יום רביעי, 08.05.2024 שעה 02:52
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
6722-5434עירוני ק"ש1
6542-6134בני יהודה2
6331-5334עירוני טבריה3
5935-5834הפועל נוף הגליל4
5053-6434מכבי יפו5
49 56-6134הפועל ניר רמה"ש6
4950-4034מכבי הרצליה7
4541-4334הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4645-4834הפועל עכו1
4139-4334הפועל ר"ג2
4046-3534מ.ס כפר קאסם3
3957-4234סקציה נס ציונה4
3846-3534הפועל כפ"ס5
3653-4034הפועל עפולה6
3646-2934הפועל ראשל"צ7
2075-3134איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • עירוני טבריה
  • שישי, 10/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי יפו
  • שישי, 10/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 10/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 10/05, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 10/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 10/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 10/05, 16:00
  • הפועל עכו
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 10/05, 16:00
  • הפועל עפולה

העונה הסדירה בליגה הלאומית מגיעה לסיומה

המחזור ה-30 ייצא לדרך ב-16:00, כאשר במוקד: הפועל ראשל"צ תארח את מכבי נתניה והפועל ירושלים עם מאמנה החדש, דוד מרטן, תצא למשחק נגד הפועל עפולה

|
ערן לוי (אורן בן חקון)
ערן לוי (אורן בן חקון)

המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית ייפתח היום (שישי), כאשר בניגוד למחזורים קודמים, ישחקו הפעם כל הקבוצות ביום ושעה אחידה. במוקד המחזור תתארח הפועל ירושלים, עם מאמן חדש על הקווים – דוד מרטן, אצל הפועל עפולה ותנסה להיחלץ מהמקום האחרון בטבלה. בני לוד תתארח אצל מכבי שעריים ותנסה להשתחל לפליאוף העליון ברגע האחרון.

במשחק נוסף, תתארח מכבי נתניה בראשון לציון על רקע השעיית ניר ברקוביץ', מאמן הקבוצה, בעקבות היחסים המתוחים עם אוהדי הקבוצה. הפועל נצרת עילית תארח את עירוני נשר, מכבי הרצליה תתארח אצל הפועל רמת גן ובית"ר ת”א/רמלה אצל הפועל עכו.

הפועל ראשון לציון – מכבי נתניה (הברפלד, 16:00)

עם שמונה משחקים ללא ניצחון ומאמן זמני על הקווים לאחר השעייתו של ניר ברקוביץ' ע"י אחיו אייל, יארחו הכתומים את השנייה בטבלה, כאשר מסגל ראשל”צ ייעדר גיא גרוס בעקבות פציעה. קבוצתו של דראפיץ', שחזרה לנצח במחזור האחרון (0:4 על הפועל קטמון), תרצה לשוב למקום הראשון לאחר שאיבדה את ההולכה בשבועות האחרונים. הסיפור החם בעיר היין מגיע כאמור מגזרת המאמן, כאשר לפני כשבועיים לאחר ההפסד 2:1 מול רמת השרון, התעמת מאמן הקבוצה ניר ברקוביץ' עם אוהדי ראשון ואף התיז עליהם מים, כתגובה השעה הבעלים ואחיו של המאמן, אייל ברקוביץ' את ניר לתקופה של שבועיים.

בעקבות ההשעיה המדוברת ידריך את הקבוצה עוזר המאמן רון מרקוס, שאמר ל-ONE: "יש התרגשות, אבל אני עדיין מכיר ויודע את מעמדי זה לא שהפכתי למאמן ראשון. זה לא סוד שאנחנו נמצאים במומנטום שלילי והקבוצה קצת פגיעה וחסרת ביטחון".

ניר ברקוביץ'. מושעה (חן קלדרון) ניר ברקוביץ'. מושעה (חן קלדרון)

על ההכנה למשחק נגד נתניה: "כמו כל שבוע, נגענו קצת ביריבה ואנחנו עושים התאמות כאלה או אחרות לקראת המשחק. יש אווירה דיי טובה וכל הזמן עולה המשפט הזה ש'ניצחון אחד יכול להרים אותנו חזרה', זה לא שהקבוצה איבדה אמונה בעצמה. כולם חדורים לעשות את הניצחון הזה ולרוץ קדימה שוב".

על מחאת האוהדים: "הטענות וההערות הם למשפחת ברקוביץ'. כעוזר אני חייב להגיד לך שאין לי ממש נגיעה לזה. אני מבין את הקהל. אנחנו לא מספקים את הסחורה וזה מתסכל אותם. אני רואה את הקהל והקבוצה כמקשה אחד וזה יעזור אם נשמע אותם מעודדים".

הפועל עכו – בית"ר תל אביב/רמלה (עכו, 16:00)

בזמן שבהפועל עכו עושים את דרכם בבטחה לעבר ליגת העל, בבית"ר תל אביב/רמלה לא שקט בעקבות חרושת השמועות סביב מועמדותו של עמיר תורג'מן להפועל חיפה. עכו לוהטת במיוחד ומציגה חמישה ניצחונות ברציפות בניצוחו של עידו אקסברד, שבאותו פרק זמן כבר עומד על שישה כיבושים. מנגד, בית"ר תל אביב/רמלה רק רוצה לעצור את ההתדרדרות המתסכלת ביכולת ולהיכנס לפלייאוף העליון עם ניצחון ראשון מאז חודש פברואר. זה לא יהיה פשוט מול ההגנה העכואית שסופגת רק שלושה שערים בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה.  

עידו אקסברד חוגג עם הספסל. לוהט (עמית מצפה)עידו אקסברד חוגג עם הספסל. לוהט (עמית מצפה)


הפועל רמת גן – מכבי הרצליה (אצטדיון רמת גן, 16:00)

בעוד הם מנסים להישאר בתמונת העלייה ומקווים למעידה של הקבוצות שמעליה, יארחו האורדונים את חניכיו של אייל לחמן למשחק שינעל את הליגה הסדירה. הרצליה, מנגד, עם סיכויים קלושים מאוד להגיע לפלייאוף העליון ובמידה ותפסיד ברמת גן תיאלץ להתמודד בקרבות התחתית עד תום העונה. מהסגל של לחמן ייעדר שימי אלמלם הפצוע. החבורה של ליאור זדה תגיע אחרי שלושה ניצחונות רצופים ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי בו היא נמצאת.

אייל לחמן (שחר גרוס)אייל לחמן (שחר גרוס)

מאמן הרצליה אייל לחמן אמר ל-ONE: "אנחנו משתדלים להתעסק בעצמנו ולהתאמן טוב. הדברים נראים מאוד חיובי והשחקנים מגלים בטחון עצמי גבוה. כרגע אנחנו לא חושבים על פלייאוף, חושבים רק על ניצחון".

הפועל עפולה – הפועל ירושלים (עפולה, 16:00)

עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, תתארח האחרונה בטבלה אצל ראובן עטר וחניכיו. הצפוניים, שהפסידו במחזור האחרון 2:0 לאחי נצרת, נמצאים במומנטום טוב מאז הגעתו של עטר ולא יכולים להרשות לעצמם להפסיד אם בכוונתם להיות בפלייאוף העליון. לעומתם, הירושלמים יגיעו עם מאמן חדש על הקווים, דוד מרטן, שהחליף את אוהד בוזגלו וינסה להשאיר את האדומים בליגה.

הפועל נצרת עילית – עירוני נשר (נצרת עילית, 16:00)

לאחר הניצחון החשוב במחזור האחרון 0:1 על הפועל ירושלים, תארח קבוצתו של יוסי זוזוט את הכחולים מנשר. האדומים נמצאים מתחת לקו האדום עם 30 נקודות וניצחון במשחק הזה קריטי להמשך דרכם בליגה. מן הצד השני מגיעה נשר, כשבמאזנה ניצחון בודד ב-11 המשחקים האחרונים שלה. הפסד בנצרת עילית עלול לסבך במיוחד את הקבוצה שרק השנה הצטרפה לראשונה בתולדותיה לליגה הלאומית, נתון שמארגן לצופים משחק תחתית לוהט במיוחד.

יוסי זוזוט ביציע (נעם מורנו)יוסי זוזוט ביציע (נעם מורנו)


מכבי שעריים – בני לוד (נס ציונה, 16:00)

לאחר שנחלצה מהמקום האחרון והחלה במסע הישארות הירואי, יארחו הכחולים את קבוצתו של סלימאן אזברגה. הלודאים עדיין נמצאים בתמונת העליה לפלייאוף העליון ובמקביל לניסיון לנצח במשחק החוץ, יקוו למעידה של הפועל עפולה על מנת להצליח ולהשתחל לשמינייה. מנגד, הקבוצה מרחובות, שלא הפסידה כבר חמישה משחקים, רק רוצה לטפס מעל לקו האדום . 

סלימאן אזברגה (נעם מורנו)סלימאן אזברגה (נעם מורנו)

הפועל פתח תקווה – הפועל רמת השרון (המושבה, 16:00)

גם המארחת וגם הפועל רמת השרון מגיעות למפגש ביניהן לאחר ניצחונות חשובים. זו שרוצה לעלות ליגה מכאן, ומולה זו שנלחמת על מקומה בלאומית במפגש קצוות מסקרן. הפועל פתח תקווה שלא הפסידה לרמת השרון כבר קרוב לחמש שנים מרגישה שאפשר להפר את ההגמוניה בצמרת וכל נקודה חשובה בדרך למטרה. בהפועל רמת השרון לעומת זאת יודעים שהפסד עלול להכניס את המערכת המקומית לסחרור ממנו יהיה קשה לצאת בדרך לליגה השלישית לראשונה מאז שנת 2004.

הפועל קטמון – מכבי אחי נצרת (טדי, 16:00)

בעונה שעברה "ניצלה" קטמון מעליית ליגה שהייתה עלולה לגרום לה לקריסה כלכלית. העונה, רוצים הקטמונים לעשות צעד נוסף בבניית הקבוצה כשבדרך עומדת מכבי אחי נצרת שמחפשת פלייאוף עליון בעצמה. הירוקים מגיעים לטדי מעודדים במיוחד לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה (כולל הנחלת הפסד ראשון העונה למכבי נתניה האימתנית) כשבכר עלאא הלוהט יעשה הכל כדי להמשיך את מסכת הכיבושים המרשימה שלו. החבורה של בני בן זקן תהנה מיתרון ביתיות במפגש מסקרן במיוחד.

אסור לפספס
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
נגןכמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כמה יעלה לכם לילה בחדר עם נוף לאצטדיון?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */