יום שישי, 10.05.2024 שעה 23:05
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7022-5735עירוני ק"ש1
6631-5435עירוני טבריה2
6644-6335בני יהודה3
5936-5835הפועל נוף הגליל4
5056-6435מכבי יפו5
5058-6335הפועל ניר רמה"ש6
5052-4235מכבי הרצליה7
4643-4535הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4947-5335הפועל עכו1
4346-3635מ.ס כפר קאסם2
4140-4335הפועל ר"ג3
4058-4335סקציה נס ציונה4
3953-4135הפועל עפולה5
3847-3535הפועל כפ"ס6
3747-3035הפועל ראשל"צ7
2080-3335איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • בני יהודה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • עירוני טבריה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי יפו
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל עכו
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 17/05, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ר"ג

נתקעה בעלייה: 0:3 מפתיע לבית"ר ת"א על לוד

חניכיו של אזברגה ("משחק בושה") מהצמרת נכנעו לצמד של קוגבניה ושער של מגבו. צפו: 0:2 לעפולה בכפר סבא (צמד לקהינדה). הפסד לקריית גת

|
קוגבניה חוגג צמד (נעם מורנו)
קוגבניה חוגג צמד (נעם מורנו)

בני לוד הגיעה למפגש מול בית"ר ת"א/רמלה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כאשר המארחת נמצאת בתחתית, אבל על המגרש פערי הרמות לא באו לידי ביטוי, בלשון המעטה וחניכיו של סלובדן דראפיץ' ניצחו 0:3 במסגרת המחזור ה-26 בליגה הלאומית.

המארחים הראו עליונות כבר מהרגע הראשון ועלו ליתרון מוקדם משער של דידיה קוגבניה הטוגולוזי (15). האורחת, שהגיעה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים היישר מהמקום השני בטבלה, לא עשתה יותר מדי כדי לשנות זאת.

המגמה נמשכה בחצי השני כאשר קוגביניה השלים צמד (50) ואורי מגבו קינח עם השלישי (70). אם ימשיכו כך חניכיו של דראפיץ' ישארו בליגה הלאומית עונה נוספת.

חזרה ללוד. היא חייבת לשכוח את ההפסד הזה ומהר כי שבוע הבא מחכה לה המוליכה בני יהודה. ליגת העל פתאום נראית פחות קרובה ממה שהיה נדמה ועל סמך מקרים רבים בעבר בליגת המשנה כנראה שזהות העולה השנייה תוכרע ברגע האחרון כאשר גם הפועל כפ"ס המקרטעת והפועל עפולה הנמרצת אורבות. יש למה לצפות.

עפולה מנצחת את כפ"ס 0:2

אזברגה:"משחק גרוע שלנו"

אזברגה: "אם ננצח במשחק הבא האוהדים ישכחו את ההפסד"
מאמן בני לוד, סלימאן אזברגה היה מתוסכל מאוד בתום המשחק: ״היום נחתך רצף הניצחונות. היה משחק ממש זוועה, כלום לא עבד. הגענו דווקא מוכנים פיקס למשחק. היינו חלשים בכל פרמטר מהשוער ועד החלוץ. לא ציפיתי שנגיע לרמה כזאת ירודה. מה שמרגיע אותי מאד שכולנו היינו לא טובים ואני שמח עם החניכים הלוחמים שלי שיחזירו את הביטחון והכבוד במשחק הבא והקשה מול בני יהודה. זה משחק עם משמעות גדולה מאד. היום זה משחק שהוא לא קנה מידה, זה היה משחק בושה. אם ננצח במשחק הבא האוהדים ישכחו לנו את הפשלה הזאת״. 

סלימן אזברגה (נעם מורנו)
סלימן אזברגה. "היה משחק ממש זוועה, כלום לא עבד" (נעם מורנו)
 

מנגד, המאמן המנצח, סלובדן דראפיץ' היה שבע רצון בסיום: ״אפשר להרגיש את האנרגיות, את האווירה, את השחקנים שהבאנו בינואר ואת התחרות על מקום בהרכב. משחק שעבר נגד בני יהודה, היה מאד חשוב לראות איפה אנחנו עומדים נגד קבוצות טובות שמשחקות כדורגל יותר פתוח. תהיה לנו קצת בעיה לשחק עכשיו נגד קבוצות שנלחמות להישאר בליגה שהן סוגרות ונצטרך למצוא את הדרך להבקיע".

סלובדאן דראפיץ´ (נעם מורנו)
סלובדאן דראפיץ´. "אפשר להרגיש את האנרגיות ואת האווירה" (נעם מורנו)
 

דראפיץ' המשיך: "שבוע הבא נגד טבריה זה משחק העונה שלנו. אנחנו עדיין בתחתית ומנסים לברוח משם. אם נוכל לנצח עוד שלושה משחקים ולהגיע לפלייאוף עליון זה בסדר״. על היכולת המצויינת של דידיה קוגבניה, שכבש צמד, ואורי מגבו, אמר: ״דידיה הצטרף אלינו עכשיו, הוא ילד בן 19, יש לנו פה הרבה שחקנים צעירים שעונה שנייה איתנו. אני מאמין שהם יכולים את הדרך שנה הבאה בליגה ראשונה שנה הבאה״.

 מחצית ראשונה
דקה 1: פתיחה חזקה של בית"ר ת"א/רמלה. קבוצת התחתית כמעט ועלתה ליתרון מוקדם. אורי סולטן קיבל כדור במרכז הרחבה, שלח את האחרון ימינה לאורי מגבו אשר מרחק 16 מטר מצידו השמאלי של השער שלח את הכדור למשקוף.

דקה 15, בית"ר ת"א/רמלה עלתה ל-0:1. הפתיחה הנמרצת מצד חניכיו של סלובדן דראפיץ' השתלמה. אורי מגבו השתלט על כדור ארוך ששלח לעברו אטו תומאסן. מגבו עבר שני שחקני לוד, הגיע לפינה השמאלית סמוך לשערו של צליל חתוכה ושלח כדור רוחב שמצא את דידיה קוגבניה בצד הימני של השער על על הקו, ומשם האחרון דחק מקרוב פנימה.

שחקני בית&qout;ר ת&qout;א/רמלה חוגגים (נעם מורנו)
שחקני בית"ר ת"א/רמלה חוגגים (נעם מורנו)
 

דקה 30: ניסיון ראשון של לוד. חניכיו של סלימן אזברגה ניסו לחזור למשחק, אך הבעיטה של יוסי ביטון מ-15 מטר פגשה את קורת השער של מייק חכים.

דקה 39: צליל חתוכה מנע מהמארחת להכפיל את היתרון. מגבו דבר אל תוך הרחבה ושלח בעיטה לפינה השמאלית של השוער, אולם האיש בין הקורות היה במקום כדי להדוף את הסכנה.

דקה 41: עוד הזדמנות למארחים. המיקום בטבלה לא משקף עד כה. הפער היה זה ניר לקס שבעט מ-15 מטרים לשער חשוף, אולם הבלם האורח ביטון הצליח להגיע ברגע האחרון ולהרחיק את הכדור שעשה את דרכו אל השער.

אוסיי מאוולי מול אורי מגבו (נעם מורנו)
אוסיי מאוולי מול אורי מגבו (נעם מורנו)
 

מחצית שנייה
דקה 48: האורחים פתחו חזק את החצי השני במטרה להשיג שוויון. חניכיו של אזברגה תוקפים ושולטים אבל בינתיים הם נבלמים על ידי ההגנה שמציגים חניכיו של סלובדן דראפיץ'.

דקה 50, בית"ר ת"א/רמלה עלתה ל-0:2. זה היום של קוגבניה.  החלוץ הטוגולזי השלים צמד כאשר ניצל את האין הגנה של לוד, ושלח מ-25 מטר פצצה היישר לרשת של צליל חתוכה האומלל.

דקה 70, בית"ר ת"א/רמלה עלתה ל-0:3. חניכיו של אזברגה בדרך לתבוסה. קוגבניה הסתפק בבישול הפעם, כאשר מסר כדור רוחב לאורי מגבו שהגיע בריצה ומעשרה מטר שלח את הכדור לרשת. אוהדי לוד החלו לעזוב את המגרש עם כיבוש השער.

אורי מגבו חוגג (נעם מורנו)
אורי מגבו חוגג (נעם מורנו)
 

דקה 89: האוהדים של בני לוד, אלה שנשארו, מוציאים את התסכול על השוער המקומי מייק חכים על ידי קללות לעברו. זה בטח לא ישנה את התוצאה אבל כל עוד זה קללות זה בגדר נסבל.

,בית"ר ת"א/רמלה: מייק חכים, אטו תומאסן, מעוז סמיה, דניאל אסקלינג, קרלוס לואיזה, אורי מגבו, ניר לקס (דין גבאי, 77'), ווילאם נג'ובו, אלון סולטן, אבי אבינו ודידיה קוגבניה (מוחמד פודי, 77').

בני לוד: צליל חתוכה, לוהאב כיאל, יוסי ביטון, אכראם שריח, סאלם אבו סיאם, רז שביט, ג'ורג' אמסיס (משה בן לולו ,46'), יחיא עיסא, סלים טועמה (ינון ברדה, 53'), מור שקד (מחמוד עבאס, 46') ואוסיי מאוולי. 

כפ"ס ממשיכה בתקופה הרעה, 1:2 ליבנה על קריית גת
מבינים עניין בעפולה. במועדון החליטו רק לקנוס את החלוץ לנרי קהינדה על כך שנסע לטורקיה ללא אישור, וזה השיב עם צמד ב-0:2 של הקבוצה על הפועל כפ"ס, שהכניס אותה למאבקי העלייה, וזאת בתום ההתמודדות ביניהן במסגרת המחזור ה-26 בליגה הלאומית.

אחרי מחצית מאופסת הניגרי התעשת ראשון כאשר עבר את איתי טואף ומול אוהד כהן לא נכשל (60). החלוץ שעמד בעין הסערה השלים צמד לאחר שקיבל כדור מעידו דוידוב המחליף ומול כהן, סמוך לרחבת ה-16 שוב לא נכשל (83). עפולה רחוקה שש נקודות בלבד מלוד השנייה. פליקס נעים קיבל מכה נוספת בתוספת הזמן לאחר שסמי אליקים ביצע תיקול חריף והורחק.

לנרי קהינדה. טוב שחזר  (משה חרמון)
לנרי קהינדה. טוב שחזר (משה חרמון)
 

וכפ"ס? היא רושמת משחק חמישי רצוף ללא ניצחון והפעם היא אפילו לא יכולה להתנחם בנקודה כמו בארבעת המשחקים הקודמים. העובדה היחידה שיכולה לנחם את החבורה מהשרון היא ההפסד של בני לוד שהותיר את הפער על ארבע  נקודות, מרחק סביר. אגב, ברביעי מחכה לפרוייקט של סתיו שחם מכבי אחי נצרת במשחק הגומלין של רבע גמר גביע המדינה. 

קבוצת צמרת נוספת שפיספסה הזדמנות לחזור לעניינים היא מכבי קרית גת שהפסידה 2:1 למכבי יבנה בחוץ, כדי לזרות עוד מלח על פצעיו של ליאור זדה היה זה החלוץ שעזב את הקבוצה בינואר, רן בן שמעון שכבש בפתיחה (3). קריית גת עוד הספיקה לקבוע 1:1 משער של עידן שריקי, עם שערו הרביעי העונה. 

פליקס נעים. משחק חמישי רצוף ללא ניצחון (משה חרמון)
פליקס נעים. משחק חמישי רצוף ללא ניצחון (משה חרמון)
 

אך המילה האחרונה הייתה של דוד רביבו שדייק מהנקודה הלבנה לאחר הכשלה שביצע מאור זוהר (70). יבנה יכלה לנצח 1:3 אך תומר בן חיים פיספס את הפנדל הנוסף שנזקף לחובת קבוצתו בתוספת הזמן, רן מלכה, שביצע את העבירה ברחבה, קיבל כרטיס אדום בשל שהיה האחרון בדרך אל השער.

הפועל ירושלים ומכבי הרצליה, אשר רחוקות ממאבקי העלייה והירידה סיפקו הנאה לקהל באצטדיון טדי ונפרדו ב-2:2 במסגרת המחזור ה-26 באצטדיון טדי.

פרדי דוד. הרצליה השוותה סמוך לסיום (משה חרמון)
פרדי דוד. הרצליה השוותה סמוך לסיום (משה חרמון)
 

האורחים מהשרון עלו ליתרון 0:1  (19)  כשכדור קרן של אורי אברהם מצא את הראש של שחף הלמן אשר נגח מקרוב פנימה. המארחים השוו את התוצאה ל-1:1 תוך זמן קצר לאחר שעמרי קנדה העביר רוחב מצד ימין וסרג' איילי דחק בקלות לרשת (30) .

חניכיו של חיים בן דוד  הפכו את התוצאה כאשר אופיר עמרם דייק מהנקודה הלבנה (53). סוף הסיפור? ממש לא. דור הלוי כבש וקבע 2:2 כאשר הקדים את השוער אבירם זיאת שיצא החוצה לעבר הכדור החופשי ושלח את הכדור פנימה (81).

בדרבי של העיר נצרת, שנערך בדוחא בשל עונש הרדיוס שספגה מכבי אחי נצרת, גברו חניכיו של עופר טלקר 0:2 על אלו של ניסן יחזקאל. נאור עבודי (10) ויניב דרעי, עם כדור חופשי מ-18 מטר (45), כבשו את השערים.

ניסן יחזקאל. הפסיד בדרבי (נעם מורנו)
ניסן יחזקאל. הפסיד בדרבי (נעם מורנו)
 

אסור לפספס
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
נגןיפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
יפן בהלם: שער נדיר נכבש מיותר מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */