יום חמישי, 02.05.2024 שעה 00:52
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6522-6431מכבי חיפה2
5826-5131הפועל ב"ש3
5042-4231הפועל חיפה4
4332-3431מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4035-3430הפועל ירושלים1
3544-3230מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3044-2430מ.ס אשדוד6
2749-3330הפועל ת"א7
2144-2230הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • 3 - 2
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

רשמי: הפועל תל אביב הולכת להקפאת הליכים

בעקבות החובות, במועדון הוחלט ללכת להקפאת הליכים כבר היום. עו"ד רון בר ניר צפוי להתמנות לנאמן. תשע נקודות ליגה יורדו לקבוצה באופן מיידי

|
אמיר כבירי. היום (איתי כהן)
אמיר כבירי. היום (איתי כהן)

עכשיו זה רשמי. הפועל תל אביב תגיש הערב (שלישי) בקשה להקפאת הליכים לבית המשפט. כפי שנחשף אמש ב-ONE במשרדי המועדון התקבל עוד תשלום על חוב למס הכנסה מתקופת חיים רמון בגובה של 12 מיליון שקל, והחובות שכעת ONE חושף שמגיעים ללמעלה מ-100 מיליון ש”ח, הביאו את אמיר כבירי להחלטה כי אין מנוס מהקפאת הליכים.

הבעלים אמיר כבירי השלים עם המהלך הדרמטי. המשמעות תהיה מינוי נאמן מטעם בית המשפט שינהל את הקבוצה, ככל הנראה עו”ד רון בר ניר ממשרד עו”ד פירון, הפחתת תשע נקודות ממאזן הנקודות של הקבוצה בליגת העל עוד העונה וסוף דרכו בקבוצה של אמיר כבירי. בנוסף, האדומים לא יוכלו להופיע במפעלים האירופים בשלוש השנים הקרובות. כבירי ניסה בימים האחרונים למצוא פתרון אך גם הוא הבין שאין לו מנוס מהצעד הזה לאחר שכולם השאירו אותו לבד להתמודד עם הבעיות.

אמיר כבירי. במצב בעייתי (איתי כהן)אמיר כבירי. במצב בעייתי (איתי כהן)

“ייעשו מאמצים למציאת משקיעים”

בהפועל הוציאו הודעה רשמית: “מועדון הכדורגל הפועל תל אביב יגיש בקשה לבית המשפט להקפאת הליכים. במצב הכלכלי שנוצר במועדון במהלך עשר השנים האחרונות, ושחומרתו נחשפה במלואה רק בחודשים האחרונים, החליט המועדון כי אין מנוס מלהגיש בקשה להקפאת הליכים, לאור הצטברות חובות, התחייבויות וחשיפות משפטיות שמגיעות לכדי כ-100 מיליון שקלים”.

“במהלך השנה וחצי האחרונות, מאז הגעתו של הבעלים אמיר כבירי, הושקעו מאמצים וכספים אדירים בניסיון לייצב את מצבו הכלכלי. אולם לאחר חשיבה מעמיקה, המועדון הגיע למסקנה שההליך הינו צעד הכרחי. בתהליך הקפאת ההליכים שנועד להפריד בין הפעילות השוטפת של מועדון הכדורגל הפועל תל אביב לבין חובות העבר המכבידים, ייעשו גם מאמצים למציאת משקיעים שיבטיחו את עתידו הכלכלי של המועדון לשנים רבות קדימה. במהלך תקופת הקפאת ההליכים יפעל הנאמן שימונה על ידי בית המשפט לאפשר לצוות המקצועי שקט תעשייתי בניהול מועדון הכדורגל, ובמקביל יפעל לבצע הסדר נושים של חובות העבר, תוך בדיקה מעמיקה של כל אחד מהחובות הנטענים ושל החובות שחבים גורמים שונים למועדון. למרבה הצער, ובהתאם לתקנון ההתאחדות לכדורגל, לתהליך הקפאת ההליכים מחויב המציאות, יופחתו ממאזנה של הקבוצה תשע נקודות. ברגעים מאתגרים אלו, הוכיח בעבר מועדון הפועל תל אביב את חוסנו הייחודי, ואנו בטוחים שנצא מחוזקים מתקופה זו”.

אריאל הרוש. ניסה לשמור על מצב רוח טוב (איציק בלניצקי)אריאל הרוש. ניסה לשמור על מצב רוח טוב (איציק בלניצקי)

אלטמן: “גיא לוזון גורם לנו להתנתק מהכל”

החדשות האלה מגיעות דווקא ביום שאחרי ה-0:1 הדחוק על בני יהודה. לקחת נקודות בכוח. כך גיא לוזון הגדיר מחדש את הפועל תל אביב ובתוך מספר שבועות הפך את הקבוצה המרוסקת שהשאיר אלי גוטמן, לקבוצה שמבינה שבליגת העל עונת 16/17 צריך לגרד את הנקודות, משחק אחר משחק, אם רוצים להתקדם במרומי הטבלה. כך גם היה אמש (ראשון) ב-0:1 של האדומים.

ככל שהליגה מתקדמת המשחק הופכים לקשים יותר, קבוצות מסתגרות, מאמנים מפחדים להפסיד - ודווקא גיא לוזון, שהימר על הרכב קצת יותר התקפי כשהציב בחוליית הקישור את ישראל זגורי במקומו של בן רייכרט, הצליח להביא לאדומים עוד שלוש נקודות יקרות. בינתיים, נראה שהמאמן מחדיר בשחקניו אמונה, השאלה איך החדשות מהבוקר ישפיעו על השחקנים אם אכן ייאלצו להתמודד עם מינוס תשע נקודות.

שחקני הפועל תל אביב במהלך האימון (איציק בלניצקי)שחקני הפועל תל אביב במהלך האימון (איציק בלניצקי)

האדומים גם לא שכחו את היריבה השנואה, מכבי ת"א, שמקרטעת בליגה - ועקצו: "מאז הדרבי השגנו שבע נקודות יותר ממכבי. דווקא הניצחון הזה כנראה עשה להם את האפקט ההפוך". מי שזכה למחמאות על משחקו הוא הבלם אדי גוטליב, שלא היה כשיר לחלוטין למשחק אך בכל זאת היה מהטובים בשורות הפועל, כמו גם חן עזרא שכבש את שער הניצחון. "כשחן משחק יש לנו יותר מהירות ויותר אופציות בהתקפה. הוא שחקן חשוב מאוד במערך שלנו", אמרו במועדון.

עומרי אלטמן אמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב, שלטנו רוב המשחק. הם הסתגרו מאחור ונכון שלא הגענו להמון הזדמנויות אבל הפעם הספיקה הזדמנות אחת וזה מה שחשוב”. על הדרך לניצחון: "השיטה הזאת של בני יהודה עבדה להם טוב מול מכבי ואני חושב שהם באו יותר מדי סגורים מאחור. הגיע הזמן שנחבר ניצחונות. זה יהיה צמוד לאורך כל הדרך, אנחנו צריכים לייצר רצף. גיא לוזון גורם לנו להתנתק מהכל, הוא נותן לנו את כל השקט שאנחנו צריכים. כיף שאדם כזה נמצא איתנו במיוחד בימים כאלה בהפועל תל אביב", סיכם החלוץ. בנושא אחר, בגזרת הפצועים, הקשר נמניה ניקוליץ' אמור לשוב השבוע לאימונים מלאים ועשוי אף לשוב לסגל לקראת המשחק החשוב ביום שבת מול בני סכנין.

זגורי, דולי מנגה, דמיר שובשיץזגורי, דולי מנגה, דמיר שובשיץ' (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */