יום שישי, 26.04.2024 שעה 18:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

עיני: ערן זהבי לא יכול להיות קפטן נבחרת ישראל

יו"ר ההתאחדות שובר שתיקה: "נוטה להמשיך בתפקיד", "שחקני הנבחרת צריכים לתת יותר למדינה", "לוין טעה כשפרשן ביום המשחק", "זהבי פגע בכבוד המדינה"

|
עופר עיני (רדאד ג'בארה)
עופר עיני (רדאד ג'בארה)

לקראת השנה החדשה שבפתח, תשע”ח, ובעיקר בגלל שלא דיבר כבר זמן רב, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני החליט לשבור שתיקה ארוכה ולדבר על הכל בשיחה שארכה כשעה וחצי עם עיתונאים במשרדי ההתאחדות. מרגע הכניסה שלו לתפקיד, דרך המחסור במגרשים בארץ, ניגודי העניינים בהתאחדות לכדורגל, הפוליטיקה בישראל, האיומים של ג’יבריל רג’וב ועד לנבחרת הלאומית שלנו וערן זהבי כמובן. עופר עיני ללא מעצורים. 

על התקופה שלו בהתאחדות: “כשנכנסתי לכדורגל, בצער רב מצאתי שהעמותה של ההתאחדות הייתה בבור מאוד גדול. זה אולי נשמע קלישאה אבל היה בור 80 מיליון שקל שהעיב על קיומה של ההתאחדות. רציתי להסדיר ולהבריא את המערכת. היה ספק אם נוכל לשלם משכורות, ובכוחות משותפים עם כל העובדים הצלחנו לייצב את המערכת. מצבנו השתפר בצורה ניכרת שאני לא האמנתי שאפילו בשלוש שנים נגיע לתזרים חיובי ונשפר תהליכים. אני שמח שהנושא הזה מאחורינו. עם הזמן רק נשפר את זה. אין ספק שצריך משאבים כדי לקדם מהלכים. ככל שנמשיך לעבוד ככה אולי נוכל לבנות תהליכים נוספים.

עיני: "זהבי טעה טעות חמורה"

“צצו לפתחי מספר בעיות לא פשוטות מעבר לנושא הכלכלי, כמו הנושא הבינלאומי והאיום של הפלסטינים שלא הקלתי בו ראש כי הוא מהווה איום על הכדורגל פה. פעמיים במהלכים לא פשוטים הצלחנו לסכל מזימה שלהם לערב פוליטיקה עם ספורט ולהוציא את הכדורגל שלנו מהזירה הבינלאומית, שמשליכה על הכל. כרגע האיום עוד לא הוסר למרות שהצלחנו להעביר שתי החלטות חשובות - שהתאחדות לא יכולה לדרוש הדחת התאחדות אחרת, כשצריך רוב של 75 אחוז של הוועד הפועל. בפעם האחרונה ג'יבריל רג'וב התחכם ואמר שהשטחים שייכים לפלסטינים וסביב זה אמר שהפלסטינים דורשים את זכויותיהם, כך שלא היינו יכולים לשחק במעלה אדומים או בפסגת זאב במצב שכזה. וכשאני אומר שזה עוד לא הוסר, הפלסטינים פנו ל-CAS והאיום טרם הוסר. אנחנו פועלים עם פיפ”א כדי לסכל גם את זה. בזירה המקומית, אני מבין את הציבור, טבעי שרוצים תוצאות כאן ועכשיו. אני אומר לכם שגם אם היה קורה נס והיינו עולים למונדיאל זה היה דבר מקרי”.

עופר עיני (איציק בלניצקי)עופר עיני (איציק בלניצקי)

“בשיחות שלי עם ראשי התאחדויות בעולם, לדוגמא עם נשיא התאחדות וויילס, שיש בה חצי מכמות התושבים שלנו, שאלתי אותו כמה ילדים רשומים בהתאחדות והוא ענה לי 350 אלף ואצלנו יש עשרה אחוז מזה. בסיס הפירמידה צריך להיות פי עשרה פה. לצערי, אין לנו מספיק תשתיות. כמות המגרשים שיש כיום בארץ לא מספיקה גם לאותם 35 אלף הילדים שיש בארץ. אם לא נפתח עוד 200 מגרשים יהיה קשה להרחיב את הבסיס של הפירמידה. פעלתי רבות במגרש הזה עם שרת הספורט והצלחנו בכמה דברים - יש היום תקציב מאושר במועצה העליונה ל-200 מגרשים, כשהדבר הנוסף שהקשה היה המצ'ינג והצלחנו לבטל אותו כך שהכסף שיתקבל בעיריות יהיה כסף מלא. ואז נשאלת השאלה, אם כל זה נעשה, ויש כסף, מה קורה? זו גם שאלה שאני שאלתי ולצערי חוץ מ-5-7 מגרשים בשנה הדברים לא זזים. לדעתי הטוטו לא מספיק דוחפים את זה מול העיריות. צריך מהלך נוסף של הכשרת קרקעות חקלאיות ואני מתכוון למנות מישהו לטובת העניין, שזה יהיה כל עיסוקו. שירוץ עירייה אחרי עירייה כדי לקדם את פיתוח התשתיות כי זה הבסיס”.

נבחרת וויילס חוגגת עם גארת' בייל. צריכים ללמוד מהם (רויטרס)נבחרת וויילס חוגגת עם גארת' בייל. צריכים ללמוד מהם (רויטרס)

עוד אמר עיני: “בחצי שנה שפרויקט פרחי ספורט עובד יש כבר 4,000 ילדים נוספים. תוך כמה שנים זה יגיע לעשרות אלפים לדעתי ולכן חייבים לייצר תהליך נוסף של קידום התשתיות. הקמנו אקדמיות של ילדים. לצערי הוועדה שרצינו להקים עם פרננדו היירו לא יצאה לדרך, אבל במשאבים הדלים שלנו אנחנו מנסים לקדם את השיטה הספרדית עם חמישה מרכזי מצוינות שמתחילים לעבוד וגם זה לא מספיק. צריך להשקיע יותר. גייסנו שלושה מיליון דולר לבית הנבחרות בשיתוף פיפ”א. נקים שם מגרש נוסף ונבנה עוד קומה כי הוא נמצא בקיבולת מלאה כרגע”.

נבחרת ישראל: “זה הקמפיין הראשון שמיניתי מאמן לנבחרת. הסתכלתי מקרוב על כל מה שקרה ואני לא חושב שהבעיה של הנבחרת היא רק בעיה של המאמן. גם אם הייתי מביא את המאמן הכי טוב בעולם, אני כמעט בטוח שלא היינו עולים למונדיאל. יש בעיית מנטליות. צריך לטפל בה. כשאני אומר מנטליות, זה אומר שהנבחרת היא לא של ההתאחדות, היא של המדינה. שחקן שבא לשחק בנבחרת זה בשביל המדינה. הכבוד הכי גדול שיכול להיות לשחקן זה לשחק בשביל המדינה שלו. אני לא אומר ששחקנים לא מרגישים את זה, אבל לטעמי צריך להרגיש את זה יותר”.

על ערן זהבי: “ערן זהבי מונה על ידי המאמן לקפטן. הוא שחקן מוביל בנבחרת וכוכב כדורגל אבל כששחקן לוקח את הסרט יש לו אחריות. הוא לא עוד שחקן, הוא ראש הקבוצה של הנבחרת והמדינה. ואני חושב שלמרות שהקהל קרא בוז ולא נהג בסדר, יחד עם זאת למרות הקריאות שלא אהבתי אותן, ערן זהבי היה חייב לגלות איפוק ומנהיגות כקפטן וכדוגמה לחבריו. המהלך של זריקת סרט הקפטן בעיניי זו פגיעה בכבודה של הנבחרת ומדינת ישראל.

ערן זהבי. "לא יכול להיות קפטן הנבחרת" (רדאד ג'בארה)ערן זהבי. "לא יכול להיות קפטן הנבחרת" (רדאד ג'בארה)

“כדרכי, לא קיבלתי החלטה בשלוף במקרה הזה. נאמר לי על ידי אנשיי שערן זהבי הבין שטעה והוא רוצה להתנצל, ואני חיכיתי לשמוע את ההתנצלות שלו. דבר אחד חרה לי. הוא אמר משפט, שהוא לא מתחרט. בהחלטה משותפת עם אלישע, החלטנו להשעות אותו. הוא טעה כשפרש לגמרי מהנבחרת. יכול היה לקבל את העונש בכבוד ואולי בעתיד היה חוזר לנבחרת אחרי ההשעייה. ערן זהבי בעיניי לא יכול להיות כבר קפטן הנבחרת”.

המגרשים והתשתיות: “לצערי יש אדישות בהתנהלות גם מצד הטוטו וגם מצד ראשי הערים. ניקח את הנושא לידיים שלנו. יהיה פרוייקטור לעניין. אני מקווה שמשרד הספורט יעזור וייתן מישהו גם מהצד שלנו לטובת העניין. כנראה שנלך לשר האוצר כי הוא הממונה על הקרקעות ונדון בזה”.

ניהול קבוצות על ידי בעלים שהורשעו בפלילים או שהם נחשבים למפוקפקים: “התקנון הקיים קובע שמי שהורשע בעבירה פלילית לא יכול להיות חבר הנהלה. אבו סובחי ואלי טביב לא יכולים להיות שם וזה מה שעשינו, הם כבר לא חלק מזה. לגבי טביב, כנראה שיש ההתנהגויות שאולי חורגות מההחלטה של בית הדין למה מותר לו ומה אסור לו. יצא מכתב בעניין ואמורה להתקיים ישיבה עם מנכ"ל ההתאחדות. אם היו לנו את הסמכויות של הרשות לניירות ערך, יכול להיות שהיינו פועלים אחרת. ג'קי בן זקן על הנייר הוא לא הבעלים של מ.ס אשדוד ולצערי בתקנון הקיים וביכולת להוכיח דברים הידיים שלנו די כבולות. המשפטנים שלנו עוסקים בזה ואני שואל אותם על כך, אנחנו פועלים בנושא ונראה מה ייצא מזה. הנושא יעלה בהנהלת ההתאחדות הקרובה ואנחנו עובדים עם המנהלת בשיתוף פעולה כדי לעשות שינויים בבקרה, כדי שכל מושא הערבויות יילקח בחשבון, גם כדי שמה שקרה למכבי נתניה לא יקרה שוב. דרך הערבויות אולי יהיו לנו שיניים מול הבעלים ונצליח לייצר פתרון לזה”.

אלי טביב (אורן בן חקון)אלי טביב (אורן בן חקון)

נושא השבת: “לא היה לי אכפת שלא ישחקו בשבת אבל בוא נניח שמחר יחליטו לשחק בשבת - אין לנו מספיק אצטדיונים לקיים את הליגות המקצועניות. צריך לפחות עוד שלושה אצטדיונים. ואם אין כדורגל בשבת אז אין כדורגל, כי אין מגרשים. הרי אין חצי ליגה, יש הכל או כלום. מצד שני, אנחנו מדינת חוק וברגע שצריך היתר לעבודה צריך לבדוק אם יש היתר או אין. זו סוגיה לא פשוטה שטוב שהיא על הפרק כי צריך להסדיר את המצב. אם המדינה רוצה לקדם את הכדורגל ולפתור את בעיית השבת, בואו נשב ונעשה תכנית רב שנתית. לגבי הילדים והנוער, אני מניח שבזה תהיה בעיה כי לילדים ולנוער אין יום שבתון אחר חוץ מהשבת. אני מנסה בדרך כזאת או אחרת לנסות ולראות איך פותרים את זה”.

המשך דרכו: “הבחירות הבאות הן באוגוסט ועד סוף השנה, בדצמבר, אני אקבל החלטה אם אמשיך לקדנציה נוספת כיושב ראש. אני אודיע על כך. מה שנמצא בשיקולים המרכזיים שלי זה שאני רוצה להיות בטוח שאני אוכל לשנות את הכדורגל. לא באתי בשביל הטייטל, אבל הצלחתי להפוך את הגוף הזה לבועט וחזק כלכלית. מפה אני רוצה לקחת את הכדורגל הישראלי למקום שבו הוא צריך להיות. יש כמה דברים שצריך לעשות ובחלקם אני מעריך שאתקל בהתנגדות כי מי שצריך להרים את היד זה מי שהשינוי חל לגביו.

עופר עיני. "נוטה להמשיך בתפקיד שלי" (איציק בלניצקי)עופר עיני. "נוטה להמשיך בתפקיד שלי" (איציק בלניצקי)

“בימים האחרונים עלה נושא הרכב הנהלת ההתאחדות. אני שואל האם יכול להיות מצב שחבר הנהלה, שאמור לייצג את האינטרסים של ההתאחדות, יכול להיות חבר במנהלת? כי לפעמים יש ניגוד עניינים. האם מהלכים שהם לטובת הכדורגל ולאו דווקא משרתים אינטרסים של קבוצות כאלה ואחרות, האם ניתן להעביר אותם? כי אם לא נעביר תהליכים כאלה בבית, הסיכוי שנשכנע מקבלי החלטות בחוץ יהיה קטן יותר. את זה אדע בשיחות עם אנשים. אני אתן דוגמה - אחד מהדברים שאני רוצה בבקרה התקציבית זה שמן הראוי שיהיה דו”ח תזרים מזומנים אחת לשלושה חודשים, כדי שאף אחד לא יופתע ושוב נראה קבוצה שנופלת כמו הפועל תל אביב. זה לא בדיוק ישרת את בעלי הקבוצות, אבל זה דבר שנכון לעשות. האם זה יעבור בהנהלת ההתאחדות? לא יודע. בסוף אם אין רוב בהתאחדות זה לא עובר. אני רוצה לבדוק את זה כי זה מה שייתן לי את הפרמטר אם להמשיך או לא. לשאלתכם, אני מאוד נוטה להמשיך בתפקידי”.

על אלישע לוי מאמן הנבחרת: “אמרתי שהייתי רוצה לראות את אלישע לוי ממשיך לקמפיין שני. אני באמת מאמין שידענו מראש שאין סיכוי וחשבתי שצריך לבנות חזון לקמפיין הבא. בדרך, קרו לא מעט תקלות שאתם מכירים ואני מתכוון בתום הקמפיין לעשות סבב התייעצויות עם חברי ועדת האיתור, ובכל מקרה כל החלטה שתתקבל תהיה אחרי הקמפיין ומי שיידע עליה ראשון יהיה אלישע לוי”.

הנבחרת: “בכל נקודת זמן אני אומר את דעתי. ואני לא מתבייש בדעתי. לצערי חלק מהדברים שקורים בנבחרת נראים לא טוב. אין ספק שצריך מחשבה מחודשת. יחד עם זאת טרם התקבלה החלטה. לדעתי, צריך לעשות רפורמה שלמה, למשל בקליטת השחקן בבית הנבחרות מהרגע שהוא מוזמן לנבחרת. נתתי קרדיט לבחור מאמנים ואנשי צוות שהוא רצה, אבל היום אני שואל למה מאמן כושר צריך להתחלף? יש דברים שנצטרך לתת עליהם את הדעת ולקבל החלטות. יש מגוון דברים שיהיו על סדר היום”.

אלישע לוי. "ההחלטה תתקבל אחרי הקמפיין" (רדאד ג'בארה)אלישע לוי. "ההחלטה תתקבל אחרי הקמפיין" (רדאד ג'בארה)

“נצטרך לטפל גם בנושא מיתוג הנבחרת. יש פה חלל שצריך להיכנס אליו ולפתור אותו. אני מסכים שצריך גם לפנות לפריפריה בקמפיין כזה או אחר. יכולנו למשל במשחק נגד מקדוניה לשחק בבאר שבע. יש בעיה חמורה עם אצטדיון טדי, בהגעה למגרש קודם כל ובחניה. אנחנו רוצים לשחק בבירת ישראל אבל העירייה צריכה לייצר פתרונות אמיתיים כי אחרת תהיה לנו בעיה קשה. אנחנו ערים לטענות של הקהל, שלא מצליח להגיע. זה בדיאלוג. במשחק הקרוב למשל יהיה אירוע של צליינים ואנחנו במגעים עם ראש העיר. אנחנו כפופים לתקנון של אופ”א ולא פשוט להעביר משחקים. מקווה שיהיה פתרון. זה בעיקר בידיים של העירייה”.

הלנות שכר ומנודים: “ננסה להבטיח את זכויות השחקנים. נעשה הכל כדי לשמור עליהם. אין סיבה שילינו שכר ולא ישלמו לשחקן בזמן. זה חובה וזה יטופל, חד משמעית”.

האיום על הכדורגל הישראלי בזירה הבינלאומית: “אני מקווה שגם ב-CAS יזרקו את רג'וב מכל המדרגות”.

ג'יבריל רג'וב. "מקווה שיזרקו אותו מכל המדרגות" (רויטרס)ג'יבריל רג'וב. "מקווה שיזרקו אותו מכל המדרגות" (רויטרס)

שינויים בהתאחדות: “אחד הדברים שחייבים לשנות בהתאחדות זה נושא ניגודי העניינים. לפעמים צריך לשנות את שיטת הממשל. למה זה לא קורה, גם בממשלה? כי מי שצריך לשנות אותו משמר את עצמו. אני לא יכול להעביר את זה לבד”.

איגוד השופטים והאמירות שהוא מושחת: "קראתי את הכתבה ב-ONE. יש לי אמון באנשים אבל מרגע שנכתב מה שנכתב הנחיתי את המנכ"ל לעשות בירור בנושא. לא קיבלתי מכתב מהשופט עמית אלנקווה. 

נושא ניר לוין שמפרשן: “הוא טעה בהחלטתו להיות פרשן ביום של משחק נבחרת. דאגתי שמנכ"ל ידבר איתו ואני בטוח שזה לא יחזור".

ניר לוין. עשה טעות (רדאד ג'בארה)ניר לוין. עשה טעות (רדאד ג'בארה)

בחירות אנשי המקצוע בהתאחדות: “מהראשון ועד אחרון אנשי המקצוע, בחרנו את מי שהוא הכי טוב. בחרנו מהאנשים הקיימים שאתה חושב שהם הכי טובים. כשבאתי להתאחדות לא הכרתי ולא התחברתי לאף אחד. ניסיתי לבחור את האנשים הכי טובים. כל דבר הוא גם פונקציה של שכר. אתה יכול להביא את הטוב ביותר רק אם תוכל לשלם לו. לכן דאגתי לשפר את המצב של ההתאחדות. הכל נעשה ביושר ובאמונה כדי לבחור את הטוב ביותר. כשהוועדה מינתה את אלישע, קיבלתי פידבק שבחרנו הכי נכון”.

השאיפות והעתיד שלו: “החלטתי שאני לא הולך לפוליטיקה. פרשתי והחלטתי לבוא להתאחדות כי זה קודם כל בהתנדבות. עד עכשיו לא הגשתי קבלה לכוס תה. אני עובד באהבה ובכיף כי כדורגל הוא דבר שיכול לחזק מערכות חברתיות, לתת חינוך במקומות שלצערי לא תמיד מגיעים אליהם ולשם אני שואף. כי כשזה יקרה, נקבל גם כדורגל טוב יותר. נאלצתי לעמוד בכמה משברים שהיה צריך לטפל בהם. עשיתי, טיפלתי, התמודדתי, ואמשיך ככה. ממצב של מערכת נושמת וחזקה, אני רוצה להוביל קדימה ליעדים שאני מאמין בהם”.

העבודה שלו בהתאחדות: “אני שומע הרבה שאומרים שאני מבין בכדורגל או לא מבין בכדורגל. אני שומע מגוון דעות גם מאנשים שמבינים. כשאני יושב עם אנשים, כל אחד מהם מבין הכי טוב בכדורגל. אני לא לבד במגרש הזה, יש פה דרך שהיא לא קצרה. השינוי יקרה בדרך מסוימת וכשאנשים יבינו שזה האינטרס של כולם אז נבין שאנחנו במקום הנכון”.

מירי רגב. ביחסים מצוינים עם עיני (נעם מורנו)מירי רגב. ביחסים מצוינים עם עיני (נעם מורנו)

על ערן זהבי, שוב: “בעיניי סרט הקפטן הוא פיסת בד, הוא כמו דגל. לזרוק סרט קפטן זו לא פיסת סמרטוט כמו שהוא אומר. הוא טועה פה ובגדול”.

הקמת אצטדיונים ומגרשים: “אני ביחסים מצוינים עם מירי רגב. היא סיפקה את הסחורה ופתרה בעיות. הבעיה בהקמת המגרשים היא לא אצל מירי רגב, אלא בטוטו ובעיריות. נפתחו שתי אופציות להקמת אצטדיונים חדשים ברמת השרון ובאור יהודה. לשני האצטדיונים האלה שותפים גם אנשי מכבי תל אביב, הם בעניין של שני האצטדיונים שלהם. נפגשתי עם ראש עיריית רמת השרון ובודקים את זה. אנחנו מתנהלים גם מול עיריית רמת גן וזה עובד לאט”.

ההבנה שלו בכדורגל והתערבות בעתיד: “כיום אני כבר מבין כדורגל. הרבה יותר ממה שהבנתי בעבר. ההתייחסות לנבחרת והמנטליות הזו של השחקנים זה מערך שלם. אם עד היום חשבתי שזה תפקידו של המאמן, מעכשיו אהיה מעורב מאוד בנושא של כבוד הנבחרת. הוא מרכיב מרכזי של הצלחת הנבחרת. נפיק לקחים כולל לקחים שלנו, אנחנו לא חסינים מטעויות. ראיתי את מה שכולם ראו, מחובתי לתקן זאת”.

עוד אמר עיני: “הבקרה תהיה בשיתוף עם המנהלת. אני מקווה שהסיכוי שיהיו הלנות שכר או נפילה של קבוצות יבוא לפרקו עוד לפני תום הקדנציה שלי. אני מתאר לעצמי שיהיו התנגדויות, אבל אני מאוד נחרץ בעניין הזה”.

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */