יום שישי, 03.05.2024 שעה 08:57

הערב חי ובלעדי ב-ONE: הקרב על מקום בגמר הגביע

כדורעף: מכבי ת"א והפועל כפ"ס ייפגשו ב-17:30, מטה אשר וקרית אתא מיד לאחריהן. שני המשחקים יועברו ב-ONE TV LIVE בשידור חי ובחינם

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א. מחפשים תואר ראשון העונה

מכבי ת"א נגד הפועל כפ"ס, והפועל מטה אשר נגד עירוני קרית אתא, אלו הם שני משחקי חצי הגמר שיתקיימו הערב (חמישי) באולם אביב ברעננה, ויועברו בשידור חי וללא תשלום ב-ONE TV LIVE.

מעמד חצי גמר גביע המדינה, כמעט בכל ענף ספורט הוא חוויה בפני עצמה, וגם הערב צפוי האולם ברעננה להיות מלא עד אפס מקום. לשתי קבוצות צפוי קהל רב במיוחד, כאשר הצהובים של מכבי יגיעו לתמוך בשחקניהם, וכך גם האדומים של מטה אשר.

מכבי ת"א של זהר בר נצר, מגיעה למשחק מול כפ"ס (17:30) כמוליכה הגאה של ליגת העל, ויותר מכך הצהובים הם הדאבליסטיים מהעונה החולפת.

מכבי של העונה, היא אחת הקבוצות החזקות שהיו פה בשנים האחרונות, כאשר השינויים היחידים שעברה הקבוצה מהעונה שעברה, היא החלפתו של הרנן סורבסקי הצעיר בסרגיי ז'יבולוז'ני המנוסה שהגיע מהוד השרון, ועזיבתו של מרטין אפרון, אחיו של ניקולה המוסר של הקבוצה.

את העונה הנוכחית פתחו הצהובים בצורה נפלאה כאשר כל משחק שהיה נגמר בפחות מניצחון 0:3 חלק היה גורם להפתעה בקרב חובבי הענף. מאז, עברה הקבוצה מיני משבר, כאשר ספגה שני הפסדים רצופים, לקרית אתא ולהפועל כפ"ס, הפסדים שבדיעבד העירו את הקבוצה ועשויים להעיר אותם לקראת שלבי ההכרעה.

מכבי ת
סרגיי ז`יבולוז'ני. הרבה תלוי בו

הפועל כפ"ס של שגיא ברעם, קבוצה ביתית מובהקת, מגיעה כאנדרדוג למשחק, אך לא כך רואים החבר'ה מהשרון את העניינים.

הקבוצה ניצחה רק לפני כשבועיים את התל אביבים הגאים, ניצחון שהכניס הרבה ביטחון ואמונה שאפשר לעשות זאת גם במעמד המחייב של חצי הגמר. בכפ"ס עדיין חוששים שאלכס דמאיו, אקס מכבי ת"א ואחד משחקניה החשובים של הקבוצה, ייעדר בגלל פציעה, אך גם בלעדיו השיגה הקבוצה ניצחון 2:3 מרשים על קרית אתא בסופ"ש.

אודי צל ציון ושחף הרטמן יהיו חייבים להיות יציבים במשחק הקבלה, אחרת לעדי גורן המגיש יהיה קשה מאוד לנתב את הכדורים למקומות הנכונים, דבר שיקל על משחק החיסמה המצוין של מכבי ת"א בראשות עומר רובינשטיין (פלג) ועומר דננברג.

מכבי ת
דמאיו חוגג עם חבריו בצהוב, הפעם הוא בכפ"ס

הפועל מטה אשר - עירוני קרית אתא (19:30)
הקבוצה המעוטרת ביותר בעשור האחרון, מטה אשר, שזכתה ב-5 אליפויות ו-3 גביע מדינה, פוגשת את סגניתה ברשימת המעוטרות, קרית אתא, עם 3 אליפויות ו-2 גביעים.

נועם כץ וחניכיו ממטה אשר, פתחו את העונה בצורה חלשה, לא מעט בגלל בלאגן סביב נושא הזרים של הקבוצה, וסיימו את הסיבוב הראשון עם 5 הפסדים והרבה אכזבות.

 (ניר בוקסנבאום)
אלי אפרתי במדי הוד השרון. עבר למטה אשר, ינסה להגיע לגמר (ניר בוקסנבאום)

סיבוב שני מצוין, בזכות התחברות של אלי אפרתי שהגיע מהוד השרון והמגיש הטוב בישראל עידו כהן, שהסתיים בהפסד בודד במשך כל הסיבוב, הוביל את מטה אשר עד נגיעה במקום השלישי, אך הפסד לרעננה במזחור הראשון של הבית העליון מעט פגע בתקוות האדומים שכנראה יסתפקו במקום ה-4 ומפגש מול מכבי ת"א בחצי גמר הפלייאוף.

בשני המפגשים בין הקבוצות העונה ניצחה מטה אשר, שמגיעה כפייבוריטית גם למפגש הנוכחי. קרית אתא ומאמנה גנדי גולדרין, היא ללא ספק אחת הקבוצות הבלתי יציבות העונה.

קרית אתא מול מכבי תל אביב (שי לוי.)
סורבסקי עולה לחסימה מול מכבי. קרית אתא לא יציבה (שי לוי)

הקבוצה מהקריות לא הצליחה לנצח העונה ולו פעם אחת בודדת 3 משחקים רצופים, דבר שיקשה עליהם להגיע ל-4 הראשונות בתום העונה ולראיה ההפסד האחרון לכפ"ס (3:2) שהגיעה ללא דמאיו הפצוע.

קרית אתא בונה את משחק ההתקפה שלה על מיכאל קוניאק והרנן סורבסקי, כאשר סרגיי שחבינסקי, המגיש בן ה-35, ינסה להפעיל אותם בצורה הטובה ביותר.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */