יום שלישי, 07.05.2024 שעה 11:59

וואקמה: אפשר להגיע לאלופות, ויטור: נשתפר

נבחרי העונה של ONE בשיתוף ארגון השחקנים קיבלו את הפרסים. הניגרי שנבחר לשחקן העונה: "שמח בשביל ברק בכר". גלזר נבחר כתגלית: "הנבחרת - חלום"

|
טוני וואקמה ומיגל ויטור (איציק בלניצקי)
טוני וואקמה ומיגל ויטור (איציק בלניצקי)

העונה בליגת העל עומדת בפני סיום והיום (רביעי) נערך טקס נבחרי העונה של ONE בשיתוף ארגון שחקני הכדורגל בחסות צבר ספורט. הטקס מועבר בשידור חי באתר. מאות אלפי גולשי ONE הצביעו בשבועות האחרונים וביחד עם שחקני ליגת העל בחרו את המצטיינים.

למי שכח, הנה התוצאות: טוני וואקמה – שחקן העונה (וגם זר העונה של השחקנים), מיגל ויטור – זר העונה, מאור בוזגלו – שחקן העונה של השחקנים, ברק בכר – מאמן העונה, עומרי גלזר – תגלית העונה, שרן ייני – השחקן החברתי של העונה.

וואקמה: אפשר להגיע לאלופות, ויטור: נשתפר

ויטור אמר: “חגגנו אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. היה משחק צמוד. אחרי המשחק הלכנו למועדון וחגגנו עם האוהדים. לשחקן הישראלי יש טכניקה טובה. אפשר להשתפר, אבל זה בכל הליגות. זו ליגה מתפתחת, אפשר לראות את זה בעונות האחרונות באירופה. לפני שבאתי ראיתי כמה משחקים אבל כשבאתי ראיתי את השחקנים. הייתה עונה קשה”.

על המאמן: “ברק בכר יודע איך השחקנים חושבים. חשוב לשמור את כולם ביחד ולשמור על מוטיבציה. נמשיך ביחד לעשות דברים יפים”.

על הפציעה: “בהתחלה חשבתי שזה לא רציני, אבל אז זה היה הלם בשבילי. הרבה דברים עלו בראשי, אם אצטרך ניתוח או לא. עבדתי קשה בשיקום. היו לקבוצה רגעים טובים וגם קשים”.

טוני וואקמה, מיגל ויטור (איציק בלניצקי)טוני וואקמה, מיגל ויטור (איציק בלניצקי)

“כמו טוני, אני לא אוהב לשנות דברים לעיתים קרובות. אני רוצה להישאר וליהנות. הכי חשוב לזכות באליפות, באירופה זה אקסטרה. יש הרבה אמביציה. יהיה קשה מוקדמות, נפגוש יריבות חזקות אבל נעשה את הכי טוב שלנו”.

ברק בכר וניר אלון (איציק בלניצקי)ברק בכר וניר אלון (איציק בלניצקי)

על ישראל: “האוכל היה חריף בהתחלה בשבילי”.

וואקמה אמר: “ליגת האלופות? למה לא, אפשר לעלות לשלב הבתים. יש לנו את האיכות להיות בליגת האלופות. ברק צעיר ואני שמח בשבילו כי לא קל לנהל את כל השחקנים האלה. אני שמח בשבילו. הוא יהיה מאמן אדיר בישראל. אמרו לי שזה נראה קל מהצד, אבל לא קל לעבור שחקנים. יש כאלה קשוחים. אולי אפשר לעבור את מיגל באימונים (צוחק)”.

על מירוץ האליפות: “אנחנו יודעים איך להתמודד עם זה. זה לא היה קל. באנו מוכנים יותר מהעונה שעברה. אני אוהב להתמיד. אני מאושר בבאר שבע. כרגע אני שמח”. על ישראל: “אני אוהב חומוס. אני מכיר מילים בעברית כמו ‘מה קורה, הכל בסדר”. על השחקנים: “מיגל הוא הליצן של הקבוצה. אוגו הוא המנכ”ל של הקישור”. תל אביב או באר שבע: “אני לא יוצא אחרי האימון והולך ישר הביתה אז מבחינתי זה באר שבע”.

גלזר (איציק בלניצקי)גלזר (איציק בלניצקי)

ניר אלון מארגון השחקנים אמר: “מעל רבע מיליון בחרו, ברכות לכולם. ארגון השחקנים הוא ארגון חדש יחסית. רק בנובמבר האחרון קיבלנו הכרה מארגון השחקנים העולמי – FIFPRO. למה צריך ארגון? הוא דואג לכם, הגב שלכם, הכתובת שלכם. יש מחקר ששחקן שהראש שלו נקי, היכולות שלו יותר גבוהות. עזרנו לאשקלון, להפועל תל אביב ולנתניה, רוצים לפתור את נושא הלנת השכר. תקנון המשמעת הוא אחיד. בחנו בפינצטה את נושא מכסת הזרים, עשינו הסכם לשנתיים. אנחנו פרטנרים למשא ומתן”.

טוני וואקמה והפרס מתנת צבר ספורט (איציק בלניצקי)טוני וואקמה והפרס מתנת צבר ספורט (איציק בלניצקי)

שחקן העונה, טוני וואקמה, זכה בחבילה זוגית לחו"ל מתנת צבר ספורט. זר העונה, מיגל ויטור, זכה בחופשה זוגית במלון קיסר פרימייר מתנת רשת המלונות "קיסר פרימייר". מאמן העונה ברק בכר קיבל כורסא של אמריקת קומפורט מדגם יוסטון מתנת רשת “גוד נייט”. לקראת העונה הבאה מאור בוזגלו יכין את הגוף עם חליפת אימון טכנולוגית מתנת EMS שתאפשר לו לבצע אימון כושר מלא לכל השרירים בגוף בזמן קצר. בתור השחקן החברתי של ליגת העל, שרן ייני קיבל את האופציה לבחור למי לתרום מענק של 5,000 שקל והחליט לתרום אותו לספיישל אולימפיקס. תגלית העונה והזוכה בצעיר ביותר, שוערה של מכבי חיפה, עומרי גלזר, זכה במלגת לימודים לתואר ראשון במסלול האקדמי של המכללה למינהל ע"ס 10,000 שקלים.

מאור בוזגלו וניר אלון (איציק בלניצקי)מאור בוזגלו וניר אלון (איציק בלניצקי)
מאור בוזגלו מקבל את הפרס של EMS (איציק בלניצקי)מאור בוזגלו מקבל את הפרס של EMS (איציק בלניצקי)
כל משתתפי הטקס (איציק בלניצקי)כל משתתפי הטקס (איציק בלניצקי)

גלזר אמר: “מבחינה אישית יוצא בתחושה טובה. מבחינה קבוצתית לא עמדנו במטרות. נגיע לעונה הבאה חזקים. ברור שזה חלום להיות בנבחרת. אני כרגע שנה ראשונה במכבי חיפה ולא יודע מה היה לפני. יש צוות טוב והנהלה טובה. בטוח שיפתרו את הבעיות ושנעמוד במטרות. מצטיין העונה מבחינתי הוא טוני וואקמה, למרות שבקלות אפשר לבחור כל שחקן מב”ש”.

שרן ייני מקבל את הפרס (איציק בלניצקי)שרן ייני מקבל את הפרס (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
נגןהיתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
היתרון הגדול בלהיות שכנים של משפחת מסי
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */