יום שבת, 18.05.2024 שעה 21:05

מזרחי: אני לא מבין למה דוד רביבו עזב את אשדוד

מאמן אשדוד עלה לשידור בתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE וסיפר גם על מקרייב. אלון חרזי: "יש לי שחקנים בקנה לחיזוק בינואר"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ בתוכנית הספורט ברדיו
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ בתוכנית הספורט ברדיו

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

את התוכנית פתחנו עם הניצחון הגדול של אשדוד מול בני יהודה לאחר שכבר פיגרה פעמיים. האדומים-צהובים של יוסי מזרחי נהנו מיכולת גבוהה של דימיטאר מקרייב שכבש צמד והוכיח פעם נוספת שהוא חלוץ רחבה מהטובים בליגה. מזרחי עלה לשידור וסיפר מה החזיר את מקרייב לתלם: "עיצבנתי את מקרייב. לא נתתי לו שבוע שעבר אפילו דקה ולא דיברתי איתו לפני המשחק. הוא היה בתקופה קשה והבעיה שלפעמים שחקני בסדר גודל כזה צריך את הנוק אאוט".

"מקרייב החלוץ הטוב בישראל. אם הוא היה משחק באחת הגדולות היה לו 14-15 גולים. הוא היה קרוב לחתימה בלבסקי סופיה. מטבע הדברים כולם רוצים להתקדם ואני מאמין שבארץ רוצים אותו. לפני שנה וחצי הוצע על מקרייב 2.3 מיליון יורו ושנה שעברה כמעט הסכמנו במיליון יורו. הרבה דברים תלויים בכל מיני דברים".

"אני לא אגיד לבעלים לא למכור שחקן. לפי מה שאני רואה את הדברים רק אם תבוא הצעה אטקרטיבית מחו"ל מקרייב יימכר".

על דוד רביבו: "אני לא יודע מה הסיבה שרביבו עזב את אשדוד. אני רציתי אותו הוא רצה להישאר בסוף הוא עבר. כנראה שזו הצעה כספית גבוהה שהוא קיבל מבאר שבע. לא רציתי שהוא יעזוב את אשדוד".

מקרייב. חזר לחייך (אמיר לוי)
מקרייב. חזר לחייך (אמיר לוי)

סיכום הסיבוב הראשון: "בינוני פלוס. צבירת הנקודות היתה בסדר אבל אני לא מרוצה מהמשחק שלנו וממספר המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. אנחנו צריכים להשתפר בקישור ובתפוקה של שחקני ההגנה. מול בני יהודה זו היתה הפעם הראשונה שהבקענו שלושה שערים".

"אנחנו בונים את אשדוד לשנים הקרובות ותוך כדי צבירת הנקודות בונים את הקבוצה".

מרקו בלבול: אני מרוצה. להוציא נקודות מול מכבי ת"א זה טוב
עסקנו גם במשחק בו מכבי תל אביב איבדה נקודות מול בני סכנין, במשחק חוץ לסכנינאים שנערך באצטדיון רמת גן. מאמן סכנין, מרקו בלבול עלה לשידור וסיפר שהוא יצא מרוצה מהמשחק: "להוציא נקודה במשחק כזה מול מכבי תל אביב אני יכול להיות מרוצה אם כי יכולנו לגנוב שלוש נקודות".

"סגרנו אותם טוב וגרמנו להם להיראות לא טוב. היינו שווים גול אחד לפחות במשחק. אני מסכים שבליגה הזאת נקודה זה לא משהו וצריך להמר ולקחת שלוש נקודות. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להתחזק אבל אני אופטימי מהגישה של השחקנים ומהאופטימיות שלהם".

מרקו בלבול. בסך הכל הוא מרוצה (קובי אליהו)
מרקו בלבול. בסך הכל הוא מרוצה (קובי אליהו)

"משלמים משכורות ובזמן ולא חסר בסכנין שום דבר. אם ניקח את כל השחקנים אז כולם רוצים להישאר כי מעבר לחום שההנהלה נותנת זה מועדון חם. ההנהלה נותנת לי את כל הגב ואם נמצא את השחקנים המתאימים נחתים אותם".

"אני אוהב את שחקנים ונהנה. אני נוסע כל בוקר לאימון עם חיוך וזה הכל בשבילי. התחנכתי במועדון שאוהב כדורגל חיובי. אני מנסה ליצור משהו חיובי בסכנין לא רק לתקופה הקרובה אלא גם קדימה יותר. נכון שאנחנו צריכים להילחם על נקודות כי המצב שלנו לא ממש טוב".

בלבול עם עובד. קיבלתי החלטה לשחרר אותו (עמית מצפה)
בלבול עם עובד. קיבלתי החלטה לשחרר אותו (עמית מצפה)

על ראובן עובד: "קיבלנו החלטה לשחרר כמה שחקנים גם מבחינה כספית וגם מקצועית והחלטתי לשחרר את ראובן עובד. נכון שאמרתי שאני רוצה אותו אבל בכדורגל הדברים נזילים".

אלון חרזי: אלישע לוי סומך על המלה שלי
גם מכבי חיפה על הפרק, כשהקבוצה של אלישע לוי רשמה אמש את ניצחונה ה-15 העונה מתוך 16 משחקים. הירוקים גברו 0:3 על הפועל עכו בגרין, אותו מקום בו מעדה הפועל תל אביב באמצע השבוע שעבר. הסקאוט החדש של הקבוצה, אלון חרזי, עלה לשידור וסיפר: "אני בסדר גמור. בעיקרון לפני שאני מתחיל לצאת לגיחות זה יותר להיכנס למערכות סקאוט עולמי".

אלון חרזי. מתחיל ללמוד את המקצוע (עמית מצפה)
אלון חרזי. מתחיל ללמוד את המקצוע (עמית מצפה)

"יש דרישות מצד הצוות המקצועי ומצד אלישע. פה ושם אני הולך לראות משחקים. כרגע אני בשלב הלימוידם והחפיפה ולומד את הענין, יוצא להשתלמויות ועם הזמן אני מקווה שאצבור יותר תאוצה".

"מכבי חיפה עובדת עם חברה שמאגדת בתוכה המון שחקנים. זה מאגר אדיר של שחקנים ואפשר למצוא שחקנים לפי התקציב ולפי העמדה ויש המון אפשרויות. לדעתי עד היום זה לא הצליח כי אנשים ניסו לחסוך בעלויות. יש מועדונים בארץ שלא הצליחו ולא תמיד הזרים שמגיעים לכאן הם איכותיים. כרגע אני יושב ובורר שחקנים על פי משחקים שלמים".

אלון חרזי. בורר שחקנים על פי משחקים שלמים (שוקה כהן)
אלון חרזי. בורר שחקנים על פי משחקים שלמים (שוקה כהן)

"זה לא קל אבל אני אוהב לעשות את הדברים הכי טוב ויש לי המון סבלנות ואני מקווה שלפחות בקטע הזה לעשות טוב למכבי חיפה. אני בטוח שאלישע לוי סומך על המלה שלי. ההצלחה שלי היא הצלחה של אלישע והצלחה של מכבי חיפה. מאות אלפי דולרים נזרקים לפעמים על כלום. כל אחד שאני חושב עליו אני בוחן אותם טוב טוב".

על הפועל ת"א: קבוצה מצוינת שעשתה דברים יפים בליגה ובאירופה. מכבי חיפה היא קבוצה יותר טובה ונראה את ההבדלים בינואר בחיזוק שיגיע".

קורנפיין: אין לנו כסף להביא שחקנים בינואר
מחר יפגשו בית"ר ירושלים והפועל תל אביב למשחק המרכזי של המחזור בבלומפילד. האדומים יגיעו, כאמור, לאחר איבוד הנקודות שלהם נגד עכו כשהם בפיגור של 11 נקודות מהאלופה, מכבי חיפה.

ברק יצחקי. לא ברור אם יישאר או יעזוב (תומר גבאי)
ברק יצחקי. לא ברור אם יישאר או יעזוב (תומר גבאי)

יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין סיפר כי לפני כחודש וחצי פנה אליו גבי קצרה, מנכ"ל הפועל ת"א, בהתאחדות ושאל אותו אם הם מעוניינים למכור חצי מהכרטיס של יצחקי. "עניתי לו 'לא' ובזה זה הסתיים", אמר היו"ר, "מאז התחילו השמועות והפרסומים בעיתונים".

"נכון לעכשיו מעבר של ברק יצחקי לא רלוונטי, לא להפועל ת"א ולא למכבי חיפה, ואין שום דבר בין המועדונים ששווה להתייחס אליו - אם יגישו לנו הצעה רשמית נגיד 'כן או לא'. בינתיים מי שמדבר זה רק התקשורת. הפועל פנתה רק פעם אחת, בשיחה על הדרך, אמרנו לשא ורצים ומאז התחיל הרעש. אין שום דבר בין במועדונים ששווה התייחסות", אמר היו"ר.

שלט של אוהדי בית&qout;ר לקראת הפועל. האווירה מתחממת (גיא בן זיו)
שלט של אוהדי בית"ר לקראת הפועל. האווירה מתחממת (גיא בן זיו)

כמו בכל ערב, גם הפעם קיבלו המאזינים הרבה מוזיקה טובה וכמובן את הפינות הקבועות: פנצ'ר או מצבר, הטיפים הכי עדכניים למילוי טפסי ווינר, דיווחי התנועה לנהגים וכמובן, איך אפשר בלי: גליצ'ים.
            

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */