יום רביעי, 01.05.2024 שעה 00:35
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל כפ"ס

״קיוויתי שהמשחק יגמר אחרי האדום, המזל איתנו״

עומר פרץ, מאמן בני יהודה, שחגגה ניצחון דרמטי בדקה ה-90 על יפו אמר בסיום: ״עדיין לא חושבים על עלייה, יש המון נקודות בקופה״. מרטן: ״מאוכזבים״

עומר פרץ (שחר גרוס)

בני יהודה עשתה היום (שישי) צעד משמעותי נוסף לקראת חזרתה לליגת העל, כשהצליחה לנצח את מכבי יפו 1:2 דרמטי, למרות חיסרון מספרי וסיפקה עוד דרמה, אחת מיני רבות העונה במשחקיה.

מנגד, החבורה של דוד מארטן, ממשיכה לאבד גובה, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והפער מהמקום השני עשוי לגדול ביום שני לשבע נקודות.

״הלב שלי יעמוד בדרמות השנה רק אם זה ייגמר בצורה מתוקה. עברנו הרבה דרמות השנה, אבל זה מועדון שחווה הרבה דרמות בשנים האחרונות״, סיכם מאמן בני יהודה המאושר, עומר פרץ.

פרץ: ״הלב יעמוד בזה, רק שנעלה״

״הייתה פה יריבה מהטובות בליגה, היה משחק בקצב טוב עם מצבים לשתי הקבוצות. במחצית השנייה נרדמו בהתחלה וקיבלנו שער. אלילת המזל הייתה איתנו היום״.

על שער הניצחון הדרמטי: ״אחרי האדום רציתי רק לסגור את המשחק למען האמת, אבל בכדור האחרון סולומון אמר לי בוא נזרוק את הכדור למעלה שיהיה קצת בלאגן. אני שמח שזה הצליח לנו ובשביל סביליה. עשו לנו יופי של סוף שבוע״.

גיא סביליה חוגג עם הקהל (חגי מיכאלי)גיא סביליה חוגג עם הקהל (חגי מיכאלי)

על העלייה שבדרך: ״יש לניצחון משמעות כי הרחקנו את יפו וגם את טבריה. זה ניצחון גדול של אופי ואני מאוד שמח בשביל המועדון והשחקנים. גם הקהל נתן לנו פוש ואנחנו בשלבים הסופיים. נחגוג היום ובשבוע הבא נרד לקרקע לקראת שפרעם כי אנחנו זוכרים מה היה בסיבוב הקודם״.

״אסור לחשוב שעלינו ליגה כי יש הרבה נקודות בקופה. ק״ש הייתה שמונה נקודות מטבריה ותראה מה קורה בטבלה. כל משחק הוא משחק גמר ואנחנו צריכים להישאר צנועים. נבוא בגישה הכי טובה לשפרעם״.

ג'ונתן אגפונג מורחק (חגי מיכאלי)ג'ונתן אגפונג מורחק (חגי מיכאלי)

על המאבקים הסופיים אמר: ״זה קלישאתי אבל כל נקודה היא חשובה וראינו שבשבוע שעבר איבדנו שתי נקודות חשובות. אם אנחנו הקבוצה הטובה בליגה?  הטבלה מדברת לאורך עונה שלמה וכרגע היא אומרת שאנחנו הכי טובים. בסוף העונה נראה מי במקום הראשון והשני״.

בצד המאוכזב, מאמן מכבי יפו דוד מרטן אמר בסיום: ״אני לא יודע אם זו נאיביות כי זה כדורגל. נאיביות היא מילה גדולה שקצת ממעיטה מהערך של השחקנים שלי. במחצית השנייה הם הגיעו למצב אחד בעשרה שחקנים וסביליה נגח בין שני שחקנים, זה הסיפור של המשחק״.

דוד מרטן (חגי מיכאלי)דוד מרטן (חגי מיכאלי)

״הראינו אופי, חזרנו למשחק, הגענו למצבים להפוך את התוצאה ושלטנו במחצית השנייה. גם מהדקה ה-25, הייתה שליטה מוחלטת שלנו. אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים כי בסוף אם ננתח את המשחק בצורה קרה, זה משחק של תיקו או ניצחון שלנו ובטח שלא הפסד״.

על התוצאות הפחות טובות לאחרונה: ״נגד עכו לא הופענו וקיבלנו אדום מוקדם. נגד רמה״ש היינו הרבה יותר טובים ולא ידענו לנצח את המשחק. פה אותו הדבר, בני יהודה עם תקציב פי 3 ועוד בבלומפילד, זה לא פשוט״.

״כן שיחקנו כדורגל טוב, העזנו ויצאנו עם המון שחקנים. בעשרה שחקנים צריך לדעת לנצח או לא להפסיד. מלבד העובדה שאיבדנו נקודות, בני יהודה עוד התרחקה מאיתנו. יש עוד 24 נקודות בקופה. משחק מול ראשון בשבוע הבא ואז בפלייאוף כולן נגד כולן. אנחנו נהיה שם ואנחנו רוצים להיות שם״.

בני יהודה בעננים, מכבי יפו שבורה (חגי מיכאלי)בני יהודה בעננים, מכבי יפו שבורה (חגי מיכאלי)

הלחץ מהדיבורים על העלייה: ״אני לא חושב שזה מלחיץ. אנחנו באים ממשחק למשחק ובאנו היום מאוד מוכנים. היו חסרים לנו שני שחקנים משמעותיים ופתחנו עם שחקן מהנוער שבקושי שיחק העונה. ידענו שזה משחק מפתח, אבל אני לא חושב שהציפיות גרמו להפסד״.

המשך המאבק: ״היינו בתקופה עמוסה, אז ניתן להם לנוח, לעכל את הדברים ולהיות קצת עם המשפחה. אנחנו נרים את עצמנו: ידענו תמיד להתרומם ממצבים יותר קשים ונעשה את זה גם הפעם. זו היישורת האחרונה וזה לא הזמן להרים ידיים״.

״אפשר להיות מאוכזבים ועצבניים וזה טבעי, אבל מיום שני נמשיך לעבוד עם הפנים למשחק נגד ראשל״צ. אם נשחק כמו היום, נהיה במאבקים עד הסוף. אם נדע לנצל את המצבים שלנו ונדע לא לספוג מהמצבים הבודדים של היריבה, נהיה שם״.