מערכת ONE ביזנס
|
ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA, נערכת בימים אלה לקראת סדרת גמר הפלייאוף שיפגיש שתיים מהארבע - אורלנדו, קליבלנד, לוס אנג'לס לייקרס או דנבר, לקרב על תואר האליפות.
במקביל, ראשי הליגה ממשיכים לקדם את האינטרסים הכלכליים שלהם וכבר קובעים את לוחות הזמנים של תקופת הפגרה לפני התחלת העונה החדשה.
הנהלת ה-NBA הודיעה על קיום מסע משחקים באירופה בשיתוף חסות של יצרנית ההלבשה הגרמנית אדידס. מסע המשחקים ייקרא "יונייטד טור" והוא יתקיים בחודש הבא בחמש ערים ברחבי אירופה.
במסגרת ההפנינג יתקיימו משחקי כדורסל 5 על 5 בהשתתפות קבוצות שונות בהרשמה מוקדמת של הקהל, תחרויות ראווה ואירועי קידום בשיתוף הקהל. בנוסף ייבנו נקודות לפעילות המונית ויחולקו פרסים של ה-NBA.
חמש הערים שנבחרו הן אתונה (20-21 ביוני), מדריד (27-28 ביוני), רומא (4-5 ביולי), איסטנבול (11-12 ביולי) ולונדון (12-13 בספטמבר).
ראשי אדידס אמרו כי הם גאים לקחת חלק בפעילות הזו ולשתף פעולה עם ליגת הכדורסל הטובה בעולם. "זהו שיתוף פעולה ביננו שנמשך כבר השנה השלישית ברציפות ואנו גאים להיות חלק מאירוע שקדם את הספורט הקבוצתי ולא האישי", אמרו מנהלי החברה.
|
דווין האריס מהנטס במחנה אימונים של אדידס בשנחאי (רויטרס) |
|
סופי גולדשמידט, מנהלת ה-NBA באירופה והמזרח התיכון אמרה: "אנו נרגשים לקראת טורניר היונייטד טור ואנו מביאים אותו השנה לשתי מדינות חדשות כמו יוון ובריטניה. שיתוף הפעולה עם אדידס חשוב לנו לפיתוח המותג שלנו באזורים האלה".