יום שבת, 18.05.2024 שעה 15:19
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

שירזי התפטר, בני-יהודה כבר פנתה לגיא לוזון

פרסום ראשון: לאחר ההפסד 2:1 לנתניה, שהיה השישי ברצף של בני-יהודה, הודיע המאמן שהוא מתפטר. שירזי למקורביו: "רציתי לזעזע". פניה נעשתה ללוזון

|
ניצן שירזי. החליט ללכת הביתה
ניצן שירזי. החליט ללכת הביתה
כמה שעות לאחר ההפסד הביתי, 2:1 למכבי נתניה, הודיע ניצן שירזי על התפטרותו מאימון בני יהודה, לאחר יותר מ-4 עונות במועדון הזהוב.

ל-ONE נודע כי בבני-יהודה לא חיכו יותר מדי ופניה לגיא לוזון, שהתפטר מהפועל ת"א, כבר נעשתה ובשכונה מקווים שהוא יחליף את שירזי.

שמות נוספים שהועלו הערב כמועמדים נוספים: אלי כהן שפוטר ממכבי ת"א, אלי גוטמן, משה סיני ומוטי איוניר. יצויין כי שלושת האחרונים קיבלו בקיץ פניה מראשי הקבוצה להחליף את שירזי שהודיע בתום העונה שעברה כי אינו ממשיך אך כל השלושה ענו בשלילה.

מחר צפוייה להתקיים פגישה משולשת בין ניצן שירזי היו"ר חזי מגן והמנכ"ל דמאיו בה יניח המאמן את מכתב הפיטורים. ל-ONE נודע כי שירזי עידכן הערב שעה קלה אחרי ההפסד לנתניה את מגן על רצונו להתפטר. בתגובה, הודיע לו מגן כי ההנהלה איתנה בעמדתה שהוא ימשיך בתפקידו.

גורמים בקבוצה לא פסלו על הסף אפשרות שבמידה ושירזי יתבקש להישאר, הוא עשוי להשתכנע ולהישאר בבני-יהודה, כפי ששוכנע בעבר.

עם זאת, שירזי נשמע הלילה נחוש בדעתו לסיים את תפקידו על הקווים בקבוצה ואמר למקורביו: "בגלל שהמועדון כל כך חשוב לי ובגלל שהשחקנים לא מתקשרים אחד עם השני על המגרש, לא מתחבר שום דבר בחודש וחצי האחרונים. ביקשתי לזעזע אותם".

בסביבתו של שירזי אמרו הלילה: "הוא יודע שאת הטעות שלו הוא עשה לפני חמישה חודשים כשנענה לבקשתו של חזי מגן לאמן גם העונה אחרי שבקבוצה לא הצליחו למצוא לו מחליף".

עוד הוסיפו מקורביו כי לא ההפסד השישי ברציפות היה המניע להתפטרות אלא היכולת החלשה שהפגינו שחקניו במרבית שלבי המשחק אותה כינה שינה במילים "יכולת אומללה".

בלם הכתומים, זאב חיימוביץ', הגיב על התפטרותו של מאמנו: "ניצן שירזי היה מבחינתי נקודת האור היחידה בקבוצה, הוא האחרון שצריך להסיק מסקנות. זה קשה לי וכואב לי מאוד לשמוע שהוא החליט להתפטר. אני לא יודע אם מי שיבוא במקומו, יוציא אותנו לדרך חדשה אבל מה שבטוח, הקבוצה חייבת לצאת לדרך חדשה".

הפסד שישי ברצף
ההפסד לקבוצה של ראובן עטר היה השישי ברציפות של בני יהודה והמשיך את פתיחת העונה הנוראית של הקבוצה מהשכונה. הנקודה הזו היתה גם הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו של המאמן, שהחליט כי המצב אינו יכול להימשך כך והניח את המפתחות.


ניצן שירזי. רצה ליצור זעזוע
ניצן שירזי. רצה ליצור זעזוע

לאחר 11 מחזורים מדורגת בני יהודה במקום ה-10 בליגת העל כשהיא נושאת עמה מאזן עלוב של 8 נקודות, 2 ניצחונות בלבד, 2 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים. שרשרת ההפסדים של הזהובים עשוייה להמשיך גם במחזור הבא, כשייפגשו את האלופה ומוליכת הטבלה, בית"ר ירושלים.

עם שריקת הסיום בבלומפילד וטרם ההתפטרות, התייחס שירזי לעתידו ואמר: "יהיו פעולות שנצטרך להחליט עליהם ולא בשליפה ולחתוך דברים לכאן או לכאן". המנכ"ל, משה דמאיו, הכחיש מחשבות מצד ההנהלה לפטר את שירזי ואמר: "עתידו של המאמן לא על הפרק וכל הנושא הזה לא רלוונטי".

לאחר לא יותר משעתיים יצאה כבר ההודעה: ניצן שירזי הולך הביתה.

בקיץ שכנעו את שירזי לחזור
שירזי הוא המאמן השלישי בליגת העל שעוזב את תפקידו מוקדם מהצפוי. קדמו לו אלי כהן, שפוטר ממכבי ת"א לאחר המחזור השני וגיא לוזון, שהתפטר מהפועל ת"א בשבוע שעבר וכאמור מועמד מוביל להחליף את שירזי. מאמן נוסף שעזב את קבוצתו עם כי מסיבות שונות הוא יוסי מזרחי שעזב לאמן באפולון לימאסול.


צפו בתגובות להפסד במשחקו האחרון של שירזי כמאמן בני-יהודה

כזכור בסוף העונה שעברה הודיע ניצן שירזי ליו"ר, חזי מגן ולמשה דמאיו כי הוא מיצה את עצמו במועדון ועל עזיבתו את הקבוצה לאחר 4 עונות. לא הרבה אח"כ, חזר המאמן ולבקשתו של מגן, לאייש את משרת המאמן בבלומפילד, לאחר שבמועדון כשלו במציאת מחליף ראוי בפגרת הקיץ.

שירזי, בן ה-37, גדל במועדון הכדורגל של בני יהודה, כמו אחיו הגדול חזי, אך בחר בקריירת אימון אחרי נסיון קצר כשחקן בקבוצות בוגרים.

לאחר קורס מאמנים, החל את דרכו בקבוצות גילאים שונות במכבי ת"א והוביל את קבוצת הנוער לזכיה בתארים. בעונת 00/01 זכה עם הקבוצה באליפות ועונה לאחר מכן זכה בדאבל.

את עונת 03/04 היה צריך לפתוח כעוזר מאמן של גיא לוי בבני יהודה, אך סיום תפקידו של לוי הקפיץ את שירזי לראשונה כמאמן קבוצת בוגרים ועוד בליגת העל.


ניצן שירזי. לקח אחריות
ניצן שירזי. לקח אחריות

בעונה הראשונה שלו בקבוצה הצעיד שירזי את הקבוצה למקום ה-6. את העונה שלאחר מכן, עונת 04/05, סיימה בני יהודה במקום השביעי.

עונת 05/06 היתה העונה המוצלחת ביותר של שירזי במועדון והוא סיים אותה במקום הרביעי והמכובד. באותה העונה שירזי גם הגיע עם בני-יהודה לגמר הגביע - שם הפסיד להפועל ת"א - ולגביע אופ"א, שם נכנע ללוקומוטיב סופיה.

העונה שעברה, עונת 06/07 היתה הגרועה ביותר של שירזי בקבוצה. הכתומים נלחמו נגד הירידה ולבסוף סיימו במקום ה-9 וניצלו.

גיא לוזון, בקושי ישב בבית
מי שמועמד כאמור להגיע לבני-יהודה, גיא לוזון, הספיק לשבת בבית תקופה קצרה מאוד, לאחר שעזב לפני כשבוע את תפקידו בהפועל ת"א. כזכור, לוזון הודיע על התפטרותו משורות האדומים לאחר הפסד הליגה למכבי חיפה במחזור הקודם.


חזי מגן. צריך להחליט על מאמן
חזי מגן. צריך להחליט על מאמן

גיא לוזון הגיע להפועל ת"א בקיץ האחרון לאחר שעזב את מכבי פ"ת. ההתחלה נראתה מבטיחה אבל האדומים דשדשו בליגה והפסידו פעם אחר פעם, אומנם הפועל הצליחה באירופה, אך אוהדי הקבוצה דרשו את התפטרותו של המאמן. הניצחון בדרבי התל-אביבי על מכבי העניק ללוזון עוד שבועיים במועדון.

אחרי ההפסד לחיפה, ערכה הנהלת הפועל ת"א ישיבת חירום כדי להחליט על עתידו של המאמן, לוזון החליט לקחת את הההחלטה לידיים והודיע על סיום תפקידו, לאחר שהקבוצה הדרדרה עד למקום האחרון בליגה עם 6 נקודות בלבד. בינתיים, הפועל במשחקה הראשון בלי גיא לוזון, הצליחה להפתיע את חטאפה הספרדית, במסגרת גביע אופ"א.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */