יום ראשון, 05.05.2024 שעה 07:53
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7224-6531מכבי ת"א1
6823-6932מכבי חיפה2
5828-5132הפועל ב"ש3
5342-4432הפועל חיפה4
4337-3532מכבי בני ריינה5
3639-2931בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4036-3431הפועל ירושלים1
3545-3231מכבי נתניה2
3436-4430בית"ר ירושלים3
3343-2630הפועל חדרה4
3355-3530מכבי פ"ת5
3049-3431הפועל ת"א6
3044-2430מ.ס אשדוד7
2444-2331הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 2
  • הפועל ב"ש
  • מכבי בני ריינה
  • 5 - 1
  • מכבי חיפה
  • בני סכנין
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • שבת, 11/05, 18:00
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי נתניה
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל חדרה
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 11/05, 18:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 11/05, 18:00
  • הפועל פ"ת

דומב פוטר מהפ' ת"א, אלי כהן מונה: טוב לחזור

אחרי ה-0:0 מול הפ' פ"ת, המאמן שילם את המחיר. השריף חתם עד תום העונה וידריך את הקבוצה בגביע מול כפ"ס ובדרבי: "המועדון יקר לליבי". צפו בתקציר

|
אלי כהן. המאמן החדש של הפועל ת
אלי כהן. המאמן החדש של הפועל ת"א (חגי ניזרי)

זעזוע בהפועל תל אביב. אסי דומב פוטר הערב (שבת) מתפקידו כמאמן הקבוצה ובמועדון לא המתינו זמן רב ומינו לאחר שעות ספורות בלבד את אלי כהן לתפקיד עד תום העונה. בשלב זה לא ימונה עוזר מאמן מפאת מגבלות התקציב.

כהן, שיקבל 70,000 דולר עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, ידריך את הקבוצה כבר ביום רביעי במשחק הגביע החשוב מול הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית בשמינית גמר גביע המדינה. משחק הליגה הראשון שלו יהיה ביום שני הבא - הדרבי הגדול מול מכבי ת"א.

כהן, שאימן את הפועל בסוף שנות התשעים והוליך אותה לזכייה בגביע המדינה, אמר הלילה: "למרות הנסיבות, אני שמח לחזור להפועל ת"א, זה מועדון שיקר מאוד לליבי. זה לא הזמן ליותר מדי דיבורים, בטח כשיש משחק גביע חשוב כבר ביום רביעי".

אחרי ה-0:0 החלש מול הפועל פתח תקווה, שהשלים רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון (וניצחון בודד בעשרת המשחקים האחרונים), במועדון החליטו לשים סוף לחרושת השמועות ולהיפרד מדומב.

התיקו ששלח את אסי דומב הביתה

מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, והיו"ר בארי בן זאב, החליטו על הפסקת עבודתו של המאמן, שנפגש הלילה עם היו"ר ושמע ממנו באופן אישי על ההחלטה, שהתקבלה לאחר לבטים רבים.

בהפועל ת"א הבינו שלאור חוסר ההצלחה בחודשים האחרונים ומצבה של הקבוצה בטבלה, אין ברירה אלא להיפרד מהמאמן.

מהקבוצה נמסר: "הפועל ת"א מודה לאסי דומב, לו זכויות רבות במועדון עוד מימיו כשחקן הפועל ת"א, על תרומתו לקבוצה ומאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך".

דומב: "הדברים לא פשוטים"

גורם בהפועל תל אביב אמר: "אסי הוא גבר וג׳נטלמן שלא התלונן פעם אחת למרות כל הקשיים הידועים. הוא עמד בקשיים שמאמנים מנוסים הרבה יותר ממנו היו מרימים ידיים בהם והוא הראה שיש לו מה להציע כמאמן. בטוח שהוא עוד יחזור להפועל".

כזכור, פיטוריו של דומב מגיעים ארבעה ימים אחרי שהמנג'ר אייל ברקוביץ' עזב את המועדון. הפיצוץ השבוע בין רמון לאייל ברקוביץ', שהביא לסיום דרכו של המנג'ר, היה על רקע הפיטורים של אסי דומב, כאשר ברקוביץ' דרש לפטרו. כעת, הדבר יצא לפועל. ברקוביץ', אגב, החליט לא לקיים את מסיבת העיתונאים שתוכננה למחר, כדי לא לפגוע באוהדים ובקבוצה.

אלי כהן. המאמן הבא של האדומים (יוסי ציפקיס)
אלי כהן. המאמן הבא של האדומים (יוסי ציפקיס)
 

ומה לגבי ה-0:0 מול הפועל פ"ת? דומב העלה הרכב שכלל את שלושת שחקני הרכש של הקבוצה - דודו ביטון, אמידו באלדה ומתן אוחיון, אבל גם החיזוק לא עזר למאמן. 90 דקות מחרידות של כדורגל בבלומפילד הסתיימו ב-0:0 משמים והפועל ת"א רשמה סיום מאכזב לשבוע קשה. בסיום, ליווי משטרתי הוזמן לאוטובוס של הקבוצה.

עוד לפני שהוחלט על סיום תפקידו התייחס מאמן הפועל ת"א, אסי דומב, למשחק עצמו בסיום 90 הדקות: "לא היינו מספיק טובים, לא ייצרנו מספיק הזדמנויות, לא ידענו לנצל את חצאי ההזדמנויות, לא היינו טובים. נצטרך להשתפר בהמשך".

אסי דומב מאוכזב (חגי ניזרי)
אסי דומב מאוכזב. בסיום המשחק הוא עוד חשב שהוא ממשיך (חגי ניזרי)
 

כשהתבקש להתייחס לכל מה שעבר על המועדון השבוע, אמר דומב, שעוד לא ידע שתוך שעות ספורות הוא מסיים את תפקידו במועדון: "אני אתעסק רק בכדורגל, כמו שעשיתי רק עכשיו. זכות כל אחד לדבר ולהגיד מה שהוא רוצה, אבל אני אמשיך להתעסק רק בכדורגל. הדברים לא פשוטים, אבל אני משתדל להתנתק מכל הרעשים הסביבתיים ולהתעסק בכדורגל, כי לא המקום שלי להתעסק בדברים אחרים".

דומב התייחס גם לשריקות הבוז מהקהל לאחר שהוא לא הכניס את משה אוחיון: "זכות הקהל להביע מה שהוא רוצה, אני בתור מאמן עושה את ההחלטות המקצועיות שלי, אך ורק מקצועיות".

דודו ביטון וסארי פלאח מאוכזבים (חגי ניזרי)
דודו ביטון וסארי פלאח מאוכזבים (חגי ניזרי)
 

לאחר שהקבוצה השלימה עשרה משחקים בהם השיגה ניצחון בודד ושבוע לפני הדרבי, דומב שמר על אופטימיות, שבדיעבד לא הייתה מוצדקת: "אני מאוד מאמין. הצטרפו אלינו שחקנים חדשים וטובים, זה לא בשרביט קסם מהיום להיום, זה לוקח טיפה זמן אבל אני מאמין בהם. אני רוצה להמשיך ואני רוצה לעשות את הדברים שאני יודע לעשות, אבל יש דברים שלא תלויים בי".

עידן בראון: לא מרוצה מהנקודה, היינו ראויים לניצחון
מאמן הפועל פ"ת עידן בראון אמר בסיום: "הייתה מחצית שנייה טובה שלנו, שלטנו, הגענו למצבים. אני לא מרוצה מהנקודה, רציתי לנצח. היינו ראויים לניצחון".

על שחר הירש, שלא פתח בהרכב, אמר המאמן: "שחר שחקן מצוין, חלוץ מצוין, אבל הוא בתקופה פחות טובה, כבר חודש וחצי שהוא לא בכושר טוב. דור חוגי בתקופה יותר טובה, הבקיע שני גולים בשבוע האחרון. שחר ייכנס לעניינים חזרה ונרוויח חלוץ מצוין". על קאלה, שכיכב, אמר המאמן: "כרגע קאלה השוער, עד שלא נודיע אחרת. הוא עשה עבודה טובה ונראה מה יהיה".

דרשלר קולט. משחק טוב לשוער הוותיק (חגי ניזרי)
דרשלר קולט. משחק טוב לשוער הוותיק (חגי ניזרי)
 

קאלה דרשלר התייחס בסיום לדיווחים לפיו הקבוצה תביא שוער נוסף: "ההחלטה של ההנהלה והמאמן, אני לא יכול להיכנס לזה. אני שחקן של הפועל פ"ת, אני ממשיך ככה, גם אם מישהו יגיע יש תחרות, אין מה לעשות, זה ספורט. אני מקווה שכל הסביבה קצת תירגע. אם רוצים שיהיו פה דברים טובים באמת ושמחה וכדורגל טוב, אנחנו פשוט צריכים שקט כדי שנוכל לעבוד כמו שצריך. ראיתם היום נגד הפועל ת"א, נגד קבוצה גדולה, שיחקנו טוב מאוד ומגיע לנו 3 נקודות".

קאלה מאמין בעצמו: "אני שוער לגיטימי לליגת העל. 10 שנים אני בארץ. אם מישהו ירצה לבוא, בשמחה. יקבל ממני יד כספורטאי. אין לי שום בעיה אם מישהו ירצה לבוא, באמת בשמחה".

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */