניצחו, ונץ נפצע

פוטבול: קאמבק נוסף לסטילרס, שגברו על הרייבנס, הפנת'רס הרשימו בקרב מול הווייקינגס, האיגלס שבו לנצח, אך איבדו את הקווטרבק המצטיין ברבע השלישי

|
שחקני פיטסבורג חוגגים (רויטרס)
שחקני פיטסבורג חוגגים (רויטרס)

השבוע ה-14 של ליגת ה-NFL נמשך הלילה (בין ראשון לשני), כאשר מספר קבוצות המשיכו להפגין את עליונותן ונתנו לנו הקדמה למה שעתיד להגיע בינואר, בשלבי הפלייאוף של הליגה, ביניהן: פיטסבורג סטילרס ביצעה קאמבק ביתי ברבע האחרון בניצחון על בולטימור רייבנס וזכתה ב-AFC צפון.

כמו כן, קרוליינה פנת'רס פתחה לחלוטין את המירוץ על תואר ה-NFC דרום, כאשר יצאה עם ידה על העליונה מהמפגש המסקרן עם מינסוטה וייקינגס. עוד קבוצה שהמשיכה להרשים, אך יצאה ברגשות מעורבים מהלילה, היא לא אחרת מאשר פילדלפיה איגלס, ששבה לנצח אחרי משחק אחד בלבד את הלוס אנג'לס ראמס החזקים, אך בתווך איבדו את הקווטרבק הפותח שלהם לפציעת ברך חמורה.

וויצ'יטה סטייט מנצחת את אוקלהומה 66:78

פיטסבורג סטילרס (2:11) – בולטימור רייבנס (6:7) 38:39

הקבוצה מעיר הברזל פתחה בצורה טובה יותר ועלתה ליתרון אחרי מסירת טאצ'דאון מדויקת של בן רות'ליסברגר ללויאון בל. בתחילת הרבע השני, בל הכפיל את היתרון של הקבוצה, הפעם באמצעות ריצה קלה לאנדזון. בולטימור חתכה בחצי את היתרון של הסטילרס עם מסירה מדויקת של 30 יארד של ג'ו פלקו לכריס מור. פיטסבורג השיגה שש נקודות נוספות בעזרת שתי בעיטות שדה מדויקות, כאשר בתווך בולטימור השיגה TD שני ולהפסקה, המארחת ירדה ביתרון 14:20.

המחצית השנייה החלה במגמה הפוכה לחלוטין ושלטה ללא עוררין ברבע השלישי עם 17 נקודות נוספות ללא מענה, ביניהם ה-TD השני במשחק של פלקו. פיטסבורג הבינה שמשהו חייב להשתנות, ובתחילת הרבע האחרון, החלה ריצה קלה בה צימקה את הפער של בולטימור לכדי שתי נקודות בלבד. האורחת לא רצתה לוותר על המשחק ויצאה לדרייב של 56 יארד, כאשר בסיומו הגדילו מחדש את היתרון שלהם לכדי 9 נקודות אחרי עוד טאצ'דאון.

הקבוצה המקומית לא רצתה להפסיד את ההתמודדות מול היריבה לבית והחלה אט אט לחתוך ביתרון. זה התחיל עם ריצת טאצ'דאון נוספת של לויאון בל והמשיך עם מהפך בתוצאה 0:49 שניות לסיום, אחרי בעיטת שדה מוצלחת של כריס בוסוול מ-46 יארד. עד הסיום, פיטסבורג שמרה על היתרון הקל שלה וניצחה משחק שמיני ברציפות ובעצם התהליך חתמה את הבית הצפוני ב-AFC. מי שהיו אחראים בלעדיים לניצחון הגדול של הסטילרס היא שלישיית ההתקפה שלהם בהובלת הקווטרבק הוותיק בן רות'ליסברגר, שסיים ערב ענק של 505 יארד ו-2 מסירות טאצ'דאון, לויאון בל הצטרף לחגיגה עם שתי TD משלו, ואנטוניו בראון עזר מהאוויר ביחד עם 213 יארד.

קרוליינה פנת'רס (4:9) – מינסוטה וייקינגס (3:10) 24:31

גונת'ן סטיוארט פתח בסערה עבור המארחת עם ריצה של 60 יארד עד האנדזון. מינסוטה הגיבה במיידית ובסיומו של דרייב ארוך השוותה את התוצאה, אחרי מסירה מדויקת של צ'ייס קינום לקייל רודולף. בתחילת הרבע השני קרוליינה השיבה לעצמה את היתרון עם עוד TD של סטיוארט. הווייקינגס חזרו למשחק וסגרו את הפער בעזרת שתי בעיטות שדה רצופות מדויקות, ובתום 30 דקות של משחק הפנת'רס ירדו ביתרון נקודה 13:14.

שחקני קרוליינה חוגגים (רויטרס)שחקני קרוליינה חוגגים (רויטרס)

הרבע השלישי עמד בסימן של קבוצה אחת בלבד, הפנת'רס, שידעו את חשיבות המשחק הזה, הציבו עוד 10 נקודות על הלוח ונכנסו לרבע האחרון עם יתרון של 11 נקודות. הווייקינגס החלו במאמציהם לסגור את הפער. זה התחיל עם מסירת טאצ'דאון מדויקת של קינום לאדם ת'ילן, שלווה בניסיון מוצלח ל"טו פוינט קונברז'ן" ונמשך בבעיטת שדה מדויקת שאיזנה את התוצאה קצת יותר משלוש דקות לסיום.

קרוליינה יצאה לדרייב אחרון בו רצתה לנצח, ובתום 5 מהלכים ו-75 יארד סטיוארט השיג טאצ'דאון שלישי עם ריצה קלה לתוך אנדזון והשיגה את ה-W המיוחל. בזכות הניצחון, הפנת'רס קטעו את רצץ שמונת הניצחונות הרצופים של מינסוטה, כאשר מי שהוביל את החבורה המקומית הוא ג'ונתן סטיוארט, שסיים ערב נפלא של 103 יארד על הקרקע עם 3 ריצות לטאצ'דאון.

לוס אנג'לס ראמס (4:9) – פילדלפיה איגלס (2:11) 43:35

הפתיחה הייתה של הקבוצה מעיר המלאכים שעלתה ליתרון מהיר אחרי ריצת טאצ'דאון קצרה של טוד גרלי. התגובה של פילדלפיה הייתה מהירה ואף קטלנית. האיגלס הגיבו עם 21 נקודות רצופות, ו-3 מסירות טאצ'דאון מדויקות של קרסון ונץ שהפכו לגמרי את היוצרות והוציאו את הקהל המקומי מהמשחק. ג'ארד גוף לא רצה שההתמודדות תסתיים כבר אז והשיב עם מסירת TD מדויקת לקופר קאפ. האורחת חתמה את החצי הראשון עם בעיטת שדה מוצלחת ולהפסקה ירדה ביתרון 14:24.

קרסון ונץ (רויטרס)קרסון ונץ (רויטרס)

ניכר היה שהראמס חטפו שטיפה רצינית מהמאמן בחדרי ההלבשה, ועל כן יצאה בטירוף לחצי השני. לוס אנג'לס השיגה 14 נקודות מהירות והפכו את התוצאה. אלשון ג'פרי תפס מסירה רביעית מדויקת של ונץ והחזיר את היתרון לאורחת. אך לא הכל היה טוב בסיום המהלך, כאשר אותו ונף נפצע בברכו ודידה החוצה ולא שב כלל למשחק. גרלי ביצע מהפך נוסף עם ריצה לאנדזון וחשב שהוא משאיר את הניצחון בצד הביתי. אלא שלפילדלפיה היו תוכניות אחרות, שהסתיימו בבליץ של 13 נקודות עד הסיום וניצחון חוץ מרשים וחשוב במאבק על ראשות ה-NFC. מי שהוביל את האיגלס הוא ונץ, שהיה מרשים ביותר לפני שנפצע עם 291 יארד וארבע מסירות טאצ'דאון, כאשר קיים החשש שסיים את העונה עם קרע ברצועה הצולבת בברך שמאל.

ג'קסונוויל ג'גוארס (4:9) – סיאטל סיהוקס (5:8) 24:30

הקבוצה מפלורידה פתחה בצורה טובה יותר ועלתה ליתרון 0:10 ביתי. סיאטל ענתה עם 10 נקודת משלה והשוותה את התוצאה. ג'קסונוויל שינתה לחלוטין את המומנטום בהתמודדות ועד סיום החצי הראשון השיגו שני טאצ'דאונים נוספים, כולל מסירת טאצ'דאון שנייה של בלייק בורטלס בהתמודדות, ולהפסקה המקומיים ירדו ביתרון של 14 נקודות.

הארחת המשיכה באותה מגמה והגדילה את היתרון שלה עם בעיטת שדה מוצלחת מ-51 יארד. סיאטל ניסתה לצמק את התוצאה כמה שיותר מהר ובסיום של מהלך אחד בלבד של 61 יארד, ראסל ווילסון מצא את פול ריצ'רדסון לדהר כל הדרך עד לאנדזון. ג'קסונוויל הגדילה מחדש את היתרון שלה עם בעיטת שדה מוצלחת ובעצם חתמה את ההתמודדות. עד לסיום סיאטל הצליחה רק לצמק עם עוד מסירה ארוכה של ווילסון לטאצ'דאון, אך הניצחון נשאר בצד המקומי.

שחקני ג'קסונוויל חוגגים (רויטרס)שחקני ג'קסונוויל חוגגים (רויטרס)

תוצאות נוספות:

בפאלו בילס (6:7) – אינדיאנפוליס קולטס (10:3) 7:13

סינסינטי בנגאלס (8:5) – שיקאגו ברס (9:4) 33:7

קליבלנד בראונס (13:0)- גרין ביי פאקרס (6:7) 27:21

קנזס סיטי צ'יפס (6:7) – אוקלנד ריידרס (7:6) 15:26

ניו יורק ג'איינטס (11:2) – דאלאס קאובויס (6:7) 30:10

טמפה ביי בקאנירס (9:4) – דטרויט ליונס (6:7) 24:21

יוסטון טקסאנס (9:4) – סן פרנסיסקו פורטיניינרס (10:3) 26:16

דנבר ברונקוס (9:4) – ניו יורק ג'טס (8:5) 0:23

אריזונה קרדינאלס (7:6) – טנסי טיטאנס (5:8) 7:12

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6:7) – וושינגטון רדסקינס (8:5) 13:30

אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */